ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/11/2017 07:40 PM

Jace
Ik sloot mijn ogen kort maar als ze voor de deur staat doe ik open.'' Het gaat niet om het geld.. maar er is iets wat je voor me kan doen.'' Ik hing op en keek naar de tassen die ze bij  zich had.

Winttr
Ik grinnikte zacht en kuste zachtjes met hem mee.'' De mooiste avond van mijn leven is met jou'' zei ik met een grijnsje terwijl ik tegen hem aankroop en een kusje in zijn nek plaatste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/11/2017 07:56 PM

Kailynn
'Oh.' zei ik opgelucht en liep naar binnen. 'Wat kan ik voor je doen dan?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar. Ik zette de tassen snel weg en liep naar Jace. Ik drukte een kus tegen zijn wang en keek hem aan. 'Ik doe alles voor je.' zei ik tegen hem met een glimlachje.

Chris
Met mijn vinger streelde ik langs haar wang terwijl ik haar in haar ogen aankeek. 'Mijn leven is stukken beter met jou erin.' zei ik tegen haar en sloeg mijn armen om haar heen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/12/2017 07:58 PM

Jace
''Vind je het oké om in het weeknd bij Kyle ofzo te overnachten?'' Vroeg ik lipbijtend zonder een uitleg erbij. Ik keek Kailllyn aan en keek naar haar prachtige gezicht ik wilde haar geen pijn doen diep van binnen. Ik denk dat het beter voor haar is dat ik haar laat gaan op een vreselijke mannier waardoor ze zich zelf kan ontdekken en kan ontwikkelen in de modellen wereld.

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik verschrikkelijk ik was blij dat ik Chris heb ontmoet. Ondanks zijn onzekerheden en reputatie. Soms lijkt het alsof ik de enige ben die door al die onzekerheden heen kan kijken. Ik plaatste mijn lippen in zijn nek en plaatste een zuigzoentje ''thx voor verliefd zijn op mij.'' Zei ik nog zacht terwijl ik mijn ogen sloot en mijn naakte lichaam tegen de zijne aankroop.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/12/2017 08:13 PM

Kailynn
Ik fronste. 'Natuurlijk... maar waarom? Je wou me eerst totaal niet in zijn huis hebben met zijn kamergenoten?' vroeg ik met een grinnikje. 'Is er soms iets?' vroeg ik en liep dichter naar hem toe en keek recht in zijn ogen. Het was gewoon raar dat hij opeens van gedachte veranderde. Hij zei het vandaag nog.

Chris
Ik glimlachte. 'Het is niet zo moeilijk om van je te houden. Je bent een geweldige vrouw.' zei ik en drukte een kus in haar haar. Ik sloot mijn ogen en grinnikte om de gedachte dat we nog niet eens de moeite hadden genomen om iets uit te pakken behalve elkaars lichaam. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/12/2017 09:47 PM

Jace
''Ik vertrouw je.'' Zei ik wat onzeker ''ik ga mijn apartement onder verhuren in het weekend niks om je zorgen over te maken.'' loog ik.. ik ontweek haar blik en stak een sigaretje op. Terwijl ik mezelf wat wodka inschonk.'' Reken niet te veel op me de komende dagen er zijn wat dingen die ik moet afhandelen de komende dagen.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/12/2017 10:04 PM

Kailynn
Ik fronste. 'Oké..' zei ik voorzichtig en liep langs hem naar de slaapkamer waar ik mijn spullen alvast pakte. Vervolgens kleedde ik me uit en liep naar de badkamer waar ik even boven de wasbak bleef hangen. Waarom deed hij zo vaag? Zuchtend ging ik met een hand door mijn gezicht en zette ik de kraan van de douche aan.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/14/2017 12:25 PM

Jace
Ik nam diep adem en knoopte mijn bloes open er is zoveel wat ik verzweeg voor iedereen om me heen. Ik plofte neer op de bank en zette mijn hoofd in mijn nek ik kon nu wel wat marihuana gebruiken.
-
Ts?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/14/2017 12:36 PM

Kailynn
De volgende ochtend had ik alles wat ik had ingepakt. Er werd op de deur geklopt. Ik keek kort naar Jace die bezig was met geen idee wat en liep vervolgens naar de deur om deze te openen. Kyle, Ryan en Alex kwamen binnen gelopen. 'Heb je het zware geschud maar meegebracht.' grapte ik naar Kyle. 'Ook leuk om jou weer eens te zien.' lachte Ryan en Alex. 'Waar is Levi?' vroeg ik. 'Hij moest nog leren voor een examen.' vermeldde Ryan. Ik knikte en liep naar de slaapkamer waar ik een voor een de tassen en koffers aangaf. Ik begreep het nog steeds niet waarom Jace opeens van gedachte was veranderd.

Chris
Langzaam knoopte ik het laatste knoopje van mijn blouse dicht en keek ik in de spiegel. 'Schiet je op babe? Over een uur is het ontbijtbuffet afgelopen.' riep ik door het penthouse. Ik draaide me om en liep naar het leefgedeelte om naar de glazen muur te gaan en naar de skyline van Seattle te staren. Dit was de beste beslissing ooit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/14/2017 01:29 PM

Jace
Als ik de bel hoor gaan en 3 mannelijke stemmen hoor. Bijt ik mijn kaken opelkaar. Ik brandde mijn sigaret uit en kwam overeind van mijn bed. Ik liep naar Kaillyn toe en legde mijn handen op haar wangen.'' Blijf er niet te lang ik denk dat je wel een oplossing vind voor het huis probleem.'' Zei ik terwijl ik een kusje plaatste op haar voorhoofd.'

Winttr
Ik krulde mijn haar en trok een zalmkleurig jurkje aan.'' Ik kom er aan!'' Riep ik vanuit de badkamer ik trok mijn pumps aan. En liep vervolgens naar Chris toe ''ik ben er klaar voor.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg en zijn cologne opsnoof. Hij rook altijd zo lekker in de ochtend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/14/2017 01:43 PM

Kailynn
Ik keek in Jace zijn ogen. 'Dat duurt nog wel even. Ik heb teveel waar ik aan moet denken.'zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes. 'Ik zal je missen.' zei ik tegen hem. Ik was hier dan nog niet heel lang, maar de tijd dat ik hier was had ik ervan genoten om naast hem wakker te worden. 'Ik red me wel. Die 4 sukkels hebben altijd al goed voor me gezorgd.' zei ik en streelde nog een keer langs zijn borstkas. 'Kom je? De auto loopt nog.' zei Kyle. Ik draaide me om en knikte kort waarna ik nog een kus tegen Jace zijn lippen drukte en richting de deur liep. 'Ik hou van je.' zei ik nog en verliet daarna het appartement. 'Wat veranderde zijn gedachte over mijn "studentenhuis" ' vroeg Kyle eenmaal in de lift. Je kon zijn afgunst richting Jace gewoon horen in zijn stem. 'Ik heb werkelijk waar, geen idee.'

Chris
Ik keek naar Winttr en glimlachte breed. 'Je ziet er fantastisch uit.' zei ik tegen haar en drukte een kus in haar haar waarna ik haar hand vastnam en haar meenam naar de liften. Mijn maag rommelde en ik had wel zin in een lekker ontbijt, maar wanneer ik naar Winttr keek had ik alleen nog maar zin in haar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum