ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/18/2017 08:59 PM

Jace
Hij beet zijn kaken opelkaar en legde mijn gerecht voor me. Ik grijnsde vals terwijl ik me nu al op mijn gemak voelde dat die sukkel hier onder mijn macht was. Ik keek op mijn iphone en zag berichten van mijn vader en had foto's gestuurd van mij en Keira. Het waren 2 selfies met die hondenfilter.- Ze lijkt op je moeder maar je weet dat je niet te vaak in contact met haar moet komen anders wek je een zwakke plek in Keira en jezelf- Vader. Ik nam diep adem en zuchten zacht.

Winttr
''Denk goed na over wat je zegt Chris.'' Ik gaf hem een bordje eten en trok mijn broek uit dat was een gewoonte zodra ik had gekookt. Gingen we douchen en hadden we showerseks.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/18/2017 09:15 PM

Chris
Ik zuchtte en begon maar met eten. Geen zin om er verder op in te gaan. Ik nam ondertussen slokken van mijn whiskey. Op het aanrecht stond de fles die Jace had meegebracht. 'Wat moet er met deze fles gebeuren?' vroeg Nancy. 'Zet hem maar weg.' mompelde ik en schoof mijn bord vooruit wanneer ik klaar was met eten.

Kailynn
Mijn telefoon trilde. - Jace is in het restaurant x Kyle - Zuchtend keek ik voor me uit. - Hij is terug... Hij mag van mij terug oprotten naar Australië. Hij krijgt Keira niet te zien. -  stuurde ik terug en stopte mijn telefoon weer weg. Ondertussen kreeg ik appjes binnen van Charles. Hij was een beroemd ondergoed model en mijn speeltje de komende weken.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/18/2017 09:26 PM

Winttr
Ik nam diep adem en legde mijn broek over de stoel terwijl ik zelf begon met eten. Niemand wilde Jace begrijpelijk na wat hij had gedaan. Maar toch had ik een klein beetje medelijden met hem. Hij kon net zo goed niet zijn kind zijn komen opzoeken en een nieuw gezin startte ver van hier. Nancy zei ons gedag en had vrij morgen want dan was het onze jubileum. Ik was eindelijk klaar en bracht mijn bord naar de wasbak waarna ik vervolgens de badkamer in verdween.

Jace
Ik nam hapjes van mijn eten terwijl Eliza vroeg naar Keira ik liet haar foto's zien van de tijd die ik met haar heb kunnen door brengen. Waar op ze positief reageerde ''ze lijkt op jou prachtig!'' Ik glimlachten bij haar compliment en haalde de brief van Keira erbij ik las hem weer om een beetje positief te worden in het leven. Ik had mijn eigen bedrijf een goed leven waarom geen nieuw gezin startte? Een vraag datme nog altijd bleef irriteren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/18/2017 09:35 PM

Chris
Wanneer Winttr de badkamer in liep ruimde ik mijn bord op en dronk nog een glas Whiskey leeg in een keer. Ik haalde een hand door mijn haar en dacht na. Na een tijdje liep ik toch naar de badkamer en trok tijdens het lopen mijn shirt uit. Waarom kon ik Winttr toch niet weerstaan? Eenmaal in de badkamer trok ik haar tegen me aan en drukte mijn lippen tegen de hare. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/19/2017 04:59 PM

Winttr
Als ik gekust word kus ik gelijk met Chris mee. En maak ik zijn riem voor hem los. Gelukkig was ik al naakt en het bad al gevuld. Ik liet zijn zachten lippen los en keek hem schattig en onschuldig aan. Terwijl ik me omdraaide en het bad in stapte ''babe als je er gezellig bij komt neuk ik de stress voor je weg.'' Zei ik met een speels grijnsje.

Jace
Die avond lag ik in mijn hotel na te denken over Keira en erkenning. Als ik gewoon een klacht indien bij jeugdzorg zou ik mijn kind misschien 3 keer in een week mogen zien maar daarvoor ging ik  Kaillyn niet te schande zette als moeder en model. Iedereen zou haar uitmaken als trut. Ze was een goeie moeder voor mijn dochter en daar had ik heus wel respect voor. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/19/2017 10:36 PM

Kailynn
'Weltrusten, schat.' zei ik zacht tegen Keira wanneer ik haar had ingestopt voor het slapen gaan. Ik trok de deur achter me dicht en liep naar beneden. Uit de koelkast haalde ik een fles rosé en schonk een glas in. Nodig had ik het wel. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar waarna ik een grote slok nam.

Chris
Grijnzend keek ik naar Winttr. 'Je neukt nog altijd als de beste.' zei ik tegen haar en kwam overeind van het bed. Zuchtend keek ik op als mijn telefoon oplicht. 'Producer van Sunday Evening Show. Of ik een interview zou willen doen over het hele familie gebeuren nu Jace weer terug is komt weer het hele drama in de publiciteit.' zei ik tegen Winttr. Ik wist niet of ik dat wel wou? Natuurlijk wou ik de wereld laten inzien wat voor een klootzak Jace is, maar om me meteen op Live televisie helemaal bloot te geven. Mij kennende kan ik me niet inhouden en vertel ik iets wat voor veel problemen kan zorgen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/20/2017 10:16 PM

Winttr
Ik grijnsde breed en kwam hijgend op adem. Als hij verteld over de show kijk ik hem strak aan." Wat binnen de familie gebeurt zijn hun zaken niet Jace is een enorme zak maar je kan hem niet blamen voor iets waar hij eigenlijk nog niet klaar voor eas." En dan had ik het over zijn dochter  Keira "het is niet dat hij iemand een schuld moet afleggen voor het opbouwen van zijn eigen imperium.. alleen maar jou en Kaillyn verlaag je in ieder geval niet naar zijn niveau daar maak je dingen nog erger mee dan dat het al is babe." Ik bedekte met de deken mijn borsten en bleef lekker naakt in bed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/21/2017 12:34 AM

Chris
'Prima dat hij er nog niet klaar voor was, maar dat geeft hem nog geen reden om Kailynn zomaar zwanger achter te laten. Je weet hoe gebroken ze was. Hoe moeilijk het was om Keira op de wereld te zetten met alleen mijn hand en die van Kyle om vast te houden en jou om tegen te schreeuwen dat ze pijn had. Hij had maar zijn verantwoordelijk moeten nemen en accepteren dat hij het toch echt zelf gedaan heeft.' zuchtte ik. 'Laten we het er even niet over hebben.' mompelde ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/21/2017 11:20 AM

Winttr
"Ik denk dat je eerst zijn kant van het verhaal moet horen." Zei ik zuchtend terwijl ik me op mijn buik draaide. En nog wat afspraken bevestigde op mijn iphone." Ik neem aan dat Jace hier voor zijn kind is en dat moet vast een hele grote stap voor hem zijn geweest." Ik ging niet meer verder er op in en stelde me voor hoe het zou zijn als ik zwanger zou raken.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/21/2017 11:24 AM

Chris
'Hij is hier om ons fucking leven nog zuurder te maken Winttr, waarom snap je dat niet?!' riep ik boos en trok een boxer aan waarna ik de kamer uitliep en recht naar de karaf met Whiskey liep. Ik schonk een glas vol en dronk dat met nipjes binnen een minuut leeg terwijl ik langs de glazenmuur wat naar de tuin leidde bleef ijsberen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum