ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/29/2016 05:44 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zegde rolde ik grijnzend mijn ogen. 'Eigenlijk ben je echt een verwende vent.' zei ik met een lachje. Geen wonder als je zoveel geld had. Ik stapte in en keek hoe hij de tomtom instelde. Zonder verder ook maar iets aan te raken reed de auto zo Bakersfield uit. Al snel heb ik in de gaten dat hij me bekijkt. 'Bevalt het je?' vroeg ik hem met een glimlach en keek naar hem. Betrapt..

Chris
Gepijnigd door de barslechte cv's van iedereen masseerde ik kort mijn eigen hoofd. Wanneer Winttr voor me staat glimlachte ik. Als ik de cheesecake zie kon mijn lach al helemaal niet met van mijn gezicht. 'Heb je die zelf gemaakt?' vroeg ik haar en haalde een hand door mijn haar. 'Wat lief.' zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/29/2016 05:54 PM

Jace
Ik slikte en keek snel naar buiten ''tjeez wat ben je oplettend.'' Mompelde ik terwijl ik mannelijk bloosde.''Hoe ben je eigenlijk beland in Bakersfield?'' Vroeg ik zacht terwijl de regen tegen de autoramen kletste. Van LA naar dat arme dorpje of hoe ze het ook noemen. Ik zou daar geen dag overleven en dat kwam vooral omdat ik nooit echt voor mezelf heb gezorgd het enigen wat ik kon maken was roerei en pasta. Tenzij ik een kookboek las ik had autisme en autistische mensen waren ook een stuk sneller met leren al was ik begaafd.

Wintrr
Als hij dat zegt bloos ik nog harder ik ging rustig naast hem zitten en zette mijn handen op mijn knieeen.'' Hoe was je dag'' vroeg ik met een glimlach terwijl ik hem aankeek en toevallig cv's op zijn laptop open zag staan.'' Ben je opzoek naar een assistant?'' Vroeg ik fronsend terwijl ik een beetje te dicht bij zijn gezicht zat ik draaide me snel blozend om ''tjeez over gluren gesproken.'' Zei ik mompelend tegen mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/29/2016 08:32 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei grinnikte ik.  Maar dat veranderd in verbazing als hij vroeg hoe ik in Bakersfield terecht was gekomen. Nu hij mijn moeder kon had ik wel verwacht dat hij mijn levensverhaal zou weten. Nu het niet zo bleek te zijn was het ook makkelijker om te liegen, maar misschien kon ik beter alles opbiechten. 'Mijn moeder is verslaafd geweest aan drank en drugs. Al die troep. We waren behoorlijk rijk toen ik kleiner was, maar ze heeft dat allemaal opgemaakt aan drank, drugs en gokken toen mijn vader stierf.' zei ik. Kort beet ik op mijn lip. 'Maar goed, zullen we het nu eens hebben over iets wat niet zo deprimerend is?' 

Chris
Nancy sneed de cheesecake aan en zette twee borden uit. 'Neem zelf ook wat, Nancy.' zei ik tegen haar. Nancy was al best lang bij me in dienst en ik was niet van plan haar de laan uit te sturen. Ik keek naar Winttr en glimlachte. 'Het was een rot meeting.' zei ik meteen en kreeg weer een beetje mijn slechte humeur, toch als ik haar weer zo bezig hoor ontstaat er een lachje. 'Ja, ik zoek inderdaad een assistent. Ik heb mijn vorige moeten ontslaan en aan die van Jace heb ik helemaal niks.' zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/29/2016 08:55 PM

Winttr
Ik keek nadenkend naar mijn knieeen ''wat dacht je van mij als een tijdelijke assistant.. tot dat je er 1 gevonden heb.'' Zei ik ik had de opleiding als assistante gedaan Gideon klaagde veel maar niet over het werk dat ik verrichte. Ik was stipt en had een goed oog voor papierwerk, tijden en afspraken.'' Al ligt mijn cv thuis omdat ik alleen voor Gideon heb gewerkt zei ik lipbijtend.. maar ik beloof je dat ik waardig genoeg ben voor deze baan.'' Zei ik terwijl ik me omdraaide om in zijn mooie ogen te kijken Christian Kingston.. ben ik waardig genoeg?

Jace
Ik gaf haar een knikje ''gecondoleerd.'' Zei ik nog alleen terwijl mijn buik al ernstig begon te boeren ''ik heb echt zin in die lasagne.'' Zei ik grijnzend de auto stopte terwijl we uitstapte voor een flet wat op een werkgebouw leek. Haar vader overleden moeder verslaafd geworden ik begon langzaam conclusies in mijn hoofd op te bouwen. Als we eenmaal binnen zijn en ik de lasagne en wijn besteld had kom ik met een handdoek en een open blouse terug als Elizabeth er was geweest was ik nu niet zo nat. Ik wreef met de handdoek door mijn haar terwijl ik naar het open raam liep die uitzicht gaf op de stad ik beet op mijn onderlip. -O maj maj J and K alone in a room together what's going to happen xoxo Gossip girl-

Reply Edited on 09/29/2016 08:56 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/29/2016 09:20 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei knikte ik bedankend. Eenmaal bij het gebouw stapte ik uit en keek naar Jace. Ik had een hele mansion verwacht. Wanneer we binnen waren keek ik rond. Wel groot, maar alsnog, voor een miljonair? Wat zeg ik? Billionaire! Ik legde mijn spullen op de tafel en nam plaats op de bank. Niet veel later zag ik Jace met zijn blouse open terug de kamer in lopen. Kort beet ik op mijn lip en keek weg. Natuurlijk had ik het bij de shoot wel al gezien. Toch bleef het moeilijk om mijn ogen ervanaf te houden. Met een zuchtje kwam ik overeind wanneer er op de deur geklopt werd. Dat zal vast de lasagne zijn.

Chris
Wanneer ze dat voorstelde haalde ik even mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik wil je niet daarmee opzadelen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Jij moet ook eens relaxen en als je mijn assistent bent weet ik niet of dat zal lukken. Al ben ik niet meer zo druk als eerst.' Zo voerde ik dit debat meer met mezelf dan met Winttr. 'Waarom ook niet, maar het is alleen tijdelijk. Tot ik iemand heb gevonden.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/29/2016 09:52 PM

Winttr
''Je kan op me rekenen.'' Zei ik vol van mezelf terwijl ik een deel van zijn leven wilde worden het klonk raar zo rechtstreeks. Maar Chris voelde echt als familie die ik nooit heb gehad. Ik stopte een hapje van de cheesecake in zijn mond zodat hij verder geen dingen er op tegen kon zeggen.'' Ik relax me prima aan jou zijde'' zei ik met een glimlachje terwijl ik niet kon wachten.

Jace
Ik deed de deur open terwijl het weer een meisje was ik knipoogte verleidelijk terwijl k haar hart tekeer kon horen gaan.''Bedankt'' ik stond zo erg in de deuropening zodat ze Kaillynn niet kon zien ik nam het karretje over terwijl ik het meisje rood aangekomen op de gang achter liet.Gelukkig was ze ze vergeten om tipfooi te vragen ''lasagna is mijn lievelings eten al vanaf ik 7 ben.'' Zei ik glimlachend ik was half italiaans dus vandaar misschien. Spaans Amerikaans en italiaans. Ik zette de bordjes lasagna op tafel en pakte 2 champagne glazen voor de wijn ''vraag wat je wil vragen.'' Zei ik terwijl haar aankeek vanaf de keuken ''nu het nog kan.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/30/2016 08:54 PM

Chris
Wanneer ze dat zegt glimlachte ik breed. Ik nam de hap van de cheesecake aan en keek verbaasd naar Winttr. 'Ik wist niet dat je zo goed was in cake bakken. Hij is echt lekker.'zei ik tegen haar en keek naar de cv's. Misschien wel even genoeg gedaan voor vandaag. Mijn laptop klapte ik dicht terwijl ik genoot van de cheesecake. Mijn favoriete dessert.

Kailynn
Wanneer hij het naar binnen haalt keek ik verlekkerd naar het eten en de champagne fles. 'Vanwaar de interesse in zo een 5e rangs model als ik?' vroeg ik hem terwijl ik aan tafel ging zitten in plaats van de bank. 'Het is niet per se dat het jou ten goede komt.' zei ik nog en keek weer naar het eten. Ja, lasagne kon er bij mij ook altijd wel in.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/30/2016 09:51 PM

Winttr
''Ik ben blij dat je het lekker vind'' zei ik liefjes terwijl ik niet kon stoppen met staren naar hem.'' Dus wanneer is mijn 1ste dag baas?'' Zei ik terwijl ik nu als een hele andere Winttr klonk attitude soms klunzig maar aan de andere kant elegant en sexy. Ik was er getraind in al vanaf miss Werst me op een constante school had geplaatst.

Jace
Ik kwam naast haar zitten en gaf haar de wijnglas ''ik heb geen intresse in je.'' Zei ik terwijl ik naar mijn glas keek ''ik ben gewoon je stepping stone naar de top'' Ik keek haar aan  terwijl ik een nipje nam van mijn wijn ''het leven van een celeb moet niet te gevoelig worden het geeft alleen maar problemen.'' Zei ik zuchtend terwijl ik met een hand door mijn haar glee.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/30/2016 10:14 PM

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb je hulp niet nodig Jace Kingston. Als ik het doe, doe ik het zelf.' zei ik tegen hem en nam een nipje van de wijn. 'Het kan alleen maar in mijn nadeel gaan werken als mensen erachter komen dat jij me helpt en dat ik niet door mijn talent aan de top ben gekomen.' zei ik en keek naar het eten. 'Het klinkt alsof je ervaring hebt met die gevoelens problemen?' merkte ik op en nam noog een slokje van de wijn.

Chris
'Je begint morgen. Ik zal zorgen dat je alles hebt wat je nodig hebt. Laptop, mijn agenda en een rooster van alle gala's, feesten en upcoming events. Kun je vandaag nog genieten van je vrijheid en van je cheesecake.' zei ik. Ze liet me toch even vergeten dat ze eigenlijk mijn tante zou moeten zijn. Ik geloofde die bullshit gewoon niet. Oftewel ik wou het niet geloven. Ze had een zwak plekje in mijn hart gekregen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/30/2016 10:38 PM

Jace
Ik slikte en werd nerveus van haar antwoord. Ze wil niet snel voor mijn charmes al was ik er 100 procent zeker ervan dat we vanavond het bed zouden delen. En niemand het hoefde te weten ik nam hapjes van mijn lasagna.'Wil je Jace Kingstons grootste geheim weten.. ik ben nog nooit echt verliefd geweest.. en dat heeft me tot hier gebracht.'' Ik keek om me heen.

Winttr
Ik glimlachten breed en kon niet wachten ik at mijn cheesecake snel op.''Kunnen we samen slapen?''Vroeg ik glimlachend zonder shame terwijl ik in zijn ogen keek en mijn handen op zijn been plaatste dicht bij zijn vriend.'' Met jou krijg ik geen nachtmerries meer'' glimlachten ik breed wat had ik het brein van een kind.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum