ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/14/2016 11:42 PM

Jace
Ik beet grijnzend op mijn lip en maakte het shirt los van haar mond. Ik glee met een hand door mijn haar en liet me vermoeid naast haar neer zakken op mijn zij terwijl ik mijn hand op haar wang legde en haar gezicht naar me toe draaide. Ik kuste haar zachtjes op haar lippen en had zo erg genoten van deze neukpartij.

Winttr
Ik grinnikte zacht bij al zijn kusjes en deed mijn armen om hem heen. ik plaatste kusjes op zijn borstkast en sloot mijn ogen morgen was weer is een nieuwe werkdag en een nieuwe Winttr en Chris.'' Ik ben dat etentje niet vergeten'' zei ik nog zacht met mijn ogen gesloten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/14/2016 11:58 PM

Kailynn
Ik hijgde uit en staarde naar het plafond. Als hij me een kus heeft gegeven grijnsde ik. 'Best seks ever.' hijgde ik en kroop dichter tegen Jace zijn plakkerige lijf aan. Het interesseerde me niet hoe bezweet en plakkerig we nu tegen elkaar aan lagen. Ik wou zo dicht mogelijk bij hem zijn.

Chris
Ik glimlachte wanneer ze dat zei en streelde langs haar wang. 'Natuurlijk ben je die niet vergeten.' zei ik met een brede glimlach. Ik drukte een kus tegen haar voorhoofd en zette de bak m&m's weg. Ook zette ik netflix uit aangezien er toch niet naar gekeken werd. We moesten vaker gewoon een dag in bed liggen niksen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/15/2016 12:12 AM

Jace
De volgende morgen was alles snel gegaan ik had een hele dag vol met shoots en Kaillyn moest ook nog wat dingen regelen. Dus het werd een halfe dag zonder elkaar. Ik moest weer opnemen voor scream de nieuwe scené waar ik als Cole speel 1 van de slachtoffers die is gevlucht.  En ik had nog een afspraak met mijn broertje gemaakt om samen mannen avond te houden. druk druk en nog is druk.

Winttr
Ik kamde mijn haren in een staart en was onderweg naar Chris zijn stomerij op zijn nieuwe pakken op te halen. Ik keek op mijn telefoon en zag dat mijn volgers op instagram heel erg waren gestegen. Zeker na die laatste foto met Chris die ik had gemaakt na de seks gister. Ik zag Kaillyn haar instagram en besloot om haar ook weer is te berichten - hey Kai wat doe je vanavond? Vanavond ben ik bored af dus ik vroeg me af of we samen is uit kunnen gaan als bedankje voor de goeie zorg die je heb verricht toen het slecht ging tussen mij en Chris- xx Winttr,

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/15/2016 08:26 PM

Kailynn
Zuchtend liep ik, met een latte machiatto in mijn hand, de starbucks uit met Kyle. 'Hier gaat sowieso een heel drama over komen.' zuchtte ik terwijl ik richting het gebouw van Gideon liep. 'Ik blijf ten allen tijden bij je. Drama of niet, hij kan je niks maken.' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik hoop het maar.' mompelde ik en liep het gebouw naar binnen en nam slokken van de koffie. 'Hey,Kailynn. Heb je een afspraak met Gideon?' vroeg zijn secretaresse die bij de receptionisten aan de balie stond. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik moet iets belangrijks bespreken.' zei ik. Ze knikte. 'Hij is papieren na aan het kijken in zijn kantoor.' zei ze. Ik knikte bedankend en liep richting de lift vol spanning. Ik kreeg een bericht binnen en haalde mijn telefoon uit mijn achterzak. 'Winttr, of we uit gaan vanavond.'zei ik kort tegen Kyle en stuurde Winttr een bericht terug. - Tuurlijk! Lijkt me heel gezellig! Zal ik rond 20:00 uur bij Chris zijn Penthouse zijn? Dan kunnen we ons samen klaarmaken en misschien al een beetje indrinken ;) XX Kai- 

Chris
Ik trok mijn oortjes uit en hijgde. Het zweet veegde ik van mijn voorhoofd met de handdoek om mijn nek om vervolgens overeind te komen en richting de kleedkamers te lopen. Al 2 uur lang was ik hier bezig met sporten en nu hield ik het wel voor gezien. Ik douchte me snel en kleedde me om waarna ik naar mijn penthouse vertrok om daar alles achter te laten bij Nancy. 'Nance, je kunt rond 3 uur naar huis. Ik geef Winttr mijn creditcard om iets te bestellen en ga zelf uit eten.' vermeldde ik haar en glimlachte. Ze knikte. 'Dankjewel Christian.' zei ze en gaf me een dikke smakkerd op mijn wang. Ik lachte kort en pakte mijn spullen bij elkaar en liep vervolgens naar mijn kantoortje achterdoor in mijn penthouse. Ik ging aan het bureau zitten en legde de papieren op tafel die ik door begon te lezen. Ik verheugde me op vanavond. Eindelijk weer wat quality time met Jace. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/15/2016 09:36 PM

Winttr
''De 2 Beckham pakken voor Chris Kingston.'' Zei ik terwijl ik zijn stomerij pasje toestak en de cashiére hem scande.'' Helemaal in orde'' ik kreeg de 3 dure pakken waar Chris dagelijks in liep. En liep er elegant mee terug naar de limo waar ik al snel door media werd benaderd.'' Winttr! Winttr kijk naar de camera!'' Ik keek heel even en glimlachte breed ze hadden geluk dat ik in de goeie mood was. Ik stapte in de limo terwijl de deur automatische voor me werd gesloten. En ik het appje zuchtend opende van Kaillyn -Is guud tot 20:00 :))- stuurde ik. Niet veel later kwam ik thuis en zag ik dat Nancy afwezig was ''babe!'' Riep ik terwijl ik de pakken op de eettafel legde. En wat limonade inschonk.

Jace
''Ik hou van je Lydia'' zei ik precies volgens het script ''cut'' eindelijk kon ik weer normaal adem halen. Ik kreeg een flesje water terwijl de director ons complimenteerde mijn tegenspeler was Abigail Johnson die een stuk jonger dan me was. Maar omdat ik me niet naar mijn leeftijd gedroeg en ''leek''  was ik perfect voor de rol van Cole Benson die 18 moet voorstellen in de serie. We waren klaar met opnemen terwijl Elizabeth mijn telefoon aan gaf -Hey broertjeeeeeeeee ik zou je echt naar de stripclub willen brengen maar aangezien we allebei niet meer single zijn.. lijkt het me geen goed idee om 20:00 ben ik bij je huis en gaan we lekker bowlen of zo iets.. sowieso iets mannelijks- Je grote broer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/15/2016 10:16 PM

Kailynn
Ik grinnikte om het berichtje van Winttr en stopte vervolgens mijn telefoon weg. Als we aankwamen bij het kantoor klopte ik op de deur. Na een paar secondes mocht ik binnen komen. Gideon stond geleund tegen zijn bureau en kwam overeind wanneer hij mij zag. 'Ah Kailynn... Jij komt om te betalen.' zei hij met een verwaande grijns op zijn gezicht. 'Nee, ik kom om ontslag te nemen.' zei ik tegen hem en hield me sterk. Zijn blik veranderde meteen. 'Wat zeg je?' vroeg hij diep beledigd. Ik beet mijn kaken kort op elkaar. 'Ik neem ontslag.' zei ik dapper. Hij deed een paar stappen dichterbij tot hij nog net mijn gezicht niet met het zijne raakte. 'Dit kun jij niet zomaar doen.' siste hij en pakte me strak bij mijn gezicht. Kyle kwam tussen beide en duwde Gideon een eindje van me af. 'Moet jij eens opletten.' zei ik en liep met Kyle zijn kantoor uit. 'Hier ga je spijt van krijgen!' riep hij ons achterna waarna de liftdeuren sloten.

Chris
Ik kwam de trap af wanneer ik de stem van Winttr hoorde. 'Hey babe.' zei ik met een glimlachje. 'Ah je hebt mijn pakken. Je bent geweldig.' zei ik terwijl ik inmiddels bij haar stond en ik mijn lippen tegen de hare drukte. Als ik vervolgens het berichtje van Jace kreeg grinnikte ik. - Een stripclub zou geweldig zijn , helaas vinden de dames dat niet zo amusant denk ik, haha. Zie je om 20.00! Chrisje - 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/15/2016 11:12 PM

Jace
Niet veel later was ik weer thuis en friste ik me op voor vanavond. Ik trok een nike tech aan en had geen zin om me netjes aan te kleden ik scheerde mijn stopelbaard een beetje bij. Zorgde dat ik de sleutels van mijn porsche had en ging er toen vandoor op een speed tempo. Binnen een mum van tijd stond ik voor de deur.

Winttr
''Ik doe wel open babe!'' Riep ik naar boven terwijl ik hem had verteld dat ik uitging met kaillyn naar een club. Als ik Jace zie staan verbaast het me ''kom binnen.'' Zei ik zo normaal mogelijk ''heb je je vriendin niet bij je?'' Vroeg ik rond kijkend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/15/2016 11:26 PM

Kailynn
Na een tijdje waren we thuis. 'Zie je wel dat het mee viel.' zei Kyle. Ik keek hem zuchtend aan. 'Wacht maar. Morgen staan de kranten vol.' mompelde ik. 'Ik ga mijn spullen pakken.'zei ik en liep naar mijn slaapkamer. Ik nam er een kleine koffer uit de kast waar ik de kleren voor vanavond en eventuele reserve kleding indeed en vervolgens mijn make-up spullen. Niet veel later was ik klaar. Kyle reed me naar het hotel waar Chris zijn penthouse had. 'Thanks, ik zie je morgen.' zei ik en drukte een kus tegen zijn wang waarna ik me haastte naar het penthouse. Ik zag de deur nog open staan en liep fronsend naar binnen. Nog in de hal zag ik Winttr en Jace staan en fronste. 'Babe?' zei ik verbaasd. Vervolgens richtte ik me op Winttr en gaf haar een knuffel. 'Goed je weer te zien. Sorry, maar anders kreeg ik niet al mijn make-up en kleding enzo mee.' zei ik nog en grinnikte.

Chris
Ik kwam in een wit shirt, zwarte broek met gaten en rode puma's onze slaapkamer uit. Ik had een beanie op om mijn warrige haar een beetje te verbergen en glimlachte naar de drie in de hal. 'En toen had ik de hele happy family over de vloer.' grapte ik. Ik liep op Kailynn af en bekeek haar kort. Ze zag er goed uit en dan moest ze zich nog aankleden. Kailynn en ik hadden elkaar nog nooit echt officieel ontmoet. 'Kailynn, wij hebben elkaar nog niet ontmoet. Christian Kingston, de leukste van de twee.' grapte ik en drukte een vriendelijke kus op haar wang. 'Ik plaag je maar.' zei ik en gaf Jace vervolgens een broedelijke knuffel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/15/2016 11:55 PM

Jace
"Babe?" Zei ik toen fronsend maar als ze Winttr een knuffel geeft merk ik al wat gaande is."Zal wel" zei ik grommend tegen hem terwijl hij zo klein leek nog voor mij. Misschien kwam het omdat ik zijn broer ben." Fijn om je ook weer te zien Whitney" terwijl ik mijn ogen kort had gevestigd op haar inkijk maar ongezien. Diep down zaten die playboy sensoren in me. Maar ik was blij met mijn eigen meid ik sloeg een arm om Kailyn heen "dus wat gaan de 2 dames doen?" Vroeg ik terwijl ik in mijn achterhoofd iiets heel dirty's zag "welkom in speelland Jace." Hoor ik ze beide zeggen met kinky gadgets in hun handen ik dagdroomde even over het event. En was voor een minuut in mijn eigen gedachte's.

Winttr
"Maakt niet uit" zei ik vriendelijk en glimlachend."van hetzelfde Kingston" zei ik tegen Jace terwijl ik Kaillyn's hand vastnam "laten we gaan klaar maken voor vanvond" zei ik glimlachend terwijl ik haar mee nam naar mijn inloopkast die Chris heeft gevuld met de mooiste merk kleren. Ookal hoefde het voor mij niet hij deed het toch. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/17/2016 09:05 PM

Kailynn
Ik grinnikte en drukte nog snel een kus tegen Jace zijn wang voordat ik werd meegesleept naar het walhalla op aarde. Ik keek mijn ogen uit. 'Oh mijn god! je hebt het goed getroffen met Chris. Mijn jurk steekt echt niet boven ook maar iets wat hier hangt uit.' zei ik en liet mijn vingertoppen over de kleding aan de hangers glijden.


Chris
Ik schudde lachend mijn hoofd en keek de twee dames na. 'Hmm... Zij is nog eens een heel ander type dan die Devina van je.' grapte ik en liep naar de keuken waar ik een glas water leegdronk. 'Dus wat zijn de plannen?' vroeg ik hem en keek naar de fles bourbon op het bijzettafeltje in de woonkamer. Ik had liever een glas van dat gehad, maar dan kon ik commentaar verwachten dat ik weer een verslaafde was ofzo.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum