ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 08:30 PM

Winttr
Als Chris ineens vijandig word bijt ik op mijn onderlip ''Chris..'' begon ik.''Volgens mij is dit een misverstand'' zei Franco vals terug ''Winttr is mijn zusje.. en ik denk dat je er achter bent gekomen wat voor satanische duivel Winttr gevangen hield.. Het is jammer dat ik haar niet eerder weg heb kunnen halen van Gideon.'' Zei hij ''maar ik weet niet zo zeker of het beter voor haar is om met een player samen te wonen.'' Zei hij giftig terwijl hij naar mij keek ''het is dat ik een vrouw heb en het mijn pleegzusje is.'' Fluisterde hij ineens in Chris zijn oor ''anders had ze jou nooit ontmoet.'' Franco nam diep adem en keek me aan ''het was goed om je weer even te zien Whitney.'' Glimlachten hij zwak terwijl hij vervolgens wegliep en mijn keel dicht geknepen aanvoelde.

Jace
Ik knikte ''maak je niet druk.'' Ik plaatste mijn lippen intens op de haren om zo het onderwerp te skippen. Ik legde mijn hand op haar rechterbeen en glee zo een stukje onder haar jurk zodra we terug waren. Zou het sowieso een hell's kitchen worden want ik was nog steeds niet af van een bepaalde ''ex'' genaamd Devina.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 09:01 PM

Chris
Ik beet mijn kaken op elkaar. Mijn handen balde ik tot vuisten en kneep ze zo goed als fijn. Wanneer hij weg liep was ik al na een paar stappen terug bij hem en trok hem aan zijn kraag naar achter. Ik draaide me om naar hem toe en gaf hem een flinke knal tegen zijn hersens. Bij zijn kraag hield ik hem strak vast en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Jij weet helemaal niks over mij! Als je nog een keer die brutale bek van je open trekt naar Winttr of mij... Blijft het niet bij deze corrigerende tik. Begrepen?!!' siste ik terwijl ik de schreeuwende nadruk op begrepen legde. De set was doods stil en de bewakers liepen al op me af om me van hem af te halen maar ik liet hem los. 'Vergeet niet met wie je te maken heb Werst.' zei ik tegen hem.

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip wanneer ik zijn hand voelde. Ik sloot kort mijn ogen en dacht even aan thuis. Ik had inderdaad ook nog genoeg te regelen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 09:26 PM

Winttr
''Chris!'' Ik kwam overeind en greep zijn arm vast ik keek vervolgens naar Franco die een beetje duizelig en grijnzend naar Chris keek.'' Kingston empire is allang al gevallen'' zei hij brutaal terwijl ik Chris naar me toe trok ''rustig babe we zijn nog steeds op mijn werk.'' Ik gaf Franco een boze blik ''ga nu weg nu het nog kan.'' Zei ik terwijl hij grijnsde en overeind krabbelde hij zette zijn stropdas nog even goed en verliet de set.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 09:37 PM

Chris
'Ik maak je kapot! Hoor je me?!!!'schreeuwde ik hem woedend achterna en maakte me los uit de greep van Winttr. 'Wat kwam hij doen?' vroeg ik haar terwijl ik mijn tanden op elkaar hield gebeten. 'Pak je spullen, we gaan.' zei ik strak tegen haar en liep naar buiten om wat lucht te happen.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 10:17 PM

Winttr
Ik nam diep adem terwijl ik alles netjes afhandelde en volgende week meer van ze te horen kreeg. Ik liep naar buiten richting Chris ''er is niks hij kwam uit het niets langs'' zei ik tegen Chris ''je had kunnen inhouden we weten wel beter dan hem.'' Zei ik terwijl ik het denk ik verpest had bij playboy ''laten we maar gaan'' zuchten ik teleurgesteld.

Ik doe later dat ze terug zijn in Amerika.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 10:39 PM

Chris
Ik schudde mijn hoofd, maar hield verder mijn mond. Ik stapte in de limo en schonk een glas bourbon in vanuit de mini bar. Eigenlijk had ik wel weer zin om goed uit te gaan. Even alle ellende vergeten. Drank, paar jointjes... misschien nog wat pilletjes of een lijntje. Gewoon even van de wereld.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 10:56 PM

Wintrr
De laatste tijd was Chris vaker weg het begon me langzaam te hinderen. Wat het meest van de tijd dat hij weg was werd hij gespot in clubs en kroegjes. Ik vond om de week wel is een pilletje. Ik wist totaal niet hoe ze er mee om moest gaan. Aangezien ik nooit heb gefeest of gebruikt. Ik kwam net terug van playboy met het nieuwe nummer waar ik op de cover stond. En alweer was mijn zogenaamde vriend niet thuis zuchtend gooide ik het tijdschrift op tafel. Terwijl ik Nancy voorlopig vrij had gegeven ik liep naar de keuken en begon met koken. Dit keer in mijn kleren met een schort om. Nog even en ik zag het niet meer zitten met Chris als hij cotineu zo door bleef gaan het is echt dat ik van hem hou. Want iemand met het gedrag dat hij nu heeft had ik allang al achter gelaten.

Jace
Ik was weer terug in Amerika en horde van alle kanten dat mijn broertje weer is gespot in clubs. Ik schonk 2 glazen wijn in terwijl ik er mee terug naar de slaapkamer liep waar Kaillyn in bed lag. Ik gaf haar een glas en drukte een kusje tegen haar voorhoofd terwijl ik naast haar kroop ''hoe zit het met werk babe?'' Vroeg ik terwijl ik haar de wersts had aangeboden en ze nogal goeie uitspraken over haar maken. Ik was blij dat ik terug was maar ook weer niet ik had Franco gesproken die nu de papieren van Winter terug wil vanwege Chris zijn gedrag hij zette ons zo erg ten schande.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 11:17 PM

Chris
'3...2...1 Go!' riep Steven over de muziek heen terwijl we beide een XTC pilletje wegspoelde met een tequila shotje. Ik schudde met een zuur gezicht mijn hoofd en lachtte. Het was een goede uitvinding geweest een club die 24 uur open was. Ik voelde meteen weer helemaal bij de les door de pil en danste wild mee op de muziek. Na een klein halfuurtje vond ik het toch maar weer eens tijd om te gaan. Ik was hier nota bene al meer dan 5 uur. Ik wankelde de club uit en nam met Steven een taxi. We gingen naar het hotel waar meteen de ingang was omsingeld door paparazzi. Ik probeerde zo recht mogelijk te lopen en nam Steven mee naar binnen. Daar schoten we beide in de lach en liepen we maar naar de lift die ons naar mijn penthouse bracht. Steven was echt mijn stap maatje geworden. We waren al heel lang goede vrienden maar waren toen ik Winttr had leren kennen een beetje vreemden geworden omdat ik was veranderd. Met een nadruk op was. Inmiddels viel ik weer in mijn oude gewoontes. Drinken, drugs. Al was er een ding wat ik niet meer zou doen zolang ik nog samen was met Winttr en zolang ik nog van haar hield en dat was vreemd gaan. We vielen zowat half mijn penthouse binnen en de geur van eten hing al in de lucht.

Kailynn
Terwijl ik op mijn telefoon keek ging ik iets rechter zitten en trok de deken meteen iets op aangezien ik naakt lag. Als dan Jace binnen kwam nam ik een glas aan en nam er een nipje van. 'Het gaat goed. Ik heb meer shoots en er komt meer belangstelling voor me. Al is er nog niet echt belangstelling voor me in de bladen, tenzij ik dien als je arm candy.. maar dat komt nog wel. Hoop ik dan.' zei ik en nam nog een grotere slok. 'Ik kan niet lang blijven. Ik kreeg een sms van Kyle. Het gaat niet goed met mijn moeder.' zei ik zacht en beet op mijn lip. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 11:27 PM

Winttr
Als ik gelach hoor gaat er al een sindering van boosheid door me heen. Ik prikte mijn vork hard in de lasagne. En liep de gang op "dankje voor het thuis brengen van mijn vriend." Zei ik fake glimlachend tegen dat zeug dat met hem was mee gekomen." Wie is dit lekkerding?" Vroeg hij stoned aan Chris terwijl er iets knapte en ik hem vurig aan keek "ik ben zijn vriendin" ik wees naar Chris terwijl hij me begon uit te lachen "dus daarom neuk je geen andere wijfen meer Chrisje"  nog altijd venederd keek die dude aan "beveiliging" zei ik terwijl ik Chubby had geleend van Jace hij nam hem gelijk onder handen terwijl ik woest op Chris was." Is dit hoe je elke dag gaat thuis komen!" Vroeg ik bozer dan ooit.

Jace
Ik glimlachtend breed "ik ben blij dat het goed gaat babe het komt nog wel dat je in de bladen staat als mijn vriendin." Zei ik maar als ze zegt dat ze zo weg moeg kijk ik haar bezorgd aan "moet ik mee?" Vroeg ik gelijk in een flits. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/27/2016 11:34 PM

Chris
'Babe, je overdrijft. Steven maakt maar een grapje. Chubby laat hem los.' zei ik tegen hem en keek hem aan. Hij deed echter niks. Ik rolde mijn ogen. 'Oké, oké rustig man. Ik ga al.' zei Steven grinnikend. 'Ik zie je nog wel Chrisje. Good luck met je wife.' zei hij grijnzend en de liftdeuren sloten. Ik richtte me weer op Winttr. 'Waar maak je je nou druk om?' vroeg ik haar schouder ophalend en liep verder naar de keuken waar ik ook wat lasagne nam en grinnikte omdat ik nogal wankelend op mijn benen stond.

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Je hebt je eigen familie drama, je hoeft je niet nog meer drama op je schouders te leggen.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Het zullen gewoon afkickverschijnselen zijn... maak je niet druk.' zei ik en haalde diep adem. Diep van binnen wist ik toch niet zo zeker of het alleen de verschijnselen waren. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum