ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/02/2016 05:16 PM

Jace
Ik schudden mijn hoofd zacht en haalde haar hand van mijn wang af "bel me." Zei ik alleen terwijl ik haar huis verliet. Omdat er zoveel ruzie was claimde ik Kaillyn's bijzijn constant. Ze liet me vergeten wat er aan de hand was in mijn vaders bussines. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/03/2016 03:23 PM

Kailynn
Ik zuchtte en draaide me om. 'Jace..' zei ik terwijl hij toch doorliep. Ik hoorde hoe de deur dicht ging en liep naar de bank waar ik  mezelf klein maak en een kleine traan laat. Ik haatte het om tegen hem te liegen. Ik staarde naar mijn telefoon en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/03/2016 10:44 PM

Jace
The next day was ik op het vliegveld  om Elizabeth op te halen van haar lange reis naar Thailand. Ik nam diep adem en was dit keer helemaal alleen gekomen met veel dingen in gedachte. Misschien was ik iets te hard voor Kay ik beet op mijn onderlip. Terwijl ik mijn sirieuze assistantje weer zag aan komen lopen "hallo meneer kingston hoe was je trip naar Australië ik ontweek haar vraag "fijn om je terug in dienst te hebben Eliza want dat zelf regelen kan ik echt niet meer aan." Ze fronste maar liep me toch achterna naar de limo. Nietwetend dat ik een   nogal sirieuze relatie heb.

Winttr
"Sorry maar zonder afspraak komt u niet binnen." Zei de assistance van Meneer kingston. Ik beet op mijn onderlip "ik ben zijn nichtje in law Winttr Werst." De vrouw lachte forseerd "dat zal wel niet maar.." begon ze "Winttr?" Ik keek giftig op en zag meneer Kingston voor het eerst in reallife een ongekende knapheid overwimpelde me van de oude man die bijna ergens rond de 40 leek. Ik knikte terwijl ik de leegte in zijn ogen kon zien net als bij Chris. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/03/2016 11:05 PM

Kailynn
Ik werd wakker en voelde mijn keel pijn doen als een gek. Kort beet ik op mijn lip en kwam overeind. De geur van spek drong door in mijn neusgaten. Ik liep naar de spiegel en zag dat de afdrukken in mijn nek nog roder waren geworden. Dit kon ik toch niet geheim blijven houden als het niet wegging? Terwijl ik door mijn gezicht wreef liep ik richting de keuken en zag daar Kyle bezig met een ontbijt maken. 'Hey, hoe gaat het nu?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Wel oké, het is alleen echt vreselijk om te moeten liegen tegen Jace.' zei ik Zuchtend en pikte stiekem een aardbei uit het bakje. 'Dan zeg het hem gewoon.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil hem er niet mee lastig vallen. Hij heeft genoeg problemen met zijn familie.'

Chris
Ik kwam aan op de set en liep naar de kleedkamer waar ik me omkleedde. Al had ik niet veel aan. Het was voor een nieuwe lancerende ondergoed lijn. Ik nam nog een pilletje in die ik uit het zakje in de kluis had genomen en liep naar de set. 'We beginnen over 5 minuten Chris.' zei de fotograaf die zijn  camera aan het instellen was. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/04/2016 09:16 PM

Winttr
Niet veel later zaten ik en meneer Kingston in een Café ''dus jij bent de Winttr die we zoeken en de minares van mijn jongste zoon.'' Zei hij slikkend terwijl hij over zijn stoppelbaardje wreef ik knikte.'' Het spijt me dat ik niet eerder naar voren ben gestapt.. maar ik en u zoon zijn.. onafscheidelijk.'' Zei ik zacht ''toen hij wist dat ik misschien zijn tante kon zijn heeft hij niks geprobeerd bij me maar na een lange tijd heeft hij me toch de waarheid verteld.. sorry maar ik kan u nich..'' Als hij me onder breekt met een hand gebaar zet ik gelijk mijn lippen opelkaar ''mijn zonen zijn niet eerlijk tegen me geweest en dat is niet jou schuld het is vooral mijn schuld ik dacht er niet bij na toen ik horde dat mijn vrouw een blood relative had ben ik er gelijk op in gegaan alleen om ze een gunst te bewijzen,'' Hij kwam overeind en keek me aan ''het enige wat ik van je verwacht,, is dat je Chris een betere liefdes leven geeft.'' Ik merkte op dat hij niet van emotionele conversaties hield. Ik kwam overeind ''Chris ziet me waarschijnlijk niet meer staan door zij verslaving hoe kun je hem zo verwaarloze?!'' Zei ik boos hij bleef even staan ''Vraag het hem zelf.'' Ik gooide mijn thee bordje misschien iets te hard tegen zijn achterhoofd terwijl de hele café opkeek en ik zo net een van de grootste bussiness bazen voor schut heb gezet. Ik beet op mijn onderlip ''bied je excuses aan of je ziet Chris nooit meer terug.'' Zei ik nog grof tegen de man terwijl ik de café verliet voordat iemand nog is de politie belde.'' Pittig.. net zo pittig als je moeder.''

Jace
Ik was met Elizabeth even Chris bezoeken op zijn nieuwe underwear shoot en nam dep adem. Als ik hem eindelijk opmerk na alle staff members gegroet te hebben glimlach ik zwak maar als ik ietjse dichterbij Chris kom zie ik hoe slecht hij er uit zag. Ookal zag hij er voor het oog goed uit ik keek zo door hem heen als zijn broer. Ik wilde hem niet van streek maken voor de 2e keer dus nam ik een stap na achter en besloot ik de shoot te volgen op een afstand. Misschien was ik toch iets te hard met het verhaal over zijn geboorte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/04/2016 09:44 PM

Chris
Na een tijdje was hij eindelijk klaar en konden we beginnen. Er was een sofa geplaatst met een bruin beren vel eroverheen. Ik ging erop liggen en begon te poseren op alle mogelijke pose's. Nog niet eens in de gaten hebbend dat even verderop mijn broer stond met zijn assistente. Na een tijd kwam ik overeind om van positie te veranderen en keek zo recht in de camera. Wanneer ik modellen werk deed zette ik toch even een knop om. Even niet meer denken aan thuis. Alleen maar poseren. Ongeveer na 50 foto's lassen ze een pauze in van een kleine 10 minuten. Ik deed een badjas om mijn schouders en liep richting de tafel waar flesjes water op stonden. Ik keek fronsend op als ik Jace zag en liep langs hem naar de tafel. 'Jace.' zei ik enkel en nam vervolgens een slokje van het flesje. 'Wat doe je hier?' vroeg ik verbaasd.

Kailynn
Met mijn vork prikte ik maar wat in mijn eten, maar kreeg geen hap door mijn keel. Ik voelde me schuldig. 'Sms hem.' zei Kyle. Zuchtend nam ik mijn telefoon erbij en sms'te naar Jace. -Babe, kunnen we please praten? Over anderhalf uur bij het koffie zaakje 2 straten verder? X Kai- stuurde ik hem en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/04/2016 10:04 PM

Jace
''Is kijken bij jou nu ik ontslag heb genomen van Kingston empire.'' Glimlachten ik breed en speels terwijl ik naar zijn postuur keek gelukkig bleef hij trainen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/04/2016 10:09 PM

Chris
Wanneer hij dat zei verslikte ik me in het water en begon te hoesten. 'Wat?! Waarom?' vroeg ik hem verbaasd en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een slok om mijn keel een beetje te kalmeren en zuchtte. Nu werkte dus alleen onze vader uit onze familie nog daar. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Je bent gek.' zei ik tegen hem. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/04/2016 10:55 PM


Jace
'Jep omdat het kan en omdat ik niet langer voor iemand wil werken die waarschijnlijk mijn relatie niet accepteerd' zei ik 'en hoe gaat het met jou en je playboy chick.'Zei ik met een knipoog terwijl ik het magazine had gezien hij en Winttr zouden echt het ''sterrenkoppel'' van het jaar kunnen worden.''
 
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/04/2016 11:01 PM

Chris
Ik fronste. 'Weet die klootzak überhaupt wel van Kailynn? Moet je nu niet bij haar zijn?' vroeg ik hem. Wanneer hij over Winttr begint beet ik op mijn lip. 'Chris, we beginnen weer.' zei de fotograaf. Ik knikte en keek terug naar Jace. 'Alles gaat prima.' zei ik tegen hem en liep snel terug naar de set waar ik de shoot hervatte. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum