ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Stephanie_m...

22, female

Level 9

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 08:28 PM

Matthew gliimlachte ''Geen probleem toch jouw keuze'' zei hij glimlachend ''moet ik blijven of wil je verder je boek lezen jij zeg het maar'' zei hij en keek der aan.

Leena glimlachte ''zal ik doen maar voor nu kus me gewoon'' zei ze lachend en keek hem aan ''wat? maar je weet niet hoe ik echt kus ik kan ook nu in ene je in je lip bijten weet jij veel dus je bent niks van me gewend schat'' zei ze en keek hem aan en kuste hem

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 08:36 PM

Taylor glimlachte even en drukte kort zijn lippen op die van Leena. "Ik wil gewoon niet dat je ongelukkig bent prinses, dat kan je toch gewoon accepteren?" Vroeg hij en lachte zacht. "Hmm, sinds wanneer noemen wij elkaar schat, schat?" Vroeg hij grijnzend en kuste haar.

Meghan schudde snel haar hoofd en keek naar hem. "Nee blijf" zei ze snel en beet op haar lip. "Ik wil graag dat je blijft" zei ze glimlachend. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 08:41 PM

Matthew knikte ''Okay uhm wat zullen we doen'' vroeg hij en keek der aan want zelf wist ie het ook niet echt en haar aan ''schattig dat lip bijten like it'' zei hij grijnzend en keek der aan.

leena keek hem aan ''als blijft praten word het niet leuker op'' zei ze en ging weer recht op zitten ''Ik ben niet ongelukkig zeker niet bij jou, jij maakt me gelukkig en dat vind ik leuk dus vind ik jou leuk en dit gevoel blijft belooft'' zei ze en wist dat ze vroeg of laat over de verleden moest beginnen want sommige dingen uit der verleden zoeken haar nog dus kan ze hem in gevaar brengen endat is iets datzij niet wil.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 08:52 PM

Taylor keek even glimlachend naar Leena. Ze ging weer rechtop zitten, dus deed hij dat ook. Hij trok haar op zijn schoot en keek haar aan. Hij wilde haar weer kussen, naar zag dat iets haar dwars zat. "Wat is er mis prinses?" Vroeg hij en veegde een pluk haar achter haar oor.

Meghan trok Matthew op de rand van het bed en ging bij hem op schoot zitten. Ze voelde haar wangen rood worden toen hij begon over dat lip bijten. "We kunnen ook gewoon kussen zonder verder te gaan toch?" Vroeg ze en legde haar armen om zijn nek. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/01/2018 09:09 PM

Matthew keek der aan toen ze ineens op zijn schoot kwam ''mmh die kus beviel je wel he?'' vroeg hij en keek der aan ''natuurlijk kan dat'' zei hij en kuste der voorzichtig op der lippen.

Leena keek hem aan ''Niks der is niks alleen ik lag niet lekker en ben best wel moe'' zei ze en keek hem aan ''lange dag na ruzie en kussen met jou'' zei ze en zoende hem weer

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 09:14 PM

Taylor glimlachte even en keek haar aan. "Oke, maar als er wel iets is zeg je het wel he?" Vroeg hij en legde zijn handen in haar zijn. Hij zoende even met haar mee, maar stopte toch. "Als je zo moe bent kun je misschien maar beter gaan slapen. Wil je dat ik bij je slaap?" Vroeg ik en moest zijn best doen om een grijns te onderdrukken.

Meghan knikte en keek hem aan. "Ja zeker" zei ze glimlachend en haalde haar hand door zijn haren. Ze glimlachte breed en kuste hem zacht terug. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:18 AM

Matthew glimlachte en kuste haar steeds meer en met meer lust ''mooi want het beviel mij ook'' zei hij en kuste der weer en fluisterde in haar oor ''ik wil jou''. Hij kuste der op der wang en legde der op haar rug en kuste haar.

Leena giegelde en keek hem aan ''Ja why not maar in jou kamer want uhm ik zag matt me kamer in gaan en hij is er nog niet uit'' zei ze en ging van zijn schoot af ''kom je?" vroeg ze en liep naar zijn kamer en ging op zijn bed zitten ''en ik beloof het als er wat anders is dan zeg ik het je'' zei ze en glimlachte zacht.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 11:23 AM

Taylor keek even grijnzend naar haar toen ze het goed vond. "Is goed hoor" zei hij en keek even naar haar toen ze opstond. Hij stond zelf ook op en liep achter haar aan zijn kamer in. Hij glimlachte en duwde haar naar achteren zodat ze op haar rug op het bed lag. "Mooizo" zei hij en kuste haar.

Meghan glimlachte klein en kuste hem een tijdje terug, maar toen hij zei dat hij haar wilde, duwde ze hem een stukje van haar af. "Matt, we zouden het niet te snel doen" zei ze zacht en beet op haar lip. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

Level 9

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:41 AM

Matthew glimlachte ''Weet ik maar ik dacht dat je dat wel leuk vond om te horen dat ik je wilde sommige meiden vinden dat wel leuk om te horen en dat je ze wilt dan voelen ze zich speciaal en jij moet weten dat je speciaal voor me bent'' zei hij ''maar als je recht op wilt kussen mag ook als dat het probleem is'' zei hij ''sorry''. Hij ging zitten en keek der aan.

Leena lachte toen ze naar achter werd geduwd ''begrijp jij wat slapen betekent want dit is geen slapen'' zei ze lachend en kuste hem wel terug maar daarna ging ze onder hem vandaan en ging lekker onder de dekens kruipen en deed der ogen dicht.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 11:46 AM

Taylor lachte zacht en schudde even zijn hoofd. "Nee eigenlijk niet" zei hij grijnzend en kuste haar nog even, maar toen ze onder hem vandaan ging, liet hij zich op zijn buik vallen. Hij zuchtte even en kroop toen ook onder de dekens. "Slaap lekker prinses" zei hij glimlachend.

Meghan glimlachte even om zijn woorden. "Nee, dat wil ik niet" zei ze en ging ook rechtop zitten. Ze keek hem aan en trok hem weer naar haar toe. "Ik wil gewoon... niet verder dan kussen oke?" Zei ze en drukte zacht haar lippen op die van hem. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum