ORPG|| With walkingdead
First Page | « | 1 ... 66 | 67 | 68 | 69 | 70 ... 81 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 12/30/2016 12:29 PMWinttr
Ik had mijn zonnebril opgezet en grinnikte om Chris zijn opmerking.'' Je weet hoe ik ben schatje'' ik drukte een kusje tegen zijn wang ''ik ben helemaal ready.'' Als alles eindelijk in de kofferbak ligt stappen we in naar de rit van een ander half uur richting seattle. Ik kon echt niet wachten om het bed ingesleurd te worden.
Jace
Ik snurkte nog wel even door maar kon wel horen wat ze zei. Dat zeggen ze allemaal. Met een gaap opende ik mijn ogen langzaam ''goeiemorgen'' ik nam Kaillyn grijnzend tegen me aan en liet een ochtend grom gaan.'' Heerlijk om zo de ochtend te beginnen'' zei ik met een glimlachje.
from LostSouls on 12/30/2016 12:58 PMKailynn
Wanneer hij me tegen me aannam hapte ik naar lucht van de schrik. Ik grinnikte en legde me dan ook gewoonweg dicht tegen hem aan. 'Weet je dat zeker? Als ik je teveel word moet je het zeggen, babe. Dan zoek ik wel onderdak bij Kyle of een motel. Ik wil je niet tot last zijn.' zei ik en streelde over zijn borstkas.
Chris
Eenmaal in de auto scheurde ik weg in de Audi en zette ik de muziek aan. Dit werd het beste weekend dat ik in jaren zou hebben gehad. Af en toe keek ik opzij naar Winttr. Hoe blij ik wel niet met haar was. Zij liet me alle ellende vergeten.
Na anderhalf uur kwamen we aan bij het hotel. Door de belboy werden onze koffers aangenomen en de parkingassistent reed mijn auto naar de garage. 'Wacht maar in de lobby, ik check ons in.' zei ik en drukte nog een kus op Winttr haar voorhoofd. Ik liep naar de receptie. 'Kingston, voor het Penthouse.' zei ik. De vrouw begon te blozen en knikte. Ik gaf haar mijn creditcard. 'Alle kosten kunnen hierop worden gezet.' Ze voerde het creditcard nummer in en gaf hem terug samen met de kamersleutels. 'Geniet van uw verblijf, meneer Kingston.' zei ze met een glimlachje. Ik knikte en liep terug naar Winttr.
from walkingdead on 12/30/2016 02:15 PMJace
''Nooit dat ik je bij Kyle en zijn studentehuis over laat,'' zei ik terwijl ik grommend overeind kwam en mijn badjas aantrok. Ik stak een sigaretje op en moest om 5 uur werken. Ondertussen bestelde ik roomservice omdat ik te lui was om te koken.'' Je bent me niet tot last gek'' zei ik met een grinnikje terwijl ik aan mijn bureau ging zitten en wat papierwerk erbij haalde.
Winttr'
Ik keek continu om me heen gewoon omdat het zo luxe hier was. Stiekem voelde ik in mijn onderbuik vlindertjes vliegen gemixt met nerveusheid.'' Geregeld?'' Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik overeind kwam en een kusje op zijn lippen plaatste. Ik nam zijn hand vast en kon niet wachten.
from LostSouls on 01/01/2017 03:10 PMKailynn
Ik glimlachte. 'Gelukkig.' zei ik en kwam ook overeind. Ik liep richting hem. Ik sloeg mijn armen van achter om hem heen en keek neer op de papieren. Ik drukte een kus op zijn wang. Ik hoorde niet veel later op de deur worden geklopt voor de roomservice. Ik trok me snel de deken om me heen en liep richting de deur. De jongen zette het karretje met al het eten. Glimlachend bedank ik hem waarna hij weer de kamer verlaat. Ik haalde de grote deksel eraf en pikte alvast wat aardbeien.
Chris
'Yep.' zei ik tegen haar en kneep zachtjes in haar hand. Ik nam haar mee naar de liften die ons naar de 26e verdieping bracht. De bovenste verdieping. Als we voor de deur staan glimlachte ik. Ik opende de deur en liep binnen. Zoals altijd. 'Het mooiste uitzicht van heel Seattle.' zei ik tegen haar. Van buiten was het alleen maar glas dus er waren geen muren aan de buitenkant. Alleen aan de kant van de deur. 'Het beste is nog dat de ramen van buiten geblindeerd zijn. Dus niemand die kan zien wat we hier uitvreten. Ook al zitten we op de 26e etage.' zei ik en sloeg mijn armen via achter om haar heen.
from walkingdead on 01/01/2017 05:46 PMWinttr
''Dit is precies wat ik in gedachte had.'' Zei ik blozend terwijl ik bijna kon janken omdat hij dit voor ons geregeld had. Ik legde mijn handen op zijn armen.'' Ik denk dat je het hierbij toch echt heb verdiend.. zip mijn jurkje maar open babe.'' Zei ik zacht sexy en liefjes tegen hem. Terwijl ik al een beetje minder nerveus werd. Ik keek naar het raam die uitkeek over de stad dit was geweldig.
Jace
Ik ondertekende een paar uitnodigingen en keek op bij de roomservice die eindelijk was gekomen.'' Babe ik moet vandaag om 3 uur naar een agency voor een snelle shoot ben voor het eten weer thuis'' zei ik terwijl ik overeind kwam en een croissantje nam. Ik nam diep adem en plofte neer op de bank ''ik moet je wel alvast waarschuwen die komende dagen zal ik niet zo vaak thuis zijn.''
from LostSouls on 01/01/2017 06:39 PMKailynn
Ik haalde mijn schouders op. 'Dat geeft niet. Ik heb ook nog een shoot morgen. Ze hadden me privé gevraagd.' zei ik tegen hem en ging aan tafel zitten met een bord waar ik allemaal lekkers had verzameld van de kar. Ik keek naar Jace die op de bank zat en glimlachte. 'Ik vermaak me hier wel.' zei ik met een grinnik en at een hap van een croissantje.
Chris
Wanneer ze zo blij bewonderend reageerde grijnsde ik. Als ik vervolgens ook nog eens groen licht krijg kan die grijns al helemaal niet meer van mijn smoel. Ik drukte mijn lippen teder in haar nek om haar een beetje te plagen en liet ondertussen mijn handen de ritssluiting van haar jurkje openmaken. Wanneer die zover beneden is dat hij niet verder kan liet ik met mijn vingertoppen de bandjes van haar schouders glijden en viel gelijdelijk aan zo haar jurkje op de grond. Haar lingerie was alleen al genoeg om mijn vriend te laten stijgeren.
from walkingdead on 01/01/2017 08:04 PMWinttr
Ik kreeg kippenvel en besefte dat ik in mijn witte lingerie stond. Ik had de witte met straps genomen omdat het me bestwel geil leek om te zien hoe Chris die straks los ging maken. Ik draaide me naar hem om en plaatste mijn lippen teder tegen de zijne. Terwijl mijn handen ondertussen zijn bloes opknoopte. Ik glee met mijn lippen naar zijn nek over zijn borstkast naar zijn vriend. Nog geen seconde later lagen zijn boxer en broek tot zijn enkels. Ik beet sexy op mijn lip bij het zien van zijn stijve ''ik hoop dat mijn oefeningen op het ijsje hebben geholpen.'' Ik nam zijn vriend in mijn mond en begon niet op het rustige tempo ik wilde hem horen grommen uit genot.
Jace
''Hmm welke agency?'' Vroeg ik benieuwd terwijl ik op mijn telefoon keek en Devina een berichtje stuurde.-Ik zie je bij Pablo x Jace ik legde mijn telefoon naast me en maakte een broodje worst.
from LostSouls on 01/01/2017 08:21 PMKailynn
'Het was geen Agency. Het is voor een vrouw die me had gevraagd. Ze wou een nieuwe make-up lijn op de markt brengen ofzo. Aangezien ze nog niet op de markt is was een goedkoper model misschien beter.' zei ik tegen hem. 'Het is niet echt een big deal, maar zo lang ik nog niet ben aangesloten bij een agency moet ik toch met iets mijn hoofd boven water kunnen houden.' Ik at nog een broodje met aardbeien en suiker.
Chris
Ik grijnsde breed en voelde haar lippen naar beneden dalen over mijn lichaam. 'Niet dat je die oefening nodig had want je zuigt als de beste.' zei ik met een aansluitend grommetje als ik mijn vriend in haar vochtige warme mondje voel glijden. Mijn ogen rolden weg in mijn oogkassen van genot.
from walkingdead on 01/01/2017 09:42 PMWinttr
Gefleit door zijn opmerking zoog ik extra hard en snel mijn rechterhand hielp ook een beetje mee bij het verwennen. Terwijl ik zijn vriend voelde kalmeren in mijn mond. Grijnzend trok ik hem nog eventjes af. Terwijl ik ookal aardig voelde dat ik geil werd.
Jace
''Laten we er op hopen dat het iets word.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik overeind kwam en een belletje moest plegen. Ik belde Eliza even snel op voor extra sigaretten. En stak er ondertussen eentje op. Met een diepe hijs liep ik terug naar Kaillyn ''als jij het bad even gaat klaar maken dan heb ik nog een leuke verassing voor je voordat ik ga.'' Zei ik met een grijnsje ik plaatste een kusje op haar wang en liep naar het balkon om verder te roken.
from LostSouls on 01/01/2017 10:00 PMKailynn
Ik knikte en glimlachte. Ik at het laatste van mijn bord wanneer Jace zijn voorstel deed. Nogmaals knikte ik en kwam ik overeind. Met de deken nog steeds om me heen gebonden liep ik naar de slaapkamer. Ik liet de deken terug op het bed vallen en liep in mijn lingerie naar de badkamer waar ik de kraan van het bad aanzette en het bad vol liet lopen.
Chris
Ik beet op mijn lip en gromde. Mijn hand liet ik op haar hoofd rusten en ik nam haar haar in mijn hand om vervolgens haar pijpen aan te sturen en haar sneller en dieper te laten gaan.