ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 07:56 AM

Winttr
"Om alles en ziet het er uit alsof ik het grappig vind." Zei ik terwijl ik naar hem keek." Je moet kappen met gebruiken ik vind het al erg dat je uit gaat zonder dat ik weet met wie je bent en waar" zei ik "straks beland je nog in het ziekenhuis." Zei ik vol zorgen tegen hem.

Jace
"Weet je het zeker babe?" Vroeg ik voor zekerheid terwijl ik me zorgen maakte eigenlijk had ze gelijk. Nu mijn broertje aan de pillen was had mijn vader hem een soort van gebaned van kingston empire. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 03:12 PM

Kailynn
Met een glimlachje knikte ik. 'Je familie moet nu even op nummer 1 staan.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. Ik dronk het glas wijn leeg en kwam onder de dekens vandaan. Mijn kleding raapte ik van de grond en kleedde me aan waarna ik een beetje lippenstift bij werkte en haalde een hand door mijn warrige haar.

Chris
'Ach man... het zijn maar een paar pilletjes.' mompelde ik en nam nog een hap van de lasagne. 'Je doet net alsof ik iedere nacht me kapot zuip, elk wijf dat ik tegenkom neuk en een overdosis pillen slik. Ik heb gewoon een beetje lol in mijn miserabele leven... mag ik?!' zei ik geïrriteerd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 03:34 PM

Winter
"Je kan nauwlijks overeind staan en ik weet niet zo zeker of alles dat nu uit je mond komt klopt." Zei ik "zo miserabel heb je het niet Chris maar nu je oude leefstijl terug hebt betwijfel ik het." Zei ik terwijl ik naar zijn ogen keek je kon zien dat ie stoned was ik was jonger als hem maar toch ik wist heus wel beter.

Jace
Ik beet op mijn onderlip maar besloot haar toch te vertrouwen." Oke babe spreek ik je vanavond dan weer?" Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en nog een nipje nam. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 03:52 PM

Kailynn
Ik knikte. 'Ik bel je nog.'zei ik tegen hem en deed mijn jas aan en mijn sjaal om. Ik drukte nog een laatste kus tegen zijn lippen en liep daarna de deur uit. Wanneer ik buiten kon stond Kyle al klaar. Hij zou meegaan. Ik had hem deze week nog niet gezien. Ik was merendeels bij Jace geweest. Ik stapte in en drukte een kus tegen zijn wang. 'Hey, wat heb je een lekker kleurtje.' zei hij met een grijns. Ik lachte. 'Ja, dat weekje Australië heeft me goed gedaan.' 

Chris
'Mijn fucking vader slaat me liever dan ook maar een keer te vragen hoe het met me gaat, Jace besteed alleen aandacht aan zijn werk en wanneer we een keer samen zijn is het enige wat hij kan doen praten over zijn werk of me erin wrijven wat voor een mislukkeling ik ben, Die rot Werst familie maakt me het leven zuur omdat ik samen met jou ben, in principe heb ik geen werk meer in het familiebedrijf en het enige familie lid wat ooit om mij heeft gegeven is dood. Dus ja Winttr... Mijn leven is zwaar klote!' snauwde ik haar toe. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 04:40 PM

Winttr
Ik luisterde aandachtig en had deze reactie kunnen verwachten.'' Het is mijn schuld'' zei ik zacht ''ik had je niet zo moeten pushen over dat ''openbare'' zei ik terwijl ik hem aankeek nu Franco achter ons aan zat en hij geen werk meer had bij kingston empier. Werd de druk nog groter om uit elkaar te gaan maar ik wilde niet opgeven. Als ik iemand vertrouwde was het Jace ik wist dat Jace niet altijd aardig was tegen Chris. Maar hij was de oudste en moest wel raad weten met Franco en zijn vader zins hij was bevriend met Franco.

Jace
Ik had besloten om mijn broertje te bezoeken. Als de liftdeuren open gaan en ik Chris zijn gesnauw hoor tegen Winter. Kom ik de keuken met een sigaret tussen mijn lippen binnen ''Is het weer zo ver?" Zei ik verveelt terwijl ik de koelkast open trok en naar een blikje cola zocht ik wenkte Winter om even weg te gaan wat ze ook vervolgens deed. Ik keek naar Chris '' zo he jij ziet er opgedoft uit!'' Zei ik met een grijnsje terwijl ik soms mijn broertje niet sirieus nam aangezien hij een volwassen man was en niet meer mijn kleine rustige broertje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 04:49 PM

Chris
Wanneer ze zei dat het haar schuld was voelde ik me toch een beetje in elkaar krimpen van schuld, maar toch wou ik niet toegeven dat ik fout zat. Als dan ook nog eens Jace om de hoek komt rolde ik met mijn ogen. 'Wat kom jij nou weer doen? Ik werk niet meer dus voor alle zaken moet je bij dat geval dat je vader noemt zijn.' zei ik tegen hem en liep naar de woonkamer waar een fles whiskey op een dienblad stond met 2 kristallen glazen erbij. Ik schonk een glas in en dronk deze meteen leeg. 'Ik ben net pas terug thuis ja.. mag ik? Er zijn hier geen fotografen om vast te leggen hoe ik deze familie tot schande breng.' mompelde ik en nam een nipje van mijn glas.
 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 05:17 PM

Jace
Ik blies een wolje uit en keek hem aan ''I don't really care dat je onze familie ten schande zet.'' Zei ik terwijl ik hem aan keek en de foto van onze moeder uit mijn winkeltas haalde.''Moeder is vandaag al 3 jaar overleden'' zei ik terwijl ik ging zitten aan zijn eettafel en de fotolijst op zijn standaard zetten. Ik pakte vervolgens de kaars die ik had gekocht en stak die aan ''she was a pretty woman'' zei ik terwijl ik naar de foto keek van haar tienerjaren. Het was niet dat ik mijn respect had verloren voor mijn moeder het was meer dat ik het niet onder ogen wou komen. En dat zal Chris wel vaker gemerkt hebben dat ik mijn  intresse in hem verloor vanwege het feit dat ik hem de schuld gaf dat ze overleden is. Maar nu ik met Kaillyn was besefte ik wel hoeveel ik het moest waarderen dat ik nog een broertje had iets van mijn moeder.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 05:36 PM

Chris
Ik beet op mijn lip en keek naar hem. 'Wat wil je daarmee zeggen?' vroeg ik hem en rolde mijn ogen. 'Omdat ik de enige ben die om mam gaf betekend het niet dat je bij mij moet komen uithuilen wanneer het je uitkomt. Kon ik namelijk ook nooit bij jou.' zei ik en dronk het laatste slokje weer op om daarna wederom voor de derde keer mijn glas te vullen. Ik nam een slok, griste de fles mee en wankelde naar de grote lounge stoel waar ik me in liet vallen.

Kailynn
Eenmaal bij de afkick kliniek liep ik binnen en kreeg meteen een pasje met toegang tot alle ruimtes waar de bezoekers mogen komen. 'Ze zit in de woonkamer.' zei de verpleegster. Ik keek naar Kyle en glimlachte. Hij was geen directe familie dus mocht niet naar binnen. Ik liep door de deuren en zag mijn moeder zitten bij een tafeltje apart terwijl ze speelde met een schaakspel. Ik ging tegenover haar zitten en keek naar haar. Ze zag er slecht uit. Onverzorgd. Haar haren zaten door de war, ze had dikke wallen onder haar ogen en ze was ook nog eens heel erg vermagerd. Haar blik was leeg. Emotieloos. 'Hey, mama. Ik ben het Lynn.' zei ik tegen haar, maar ze gaf geen kick. Met mijn ogen probeerde ik contact te zoeken maar ik kreeg er niks uit. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 05:53 PM

Jace
''Wil jet het echte verhaal weten waarom het voelde alsof jij de enigen was die om mama gaf?'' Zei ik terwijl ik mijn sigaret uitbranden in het asbakje die op tafel lag.'' Of ga je weer als een klein kind lopen doen?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek. Ik was er klaar voor om alles achter me te laten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 06:16 PM

Chris
'Op dat antwoord wacht ik misschien al 3 jaar dus ja... je kunt wel zeggen dat ik wil weten waarom.' zei ik tegen hem en nam nog een slokje. Ik draaide me naar Jace en leunde met mijn onderarmen op mijn bovenbenen. 'Nou... komt er nog iets van?' vroeg ik en dronk het glas op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum