ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/03/2017 11:51 PM

Winttr
Ik plezierde hem extra hard en volgde zijn bewegingen. Ik liet zijn al wat minder stijgerend vriend uit mijn mond glijden en kwam met een grijnsje op adem. Ik nam zijn vriend vast en kwam zo overeind ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne en masseerde zijn vriend op een rustig tempo. Ik beet zachtjes op zijn onderlip terwijl mijn ogen naughty in de zijne keken. Naar zijn ogen kon ik de hele dag staren.

Jace
Ik nam diepe hijsjes en blies wat wolkjes uit. Ik kon niet wachten om mijn mansion in te lopen. Ik nam diep adem en brande mijn sigaret uit in het buiten asbakje. Ik liep terug naar binnen en gooide mijn badjas op de bank. Waarna ik naakt de badkamer in kwam gelopen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/04/2017 12:21 PM

Kailynn
Het bad was vol dus ik draaide de kraan dicht. Op dat moment kwam Jace binnen. Ik bekeek hem en grijnsde. Hij zag er zo lekker uit. De modellen wereld was geweldig. Alleen maar knappe knapperds, maar Jace stak er nog hoog bovenuit. Ik kwam overeind en liep naar hem toe om een kus op zijn lippen te drukken.

Chris
Ik kreunde hard wanneer ze dat deed en keek in haar ogen wanneer ze overeind kwam. Ik streelde over haar lichaam en voelde hoe ik bijna kwam. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/04/2017 10:02 PM

Winttr
Als ik mijn hand plakkerig voel worden. Grinnik ik zachtjes "dat was snel" fluisterde ik zacht tegen zijn lippen aan. Terwijl ik zijn vriend los liet en mijn vingers geil schoonlikte. Ik liep naar het bed en plofte neer. Grijnzend keek ik over mijn dchouder naar Chris.

Jace
Ik kuste zachtjes met haar mee. En legde mijn rechterhand op haar bil waar ik een pets op gaf en vervolgens in kneep." Gelukkig heb je goed getrainde billen." Zei ik mysterieus en lipbijtend. Ik stapte het bad in en glee met een hand door mijn haren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/04/2017 10:16 PM

Chris
'Dat krijg je als je me een hele dag alleen maar opgeilt en ik verder niks mag doen.' zei ik met een grijns. Mijn vriend werd iets slapper maar hij was nog altijd redelijk stijf. Ik liep langzaam naar het bed en draaide haar op haar rug. Langzaam kroop ik boven haar en legde haar linkerbeen over mijn rechterschouder. Vanaf haar enkel drukte ik kleine tedere kusjes naar haar dijen en ondertussen bleef ik haar intens aankijken

Kailynn
'Voordelen van model zijn.' zei ik met een grijns en trok mijn lingerie langzaam voor zijn ogen uit. Ik kroop tegenover hem het bad in en ik beet op mijn lip terwijl ik hem bekeek. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/04/2017 11:06 PM

Jace
Ik grinnikte zacht. Terwijl mijn mood een beetje was opgezet. Ik nam een beetje shampoo en wreef het door mijn donkerbruine lokken." Ik ben terug om achte" reminden ik haar terwijl ik wat water in mijn gezicht plenste.

Winttr
Ik grinnikte en zag wat hij deed. Die blik. Altijd als hij me zo bleek aankijken wist ik dat de seks niet al te kort ging duren. Ik beet zachtjes op mijn lip bij zijn kusjes. En keek naar zijn geweldige triceps. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/04/2017 11:12 PM

Kailynn
Ik knikte. 'Ik vermaak mezelf vandaag wel.'zei ik met een ondeugend grijnsje terwijl ik mijn handen kort over mijn eigen borsten liet strelen. Na een tijdje ging ik met mijn hoofd onderwater zodat mijn haren nat werden en kwam ik weer boven. Daarna zeepte ik me een beetje in en spoelde het weer af door een beetje water over mijn lichaam te gieten. Ik was dan ook weer snel het bad uit en poetste daar mijn tanden met Jace zijn tandenborstel. Ik moest een manier vinden om mijn spullen terug te krijgen zonder dat ik betrapt werd door politie voor het breken van de verzegeling van mijn huis.

Chris
Ik liet mijn hoofd tussen haar benen dalen en drukte overal plagende kusjes. Mijn lippen liet ik zachtjes en langzaam over haar vriendin glijden. Na een tijdje van plagen kon ik het niet meer weerstaan en begon ik haar met mijn tong te verwennen. Ondertussen gleed mijn linkerhand naar boven op haar lichaam om tegelijkertijd met haar tepels te spelen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/04/2017 11:24 PM

Winttr
Ik isoleerde een hap adem naar binnen bij het voelen van zijn tong. Ik legde mijn handen op zijn strelende handen. En kromde mijn rug "babe." Mijn tepels werden langzaam stijf van het hele gebeuren terwijl het uitzicht de sex vibe helemaal af maakte.

Jace
Ik spoelde mijn haar met wat water en zeepte me snel in. Aangezien ik met tijdnood zat. Ik kwam uit het bad droogde me snel af. En deed vervolgens mijn klaar gezette beckham pak aan en een onderbroek. Ik spoot een parfumertje van burberry op. En fixte mijn haren "mijn creditcard ligt op tafel." Riep ik richting de badkamer. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/04/2017 11:30 PM

Kailynn
Ik grinnikte wanneer hij dat zei en spuugde de tandpasta uit mijn mond. 'Prima, tot vanavond.' riep ik nog en spoelde de tandenborstel af. Ik liep naar de slaapkamer waar ik een jurkje aantrok die ik uit de kledingkast van Winttr had en ging met een kam van Jace door mijn haar. Ik deed een licht laagje make up op en nam mijn telefoon van het nachtkastje en scrolde door social media.

Chris
Door de verslavende geur en smaak legde ik al mijn passie erin. Onder mijn handen voelde ik haar tepels stijver worden wat me deed grijnzen. Ik wou haar horen schreeuwen voor mijn vlees. Horen kreunen dat er klachten komen van 5 verdiepingen beneden ons van geluidsoverlast. Ik wou haar helemaal gek maken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/05/2017 12:12 AM

Winttr
Als ik voel dat hij een andere en sterkere tactiek gebruikt. Schreeuw ik zijn naam uit;" Chris" kreunde ik hard terwijl ik als maar natter werd.. natter naar zijn vlees. Ik greep de lakens vast terwijl ik het bijna niet meer vol kon houden. En zo in een orgasme kon uit barsten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/05/2017 12:17 AM

Chris
Ik grijnsde breed wanneer ik haar mijn naam hoorde kreunen. Haar lichaam begon onregelmatig onder me te trillen wat me signaleerde op het feit dat ze bijna zou komen. Ik gaf nog wat extra aandacht aan haar clit tot ze uitbarstte in een orgasme. Al haar sappen likte ik gretig op en liet mijn lippen dan naar boven glijden over haar lichaam naar haar lippen.

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum