ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/24/2016 09:42 PM

Jace
 "Alright babe." Zei ik met een glimlachje. Even later waren we in de stad waar ze duurste merk kleding verkochten. Ik stond voor het pashokje van Kaillyn. Terwijl we in de bijenkorf waren. Ik keek even op mijn telefoon naar een foto van mij en mijn moeder en zuchten vermoeid. 

Winter
"Zal ik doen bye baby." Zei ik nog met een lange zoen terwijl ik me een stuk zelfverzekerde voelde. En de panthouse verliet ik stapte zo snel mogelijk de limo in richting playboy. En nam diep adem mijn eerste echte shoot. Eenmaal daar maakte ik kennis met de klant. En moest ik eerst mijn lichaam showen." Jezus wat een kont en borsten" merkte de vrouw op. Terwijl ik glimlachten "we gaan een cowgirl shoot doen je hoeft alleen een zwart jackje en een hoed op te doen terwijl onze mensen zich voornamelijk bezig gaan houden met je make-up en haar." Zei ze vriendelijk. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/24/2016 09:51 PM

Kailynn
Ik bekeek mezelf in de spiegel met een brede glimlach. Inmiddels had ik een hele kledingkast gepast en in het hokje liggen. Dit was de laatste outfit van hier en ik liep naar buiten. 'Wat vind je van deze.. niet te bloot?' vroeg ik en draaide me even met mijn rug naar de spiegel. Het was een redelijk nauwgesloten jurkje dat een lage open rug had en waar ik dus geen bh onder kon dragen.

Chris
Na twee glaasjes champagne zette ik de fles terug in de koeling. Eigenlijk moest ik dit niet doen, maar wat konden een paar glaasjes nou kwaad doen bij sporten. Ik pakte mijn spullen en liet mezelf met de lift naar de verdieping van de sportschool van het hotel zakken. Eenmaal daar trok ik mijn jogging broek aan en mijn shirt uit en liep de zaal in waar ik begon met warmlopen op de loopband.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/24/2016 10:40 PM

Jace
"Perfect" zei ik glimlachend terwijl ik merkte dat ze geen bh droeg."Te bloot maakt mij niet uit zolang je naast mij loopt" zei ik grijnzend terwijl ik haar mijn creditcard toe stak.

Winter
Ik keek dodelijk en om op te eten naar de camera. Terwijl  ik geen bh droeg maar sat jackje mijn tepels bedekte. Ik zwaaidr met een touw terwijl er veel wind voor extra effect was." Goedzo, perfeft!" Zei de fotograaf." Je kan zo op de voor pagina cowgirl!" Ik grinnikte kort en moest dit keer mijn ass een beetje showen. Ik voelde me zelfverzekerd ik had een goed leventje samen met Chris en had nieuw werk gevonden om al onze dingen te kunnen onderhouden. Als ik Franco de set zie oplopen gaat mijn hart te keer wat doet hij nou weer hier!!! Ik wilde echt niet sat Chris en hij zouden meeten zodra hij zou komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/24/2016 10:57 PM

Kailynn
Ik grinnikte en keek naar zijn creditcard wat mij wel op mijn lip deed bijten. Nog steeds was ik het er niet mee eens, maar andere opties waren er niet. Ik hield het jurkje aan en liep met de rest naar de kassa waar ik af rekende. Ik haalde het prijsje van mijn jurk en liet die scannen zodat ik hem niet uit hoefde te doen en glimlachte naar de meid achter de kassa die met me afrekende. Daarna wendde ik me met mijn 4 tassen naar Jace en grijnsde. 'Bedankt!' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen

Chris
Wanneer ik warm was dronk ik kort een beetje water en liep dan naar de gewichten waarmee ik begon te werken. Ondertussen hield ik de klok in de gaten, want ik wou wel optijd bij Winttr zijn zodat ik haar nog een beetje in actie kon zien. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 12:27 PM

Jace
"Geen dank" zei ik hoofschuddend terwijl ik de tassen van haar over nam. Australië is bloedheet dus ik merkte ook dat ik wat bloter mocht dragen." Over een weekje denk ik dat ik toch naar terug ga naar Amerika er is nogal wat aan de hand met mijn vader en mijn broertje." Zei ik zuchtend terwijl het me alleen maar stress leverde en ik niet kon  genieten van mijn meisje. Tot nu toe heb ik alleen maar mijn zachte kant laten zien maar ik had een hele andere kant achter de scherme.

Winttr
Na dat de 30 foto's waren genomen kreeg ik een badjas aan. En wat te drinken ik glee met een hand door mijn haar. Terwijl Franco al snel de eerste is die op me afkomt "je ziet er goed uit Winttr." Merkte hij op terwijl ik hem niet aankeek "bedankt voor het compliment" zei ik simpel "maar wat doe je hier?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 02:21 PM

Kailynn
Ik fronste. 'Dus toch? Wat is er gebeurd? Wil je erover praten?' vroeg ik terwijl ik langzaam met hem de winkel verliet. Eenmaal buiten voelde ik de zon op mijn blote rug branden aangezien ik mijn haar in een slordige schuine vlecht had. Ik haakte mijn arm in de zijne en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.

Chris
Na een tijdje was ik er wel klaar mee en moest ik me toch echt klaar gaan maken om Winttr op te halen. Ik liep naar de kleedkamers waar ook de douches gelegen waren. Snel kleedde ik me uit en douchte me kort om me vervolgens weer netjes vertoonbaar aan te kleden. Ik pakte de sporttas en liet een belboy die naar boven brengen terwijl ik meteen naar buiten liep en de limo instapte. De pers was gelukkig niet zo drukkend aangezien ik me bijna een week niet had laten zien in verband met mijn oog. Het was nog niet helemaal weg. Het was nog een beetje paars en dik... Toch was er wel al verbetering. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 05:37 PM

Jace
''Mijn vader heeft weer is ruzie gezocht met mijn broertje of hij met hem.'' Zei ik als kind voelde ik me altijd al de gene die verantwoordelijk is voor het gezin nu moeder er niet meer was. Ik en mijn broertje zijn vaak genoeg alleen gelaten zonder een ouder. We kregen elke maand wel weer is een nieuwe nanny. Ik nam diep adem terwijl ik de limo al zag staan gelukkig was hier weinig media. Ik keek Kaillyn aan ''en ik denk dat je thuis ook nog wel wat dingen heb te doen.. ik heb je zo ineens mee genomen.''Zei ik zwak terwijl ik me zorgen maakte om alles.

Wintrr
''Mijn zusje natuurlijk op haar 1ste werkdag een visite geven.'' Zei hij simpel terwijl iets in me klikte ''kon je eerder doen.'' Zei ik grof en mezelf vervolgens remde ik schudden mijn hoofd ''sorry'' zei ik ''ik ben het gewoon niet meer gewend zins je een vrouw hebt en ruzie hebt met Gideon.'' Hij schudden zijn hoofd terwijl ik hem nu wel aan keek hij leek zo volwassen en nog even knap als vroeger ''maakt niet uit ik had je niet met Gideon moeten laten domste fout ooit.. maar ik zie dat jezelf redelijk heb gevonden in Chris Kingston.'' Zei hij ineens terwijl ik op mijn onderlip beet ''al maanden.'' Zei ik wat kort af.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 06:12 PM

Kailynn
Ik knikte. Misschien moest ik inderdaad mijn zaken thuis maar eens op orde stellen. Dat was het dan met de maand vakantie. Natuurlijk begreep ik hem wel, familie is belangrijk. 'Is het wel slim om dan nog een hele week te wachten? Misschien escaleert het alleen nog maar meer?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Ik streelde langs zijn gezicht. 'Haal je niet teveel op de hals.'zei ik nog omdat ik de stress en zorgen gewoon van zijn gezicht kon aflezen.

Chris
Na een kleine 10 minuten rijden kwam ik aan bij de locatie van de shoot. Ik liep binnen en liet me verwijzen naar Winttr. Net naast de set zag ik haar staan. Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer ik zag dat een van de Werst familie voor haar neus stond. Ik liep naar ze toe. 'Als er iemand was die ik hier niet had verwacht.' zei ik met een fake glimlach. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 07:10 PM

Jace
Ik schudden mijn hoofd ''ik ben nu hier met jou en als het escaleert dan is het hun probleem voor even.'' Zei ik zwak glimlachend terwijl ik de tassen aan de chauffur gaf en Kaillyn als eerst in liet stappen. Ik wilde niet opdringerig overkomen of mijn stress op haar laten afglijden.

Winttr
Als ik ineens Chris zijn stem hoor kijk ik op. Franco zijn gezicht werd strak maar je kon gewoon zien dat hij zich zelf dwong om te glimlachen ''Jace kleine broertje wat is het lang geleden.'' Zei hij ''ik heb gehoord van Jace dat je een relatie hebt met mijn pleegzusje om het zo maar even te zeggen.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 08:04 PM

Kailynn
Ik glimlachte en stapte in. Wanneer ook hij zat en de deur achter ons dicht ging haalde ik een hand door mijn haar en keek in Jace zijn ogen. 'Je weet toch dat als er iets is dat ik er altijd voor je zal zijn?' zei ik tegen hem en keek kort naar de zakken waar alle kleding en nog meer rotzooi inzat. Ik begon me nu toch ook wel een beetje zorgen te maken om Jace zijn welzijn.

Chris
Een sarcastische grinnik verliet mijn mond. 'Zo zou je haar niet eens moeten noemen. Jullie slaaf zou meer klinken als de waarheid.' zei ik tegen hem en keek hem duivels aan. 'Ik zou het apprecieren als je Winttr niet meer lastig valt.' zei ik en ging intimiderend dicht bij hem staan en keek recht in zijn ogen. 'Nu vraag ik het nog aardig.' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum