ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/21/2017 12:40 PM

Winttr
Als hij naar me uithaald zucht ik zacht. En sluit ik vermoeiend mijn ogen soms moest Chris echt iets doen aan zijn  temper. 

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/21/2017 05:34 PM

Kailynn
De volgende ochtend bracht ik Keira naar school. 'Veel plezier vandaag schat. Denk eraan, niet meegaan met vreemde mensen.' zei ik nog tegen haar. 'Tot strakjes mama!' riep ze terwijl ze het schoolplein opliep en bij haar vriendjes ging staan. Ik glimlachte en reed weg. Waarschijnlijk was ik de enige die haar kind niet door een limo naar school liet brengen. Ik was niet zo van de limo's voor normaal gebruik. Ik had mijn eigen mooie auto. Na een half uur kwam ik aan op de set waar ik vandaag een belangrijke shoot had. De beste foto van de shoot kwam door de hele stad te hangen en op de bussen. Het zou me nog beroemder maken dan ik nu al was. Ik liep langs de kleedruimtes af en werd opeens bij een naar binnen getrokken. Ik voelde mijn rug tegen de deur aan en lippen op de mijne terwijl diegene de deur op slot draaide. 'We hebben nog wel tijd voor een vluggertje.' hoorde ik de stem van Mason. Hij was het model waarmee ik op deze foto zou staan.

Chris
Ik had tijd nodig om na te denken over het voorstel van Sunday Evening Show. Eerst wou ik het niet doen, maar misschien was het ook wel goed om de wereld te laten weten wat voor een klootzak Jace is. Moest ik me wel echt naar dat niveau laten zakken? Het niveau van wraak tegen de familie. Ik haalde diep adem en keek rond door het park. Het water van het meer kabbelde zachtjes door de wind en mensen met hun kinderen of honden liepen aan mij voorbij. Ik wist even niet wat ik moest doen, maar hiervoor kon ik dit keer ook niet bij Winttr terecht. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/21/2017 06:05 PM

Jace
De volgende morgen had ik tijd gemaakt om een aantal goeie vrienden te bezoeken. De 1ste agency waar ik naartoe ging was die van Paulo City hij stond er om bekend dat hij reclame voor de stad produceerde. Hij is ook de gene waar ik bij ben begonnen als kindermodel. Ik liep het grote gebouw in met Chubby aan mijn zijden. Ik stak binnen in een sigaret op terwijl niemand me raar aankeek ik was hier kind aan huis. Door mijn carrière ik liep richting de set. En liep langs een aantal kleedkamers. Als ik heftig gekreun hoor kijk ik op naar een pashokje waar ik de 4 voeten kon zien. Het helen ding rammelde "zo die gaat heftig." Merkte Chubby schamper en voorschut op terwijl ik grinnikte "heel heftig" we liepen door naar de "echte" set terwijl we Paulus al zagen staan die oude man was nog steeds in top conditie." Kijk is wie we daar hebben mijn kind aan huis."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/21/2017 06:30 PM

Kailynn
Met een laatste gesmoorde kreun kwam ik klaar en gleed hij uit me. 'Als dit al een vluggertje was vraag ik me af hoe goed je bent in een marathon.' grijnsde ik. Ik trok de kleding aan die ik aanmoest voor de shoot. Dit bestond uit een lange goude jurk met diepe inkijk en een lage rug. Mijn haar verleidelijk langs mijn schouders en mijn make-up was al gedaan. Alleen mijn lippenstift werkte ik bij. 'Ik zie je zo op de set.' grijnsde ik en opende de kleedkamer om vervolgens de set op te lopen. Als ik vervolgens Jace zie staan bleef ik stil staan en beet mijn kaken op elkaar. Wat moet hij hier? Uitgerekend op de dag dat ik een van de belangrijkste shoots heb van mijn carrière. 'Jace, wat een onplezierige verassing.' zei ik met een sarcastische glimlach. Ik rolde mijn ogen en nam mijn plek op de set. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/21/2017 07:01 PM

Jace
Als ik iemand mijn naan hoor zeggen keek ik grijnzend op. Maar bij het zien van mijn ex. Krijg ik een bepaalde vibe." Dus jij was de gene die zo mooi liep te kreunen?" Zei ik met een soort van afkeur achter mijn stem." De moeder van je kind?" Zei Paulo met een verbaaste blik " wat was haar naam ook alweer?" Als hij zijn demente vraag steld vul ik hem aan "Kaillyn green en inderdaad de moeder van mijn kind." Ik liep naar de eettafel en nam een bekertje water. Lekker een goeie timming Jace  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/21/2017 07:19 PM

Kailynn
'Dat zijn jou zaken niet.' snauwde ik hem toe en bekeek even hoe ik het beste kon poseren zometeen. Als hij over Keira begint draait er een knop van moeder instinct in me om. 'Ik ben de moeder van een kind. Mijn kind. Maar zeker niet dat van jou. Ga toch terug naar de Jungle van Australië Jace. Dat is blijkbaar waar je thuishoort.' siste ik naar hem. Wanneer Mason de set op komt gelopen keek ik naar hem. 'Dus, hoelaat beginnen we?' vroeg hij. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/21/2017 07:52 PM

Jace
"Ik dacht dat je niet door mij beroemd wilde worden.. ben je blijkbaar dus wel geworden.. wat je ook doet ik zal er altijd aandeel aan hebben en zeker met Keira... in jou ogen ben ik niet haar vader maar in die van haar zal ik het altijd zijn." Zei ik met narsistische grijnsje "succes met je opgezette carrière Kaillyn." Zei ik nog terwijl ik de set verliet.  Ik hoopte dat iemand het mooi had gefilmt voor gossip girl. Nu gaan jullie pas de echte Jace Kingston mee maken.

Winttr
Ik was op werk maar dit keer werkte ik als party planner voor rijke piefe. Ik liep met een glaasje wijn tussen de elegante mensen terwijl ik op mijn telefoon keek -ik kom straks thuis heb denk ik koorts x Winttr stuurde ik naar Chris terwijl ik me echt fucked up voelde door het over werken als model en party planner. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/21/2017 08:56 PM

Kailynn
Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Jij bent degene die me terughield, Klootzak! En Keira kent je niet eens.' schreeuwde ik hem na. Al betwijfelde ik of hij het wel had gehoord. 'Ben je oké?' vroeg Mason. Ik haalde diep adem en schudde het van me af. 'Ja, laten we de shoot doen. Ik moet naar mijn dochtertje toe.' zei ik en nam positie aan.

Chris
Ik las het sms'je en maakte me toch een beetje zorgen. -Moet ik je komen halen? X-  stuurde ik terug. Ik liep het park uit. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/21/2017 09:00 PM

Jace
Some people will never understand why i did what i did~ Jace Kingston.

Winttr
Als ik het berichtje zie voel ik alles uit gaan.  Het werd wazig terwijl ik mijn telefoon liet vallen. En flauwviel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/22/2017 07:41 PM

Chris
Niet veel later dan mijn sms'je word ik gebeld door Winttr haar baas. Ik reed naar het feest waar ze aan het werk was en rende door de mensen heen. 'Waar is ze?' vroeg ik een vrouw. 'In de keuken.' zei ze. Ik zocht de keuken en zag haar daar slapjes op een stoel zitten. Ik knielde bij haar neer. 'Babe? Gaat het wel? Heb je gegeten? Genoeg gedronken?' vroeg ik bezorgd. Ze zag echt super bleek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum