ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/27/2016 08:40 PM

Kailynn
Zuchtend keek ik naar mijn moeder. Wat moest ik toch met haar? Wanneer ze een sigaret opstak schudde ik geïrriteerd mijn hoofd. 'Blijf hier, ik heb geen zin je weer ergens uit een goot te moeten halen.' zei ik tegen haar en trok Jace het huis uit en sloot de deur achter me. 'Waarom ben je echt hier?'vroeg ik hem meteen en liep weg van de voordeur. Ik kon mijn moeder niet in de steek laten, maar af en toe kon ik haar wel killen om dat gedrag van haar.

Chris
Terwijl Nancy haar bombardeerd met vragen luisterde ik aandachtig naar de antwoorden. Ondertussen genoot ik van het ontbijt dat Nancy voor ons had klaar gemaakt. Nu had ik geluk dat ze de laatste dagen veel had gemaakt, normaal bleven de meiden niet lang genoeg om te ontbijten. Ontbijten maakte het meteen een stuk serieuzer en daarvoor waren ze hier niet. Ze waren hier enkel en alleen om mij bezig te houden. Over een uurtje was de meeting en ik zal er geheid commentaar krijgen van Jace en mijn vader wanneer de meeting was afgelopen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/27/2016 09:31 PM

Winttr

Ik pakte een servetje en boog over de tafel heen om een beetje boter van zijn mondhoek weg te vegen. Nancy keek me raar aan terwijl ik glimlachten ''je moet netjes blijven voor je afspraak.'' Zei ik.''Wat ben je toch een raar meisje''zei Nancy mompelend terwijl ik bleef glimlachen en een plukje haar achter mijn oor streelde. Het was zo saai straks zonder hem.

Jace

''O gewoon was benieuwd waar meisje mystrieus woont.'' Zei ik terwijl ik een sigaret opstak ''je zit wel krabjes hier.'' Ik haalde een rol van duizend euro uit mijn zak en stak het naar haar uit ''als je meer nodig heb neem mijn whatsapp en stuur me je rekening nummer.'' Zei ik gewoontjes ''i ain't gonna judge you.. mijn moeder was een prosutitee en komt ook hier vandaan.. ze heeft me altijd geleerd dat je mensen moet helpen die krab bij kas zitten.'' Ik klonk nu echt als een mannelijke bitch maar ik bedoelde het goed ik blies een wolkje uit en keek haar aan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/27/2016 09:53 PM

Chris
Wanneer ze dat doet grinnikte ik. 'Gek...' grapte ik en keek naar Nancy die weer in de keuken stond. Ze begon de tafel af te ruimen toen ze merkte dat we beide klaar waren met eten. 'Ik heb nog een uurtje voor ik moet vertrekken, wat wil je doen?' vroeg ik met een glimlachje terwijl ik mijn duim af likte waar nog een beetje nutella pasta op zat.

Kailynn
Ik keek naar het pakketje geld wat hij in mijn handen drukte en keek ernaar met grote ogen. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb je hulp niet nodig, maar bedankt voor het aanbod.' zei ik en stak het terug in zijn zak. 'Ik heb er niks aan als ik steeds geld van iemand anders moet krijgen. Als ik een model moet worden moet ik dat op eigen houtje. Dan duurt het maar wat langer.' zei ik en zuchtte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/27/2016 10:10 PM

Jace
Ik keek op mijn horloge ''at least... take care of yourself.'' Zei ik zonder haar aan te kijken ik gooide mijn sigaretje naar buiten. Terwijl Elizabeth stond te wachten ''mocht je vragen of strugless hebben.. bel me.'' Zei ik glimlachend terwijl ik nog 1 keertje in haar ogen keek. En naar Elizabeth liep.. misschien moest ik toch maar zuinig doen met haar ik had mijn kaartje op tafel gelaten terwijl ik nog even rondkeek. Allemaal mensen die straatarm waren ik zag jonge meisjes op straat staan wachten op klanten. Kapote ruit van een winkeltje. Ik nam diep adem en stapte toen in de limo aangezien ik straks een family business had. Ik hoopte maar dat Chris condooms gebruikte meer kleine Kingstons van weduwe zou ons het bedrijf koste.

Winttr
Ik keek hem schuin aan ''me?'' Ik wees naar mezelf zoals eerder gezegd traag van begrip.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/27/2016 10:35 PM

Chris
Ik grinnikte en knikte. 'Ja jij. Waarom verbaast dat je toch steeds?' vroeg ik glimlachend en kwam overeind. Wanneer Nancy klaar was met het afruimen van de tafel begon ze met het poetsen van de keuken. Ik liep richting de bank zodat ze gewoon de tafel met een doek kon schoonmaken.

Kailynn
Ik knikte en keek hem na. 'Verdomme!' riep ik gefrustreerd toen hij weg reed en trapte tegen het stoeltje dat er stond in onze soort van voortuin. Ik ging op het stoepje zitten en keek voor me uit. Ik was zo klaar met dat arm zijn. Vroeger toen papa nog leefde en mam niet zo een grote schuld had gemaakt was alles zo fijn en perfect. Nu is mijn leven verschrikkelijk. Mijn modellen leven is het enige positieve in mijn leven. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/27/2016 10:50 PM

Winttr
Ik glimlachten ''ik wil uhm.. met je haren spelen.'' Zei ik ''zie je raar meisje'' zei Nancy bromend terwijl ik de op de bank plofte en hem na achter trok zodat hij mijn borsten als kussens kon gebruiken. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd en wreef door zijn haren met mijn andere hand. Ik was blij dat ik warme zachten handen had. Ik had een moeder instinct maar dat kwam gewoon omdat ik kreeft was.

Ts afspraak at Kingston empire?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/28/2016 07:27 PM

ts
---
Chris
Ik kwam binnen bij het agency van pa en knipoogde naar de receptionist. Ze lachtte verlegen terwijl ik de knoop van mijn colbert  openmaakte met een simpele beweging. Eenmaal bij de liften ging er snel een open en liet ik de lift naar de 28e verdieping gaan. Kingston Empire was een gebouw van 30 verdiepingen hoog. Op de 30e verdieping was het kantoor van vader, op de 29e verdieping was het administratieve gedeelte en op dus de 28e verdieping waren vergader zalen. Wanneer ik eindelijk aan kom stapte ik de lift uit. Ik zag mijn vader al staan met een ongeïnteresseerde blik. Verder was er nog niemand, al zou Jace niet snel volgen. Hij kwam namelijk nooit telaat bij meetings. Papa's lievelingetje. Ugh... heeft iemand een teiltje voor me om in te kotsen?

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/28/2016 10:22 PM

Jace

Ik stond op de lift te wachten terwijl ik voor het eerst niet op tijd kwam. Het probleem van Kaillyn zat me nog steeds dwars.. vooral omdat ze voor haar moeder moest zorgen. Haar cariere kon zo niet verder gaan met een moeder aan de drank. Ik dacht na hoe ik haar het beste kon helpen. Huh? Ik besefte ineens dat ik om een meisje haar welzijn druk maakte. Ik nam diep adem ''nahw niet mijn probleem'' zei ik arogant Elizabeth keek me fronsend aan terwijl de lift voor ons open ging. Ik zag mijn vader weer na jaren terwijl hij gelijk glimlachten ''hee pa'' zei ik terwijl ik langs mijn broertje liep en hem een handdruk gaf.'' Ik ben blij dat jullie er beide nu zijn.. want we moeten het namelijk over iets heel belangrijks hebben.'' Ik fronste en ging zitten op mijn plek ''het gaat om jullie moeder...'' Als hij over mama begint bijt ik op mijn onderlip.'' Aangezien jullie geen familie kennen van jullie moeder moet ik jullie beide aan iemand voorstellen.''Ik fronste terwijl er vraagtekens in mijn gedachte's verscheen de lift ging ineens open terwijl er een wel bekend gezicht verscheen.'' Gideon Werst'' zei ik met een lachje terwijl hij arogant papieren aan mijn vader gaf ''hier heeft u de bevoegdheid van Winttr ik weet niet waar ze is maar ik zal er naar u toe sturen als ze komt aan kakken.'' Zei hij verveelt '''jullie moeder heeft een halfzusje.. Whitney Valdez'' ik fronste ''dus we hebben een tante?'' Zei ik blij terwijl ik benieuwd naar haar was. Hopelijk was ze hot.'' En nog iets.. Jace.. zorg dat je uit die Kaillyn's buurt blijft.'' Ik fronste ''o dus u heeft de magazine gezien?'' Zei ik op een verveelde toon ''ik waarschuw je Jace die moeder is niet goed bij haar hoofd.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/28/2016 10:42 PM

Chris
Wanneer Jace komt rolde ik met mijn ogen. Je voelde het gewoon door hun aanwezigheid dat ik er niet meer toe deed. Als pap over mam begint beet ik mijn kaken op elkaar. Gevoelig onderwerk. 'Ik dacht dat dit een business meeting was?' snauwde ik en keek op als Gideon Werst opeens voor onze neus stond. 'Hoor ik dat nou goed? Je geeft je pleegzusje gewoon weg? Wist dat er iets niet deugde met jou.' mompelde ik. Als ik vader hoor zeggen dat Winttr eigenlijk dus onze tante is ging er een schok door mijn lijf. Moest ik zeggen dat ze bij mij was, of moest ik haar verstoppen voor mijn vader en Jace? Maar dan moest ik haar ook verstoppen voor de pers. 'Wat is dit voor een onzin. Als mama een zusje had had ik het wel geweten. Ik communiceerde namelijk wel met haar.' beet ik ze toe en keek met een vuile blik naar Gideon. Hoe kon hij dit zo gemakkelijk doen? Vieze hufter. Ik beet mijn kaken op elkaar. Als het gesprek over gaat op Kailynn keek ik naar Jace. 'Wat wil ze doen? Die Kailynn is een beginnend modelletje. Jace is een Kingston. Niemand die hem wat maakt.' mompelde ik. 'Je kraamt alleen maar onzin uit.' protesteer ik.

Reply Edited on 09/28/2016 10:44 PM.

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/28/2016 10:50 PM

Jace
''Je overdrijft Christian.. mama komt uit bakersfield en alleen oma kennen we niet opa dus het kan wel zo zijn.'' Zei ik verveelt ''hoe weet jij dat hij een pleegzusje heeft?'' Vroeg ik verveelt terwijl ik als gewoonlijk arogant en een attitude opzetten voor mijn vader.'' En vader wat is die vrouw van ons?'' Vroeg ik terwijl ik het over Kaillyns moeder had zijn blik verstrakte.'' Niets gewoon oud tuig dat bevriend was met je moeder'' ik fronste maar hield mijn schouders op ''Winttr heeft een familie nu.. en ze werkt op mijn zenuwen met dat gelantefanter van haar het is net of ik tegen een domme koe praat.'' Zei Gideon ''maar ik ga jullie zoeken het maar uit met jullie familie probleem.'' Ik kende Gideon wel een knap joch dat voor de tv als de perfecte jongen doet maar in het echt gewoon gay is en er niet mee kan dealen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum