ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 09:13 PM

Jace
Ik kreeg even privesie en duwde Keira op een schommel. Terwijl ze me ondertussen vragen mocht stellen ''waarom ben je me nooit komen opzoeken papa?'' Vroeg ze terwijl ik stil werd bij haar vraag ''mama en ik wonen gescheiden van elkaar en hadden geen contact.'' Loog ik om haar geen pijn te doen ''maar nu ben ik er.'' Glimlachte ik zwak terwijl ik het cadeautje uit mijn zak haalde het was een silvere ketting van swaroski het zou geluk geven zeggen ze. Ik liet de schommel stoppen knielde bij haar neer terwijl ik de ketting om deed Keira keek naar wat ik deed.'' Het staat je precies goed prinsesje'' ik en Kaillyn waren niet zo vrolijk uitelkaar gegaan maar toch bleef ze nog altijd een rol in mijn hart spelen. Zeker omdat ze dit prachtkind ter wereld  had gebracht ondanks dat we jong waren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 09:50 PM

Kailynn
Hijgend kwam ik onder de dekens uit. 'Dat was geweldig.' gromde Youri. Ik grijnsde en liep richting de badkamer. 'Je moet zo wel vertrekken. Ik krijg bezoek.' loog ik tegen hem. 'Tuurlijk.' zei hij. Ik trok een badjas aan en liep terug de kamer in. Ik haalde een hand door mijn haar terwijl hij zijn kleding terug aantrok. We liepen door mijn grote villa en kwamen bij de voordeur. Nog een laatste kus en hij vertrok.

Keira
Met grote blauwe ogen keek ik papa aan. 'Dankjewel papa!' riep ik blij en sloeg mijn kleine armpjes om hem heen. Ik was zo blij dat hij hiernaartoe gekomen was en dat hij mijn brief had gelezen. 'Kom je bij mij wonen papa?' vroeg ik hem en keek hem met een licht gebogen hoofdje aan. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 10:00 PM

Jace
Als ze dat zegt ga ik dood van de schattigheid." Papa komt eeer in Amerika wonen voor een tijdje en dan kunnen we genoeg tijd door brengen.. ik denk niet dat Mama het zou leuk vinden als ik bij haar kom wonen." Zei ik lipbijtend terwijl ik een kusje op  haar voorhoofd plaatste. En ik me afvroeg hoe het ging met Chris.  Ik wilde heel graag Keira zien opgroeien ik had totaal geen idee dat Kaillyn daad werkelijk door met haar zwangerschap was gegaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 10:11 PM

Keira
Kort keek ik teleurgesteld naar mijn voeten.  'Dan slaap je bij mij op de kamer. Dan verstop ik je als mama komt.' zei ik en grinnikte. 'Mama is heel vaak werken...' zei ik. Ik wou papa heel graag in de buurt hebben, mama zou wel echt heel boos op mij worden als ze erachterkomt dat ik tegen haar lieg. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 10:15 PM

Jace
Ik grinnikte zacht "gekkie" als ze zegt dat Kaillyn vaak weg is. Begint het me zorgen te baren." Hoe ga je elke dag naar huis sweetpie?" Vroeg ik terwijl ik door haar haartjes aaide.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/16/2017 11:02 PM

Keira
'Als mama vrij is komt zij me halen, maar anders komt oom Kyle of Levi. Heel soms een goede vriendin van mama. Maar ik mag niet met vreemde mensen mee naar huis.' zei ik tegen hem en schopte een beetje in het zand. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/17/2017 05:00 PM

Jace
Ik glimlachte zwak gelukkig werd ze niet door een of andere privé chauffur opgehaald. Temminste door mensen die ze kent. Ik tilde haar van de schommel en bracht haar terug naar binnen ''Oké papa moet nog wat zaken regelen maar ik beloof je dat ik snel weer is langs kom.'' Zei ik terwijl ik in haar mooie blauwe oogjes keek en een kusje op haar lippen plaatste. Ik wilde haar nog niet achter laten ik wilde meer tijd met haar besteden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/17/2017 05:06 PM

Keira
Ik keek bedroefd. 'Nee niet gaan papa.' zei ik zachtjes en keek hem aan met waterige oogjes. Ik klampte me ook stevig aan hem vast. Hij was er eindelijk. Ik wou niet dat hij weer wegging.

Kailynn
Aangekleed en wel stapte ik in de auto. Het was bijna het einde van Keira haar schooldag. Voordat ik bij haar school aan kwam ging ik nog even naar het graf van mijn moeder. Na 3 jaar in de inrichting te hebben gezeten was ze helemaal doorgedraaid. Ze had zichzelf uiteindelijk afgemaakt door een mes uit de keuken. Lang had ik er verdriet van, maar de buitenwereld heeft er niks van mogen merken. Niemand die het wist behalve Chris, Winttr, Kyle en de jongens. Wanneer ik bij de school van Keira was bleef ik nog even in de auto zitten. Het was nog 10 minuutjes tot de bel. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/17/2017 05:35 PM

Jace
Ik deed mijn armen goed om haar heen.Terwijl mijn hart bijna een verzakking kreeg.'' Ik kom snel weer terug en dat beloof ik'' ik drukte een kus op haar voorhoofd en liet haar achter bij haar juf. Ik nam diep adem en legde mijn hand op mijn hart ik liep naar mijn limo en zag een paar andere limo's here en dere staan. Het was echt een school voor celeberity's. De volgende keer dat ik Keira mocht zien zouden we een hele dag samen door brengen. Ze leek echt op haar moeder zodra ze begon te huilen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/17/2017 09:23 PM

Kailynn
Wanneer de bel gaat stap ik uit de auto. Ik keek rond en zag dat ik zowat een van de enige moeders was die ook echt daadwerkelijk in de limo's zat. Ik wist ik was niet de beste moeder, maar dit is gewoon echt erg. Als Keira naar buiten komt zie ik dat ze heeft gehuild. 'Hey meisje. Wat is er?' vroeg ik en ging door mijn knieën. 'Niks mama. Ik wil naar huis.' zei ze en veegde een traantje weg.

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum