ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 09:11 PM

Jace
Ik nam haar kin vast zodat ze me aan kon kijken "ik ben je vriendje als ik dit eerder had geweten had ik je nooit alleen laten gaan." Zei ik sirieus terwijl ik in haar mooie ogen keek. Ik keek kort naar buiten en focuste me toen op Kaillyn om een zoen te geven op haar mond mijn lippen plaatste ik zachtjes op de haren terwijl ik haar handen vastnam." Zaddel me op met al je problemen daar voor ben ik.. om je te begrijpen en te helpen."

Winttr
Ik schudden mijn hoofd en knikte toen zacht." Ik zal het proberen.. maar nu kan ik me totaal niet op mezelf focussen." Ik keek naar zijn lichaam en ik denk dat hij de honger in mijn ogen wel kon lezen. Ik wilde niet aan problemen denken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 09:22 PM

Kailynn
Ik glimlachte wanneer hij me kust en legde al mijn gevoel erin. 'Ik was niet alleen. Kyle was erbij. Hij mocht niet mee naar binnen omdat hij geen directe familie was. Het viel niet te voorkomen.' zei ik tegen hem. Wanneer hij zegt dat ik al mijn problemen bij hem moest leggen schudde ik mijn hoofd. 'Je hebt al teveel voor me gedaan.' zei ik tegen hem en keek naar onze handen. Het voelde heerlijk bij hem te zijn.

Chris
Ik glimlachte en streelde langs haar wangen met mijn duimen. Ik las in haar ogen hoeveel zin ze had en grijnsde. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en liet mijn handen inmiddels afglijden naar haar lichaam. Het lichaam dat inmiddels tentoon werd gesteld aan zoveel mannen, maar toch was ik de enigste die het mocht aanraken. Die het kon aanraken.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 09:30 PM

Jace
"Te veel is nooit genoeg" zei ik zacht tegen haar lippen aan. Vanavond zou ik even scrollen door gossip girl om deze perfecte kus te posten. Ik was nieg bang om Kaillyn te showen ze was super knap ondanks dat er veel vragen zullen zijn of ik sirieus met haar ben. 

Winttr
Als hij me kust knoop ik zijn bloes knoopjes open en laat ik zijn bloes over zijn schouders naar beneden glijden. Zijn stropdas liet ik nog even zodat ik hem mee kon trekken op bed wat ik ook vervolgens deed."Dit keer mag jij het lijden" zei ik zacht en speels tegen zijn lippen aan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 10:19 PM

Kailynn
Ik glimlachte en streelde langs zijn wang. Ik trok na een tijdje terug en dronk nog wat van mijn latte. Ik deed mijn choker ketting weer om. Wanneer de pers dit zou zien zouden er genoeg roddels verzonnen kunnen worden. Ik trok mijn staart een beetje aan en dronk de laatste beetjes koffie op. 'Kunnen we gaan? Ik heb wel een beetje genoeg van die pottenkijkers voor vandaag.' zei ik met een grijnsje.

Chris
Ik grijnsde breed en drukte, eenmaal op het bed, mijn lippen in haar nek waar ik een klein zuigzoentje zetten. Nu ze model was moest ik oppassen met wat ik met haar lichaam deed. Ik trok haar shirtje uit en drukte kusjes tussen haar borsten terwijl ik ondertussen mijn stropdas afdeed. Ik bond met mijn stropdas haar polsen aan elkaar en legde die boven haar hoofd. Ik trok haar strakke jeans naar beneden en drukte kusjes van haar enkels terug naar boven via de binnen kant van haar benen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 10:26 PM

Jace
Ik bleef een tijdje haar bewonderen. En knikte zacht "waar wil je heen?" Vroeg ik met een glimlachje terwijl ik al mijn jas aantrok.   En die van haar vastnam zodat ze hem makkelijker aan kom trekken. Het verbaaste me dat ik niet boos kom worden op Kaillyn ookal was ik verschrikkelijk jaloers op Kyle. Ik vertrouwde hem niet ik vertrouwde geen enkele jongen bij haar in de buurt.

Winttr
Ik kreunde zachtjes bij elke aanraking die hij maakte. Mijn hart klopte razend snel terwijl ik al snel voelde dat ik geen kant op kon gaan. Soms was seks met Chris net een mooie droom en een regenboog vol orgasmes. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 10:41 PM

Kailynn
'Jou appartement?' stelde ik voor en stak een voor een mijn armen in de mouwen van mijn jas. Ik haalde een keer diep adem en draaide me naar hem om waarna ik een kus tegen zijn lippen drukte. 'Ik hou van je, Jace Kingston.' zei ik met een glimlachje en keek naar Elizabeth die zich bij ons voegde maar toch een beetje op een afstand.

Chris
Ik grijnsde en kwam bij haar gevoelige plekje. Ik trok haar string naar beneden tot haar enkels en liet mijn vingers haar intieme plekjes verkennen. Ik plaagde haar een beetje terwijl ik mijn lippen over haar buik liet kussen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 11:23 PM

Jace
"Ik ook van jou Kaillyn Green." Zei ik grijnzend even later zaten we lekker op de bank een filmpje te kijken. Terwijl ik Eliza vrij had gegeven om ook weer bij te komen van haar trip. Ik aaide zachtjes door Kaillyn's haar terwijl ik door mijn telefoon scrolde en allemaal nieuwe berichten zag van agency's.

Winttr
Ik voelde mijn lichaam helemaal in brand staan. Als ik hem nu kon aanraken had ik zachtjes aan zijn haar getrokken. Ik spreiden mijn benen wat weider om zijn vingers te voelen terwijl mijn rug hol werd "Chri...ss"
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/06/2016 02:57 PM

Kailynn
Ik glimlachte en kroop dichter tegen Jace aan. De warmte die hij afgaf was zo vertrouwt. Ik voelde me thuis bij hem. 'Dit is echt de slechtste film ooit.'zei ik met een lachje. 'Als ze over ons een film maakte was hij nog beter.' zei ik en drukte een kusje tegen zijn wang.

Chris
Na een tijdje liet ik mijn mond helpen. Ik wilde haar horen schreeuwen. Na een tijdje stopte ik en drukte ik mijn lippen tegen die van haar terwijl ik mijn broeksknoop los maakte. Mijn vriend was door het hele tafereel al flink gestegen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/06/2016 03:59 PM

Jace
Ik grinnikte zacht ''daar geef ik je gelijk in.'' Ik plaatste een kusje op haar lippen en postte de foto -Paparazzi is everywhere @KaillynGreen. Ik sloot mijn telefoon af en moest echt een huishoudster huren net zoals Chris. Eigenlijk moest ik Kaillyn voorstellen aan Chris net zoals hij mij Whitney heeft voor gesteld. Ik nam diep adem en sloot mijn ogen kort.

Winttr
Ik genoot van alles wat hij deed maar als ik net niet over het randje word geduwd. Kijk lipbijtend op naar zjn stijgerende vriend die ik door zijn broek heen kon zien. Wat was hij weer is lekker geschapen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/06/2016 04:25 PM

Kailynn
Ik grinnikte en kreeg een melding binnen. Wanneer ik zag dat Jace me had genoemd in een van zijn posts glimlachte ik breed en drukte nog een paar kusjes tegen zijn wang. Mijn volgers waren ook al gestegen op social media doordat ik een paar keer met hem was gespot en door mijn shoots. Nog niet zoals een echt model maar het waren al veel meer dan eerst.

Chris
Ik trok mijn broek omlaag en nam mijn boxer mee. Ik gooide bijde ergens in een hoek en kroop terug over Winttr heen. Met het geil dat op mijn vingers zat van Winttr maakte ik mijn vriend vochtig om beter te kunnen glijden en gleed langzaam in haar. Langzaam begon ik te stoten. 'Ik wil dat je me aan blijft kijken. Laat horen hoeveel je geniet.' zei ik en voerde het tempo een heel klein beetje op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum