ORPG|| camping gone wrong//: aimee
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 30 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 11:57 AMMatthew keek der aan ''weet je wat als we nu gaan slapen want het is al laat dan uhm gaan we morgen avond verder hiermee'' zei hij ''goed idee?'' maar wat hij niet wist was dat er een veiligheid ding morgen was vanwege het lichaam. "Uhm ik ga slapen en hopen dat leena niet mijn plek heb ingepikt'' zei hij lachend en kuste der ff terug en stond toen op glimlachend.
Leena glimlachte ''na dan weet je het nu'' zei ze en zei ''slaaplekker babe'' en met die woorden viel ze in slaap.
from Aimee on 05/02/2018 12:05 PMMeghan beet even op haar lip en knikte klein. "Is goed" zei ze en lachte zacht. "Ik denk dat die bij Taylor in bed ligt, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken" zei ze lachend en ging in bed liggen.
Taylor keek even grijnzend naar Leena toen ze hem babe noemde. Hij deed zijn ogen dicht en wachtte tot hij zeker wist dat iedereen sliep. Hij had veel te veel energie en dat moest hij gewoon even kwijt. Zacht stapte hij uit bed en liep de keuken in. Daar legde hij zijn ring op de hoek van de tafel en liep naar buiten. Hij liep naar de rand van het bos en voelde al dat hij begon te veranderen. Snel liep hij verder het bos in, maar als snel rende hij op vier poten door het bos.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:14 PMMatthew keek der aan ''mooi okay slaaplekker schoonheid'' zei hij en liep naar zijn kamer en ging in zijn bed liggen en viel al snel in slaap.
Leena werd wakker door iets of een uur of 3 en keek naast der maar zag geen taylor dus ze stond op en liep naar de keuken maar in plaats van taylor zag ze een angel ''cas? wat doe je hier? hoor je niet bij sam en dean te zijn? wacht! ben je hier door hun want als dat zo is mag je weg gaan'' zei ze en keek hem aan. Castiel liep naar der ''Ja ik ben cas en ik ben hier inderdaad vanwege de jongens maar kom gewoon terug want er zijn hier doodde gevallen ''Dus ga weg ik regel het wel en zeg tegen de jongens dat ze op kunnen zouten'' zei ze en castiel knikte en verdween. Leena ging zitten en wachte op taylor.
from Aimee on 05/02/2018 12:40 PMMeghan bleef nog een tijdje wakker liggen, maar viel uiteindelijk in slaap.
Taylor rende al zijn energie uit zijn lijf. Hij vond het heerlijk om gewoon te rennen. Af en toe een konijntje ging er ook wel in. Rond half vier 's ochtends vond hij het wel weer tijd om terug te gaan. Aan de rand van het bos veranderde hij weer terug en liep rustig over het kampterrein. Toen hij het huisje weer inliep, zag hij Leena zitten. Hij slikte even en glimlachte. "Waarom ben je wakker? Het is half vier" zei hij en liep naar de tafel.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:44 PMLeena keek hem aan ''ik uhm werd wakker door ca- ik bedoel ik werd wakker omdat ik honger had dus ben wat gaan pakken maar kwam erachter dat je nergens te bekenen was dus hier mijn vraag waar was je?'' vroeg ze en keek hem aan ''Weet jij van het lichaam dat gevonden is hier?'' vroeg ze
from Aimee on 05/02/2018 12:47 PMTaylor trok zijn wenkbrauw op toen ze wat wilde zeggen maar zich toch bedacht en wat anders zei. "Waar ik was? Ik was een stukje lopen" zei hij en lachte zacht. Het was niet gelogen. "Een lichaam? Als in, een dood lichaam?" Vroeg hij verbaasd en schudde even zijn hoofd.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 12:55 PMLeena knikte ''Ja dood en de kans is extra groot nu dat me broer langskomt om te checken hij werkt bij de fbi'' zei ze maar loog het want hij is nep fbi zodat hij mensen kan ondervragen over ghost dingen dat deed zij ook vroeger ''Dus wees op je hoede of anders word je verdacht en dat wil ik niet en waarom loop je nachts rond?'' vroeg ze
from Aimee on 05/02/2018 01:02 PMTaylor fronste even toen ze over haar broer begon. "Je broer? Maar die werkte toch bij je familiebedrijf?" Vroeg hij. Hij snapte er niks meer van. "Waarom zou ik verdacht worden?" Vroeg hij en pakte zijn ring van de tafel en deed die om. Taylor kon best goed beheersen wanneer hij veranderde, maar als bepalde emoties te sterk werden, lukte dat niet en dan werdt hij heel gevaarlijk. "Oh, ik kon niet slapen en dan helpt het vaak om een stukje te lopen" zei hij. Ook dit was niet gelogen, hij vertelde gewoon niet alles.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:10 PMLeena keek hem aan ''het familiebedrijf is jagen daar verdien je geen rooie cent mee alleen als je op de markt gaat staan en daar hebben broers geen zin in en ik ook niet dus is er een fbi geworden'' loog ze beetje en keek hem aan ''weet je wat ook helpt warme melk of thee'' zei ze en stond op ''kom je slapen?'' vroeg ze
from Aimee on 05/02/2018 01:18 PMTaylor knikte even en haalde een hand door zijn haren. "Makes sense" zei hij en lachte zacht. "Ik zal het eens proberen" zei hij glimlachend terwijl hij zelf natuurlijk wist dat dat echt niet ging helpen. "Met jou? Graag" zei hij grijnzend en legde zijn armen even om haar middel. "Je bent mooi als je slaapt prinses" zei hij glimlachend en drukte een kus op haar voorhoofd.