ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:23 PM

''jezus man wat bezielt jou'' vroeg hij en keek naar meghan en glimlachte ''hoeft het niet voor me op te nemen hoor'' zei hij en kuste haar wang ''maar bedankt'' zei hij en dronk wat van zijn koffie maar bleef voor de rest stil.

Leena had nog een paar trucjes om achter dingen te komen dus pakte ze haar zilvere lepel en liep naar taylor ''sorry dat ik zo reageerde je hebt helemaal gelijk'' zei ze en gaf hem een kus en liet der lepel vallen ''oh shit zou je voor me willen oppakken'' vroeg ze met een pruilipje

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 05:31 PM

Taylor at gewoon door zonder te reageren op Matt. Hij keek even op toen Leena weer aan kwam lopen en keek even fronsend naar haar. Sind wanneer was zij zo makkelijk over te halen? Hij beet op zijn lip toen ze de lepel liet vallen en nam een hap van zijn broodje. "Dat kan je zelf ook wel" zei hij en at door. "Ik ben je vriend niet" zei hij en zuchtte even. Hij had al door dat het een zilveren lepel was toen ze vinnen kwam lopen.

Meghan keek even glimlachend naar Matt en drukte een kus op zijn lippen. "Ik doe het lekker toch" zei ze glimlachend. Ze keek naar Taylor en Leena en probeerde oogcontact met Leena te maken. Ze keek even vragend naar haar, maar werd afgeleid door de reactie van Taylor. "Wat is er mis met jou vandaag?" Vroeg ze boos aan Taylor en zuchtte even. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 07:19 PM

Matt knikte en zei ''ik ga naar het zwembad' hij pakte een handdoek en liep naar buiten

Leena keek hem aan ''pak gewoon het doet je geen pijn'' zei ze ''maar laat maar'' zei ze en raapte het op en fluisterde ''ik weet al wat je bent'' zei ze en keek hem aan en toen naar meghan zo van wat

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 07:24 PM

Taylor zuchtte en wilde iets zeggen, maar toen fluisterde ze iets in zijn oor. Hij keek haar verbaasd aan rn schudde zijn hoofd. "Wààr heb je het over?" Vroeg hij verbaasd. Hij wist donders goed waar ze het over had, maar het was beter om het toch nog even voor zich te houden.

Meghan keek Matthew na en zuchtte even. Ze snapte echt niet wat er tussen Taylor en Leena was, naar ze had ook geen zin om de hele dag naar hun geruzie te luisteren. Ze deed uds in haar kamer haar bikini en jurkje aan en liep met een handdoek naar het zwembad.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 07:37 PM

Matthew zag meghan en pakte der hand ''gezellig'' zei hij en kwam aan bij het zwembad en trok zijn shirt uit en sprong in het water ''kom je ook meggy?"' vroeg hij en zwom een beetje  rond en glimlachte hij vond zwemmen fijn want hij kon alles erin kwijt en zijn gedachte leeg maken het was de uitlaatklep voor hem.

Leena wachtte tot meghan weg was en ging bij hem vandaan ''jij bent een shapeshifter of een weerwolf een van de twee maar zijn op een manier te vermoorden'' zei ze en pakte der pistool ''zilvere kogels en voor als je het niet wist ben een supernatural hunter samen met me familie'' zei ze ''daarom nam ik de telefoon niet op want wilde niet terug want al die jongens heb ik moeten doodde want ze waren of vampiers weerwolven of shapeshifters every kind oh of een demon'' zei ze en keek hem aan ''waarom jij?''

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 07:53 PM

Taylor schoot overeind toen Leena een pistool tevoorschijn haalde. "Leena doe normaal! Shapeshifters bestaan niet en weerwolven al helemaal niet. Ben je gek worden?!" Vroeg hij en keek naar haar. Hij keek haar aan en beet zijn kaken op elkaar toen ze zei dat het zilveren kogels waren. "Leena doe verdomme dat pistool weg, je wilt me helemaal niet vermoorden" zei hij.

Meghan keek even glimlachend naar Matthew toen hij haar hand vastpakte. Bij het zwembad aangekomen, legde ze haar handdoek op een stoel en trok haar jurkje uit. "Ja ja, niet zo ongeduldig jij" zei ze lachend en dook in het water. Ze kwam naast Matt boven en keek hem glimlachend aan. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:00 PM

Matthew tilde der op in het water ''Mooie duik'' zei hij en kuste der wang ''dus hoe gaat het met je? denk je nog over die avond en we hebben een meeting vanavond het hele kamp heeft het'' vroeg hij

"jawel ze bestaan en jij weet misschien niet van shapeshifters maar weerwolven dat sowieso maar als ze niet bestaan kan ook iemand op bellen en kijken wat die ervan vind'' zei ze ''iemand met meer verstand dan mij over dit alhoewel ben ik de meest gezochte onder jullie soort iedereen kent mij achternaam daarom heb ik het verandert ik heet leena winchester'' zei ze en keek hem aan ''bewijs het pak de zilvere lepel of snij je met me zilvere mes'' zei ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 08:13 PM

Taylor zuchtte even en keek haar aan. "Wat wil je nou van me? Ga je me vermoorden? Want volgens mij wil je dat helemaal niet. Doe nou maar dat pistool weg." Zei hij. Hij schrok toen hij haar echte naam hoorde. Die had hij wel eens in zijn pack voorbij horen komen. "Waarom zou ik dat doen? Je bent gek Leena, leg dat pistool weg" zei hij en zuchtte even.

Meghan glimlachte breed toen Matt haar optilde. "Dankje" zei ze glimlachend en beet op haar lip. "Slecht, ik krijg dat beeld maar niet uit mijn hoofd. Ik krijg er zelfs nachtmerries over" zei ze en zuchtte zacht. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:20 PM

Matthew keek der aan ''viel je daarom in me arme in slaap?'' vroeg hij benieuwd en vond het erg dat ze het had moeten zien hij hield haar niet voor niks tegen maar alsnog hij vond het zo erg. ''als je wilt mag je me altijd wakker maken en erover praten he? dat weet je toch?" vroeg hij en keek haar aan.

Leena keek hem aan ''daarom haat ik dit werk want ik moet wel en jij hebt dat lichaam niet vermoord toch?'''vroeg ze ''want hij mist een hart en dat betekent meestal werewolf dus vertel me wie je echt bent en dan kies ik zelf wel of ik je vermoord of niet'' zei ze en keek hem aan ''en als je niks was schrok je niet zo van me naam'' zei ze en keek naar beneden.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 08:28 PM

Taylor beet zijn kaken op elkaar en keek haar aan. "Nee tuurlijk heb ik dat niet gedaan." Zei hij snel en hij zuchtte even. "Oke best, ik ben een weerwolf nou blij?" Zei hij en keek haar boos aan. Leena zou echt blij moeten zijn dat hij zijn ring omhad. Hij haalde even diep adem en drukte zijn nagels in zijn handpalmen.

Meghan knikte klein en keek hem aan. "Ik was wakker geworden uit een hele enge nachtmerrie" zei ze en beet op haar onderlip. "Ja, ik kwam ook naar je toe, als je niet op de bank had gezeten had ik je waarschijnlijk wakker gemaakt" zei ze en glimlachte even. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum