ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 05:32 PM

Matthew keek der aan ''hey dat zag ik je ogen rollen voor mij'' zei ze en keek haar aan ''oh echt nou zeg dat ff tegen ze dat ze ons een maand op kamp moeten sturen naar frankrijk en dan krijg ik jou ook weer te zien prefect'' zei hij en grijnsde. ''Ja sorry daarvoor'' zei ze en keek der aan ''nice girl'' zei hij en ging staan.

Leena keek hem aan ''over jagen'' loog ze na bijna waar maar ze was a supernatural hunter ze jaagt na jaagde op demonen angels vampires alles tot nu want ze haatte het leven toen zo erg en is weg gelopen van huis. ''Ja zeker maar mislukt'' zei ze lachend en keek hem aan ''ja heb een hekel aan afstand'' zei lachend en speels tegelijk en kuste hem weer

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 05:44 PM

Taylor fronste even en lachte zacht. "Jagen? Bijzonder" zei hij en streelde zacht met zijn vingers in haar zij. "Hm mislukt?" Vroeg hij grijnzend. In één beweging legde hij haar op haar rug op de bank en gin boven haar hangen. "Volgens mij is er helemaal niks mislukt" zei hij grijnzend en kuste haar weer. "Dat komt goed uit" zei hij en kuste haar weer.

Meghan lachte zacht en knikte. "Het was ook niet de bedoeling dat je het niet zou zien" zei ze grijnzend. Het idee van een kamp in parijs leek haar ook wel leuk, nou ja, vooral het idee van Matt in parijs. Toen hij ging staan, deed zij dat ook en pakte zijn arm. "Eh Matt?" Vroeg ze en liet zijn arm los. "Ik denk wel dat je lief genoeg bent geweest vandaag" zei ze glimlachend.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 05:55 PM

Matthew keek op en keek der aan ''wat bedoel je lief genoeg?'' vroeg ze en keek der aan. Hij begreep het ff niet meer en toen kwam het ''oh voor die kus?'' vroeg hij voordat hij haar haar uit der gezicht haalde ''weet je het zeker want je xei vandaag nog dat je het te snel vind gaan'' zei hij en trok haar tegen zich aan.

Leena keek hem aan ''vind je niks beijzonders aan hoor!'' zei ze spontaan en opeens voelde ze zijn handen en voor ze wist lag ze op de bank op der rug elke keer dat hij kuste kuste ze terug. Ze stopte hem ''Wacht eens, beloof me dat je niet verder gaat dan zoenen?'' vroeg ze en keek hem serieus aan want meer dan zoenen vond ze te snel veel te snel.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 06:48 PM

Taylor moest zacht lachen om Leena. "Ik vind jou ook heel bijzonder" zei hij lachend. Hij keek haar aan toen ze hem stopte en glimlachte even. "Ja tuurlijk" zei hij en drukte een zacht kusje op haar lippen. "Ik doe niks dat jij niet wilt" zei hij en veegde een pluk haar uit haar gezicht.

Meghan wilde antwoorden, maar blijkbaar snapte hij het al. Ze beet even op haar onderlip en knikte even. "Ja, ik weet het zeker" zei ze glimlachend en legde haar armen om zijn nek.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 06:52 PM

Matthew glimlachte and knikte en pakte der bij de heupen vast en gaf haar een lief kusje op der zachtje lippen en ondertussen dat ze kusten pakte hij haar beter vast.

Leena lachte ''vind je? dat is pas bijzonder'' zei ze en keek hem aan en knikte ''okay thanks'' zei en kuste hem terug en luisterde naar hem ''okay mooi'' zei ze en kuste hem weer maar wat ruwer deze keer

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 07:02 PM

Taylor lachte en schudde zijn hoofd. "Nou, dat vind ik dan weer bijzonder" zei hij lachend. Hij glimlachte even toen hij merkte dat ze ruwer begon te kussen en kuste haar terug. "Is er iets?" Vroeg hij grijnzend en keek haar aan.

Meghan glimlachte toen ze merkte dat hij haar tegen hem aan trekt. Meghan trok hem ook wat dichter tegen haar aan. Ze kuste hem zacht terug en glimlachte even tegen zijn lippen. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 07:47 PM

Matthew grijnsde een beetje maar trok terug ''Dus hoe vond je die kus?'' vroeg hij en gaf haar nog een snele kus voordat hij naar achter stapte.

Leena lachte ''hoezo?'' vroeg ze en keek hem aan ''nee hoezo zou er iets moeten zijn?'' vroeg ze en kuste verder maar rustiger

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 07:57 PM

Taylor lachte en haalde zijn schouders op. "O gewoon, zomaar" zei hij en drukte nog een kusje op haar lippen. Hij keek haar glimlachend aan en legde zijn hand even in haar nek. "Omdat je opeens wel heel enthousiast begon te kussen. Niet dat dat erg is" zei hij en lachte zacht.

Meghan moest zacht lachen om Matt's grijns. "Ik vond het wel een goeie kus hoor" zei ze en kuste hem even terug. Ze glimlachte even klein toen hij naar achter stapte. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 08:05 PM

Matthew zei ''Ik begrijp dat je niet verder wilt dan dit dus daarom stop ik nu voordat je ergens spijt van krijgt en doet wat je niet wilt'' zei hij en keek der aan ''we kunnen zitten en praten als je wilt of ik kan hier komen slapen dat kan ook'' zei hij en gaf allerlei opties want hij wilde dat ze zich op der gemak voelde en niet te snel ging want dat wou ze niet had ze gezegd.

Leena knikte ''okay'' zei ze en kuste hem terug en keek hem aan toen ze zijn hand voelde in der nek ''vanwaar die hand?'' vroeg ze verbaasd ''ben je beetje kinky'' vroeg ze lachend en kuste hem. "is dat erg dan?'' vroeg ze toen hij begon over dat ruwer kussen. Ze kreeg het antwoord ''okay waarom zeg je het dan?'' vroeg ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 08:17 PM

Taylor keek even lachend naar zijn hand en haalde hem weg. "Mag ik geen hand in je nek leggen dan?" Vroeg hij en lachte zacht. "Ik zeg het omdat het me opvalt en ik het niet gewend ben van je en ik wil weten of het wel goed gaat of dat ik iets verkeerd doe, want dan moet je het gewoon zeggen" zei hij en keek haar aan.

Meghan keek even naar Matthew en glimlachte klein. Ze ging op de rand van het bed zitten en keek hem aan. "Dat is heel lief van je, maar ik denk dat ik toch liever alleen slaap" zei ze en slikte even. Om smeteen samen te gaan slapen zou echt veel te snel zijn voor Meghan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum