ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/04/2016 11:06 PM

Jace
Ik nam diep adem en keek hem na vervolgens vlieg ik snel naar mijn telefoon en zie ik foto's van Winttr met onze vader in een café.'' Playboy meid zet scene in café'' zei ik fronsend ik keek op naar Chris en beet op mijn lip. Als ik vervolgens Kaillyn's bericht zie stuur ik een appje terug ''is goed-.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/04/2016 11:39 PM

Kailynn
Ik las het berichtje dat na een paar minuten pas binnen kwam en glimlachte zwakjes. 'Zie je, als hij je zou haten zou hij niet reageren.' zei Kyle met een broodje in zijn mond. Ik grinnikte. 'Sukkel.' Zei ik. Hij keek nep beledigd waardoor ik in de lach schoot. 'Bedankt Kyle. Ik zou niet weten hoe te overleven zonder jouw advies.' glimlachte ik. Hij stond op, liep naar me toe en omhelsde me. 'Ik zal er altijd voor je zijn kiddo.' zei hij en drukte een kus op mijn kruin. 'Ik moet me nu wel klaar maken.' zei ik vervolgens en liep snel naar mijn kamer waar ik me ging klaarmaken voor zometeen.

Chris
Na een poos was de shoot afgelopen. Ik liep naar Jace en Elizabeth en keek de twee aan. 'Jace, kunnen wij trouwens binnen kort ergens een etentje er tussen proppen. Gewoon even ons twee.' vroeg ik hem terwijl ik de badjas weer aantrok. Ik wou gewoon weer even alleen tijd met mijn broer. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/04/2016 11:48 PM

Jace
Ik keek verschrikt op en knikte spontaan "sure.. meld me naar wanneer je tijd hebt moet nu gaan heb een afspraak met mijn vriendin met een café." Zei ik terwijl ik sirieus met Kaillyn was "je moet ze blij houden hè.. anders lopen ze zo van je weg." Zei ik zuchtend en vervolgens glimlachend." Bye bye" ik liep met Eliza naar buiten richting de limo en nam diep adem.  Is kijken waarover Kaillyn het nou echt over wildt hebben 

Winttr
Ik zag al snel dat mijn daad een scandal werd. En beet op mijn onderlip "ik ben zo stom!" Zei ik verveelt tegen mezelf terwijl ik mezelf voor mijn kop kon slaan. Nu ging Chris me helemaal negeren "dan moest hij maar niet zo over mijn Christian praten." Zei ik hard op terwijl Nancy fronste "raar meisje." Zei ze hoofdschuddend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 12:02 AM

Chris
Ik knikte en grijnsde breed terwijl ik ze na keek. Ik liep naar de kleedkamers waar ik me terug om kleedde en ik keek op mijn telefoon waar ik het bericht zag van Winttr en mijn vader. Ik fronste en beet mijn kaken op elkaar. Ik verliet snel de studio en stapte in de limo die terug naar huis reed. Eenmaal bij het hotel haastte ik me naar mijn Penthouse waar ik Nancy en Winttr aantrof in de keuken. 'What the fuck, Winttr. Ben je gek geworden?' vroeg ik en liet haar de post via mijn telefoon zien. 'Je moet bij die vent uit de buurt blijven!'

Kailynn
Na een tijdje was ik helemaal klaar. Mijn haar had ik in een messy staart gedaan met wat plukken los rond mijn gezicht. Ik had een neutrale make-up look, maar tegelijkertijd iets wat mijn ogen uit deed steken. Vandaag deed ik een wollen roze/crème achtige jurk aan en daaronder enkellaarsjes met een hoge blok hak. Om toch de afdrukken in mijn nek te bedekken deed ik me een brede choker ketting om die me toch een beetje een benauwd gevoel gaf, maar het moest maar. Wanneer ik klaar was nam ik mijn tasje waar ik en paar standaard spulletjes in mieterde om vervolgend de woonkamer in te lopen en mijn jas en sjaal te pakken. 'Ik ben 2 straten verder op bij Restretto.' zei ik tegen Kyle en liep de deur uit onderweg naar het café. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 04:07 PM

Winttr
"Je liet me geen keuze" zei ik wat verveelt en sirieus. Ik leunde op mijn wang terwijl ik door mijn kop thee roerde." Ik denk wel dat het door hem door gedrongen is dat hij je niet met opzet moet aanraken.. en zijn excuus maar beter kan aanbieden.. voor ik een verhaal drop bij de media en heel Kingston empire overhoop gooi." Ik kwam overeind "i don't care dat het je vader is ik care alleen maar om jou." Zei ik terwijl ik in zijn mooie grijze ogen keek ik nam diep adem en liep langs hem richting onze kamer.

Jace
Ik stond al bij het restaurant terwijk ik voor Eliza een apart tafeltje had gereserveerd. Ik stak een sigaret op en nam een flinke hijs met in gedachte waar over Kaillyn wilde praten. Het baarde me zorgen straks had ze een ziekte ofzo.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 06:52 PM

Chris
Ik rolde mijn ogen en liep haar achterna. 'Je verpest hier niet alleen mijn vader zijn carièrre, maar ook die van mijn broer en mij. Ook onze naam komt in de kranten te staan. Ik hoef bovendien zijn excuses niet. Hij kan oprotten.' zei ik tegen haar en keek naar ons bed dat er net opgemaakt bij lag. 

Kailynn
Als ik eenmaal aankwam bij het restaurantje zie ik Jace al zitten door het raam. Ik zuchtte kort en liep naar binnen. Wanneer ik binnen ben hing ik mijn jas en sjaal op bij de kapstok. Ik ging het onderwerp van mijn nek gewoon zo lang als mogelijk uitstellen. Wanneer ik bij het tafeltje aankwam gaf ik Jace een kus tegen zijn wang en ging tegenover hem zitten. 'Kan ik wat voor u doen?' vroeg een serveerster. 'Een latte machiatto alstublieft.' zei ik. Ze knikte en keek Jace aan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 07:28 PM

Winttr
"Denk je echt aan je eigen stomme carrière terwijl je broer ontslag heeft genomen omdat jij je niet kan vermannen dat het leven soms kut kan zijn." Zei ik met een lachje "je doet net alsof jij er alleen onder lijd.. ik moet ook mee genieten van jou die feest en extc sslikt." Zei ik terwijl ik ineens tranen liet gaan "ik heb absoluut niet het recht om te janken." Zei ik terwijl ik me los trok en me van hem weg draaide "ik maak het leven alleen maar zwaarder voor je."

Jace
"Een biertje" zei ik verveelt terwijl ik naar Kaillyn keek tijdens het bestellen. Ze zag er beeldig uit "trek je jas niet uit?" Vroeg ik terwijl ik slikte en mijn sigaret vervolgens uitbrande in de asbak.   ik wilde echt weten wat er aan de hand was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 08:10 PM

Chris
'Je weet dat ik godverdomme geen pillen meer slik! Ik ben bijna alleen nog maar thuis of bezig met modellen klussen!' riep ik boos naar haar en beet op mijn lip wanneer ik zag dat ze een traan moest laten. Ik zuchtte en hield me een beetje in. 'Babe, het spijt me. Maar dat je mijn vriendin bent betekend niet dat je meteen weet hoe mijn familie in elkaar steekt. Je had gewoon niet naar mijn vader moeten gaan. That's it. Het betekend niet dat nu je dit gedaan hebt ik minder van je houd.' zei ik tegen haar en trok haar terug tegen me aan.

Kailynn
Zuchtend deed ik mijn jas uit en speelde met mijn choker ketting. Misschien moest het maar gewoon eruit. Misschien viel het hem niet eens op? Alhoewel waren de afdrukken niet te missen. Ik deed mijn ketting af en liet hem de afdrukken in mijn nek zien. 'Aangezien je zo een problemen binnen je familie hebt wou ik je niet met nog meer opzadelen. Daarom heb ik gister smoesjes verzonnen om je niet te hoeven zien.' zei ik tegen hem zonder toch uit te hoeven leggen hoe ik eraan kwam. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 08:48 PM

Winttr
Als hij tegen me uitvalt sluit ik mijn ogen. Maar als ik zijn warmte en geur ruik en voel. Blijven mijn ogen gesloten "sorry.. ik had me er niet mee moeten bemoeien." Zei ik zacht net als een kind die zijn excuses moest aanbieden." Je denkt altijd toch zoveel aan mij ik dacht dat ik ook iets voor jou kon doen.. blijkbaar niet dus" zei ik snikkend terwijl ik opkeek in zijn prachtige grijze ogen die ik elke avond bewonderde in bed.

Jace
Mijn ogen worden groot bij de plekken ik kon duidelijk zien dat iemand haar heeft geprobeerd te killen." Je mag me altijd opzaddelen met je problemen!" Zei ik terwijl ik voor over boog en zachtjes met mijn vingertoppen over de plekken glee "babe hou nooit meer zo iets geheim.." Ik zou allang al denken dat iemand haar verkracht heeft maar ik kon wel raden dat het haar moeders handen waren op haar slanke keel. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 09:05 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek naar mijn handen die op tafel lagen. 'Het spijt me.' zei ik tegen hem en keek hem vervolgens aan. Dan had ik hem nog niet eens verteld over het probleem dat ik met de Werst familie had. Door dat ik die shoot heb moeten cancellen moet ik alles vergoeden en dat kostte echt een vermogen. Een vermogen waarvan ik niet in het bezit was. Wanneer de late machiatto voor mijn neus werd gezet glimlachte ik zwakjes en keek naar Elizabeth die even verderop zat. 'Zo te zien is zij ook weer terug?' zei ik en zwaaide kort en onopvallend naar haar. Door het raam waren de flitsen te zien van de paparazzi die ons probeerden op de foto te krijgen.

Chris
Ik drukte een kusje in haar haar. 'Ik red me wel. Je hoeft niet aan mij te denken. Denk liever aan jezelf. Je eigen carrière. Al heeft die vast een boost gekregen van je risicovolle actie bij mijn vader.' zei ik met een grinnikje en veegde met mijn duimen de tranen van haar wangen terwijl mijn handen haar gezicht omvatte. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum