ORPG|| With walkingdead
First Page | « | 1 ... 48 | 49 | 50 | 51 | 52 ... 81 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 11/28/2016 07:07 PMJace
''Toen mama zwanger van je was hadden we verschrikkelijk nieuws gekregen.. je zou waarschijnlijk gehandicapt geboren worden.'' Zei ik terwijl ik het ook wel moeilijk vond om hem het te vertellen.'' Of het was abortus nu het nog kon of medicatie innemen waarvan nog niet is bewezen dat het helpt maar mama wilde alles doen om je te beschermen ookal was vader er niet mee eens.'' Zei ik ''hij wilde zijn vrouw niet kwijt raken en mij zonder moeder achter laten maar het was hetzelfde voor jou jij had dan geen ouders in het hiernamaals als die abortus werd gepleegd.. Mama slikte alles om de juiste tijden tot 12 december waar jij gezond en wel werd geboren in Portland voor een aantal jaren ging het goed moeder had wel wat kleine fysieke probleempjes maar de doktor zei dat het goed met haar kwam.'' Mijn ogen gleden naar de foto ''maar wat we dus niet wisten was dat een tumor zich in haar hoofd aan het vormen was zins ze de medicatie had genomen vader was in tranen bij het nieuws het was niet te geloven hoeveel hij leed hij besefte gewoon dat hij misschien binnenkort voor 2 kinderen moest zorgen.. en ja dat is uiteindelijk ook gebeurt ik was boos op jou omdat ze het allemaal voor jou had gedaan ik dacht dat ik mijn moeder had verloren door jou..maar het is helemaal niet jou schuld ik wilde heel graag een broertje of een zusje en die heb ik uiteindelijk ook gekregen.'' Ik keek hem zwak glimlachend aan ''sometimes i really want to share things with you zoals over meisjes praten, uit gaan, met vader stappen op de feest dagen gewoon wat familie met elkaar doet maar vader heeft al die dingen genegeerd zoals op thanks giving was hij altijd op zijn werk door dat ben ik de man geworden die ik nu ben cold hearted en egoistische.''
from LostSouls on 11/28/2016 07:31 PMChris
Wanneer hij begon te vertellen hield ik mijn mond en luisterde aandachtig. Het verhaal werd steeds donkerder en ik begon meteen steeds meer te begrijpen dat ze zo een hekel aan me hadden. Wanneer hij klaar is met zijn verhaal stonden de tranen in mijn ogen. Eentje ontsnapt uit mijn ooghoek en liep over mijn wang. Langzaam kwam ik overeind en liep het balkon op. Dit sloeg in als een bom waardoor ik eigenlijk me ook meteen bam nuchter voelde. Ik voelde me rillen van afschuw naar mezelf.
from walkingdead on 11/28/2016 08:23 PMJace
Ik nam diep adem en liet hem eerst even alles op een rijtje zetten. Ik zag dat Winter weer tevoorschijn was gekomen en aan haar hele gezicht kon ik zien dat ze had afgeluisterd. '' Laat hem maar afkoelen geloof mij hij keert snel weer terug naar de oude'' zei ik om Winter gerust te stellen.
from LostSouls on 11/28/2016 08:44 PMChris
Ik zakte tegen de muur omlaag en voelde steeds meer tranen over mijn wangen lopen. Ik barstte uit in een grote huilbui en voelde zo een immens schuldgevoel. Mijn kaken beet ik op elkaar. Nu snap ik waarom vader een hekel aan me had. Nu snap ik waarom Jace me liever ontweek. Ik had hier niet mogen zitten, maar mijn moeder moest nog over deze wereld lopen. Ik gooide de fles drank kapot tegen de andere muur en ging met mijn handen door mijn haar waar ik kort aan trek. Elke fysieke pijn is beter dan deze mentale hell.
Kailynn
Na een tijdje geprobeerd te hebben gepraat en geen enkele reactie te krijgen legde ik mijn hand op haar arm. Dat had ik beter niet kunnen doen. Mijn moeder schrok op vloog me aan over de tafel waardoor ik achteruit viel en ze legde haar handen om mijn keel om deze vervolgens dicht te knijpen. 'Mama!!' riep ik schor en hapte naar lucht die ik niet kreeg. 'Jij hebt me verpest! Jij hebt me hier in deze hell gebracht!! Ik haat je, Ik haat je!!' riep ze naar me en ik spartelde over de grond. Alles werd wazig en net dan word ze van me af gehaald en kreeg ze een spuitje. Ik hapte naar alle adem die mijn longen konden opnemen en hoestte. Kyle knielde bij me. 'Alles oké?' vroeg hij. De tranen stonden me nader dan het lachen. Ik beet mijn kaken op elkaar. Het ging dus echt slecht met haar. Ik heb het alleen erger gemaakt door haar hier in dit instituut te stoppen.
from walkingdead on 11/28/2016 08:58 PMWinter
Ik wilde zo erg op Chris aflopen bij het zien van hem instorte maar Jace greep al snel mijn arm vast. Hij schudden zijn hoofd kort terwijl ik diep adem nam. Deze kant had ik nog nooit van Chris gezien.
from LostSouls on 11/28/2016 09:11 PMChris
Ik haalde diep adem en legde mijn hoofd in mijn handen. Hierbij had ik het besluit genomen om voorlopig maar gewoon hier te blijven. Huilen op het balkon. De kou die vannacht zou komen boeide me niet.
Kailynn
Kyle begeleidde me naar de auto. 'Misschien is het beter dat je voorlopig niet meer gaat. Tot dat ze weer echt beter aan het worden is.' zei hij. Ik hield mijn mond. Diegene die daar was, dat was mijn moeder niet. Hij startte de auto en reed me terug naar huis. Wanneer we na een dik half uur rijden thuis kwamen liep ik binnen en keek naar Kyle die me bezorgd volgde met zijn blik. 'Je kan gaan hoor. Ik ben oké.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik zeg mijn shift bij de bar wel af. Je moet nu niet alleen zijn.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga naar bed. Slapen.' zei ik. 'Echt, ga nou maar.' Hij zuchtte en knikte. 'Als iets is, bel je me meteen.' zei hij streng. Ik knikte en voelde zijn lippen tegen mijn voorhoofd waarna hij mijn kleine huisje verliet. Ik nam mijn telefoon erbij en sms'te Jace. - Hey babe, hoe is het met Chris? X Lynn- stuurde ik en liep vervolgens naar mijn kamer waar ik in de spiegel keek naar de afdrukken in mijn nek die er nog steeds stonden. Er zat ook een kras in mijn nek door dat ze haar nagels in mijn nek had gezet. Ik slikte en besloot een coltrui aan te doen om het te verbergen.
from walkingdead on 11/28/2016 09:44 PMWinter
Na dat Jace weg was gegaan liep ik het balkon op en deed ik een deken om Chris heen. Ik schaamde me dat ik zo te keer tegen hem was gegaan. Ik wilde terug naar binnen lopen maar ik wilde ook bij Chris zijn hem kunnen trooste al wist ik dat het niet veel zou werken.
Jace
Ik keek op mijn mobiel en zag het appje -slecht heb de hele situatie uitgelegd aan mijn broertje en hij is nogal van streek- stuurde ik. Terwijl ik het erg vond dat ik Chris opnieuw zo heb moeten zien. Dit keer besloot ik naar Kingston empire te gaan.''Ik neem ontslag'' zei ik tegen mijn vader terwijl ik mijn kingston pasje voor hem op tafel smekte. Hij keek me fronsend aan ''ontslag~!'' hij beet zijn kaken opelkaar ''wat wil je mij nu ook een stoot verkopen vader?''
from LostSouls on 11/28/2016 10:01 PMChris
Ik trok de deken goed om me heen maar maakte verder geen contact met Wintrr. Ik was heel erg in mezelf op dit moment. Meer aan het bedenken hoeveel spijt ik heb van iets waar ik niks aan kon doen, maar wat me nu dus al meteen opvrat zodra ik het te weten was gekomen.
Kailynn
Ik beet op mijn lip als ik dat las. - Als je wilt praten je weet waar ik woon X - stuurde ik terug en ging op de bank zitten en zette de tv aan. Morgen had ik een shoot die ik wel moest cancellen. Aangezien ik niet zeker wist of mijn nek beter zou uit zien voor morgen. Eigenlijk kon ik geen shoots missen. Ik sms'te Gideon om te cancellen. Hij ging hier niet blij mee zijn.
from walkingdead on 11/28/2016 10:43 PMWinter
De volgende morgen werd ik wakker aan tafel en keek ik als eerst op naar Chris zijn moeder. Ze was prachtig net een model. Ik kwam met kramp in mijn onder rug overeind en zag dat Chris niet meer op het balkon lag. Met vol zorgen keek ik naar de keuken en nam ik diep adem.
Jace
Ik en mijn vader hadden eindeloze argumenten gehad. Maar zolang hij zijn excuses niet aanbood aan Chris kwam ik niet terug naar Kingston Empire. Ik nam nu even de tijd om met Lynn te appen en plofte op de bank -hoe was het bij je moeder babe?
from LostSouls on 11/28/2016 10:58 PMChris
'Je ziet er slecht uit man.' zei Scotty. Hij was de vriend die me mijn drugs bezorgde. 'Het is niks, moeilijk geslapen.' zei ik en stak een joint op. het zakje met de pilletjes stopte ik in de binnen kant van mijn jasje. 'Ik stort het geld op je rekening.' zei ik tegen hem en gaf hem een boks. Ik liep het steegje uit met mijn capuchon op en liep zo terug naar het hotel. Terug naar het penthouse. Ik had de hele nacht op het balkon gezeten tot 5 uur vanochtend. Toen heb ik binnen een half uur opgewarmd om vervolgens de straat op te gaan. Even weg van huis. Ik gooide de joint weg en liep het hotel binnen waar ik meteen de lift nam naar boven. Alvast bedenkend waar ik mijn pillen kon verbergen. Dit keer zou ik ze opbergen in de kluis in de kast. Niemand behalve ik had de code. Zo makkelijk te kraken was hij ook niet. Er zat dan ook meer in die kluis wat mis kon gaan als het door een inbreker zou worden gevonden. Mijn handgun bijvoorbeeld. Vraag me niet waarom ik die had. Ik liep binnen en liep eigenlijk meteen door naar de slaapkamer waar ik de pillen opberg en me omkleedde. Ik liep naar de woonkamer waar ik in de grote stoel ging zitten en naar buiten staarde.
Kailynn
Ik zette koffie voor mezelf en hoorde mijn telefoon trillen op het aanrecht. Ik zag het app'je en keek in de weerkaatsing van de magnetron naar mijn nek die nog flink rood was. - Het ging wel. Het valt haar zwaar.- zei ik enkel en schonk de koffie in een mok. Ik had liever niet dat hij me zo zag. Dan zou hij zich zorgen gaan maken voor niks. Hij had al zorgen genoeg aan Chris en aan hun vader. Ik kon daar niet ook nog bij komen. Ik nam mijn mok en telefoon mee naar de bank waar ik voorzichtig op ging zitten en zuchtte.