ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/15/2017 11:42 PM

Jace
''Druk met werk,'' zei ik fronsend als ik de trilling in haar stem hoor gaat er wel een sindering van bezorgdheid door me heen.'' Wat is er aan de hand Kai?'' Vroeg ik pushend terwijl ik overeind kwam. En mijn shirt aan trok.

Winttr
''We gaan ze ook niet laten zitten maar gewoon eerst wat zaken afhandelen.'' Ik legde mijn hand op zijn vriend en wreef er over hopend dat hij het door zijn broek zou voelen. Wat was ik toch een sirieuze vriendin.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/15/2017 11:55 PM

Kailynn
Ruw veegde ik mijn tranen weg. 'Wanneer ben je terug? Ik ga je dit niet vertellen door de telefoon.' snikte ik en draaide me om naar Levi. Hij beet op mijn lip en leunde tegen de wasbak. Met een diepe zucht ging ik naast hem zitten en keek naar de test. Ik was veel te jong. Mijn hele modellencarrière was kapot net nu het eindelijk een beetje op gang kwam.

Chris
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. 'Beacon hills kan wel wachten voor een vluggertje.' grijnsde ik en drukte mijn lippen tegen die van Winttr. Ik streelde langs haar wang met mijn rechterhand en liet de andere op haar bil rusten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 12:12 AM

Jace
''Ja nog lang niet Kai ik maak me zorgen.'' Zei ik terwijl ik denk aan gelijk het ergste. Ik gooide mijn sigaretje weg en plofte op bed. Devina kwam de kamer binnen en wees naar haar horloge dat we met tijd zaten. We hadden geen seks alleen maar business.

Winttr
Grijnzend beet ik op zijn onderlip en ontdeed ik hem van zijn badjas.'' Dat lijkt mij ook'' ik trok hem boven op me en zoende ruw met hem mee. Op een frisse middag was seks heel gezond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 03:05 PM

Kailynn
'Als je je echt zorgen zou maken dan had je afgelopen week wel wat laten weten.' snikte ik en haalde een hand door mijn haar. Ik haalde diep adem. Wanneer het even stil bleef legde ik mijn hoofd in mijn vrije hand. 'Ik ben zwanger...' zei ik weer kalm en beet mijn kaken op elkaar om niet weer in huilen uit te barsten. Levi nam mijn hand en kneep er zacht in.

Chris
Lustig liet ik mijn handen over haar lichaam glijden. Ik trok haar topje over haar hoofd en gooide dat ergens in de kamer. De bank was gelukkig breed genoeg om er niet vanaf te flikkeren. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 03:14 PM

Jace
''Je bent wat..?'' Zei ik chokerend ''hoelang?'' Vroeg ik ietsje gekalmeerd. Ze kon niet zwanger zijn de laatste keer dat we seks hadden was een week geleden. Ik hoopte dat het een misverstand is ik kon niet voor een kind zorgen. En al helemaal niet met de plannen die ik voor de toekomst had.

Winttr
Ik kreeg kippenvel en beet genietend op mijn onderlip. Naakt zijn bij hem was een geweldig gevoel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 03:19 PM

Kailynn
'Weet ik veel. Niet zo heel lang denk ik. Ik ben een paar dagen over tijd en ben al sinds de dag na dat ik hier ben komen wonen geen enkele dag doorgekomen zonder misselijk te zijn.' zei ik tegen hem en keek Levi aan. 'Jace, ik wil dit niet bespreken door de telefoon. Kun je alsjeblieft terugkomen?' vroeg ik bijna smekend.

Chris
Ik trok overal kusjes over haar lichaam en trok vervolgens haar ondergoed uit om mijn lippen vervolgens op haar dijbeen te planten. Mijn tong gleed naar boven waar ik haar vriendin plezierde. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 03:25 PM

Jace
Ik beet mijn kaken opelkaar ''ik kan niet zomaar terug naar Amerika ik zit in Australie.'' Zei ik terwijl ik op mijn horloge keek en er totaal niet op voorbereid was.'' Neem de pil of pleeg abortus we zijn nog te jong om ouders te worden ik betaal de zorg koste wel'' zei ik terwijl ik de stress al kon voelen.

Winttr
Een kreun verliet mijn lippen bij het voelen van zijn tong ''Chris.'' piepte ik zacht terwijl ik op mijn armen leunde om hem te kunnen zien. Ik sloot genietend mijn ogen en liet een hand door zijn haren glijden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 04:00 PM

Kailynn
Ik gniffelde van sarcasme. 'Dat is ook echt het enige wat je ziet als je naar mij kijkt. Een groot wandelend probleem wat verdwijnt wanneer je er geld in stopt.' zei ik en schudde mijn hoofd terwijl ik op mijn lip beet. 'Weet je wat? Blijf maar lekker in Australië. Dag Jace.' zei ik en hing op voordat er nog een discussie uit voort zou komen. Ik zette mijn telefoon uit en keek naar Levi die me meteen tegen zich aantrok waardoor ik weer in huilen uitbarst.

Chris
Terwijl mijn mond nu nog al het werk deed liet ik 2 van mijn vingers in haar glijden. Van haar kreeg ik nooit of de nimmer genoeg. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 04:08 PM

Jace
Voordat ik wat kon zeggen hing ze op vol woede gooide ik mijn telefoon tegen de muur.'' Kkr zooi!'' Ik sloeg me zelf gelijk voor mijn hoofd en kon niet geloven dat ik dat woord uit mijn smoel kreeg. Mijn moeder was er aan overleden. Ach ze zocht het maar uit ik ga niet voor een kind zorgen. Ik had nu nog praten maar zodra het geboren zou worden..'' Gaat het?'' Vroeg Devina in de limo ''het gaat prima.''
=
Wilt gij ts naar 7 jaar of nog niet?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 05:45 PM

TS-7 jaar
----
Kailynn
'Mama, waarom moet ik naar oom Kyle?' vroeg Keira. 'Dat zei ik toch al? Ik moet werken. Mama is al bijna te laat voor haar shoot.' zei ik en liep met haar naar buiten. Fotografen stonden om ons heen. Door mijn zwangerschap was ik bekender geworden waardoor ik na mijn zwangerschap veel geboekt werd. Ik had al snel mijn lichaam terug gekregen. Het was eigenlijk beter dan voor de zwangerschap. Eenmaal bij de auto zette ik haar vast en stapte achter het stuur. 'Waarom mag ik nooit mee?' vroeg ze terwijl ze naar haar knuffeltje keek. 'Omdat mama geen tijd heeft om op je te letten. Nu stop met vragen stellen lieverd.' zei ik en reed richting Kyle. Eenmaal daar gaf ik hem een kus tegen zijn wang. Er gingen geruchten rond in de bladen dat we bij elkaar waren, maar er was niks van waar. Dat zou ik vanavond tijdens mijn interview op tv ook duidelijk maken. 'Bedankt dat je op haar kan letten Kyle.'zei ik. 'Natuurlijk. Hey Keira. Je raad nooit wat ik binnen heb klaarstaan. We gaan koekjes bakken.' zei hij. Keira werd helemaal enthousiast en rende meteen naar binnen. 'Doei mama.' riep ze nog. 'Succes bij je shoot.' zei hij. Ik glimlachte. 'Succes is niet meer iets wat ik nodig heb.' zei ik en reed richting de shoot.

Chris
Met een grijns liep ik de set af. Dat was weer een aflevering af van het opkomende seizoen. Die rol wat ik 7 jaar geleden heb gekregen heeft mijn carrière nog een extra boost gegeven. Ik liep buiten en keek naar de limo terwijl ik Winttr sms'te. -Lunch? 13:00 Grand café? X- Ik stapte in de limo en haalde een hand door mijn haar. Er was veel gebeurd in die 7 jaar. Blijkbaar ben ik oom van een lief meisje. Al zag ik haar niet zo heel vaak. Kailynn wou Kingston zoveel mogelijk weg houden bij haar dochter. Ze kreeg ook opeens een boost en is nu wereldberoemd model. Ook ben ik erachter gekomen wat voor een geniepige slangenkop mijn broer was. Ik wist nu wel zeker dat ik hem niet kon vertrouwen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum