ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 03:36 PM

Matthew knikte en zat te eten ''heerlijk dit he? en meggy zou je willen dat ik bij je sliep'' vroeg hij en keek der aan ''want ik heb er geen problemen mee om bij je te liggen ik zou het juist leuk vinden'' zei hij en zag hoe ze genoot van de sushi ''lekker?'' vroeg ie aan der. Hij zelf hield van sushi, sushi was life voor hem maar hij was er wel snel vol van maar ja had meer voor de volgende dag. Hij zei na bijna een bakje op te hebben gegeten ''ik zit vol'' zei hij e zette zijn andere twee bakjes in de koelkast ''niemand aan komen'' zei hij en wou ff meghan plagen ''ik ga douche voor als je mee wilt'' zei hij lachend en gaf der een knipoog en liep naar de douche.

Leena zat heerlijk te eten totdat ze merkte dat taylor zat te staren ''vind je het leuk wat je ziet?'' vroeg ze en keek hem aan voordat ze nog een hap nam. Na een tijdje had ze twee bakjes op en zei ''Laatste bewaar ik zit best wel vol'' zei ze lachend en stond op en borg haar sushi op en gooide de papiertjes, het soja met gember en wasabi weg en zette der bord in de vaatwasser. Ze ging zitten en begon tv te kijken.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 03:45 PM

Taylor knikte en lachte zacht. "Zeker" zei hij toen Leena vroeg of hij het leuk vond wat hij zag. Taylor at gewoon alles nu op, hij had best wel honger. Toen hij klaar was en zijn spullen had opgeruimd, ging hij naast Leena op de bank zitten en keek naar de tv. "Wat kijken we?" vroeg hij en keek even naar haar.

Meghan's ogen werden groot toen Matt het ook nog eens vroeg. Hadden ze dit samen afgesproken ofz? Ze verslikte zich bijna in een hapje sushi en schudde even haar hoofd. "Zo ver zijn wij nog helemaal niet Matthew" zei ze grijnzend. Ze wilde wel eens weten hoe vaak hij het zou vragen. Ze moest zacht lachen toen Matt zei dat ze wel mee mocht onder de douche en ze schudde haar hoofd. "Je bent al een grote jongen, ik denk dat je het wel zelf kan" zei ze om hem te plagen. Als ze twee bakjes ophad, zette ook haar laatste bakje in de koelkasten ruimde ze haar spullen op. "Ik ga wel even in mijn kamer lezen. Dan hebben jullie kids wat privacy he" zei ze en liep lachend naar haar kamer.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 03:50 PM

Matthew kwam onder douche vandaan in de boxer en liep naar ze kamer ging daar op zijn telefoon zitten en beetje vervelen en toen besloot hij naar meghan te gaan ''hey kan ik joinen?'' vroeg hij en liep de kamer in.

Leena lachte zachtjes toen hij der antwoord gaf en keek hem aan ''ex on the beach double dutch'' zei ze en keek weer naar de tv ''hoezo?'' vroeg ze. ''Wil jij niet douche'' vroeg ze en keek weer naar de tv ''je houd niet zo van afstand he?'' vroeg ze en stond op ''ik ga ff energie drankje pakken en wat koekjes'' zei ze en liep naar de keuken

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 03:57 PM

Taylor zuchtte even en keek naar de tv. "Vroeg ik me af. Kunnen we geen voetbal kijken? Het is barca tegen madrid" zei hij en keek even naar Leena. "Vind je dat ik stink dan?" vroeg hij en rook even aan zijn shirt. "Valt wel mee toch?" zei hij en lachte zacht. Wat bedoelde ze daar nou weer mee? "Mag ik geen tv kijken dan? Niet alles draait om jou prinses" zei hij en legde zijn voeten op het tafeltje.

Meghan zat een tijdje op haar bed te lezen en keek op toen de deur openging. "Sure" zei ze tegen Matt en ging verder met lezen. Ze was een heel spannend boek aan het lezen, dus even aan de kant leggen en sociaal doe zat er niet in.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 04:05 PM

Matthew keek der aan ''wat lees je?'' vroeg hij en ging tegenover haar zitten. Hij wist niet precies wat hij moest of zeggen dus bleef hij maar stil.

Leena keek hem aan ''niks laat maar en nee je stinkt niet'' zei ze en liep naar hem met koekjes en engeriedrankjes en zette die op tafel en ging zitten op zijn schoot ''jawel maar geen voetbal'' zei ze en werd gebeld maar ze nergeerde het zodra ze de naam zag die der boven was dean ''Dus wat wil je doen?''

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 04:09 PM

Taylor keek even grijnzend naar haar toen ze op zijn schoot ging zitten. "Waarom geen voetbal? Dat is hartstikke leuk" zei hij en lachte zacht. Hij keek even op toen hij haar telefoon af hoorde gaan en fronste even omdat ze hem niet opnam. "Moet je die niet opnemen?" vroeg hij en legde zijn handen op haar heupen.

Meghan keek weer even op toen hij wat vroeg en moest zacht lachen. Hij kon namelijk gewoon de kaft van het boek zien en daar de titel lezen. "Een boek" zei ze grinnikend en keek hem aan. "Een heel spannend boek. Je mag hem wel lezen, maar ik weet niet of je een beetje goed bent in Frans" zei ze en lachte zacht.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 04:29 PM

Matthew keek naar haar toe ''Ja zo ver was ook wel dat het een boek was'' zei hij en keek der aan ''frans? kom je uit frankrijk dan?'' vroeg hij gelijk ''Ik bedoel frans is een best moeilijke taal als je er niet in geboren bent'' zei hij en keek naar het boek ''begrijp de titel niet kan je uitleggen wat het betekent'' vroeg hij 

Leena keek hem aan en beet der lip een beetje ''nee voetbal is niet leuk het is stom'' zei ze bijdehand en keek hem aan toen hij over de telefoon vroeg ''oh niks mijn broer maar kan hem terug bellen het is niet echt belangrijk ofso'' zei ze en deed haar armen om hem heen ''maar wat wil je nou doen'' vroeg ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 04:37 PM

Taylor moest zacht lachen en schudde zijn hoofd. "Nee, voetbal is niet stom, jij bent stom" zei hij om haar te plagen. Hij fronste even en keek naar haar. "Dat weet je helemaal niet, misschien is er wel iets gebeurd thuis" zei hij en keek haar aan. Hij lachte zacht om Leena en drukte even een kus op haar lippen. "Hm, er zijn meerdere dingen die ik zou willen doen" zei hij grijnzend en liet langzaam zijn handen onder haar shirtje glijden.

Meghan moest zacht lachen en legde het boek maar weg aangezien het er niet op leek dat Matt nog zijn mond ging houden. "Ja, Frans, ja ik kom uit Frankrijk en ja Frans is een lastige taal ook als je uit Frankrijk komt" zei ze en lachte zacht om al zijn vragen. Ze keek even naar het boek en glimlachte even. "Het betekent één nacht, twee levens" zei ze. "En het is HEEL spannend" zei ze er achteraan.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 04:48 PM

''Matthew keek der aan ''ja maar ik ben ook heel spannend'' zei hij en keek der aan ''lastige taal zeg mij wat ik haalde alleen maar enen'' zei hij en keek der aan ''welke stad woonde je in frankrijk?'' vroeg hij. Hij was heel nieuwsgierig aangelegt en wilde altjd van alles weten of het nu van iets kleins was of groots het boeide hem allemaal steeds meer en meer.

Leena keek taylor aan ''zou heel knap zijn want hij woont op zichzelf en ik weet niet waarom hij me belt maar iets over het familie bedrijf en dat wil ik niet maar genoeg over hem want nu is het onze tijd'' zei ze en nadat ze dat zei voelde ze zijn lippen op de hare en kuste hem terug totdat ze handen op der buik voelde want she had alleen een sport bh aan en stopte hem ''niet hoger dan dit vriend'' zei ze lachend en kuste hem weer

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 04:58 PM

Taylor lachte zacht en knikte even. "Wat voor familiebedrijf heb je?" vroeg hij en keek haar aan. Hij moest zacht lachen om haar en keek haar pruilend aan. "Viel te proberen toch?" zei hij grijnzend en liet zijn handen in haar zij liggen. Hij kuste haar en glimlachte even tegen haar lippen. "Je houdt niet zo van afstand he?" deed hij Leena na en keek hem grijnzend aan.

Meghan lachte zacht en knikte. "Ja heel spannend" zei ze lachend en rolde met haar ogen. "Maar je leert op school ook gewoon raar Frans, ik zou dan ook onvoldoendes halen. Je kan het het beste leren door een maandje naar Parijs te komen." zei ze en keek hem aan. Ze moest zacht lachen en trok haar wenkbrauwen op. "Jij bent wel van het nieuwsgierige type he?" zei ze lachend en keek naar hem. "Maar ik woon in Parijs, midden in het centrum" zei ze.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum