ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/30/2016 11:06 PM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en trok een wenkbrauw op. 'Nooit is een lange tijd.' zei ik en nam een hap van de lasagna die inmiddels een beetje was afgekoeld. 'Zelfs niet een beetje op Devina?' vroeg ik en nam nog een slok van de wijn. Het leek me sterk dat Jace nog nooit echt gevoelens voor een vrouw heeft gehad.

Chris
Wanneer ik haar hand voelde beet ik mijn kaken op elkaar. 'Als het jou beter laat voelen, natuurlijk.' zei ik tegen haar en haalde haar hand wel van mijn been. Nu ze voor me werkte, misschien mijn tante was kon ik dit niet laten gebeuren. Ik moest het eerst zeker weten. Plus dat ik haar helemaal niet zag als een van mijn nachtelijke entertainers.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/30/2016 11:21 PM

Jace
''Ze was te arrogant haar plan was om mij als een stepping stone te gebruiken.. Na meerdere malen geobserveerd te hebben'' zei ik terwijl ik klaar was met eten ''als ik liefde bedrijf is het alleen in bed.'' Ik stak een sigaret op en bood haar ook aan mijn leven was eigenlijk heel eenzaam ik had mensen om me heen maar steeds vervaagde een gezicht wel is. Ze kwamen allemaal uit goeie gezinnen hadden geen levens ervaring waardoor ik ook snel mijn aandacht verloor.'' Beroemd zijn is makkelijker dan je denkt het word een routine gezichten die langzaam vervagen en nooit meer terug ziet.''

Winttr
Ik glimlachten breed 'dan ga ik alvast naar bed want morgen moet ik fit zijn voor mijn 1ste werkdag.' Zei ik grijnzend ik kwam overeind en strekte mijn armen gapend uit ''tot morgen Nancy.'' Zei ik nog ''tot morgen kind'' zei ze zwak glimlachend terwijl ik me op Chris bed liet vallen ik rook zijn cologne in de kussen nam die tegen mijn gezicht aan ik bloosde zwak hij rook echt lekker. Ik kon niet wachten om samen te werken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/30/2016 11:59 PM

Kailynn
'Als je niet verliefd bent, heet het gewoon ronduit een potje seks.' zei ik met een scheve grijns op mijn gezicht. 'Dat heb je helemaal zelf in de hand Jace. Die gezichten kunnen bij je blijven als je er zelf aan werkt en niet alles als vanzelfsprekend ziet.' zei ik en nam nog een laatste hap van de lasagne. 'Routine geloof ik wel, maar van de mensen die dicht bij je hart staan kun je niet verwachten dat ze alles eraan doen om bij te blijven.' Ook nam ik nog een slok van de wijn die ik erna bijvulde. 'Het kan zijn dat ik je hele karakter misintepreteer. Dit is de informatie die ik haal over alles wat ik nu van je weet.' zei ik met een uitdagende blik.

Chris
Ik glimlachte en keek haar na. 'Ze is een lief meisje. Beter dan al die andere werkende meiden die u normaal over de vloer heeft.' zei Nancy. 'Dat weet ik.' zei ik met een zuchtje. 'Het ligt ingewikkelder dan het lijkt Nance.' Ik wreef met mijn handen door mijn ogen. Nog steeds voelde ik haar hand op de plek waar hij net lag en ik kon niet zeggen dat het me niets deed. Dan zou ik liegen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 12:10 AM

Jace

''Misschen heb je wel gelijk.. maar mijn normale leven ligt ingewikkelder dan je denkt.'' Ik brande mijn sigaret uit in het wasbakje en keek haar aan ''je moest is weten hoe mijn seksleven verliep toen ik 16 was al die meiden die mijnn aandacht wilde in highschool.. Jace is van iedereen.'' Het laatste zei ik ironische terwijl ik zwak glimlachten al die domme meisjes een glimlach van mij en het leek of je de enigen was in de kamer waar ik na keek. Ik schudden mijn hoofd ''ik hou nou eenmaal van seks.'' Zei ik ''dus je kan wel zeggen dat ik een rondlopend potjeseks ben.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 10:51 AM

Kailynn
Wanneer hij dat zei dronk ik nog een slok wijn. 'In de bladen zie je meer dat ze dat soort dingen over je broer zeggen dan over jou.' zei ik tegen hem. 'Over jou zeggen ze dat je een workaholic bent dat verder geen gevoelige haar op zijn hoofd heeft. Niet dat ik dat geloof. In elk mens zit gevoel.' zei ik en dronk nog een slokje. Hoe werd dit gesprek opeens zo serieus?

Chris
Na een tijdje was ook ik kapot moe dus liep ik naar mijn kamer. Daar kleedde ik me uit en trok een joggingbroek aan. Mijn bovenlichaam bleef ontbloot. Ik kroop onder de dekens en ik moest zeggen... het was fijn weer eens een nacht in mijn eigen bed te slapen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden tegen Winttr aan te kruipen bleef ik toch op een afstand liggen. Ik moest me niks in mijn hoofd halen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 02:37 PM

Jace
"Mijn broertje doet het  met elk lekker meisje dat hij ziet.. ik kies mijn slachtoffers goed." Zei ik "hij is nogal slordig en ik nogal netjes." Ik kwam overeind en dronk mijn wijn op "nu we het er toch over hebben hoe zit jou seksleven in elkaar?" Vroeg ik nu ik er toch open over was dacht ik dat zij ook wel wat ervaring wilde delen.

Winttr
Als ik de warmte van Chris op een afstand  voel. Steek ik mijn hand uit om zijn hand vast te houden. Zo voelde ik me veiliger. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 03:05 PM

Kailynn
'Mijn seksleven is niet zo zinderend. Ik heb geen vriend en ben niet bepaald het meisje dat zomaar met iemand naar bed gaat.' zei ik tegen hem en dronk ook het laatste slokje van mijn wijn. 'Sowieso heb ik mijn handen vol aan mijn moeder.' mompelde ik en haalde een hand door mijn haar.

Chris
Ik keek even naar haar hand en beet op mijn lip. Dat kon geen kwaad. Ik nam haar hand vast en sloot meteen mijn ogen. Het duurde niet lang of ik viel in een diepe slaap. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 03:15 PM

Jace
"Ik breng je naar huis het word al laat." Zei ik door haar heen terwijl ik haar niet aankeek. Als ik begon met haar naar bed te flirte zou ze me door hebben. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 04:18 PM

Kailynn
Langzaam schudde ik mijn hoofd. 'Breng me maar naar een hotel. Mijn moeder kan het vanacht zelf uitzoeken.' zei ik tegen hem en pakte mijn spullen. Hopelijk stond het salaris van die shoot al op de rekening. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 07:45 PM

Jace
"Ik breng je naar huis." Zei ik terwijl ik haar aankeek "je moeder heeft je nodig." Ik had mijn moeder compleet genegeerd toen ze leed aan kanker ik wilde het niet onder ogen komen zoals Chris hij was elke dag van de dagen dat ze nog te leven had bij haar. Alleen vader en ik wilde het niet accepteren de laatste keer toen ik met Elizabeth langs ging was ik 12 ik was zo boos dat ze kanker had dat ik haar beschuldigde van de afstand die er tussen mijn broertje en ik onstond. We waren niet meer een gelukkige familie. Diep in mijn hart wist ik dat ik het moest gaan accepteren dat alles zo is verlopen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum