ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:25 PM

Leena glimlachte ''ja toch'' zei ze en voelde zijn armen om der middel ''mooi en anders wil ik je snachts wel gezelschap houden'' zei ze en glimlachte toen hij zei dat ze mooi was als ze sliep ''en jij bent eng omdat je naar me kijkt als ik slaap'' lachte ze en liep naar de slaap kamer en ging liggen

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 01:28 PM

Taylor liet haar los en liep achter haar aan. Hij ging naast haar liggen en legde één arm om haar heen. "Kijk maar uit hoor, ik kan nog veel enger zijn" fluisterde hij grijnzend bij haar oor. Ze moest eens weten... "slaap lekker prinses" zei hij en keek glimlachend naar haar. Hij sloot zijn ogen en viel in slaap. Hij was uitgeput van door het bos rennen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:48 PM

Matthew werd rond 10 uur wakker en ging gelijk douche. Toenhij klaar was liep hij in zijn nieuwe kleding naar de bank en ging zitten en at zijn sushi op van gister avond.

Leena was uitgeput en lag nog te slapen tot een uur of 12 stapte ze het bed uit en ging gelijk douche. Eenmaal klaar ging ze zitten en dronk  wat koffie.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 01:55 PM

Taylor sliep door tot half één 's middags en ging douchen. Eenmaal klaar deed hij een joggingbroek aan en liep de kamer in. "Goeiemorgen prinses" zei hij vrolijk tegen Leena en drukte een kus op haar wang. "Lekker geslapen?" Vroeg hij en zette een kop koffie. "Wil je koffie Matt?" Vroeg hij.

Meghan schrok om half elf wakker. Ze kreeg het beeld van dat lichaam maar niet uit haar hoofd en nu kwam het zelfs terug in haar dromen. Ze liep de kamer in en zag Matt op de bank zitten. Meghan had amper geslapen en was nog heel moe. Ze ging zonder iets te zeggen naast Matt op de bank zitten. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan en sloot haar ogen en viel weer in slaap. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:37 PM

Matthew zag haar ''hey schoonheid'' zei hij en zag dat ze gelijk bij hem kwam zitten en in slaap viel. Hij deed zijn arm om haar heen en liet haar slapen totdat hij taylor later hoorde ''ff wat zachter ze slaapt en ja krijg met melk en 2 klontjes suiker'' zei hij en glimlachte.

Leena stond op en kreeg gelijk een kus ''ik kan hier wel aan wennen'' zei ze en keek hem aan ''we moeten fifty shades of grey gaan kijken!'' zei ze helemaal blij tot ze door haat dat meghan lag te slapen ''oh shit sorry'' zei ze lachend en keek hem aan ''Ja jij'' zei ze en wilde hem niet in problemen brengen dus zei ze niks over vanacht

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 04:43 PM

Taylor lachte zacht om Leena en trok haar even tegen zich aan. "Ik kan hier ook wel aan wennen" zei hij grijnzend en drukte kort zijn lippen op die van haar. Hij liet haar weer los en zette ook een kop koffie voor Matthew. "Melk en twee klontjes suiker? Dan kan je net zo goed de koffie weglaten" zei hij lachend. Hij zette de kop koffie voor Matt op tafel en liep weer naar Leena. "Je bent zo leuk als je ergens enthousiast over bent" zei hij en gaf een kus op haar voorhoofd. Hij knikte even op de vraag of hij ook lekker had geslapen.

Meghan sliep nog een tijdje, maar werd wakker van Leena die iets over fifty shaddes of grey zei. "Goeiemorgen" zei ze en wreef even in haar ogen. "Ruik ik koffie? Dat kan ik wel gebruiken" zei ze toen ze de geur van koffie rook. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:49 PM

Matthew lachte om de twee ''dus hebben jullie wat?'' vroeg hij en zag meghan wakker worden ''je bedoelt goedemiddag'' zei hij en keek der aan ''en taylor waarom ben je zo laat wakker normaal ben je altijd half 11 wakker'' zei hij en keek hem aan en toen weer naar meg ''taylor maak voor haar ff koffie'' zei hij.

Leena keek taylor aan en kuste hem terug ''prima'' zei ze en keek hem aan ''alleen dan?'' vroeg ze en keek matt aan ''Weet niet denk het niet'' zei ze en liep naar de keuken voor haar sushi en ging zitten en begon te eten ''zo lekker dit'' zei ze en glimlachte ''mooi dan was ik toch niet de enigste'' zei ze.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 04:57 PM

Taylor knikte even en keek grijnzend naar haar. "Ja alleen dan" plaagde hij haar. Toen Matt vroeg of ze iets hadden, beet Taylor zijn kaken op elkaar. Hij was nooit zo van relaties. Dan zou ze te dichtbij komen en achter zijn geheim komen. "Nee" zei hij snel en zette ook een kop koffie voor Meghan. "Ik kon niet slapen gisteravond dus ik viel pas laat in slaap" legde hij uit aan Matt.

Meghan lachte zacht en haalde een hand door haar haren. "Oh, nou, goeiemiddag dan" zei ze. Ze keek op toen Taylor zo snel antwoordde en ze keek even naar Leena. Wat zou zij daarvan vinden. "Dankje" zei ze tegen Taylor en nam een slok koffie. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:05 PM

Matthew knikte ''oh okay'' zei hij ''lekker snel antwoord''. Hij hoorde het en knikte ''Ja deze meid hier ook niet'' zei hij en glimlachte ne gaf der een kus op der voorhoofd ''kijk mop koffie voor je'' zei hij.

Leena rolde der ogen ''Kon je ook met mij bespreken maar volgens mij hebben we wel want alles wat jij doet doet iemand in een relatie ook'' zei leena en liep beetje gekwetst naar de keuken ''hij heeft een geheim en ik ga weten wat'' zei ze en wist dat ze haar verleden dan ook moest vertellen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 05:10 PM

Taylor beet zijn kaken op elkaar en keek even boos naar Matt. "Houd je er buiten verdomme" zei hij boos tegen hem en maakte een ontbijt voor zichzelf. "Nou, dan stop ik daarmee" zei hij kil tegen Leena en begon te eten. Hij keek Leena even na en zuchtte onhoorbaar.

Meghan schrok van de reactie van Taylor op Matt. "Wow, je hoeft niet zo boos te doen" zei ze en keek even van Taylor naar Matt. Ze besloot zich er ook maar buiten te houden en dronk zwijgend haar koffie op. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum