ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 06:13 PM

Jace
''Shit ik ben te laat!'' Riep Vera van uit de badkamer terwijl ik op mijn gemak mijn bloes dicht knoopte.'' Waarom zo een haast je werkt toevallig voor mijn bedrijf weet je nog?'' Zei ik met een grinnik terwijl ze de badkamer uitkwam ze rolde haar ogen ''ik bedoel voor de kinderdag verblijf jij hebt geen kinderen en een man die thuis op je wacht om te koken.'' Als ze het woord kinderen opbrengt val ik haar in de reden ''ik heb een dochter in Amerika als je goed in de media kijkt.'' Zei ik terwijl ik een sigaretje opstak en haar string bh en kleren aantrok.'' Nou zoveel zien we niet van haar hier in Australie'' ik nam diep adem ''dat komt nog wel.'' Als ze eenmaal weg is kruip ik weer achter mijn pc om te kijken naar wat foto's van Keira die ik via de media heb moeten krijgen. Kaillyn wild niet dat ik contact met haar opneem en dat is begrijplijk ik was de gene die haar niet wilde en haar moeder zwanger heb achter gelaten. Keira had het perfecte gezicht voor kindermodel als ik nu bij haar kon zijn had ik haar verwend en de vele jongens die haar willen allemaal afgekeurt. Bij die gedachte's nam ik diep adem nooit gedacht dat Jace Kingston uberhaupt iets met zijn eigen kind te maken wild hebben. Ik had nu mijn eigen agency in Australie, England, Japan en Nederland en was mijn eigen zakenman geworden. Ik hoefde niet meer te rekenen op mijn vader ook iemand die ik heb gebruikt voor geld eigenlijk om dit te kunnen opstartte. Het heten Keija een mash-up met mijn naam en die van mijn dochter. Het verdiende miljoenen en inmiddels was ik wel millionair en had ik seks met getrouwde vrouwen die jonkies hoefde ik niet. Ik miste Kaillyn wel en het was jammer dat we zo uitelkaar waren gegaan maar het is wel meer en deels mijn eigen fout ook begrijpelijk wat moest mijn kind wel niet van me denken? Nu zat ze zeker met Kyle te spelen die als een of andere Scott Dissick voor Kaillyn en mijn dochter is. Bij die gedachte's brande ik mijn sigaret uit ''ze heeft maar 1 vader en dat ben ik.'''

Winttr
''Heel mooi!'' Riep de cameraman ik posseerde met een slang om mijn half naakte lichaam voor één of andere erotische tijdschrift en een kalender. Die Chris mooi kon ophangen in zijn kantoor. Na dat ik eindelijk klaar was en het berichtje op mijn iphone zag grijnsde ik breed ''is goed-xxx''- Ik kreeg mijn normale kleren aan terwijl ik eindelijk mijn eigen assistante had. Ze heten Clara iets jonger dan mij net een zusje ''neem vrij Clara ik heb een afspraak met Chris vandaag.'' Zei ik knipogend terwijl ik haar een briefje van 50 gaf en ze wist van de vele verhalen die ik en Chris mee maken.'' Veel plezier miss Gonzales.'' Zei ze glimlachend terwijl ik mijn limo instapte richting het café.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 06:38 PM

Kailynn
Wanneer ik eindelijk op de set aankwam zorgde ik dat ik snel in de kleedkamers terecht kwam. Ik was het nieuwe gezicht van Gucci geworden en daar kwam toch wel heel veel bij kijken. Eenmaal op de set keek ik naar de man die mijn partner was deze shoot. Aantrekkelijke man met donker haar en heldere ogen. Een lichaam uit de hemel. Misschien dat ik wel wat meer met hem zou doen van poseren.

Chris
Na een tijdje kwam ik aan bij het café en zocht ik een plekje bij het raam. Het plekje waar Winttr en ik altijd zaten. Kort beet ik op mijn lip en keek naar een foto van Keira die ik door had gekregen van Kailynn. Ik zou haar zo graag echt willen ontmoeten. Als in dat ze weet dat ik haar oom ben. Veel kon ik er niets aan doen. Ik begreep Kailynn maar al te goed. Al vroeg ik me wel af of ze het wel allemaal redde met haar carrière en de zorg voor haar dochter. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 07:02 PM

Jace
Ik was nog steeds model maar had er steeds minder tijd voor. Maar het betekende niet dat ik niet beroemd meer ben. Ik liep mijn kantoor binnen terwijl Elizabeth mijn secataresse was en mijn assistante ''goeiemorgen Eliza.'' Zei ik gapend ''goeiemorgen meneer Kingston.'' Ik plofte achter mijn bureau en begon met mijn dagelijkse uitgave uit te plooien.'' Meneer Kingston er is nog een brief voor u binnen gekomen gister.'' Zei een van mijn werknemers ''leg maar neer.'' Zei ik zonder op te kijken vast weer zo een fan brief.'' Wel een mooie naam Keira'' zei ze terwijl ze mijn kantoor verliet als ze dat zegt kijk ik op en zie ik van wie die kinderlijke brief is. Zonder te aarzelen begon ik met lezen.- Aan mijn vader Jace Kingston, Hallo ik ben Keira en ik zoek mijn vader mijn Juffrouw heeft mij geholpen met deze brief mama weet niks.. ik zou willen weten of jij mijn biologische vader bent en wil je graag ontmoeten- Keira Green. Voor even was ik van de aarde af gevallen in mijn gedachte's ik begon onmiddelijk een vlucht voor volgende week te boeken en schreef snel terug. Dat ze zo slim was.. natuurlijk had ze dat van mij.- Liefe Keira, ja ik ben jou biologische vader Jace ik neem aan dat je moeder je dat nooit echt heeft verteld. Maar ik wil jou ook heel graag ontmoeten, Jace Kingston je vader.- Ik zag het nummer van de juffrouw en de school staan en wist dat ik hierbij ook een grote drama ging startte op Gossip girl.

Winttr
Ik kwam de café binnen en zag Chris zitten ''hee babe.'' Ik plaatste een kusje op zijn wang en plofte tegen over hem. Ik bestelde een omelet en wat water. En zag dat hij naar een foto keek van zijn nichtje.'' Hoe gaat het met haar?'' Vroeg ik lipbijtend terwijl ik wist dat ze niet veel contact hadden vanwege Jace zijn plotse verdwijning we wisten dat hij zijn eigen hachje is gaan opbouwen in Sidney en niks met het kind te maken wild hebben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 07:20 PM

Kailynn
Na een tijdje was de shoot voorbij. Met een glimlach keek ik naar Youri. Ik liep naar de kleedkamer waar ik me snel omkleedde. Wanneer ik de kleedkamer ook weer uitliep zag ik even verderop Youri lopen. 'Hey.' zei ik om hem te stoppen. Met een verleidelijke glimlach gaf ik hem mijn kaartje. 'Bel me als je nog eens wilt poseren. Ik weet nog wel een paar leuke standjes.' zei ik met een grijnsje en liep terug naar mijn auto. Ik stapte in en reed terug naar Kyle zijn huis om Keira op te halen.

Chris
Ik beet op mijn lip wanneer ze tegenover me ging zitten en over Keira vroeg. 'Ik weet het niet, ik denk goed.' zei ik tegen haar. 'Maar goed, je bent er. Hoe ging je shoot?'vroeg ik en stopte de foto terug weg. Ik pakte haar handen vast en keek haar aan. Ik was gelukkig met Winttr en ik zou ook niet weten hoe alles gelopen was als ik haar kwijt was geraakt, of sterker nog zou raken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 07:27 PM

Winttr
''Wel goed binnenkort komt er een kalender van mij uit.'' Zei ik glimlachend terwijl ik in zijn grijze warme ogen keek ik vond het zielig voor Chris. Dat hij niemand meer had om op te rekenen behalve mij natuurlijk dat bleef altijd zo. Maar zijn broer was er vandoor zijn vader had hem verbannen.'' Ben jij oké?'' Vroeg ik toen terwijl ik zacht in zijn handen kneep.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 07:53 PM

Kailynn
Wanneer ik met de reservesleutel binnen kwam drong meteen de geur van koekjes door in mijn neusgaten. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de keuken waar ik de twee bezig zag. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin.' zei ik met een grinnik. 'Mama!' riep Keira en ze rende op me af. 'Kijk uit voor mijn kleren, schat.' zei ik tegen haar en ging kort door haar donkere haren.

Chris
'Die gaan we inlijsten.' grijnsde ik breed en beet op mijn lip. Wanneer ze vroeg of het wel oke met me ging verzwakte mijn glimlach, maar toch bleef hij nog aanwezig. 'Het gaat prima, maak je geen zorgen over mij.' zei ik met een glimlachje. 'Zolang jij gelukkig bent ben ik dat ook.'
kleine_Malia_Martyr.jpg 

Reply Edited on 01/16/2017 07:55 PM.

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 08:07 PM

Winttr
Ik beet op mijn onderlip en wist donders goed dat hij zijn broer wel miste. Ik bleef zijn hand vasthouden en keek naar buiten wanneer zou Jace terug komen?

Jace
Nog geen week later stond ik op Portland airport met een zonnebril op en een koffer. Mijn vader wist van het kind af maar toont geen grijntje intresse in haar en dat had ik ook wel gemerkt aangezien hij me vollop supporte dat ik mijn dochter niet moest erkennen. Mijn limo was geregeld en ik had Keira's juf afgesproken dat we tijdens dat ze les had wat tijd met elkaar gingen besteden Kaillyn hoefde nog niet te weten dat ik hier ben. Ik had een cadeautje voor haar mee genomen en was op de een of andere mannier hyped om mijn dochtertje in levende lijfe te zien.'' Ik ben terug Portland'' grijnsde ik breed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 08:16 PM

Kailynn
Ik drukte nog een kus tegen Keira haar voorhoofd en gaf haar haar tasje. 'Ik kom je strakjes van school halen. Ik heb vrij vandaag.' zei ik tegen haar. Ze knikte. 'Tot strakjes mama.' zei ze en huppelde naar de limo. 'Tot straks lieverd. Niet met vreemde mensen meegaan. Veel plezier op school.' riep ik haar nog na.

Chris
Ik schoot de laatste 3 recht in het hart van de pop en grinnikte. Een van mijn nieuwe bezigheden. Schieten. De controle over het wapen gaf echt een waanzinnig gevoel. 'Zo te zien ga je lekker, Kingston.' zei Derek. Een van mijn nieuwe beste vrienden. 'Moet toch wel een vooruitgang in zitten.' lachtte ik. 'Hoe gaat het tussen winttr en jou?' vroeg hij. 'Geweldig.' grijnsde ik. 'Onafscheidelijk.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 08:35 PM

Winttr
''Nee je liegt dat staat me totaal niet Lara!'' Ik gooide een roze jurkje in haar handen terwijl ze zuchten ''moet je echt zo ''perfect'' voor Chris zijn op jullie jubileum.'' Vroeg Lara met een zuchtje terwijl ze me zat werd. Ik grinnikte ''je weet hoe ik ben'' ik kende Lara nu 4 maanden zij was petite model toen we elkaar voor het eerst ontmoete was het gelijk een klik. Ik paste een zwart elegant jurkje en vond hem wel oke om Lara minder te vervelen kocht ik deze voor de grote dag.'' Jij en Chris zijn echt onafscheidelijk hé'' als ze dat zegt glimlach ik zwak ''meer dan dat.''

Jace
Ik kwam aan bij de school en stapte mijn limo uit. Het was een rijke school het verbaaste me want Kaillyn had 7 jaar geleden nog geld problemen. Ik liep de school binnen en liep naar de balie ''ik ben opzoek naar Keira Green en juffrouw Pattie.'' Zei ik nadat de concerge me de klas had aangewezen zag ik al snel door het raam mijn 7 jarige dochter zitten. Ik kon haar er zo uithalen de mooiste van allemaal schitterende blauwe ogen maar mijn gezicht en haarkleur. Ik deed voorzichtig de deur op ''Keira'' zei ik met een glimlachje als ze me ziet en begint te gillen ''kijk mijn papa!'' Ze wees naar mij terwijl ze stijgerend overeind kwam en in mijn armen vloog. Deze warmte.. zo anders. Ik sloot mijn ogen en liet een klein traantje gaan meestal zouden kinderen zoals Keira eerst vragen dan pas wennen en dit doen. Maar dit was net als of ik mijn kind al eerder heb opgehaald en heb groot gebracht.'' U moet vast Jace Kingston zijn ik ben een grote fan van u'' zei de juffrouw ze stak haar hand uit ''Keira praat heel veel over je dus hebben we besloten om contact te leggen alleen weet moeder het volgens mij niet.'' Keira speelde met mijn haar terwijl het me verbaaste dat Kaillyn had toe gegeven wie nou echt haar vader was ''nee die had het sowieso afgekeurd ik waardeer dit echt juffrouw... Pattie.'' Ik drukte een kus op Keira's wang en was herenigd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 08:46 PM

Chris
'Morgen is een speciale dag voor ons. Ik hoop ook een zonder pers of gossip girl of welke vorm van drama dan ook.' zei ik tegen hem. 'Je betaalt ze wel gewoon af om niks te publiceren.' lachtte Derek. 'Dat lukt bij de pers misschien, maar Gossip Girl laat zich niet omkopen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Kailynn
Na een tijdje ging de bel. Ik maakte de deur open en keek met een grijnsje naar Youri. 'Welkom is Casa la Kailynn.' zei ik en trok hem aan zijn shirt naar binnen waarna ik eigenlijk meteen al mijn lippen tegen die van hem plantte. Gevoelens waren er niet. Ik had geen gevoel van liefde meer. Voor niemand. Lust, geld, macht en mijn kind was het enige wat mij nog interesseerde. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum