ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:42 PM

Matthew gaf der een kus op der schouder ''goed zo'' zei ze en keek haar aan ''Wat wil je doen?'' vroeg hij en kuste der ''ik wil jou en daarmee bedoel ik als vriendin dus ik vraag je om me vriendin te zijn'' zei hij en keek der lief aan.

Leena liet der wapen zakken ''ik kan ze echt uitzoeken maar hopen voor je dat niemand uit me verleden komt want dan ben je echt de klos en waarschijnlijk heb ik een paar van je pack vermoord want je komt me bekent voor al vanaf dag 1 maar laat maae'' zei ze en liep naar de kamer en verstopte der wapens

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 08:54 PM

Taylor haalde even opgelucht adem en keek naar haar. "Serieus? Er komt niet eens iets van sorry ofzo? Ik bedoel, je houd me onder schot, vermoord me bijna en je komt ook nog even doodleuk vertellen dat je verdomme mijn familie hebt vermoord!" Zei hij. Zijn stem werd steeds harder en hij liep steeds dichter naar Leena. Hij was woest op haar.

Meghan glimlachte even en haalde haar schouders op toen hij vroeg wat ze wilde doen. Ze kuste zacht met hem mee en keek hem even aan. Haar ogen werden groot toen ze hoorde wat hij vroeg. Zonder na te denken drukte ze haar lippen op die van Matt. "Ja, dat wil ik" zei ze breed glimlachend en kuste hem. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 09:02 PM

Matthew keek der blij aan ''echt? cool'' zei hij en kuste steeds terug ''okay girlfriend'' zei hij en bleef haar kussen. hij was zo blij of dit moment niet normaal.

Leena keek taylor aan ''okay sorry'' zei ze en keek hem aan ''en ik zei misschien maar kan ook zijn dat je aanwezig was op een case'' zei ze. ''Oh god dit boos zijn really turns me on'' zei ze en keek hem serieus aan ''en back off wat kan ik eraan doen dat ik in dat leven word opgevoed'' zei ze ''denk je dat ik het leuk vind als ik zei er zit een monster in me kast vroeger kreeg ik een pistool tegen jou werd gezegd kalm maar want het is niks'' zei ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 09:26 PM

Taylor keek haar aan en zuchtte. "Weet je? Het kan me niet schelen. Ik hoef niet te weten of ik wel of niet aanwezig was op een case." Zei hij boos. Hij rolde met zijn ogen en beet zijn kaken op elkaar. Hij voelde de gebruikelijke rilling over zijn rug gaan, maar hij kon niet veranderen. "Er werd niet gezegd dat het niks was, want IK was het monster in mijn eigen kast." Zei hij en stond ondertussen bijna tegen haar aan. 

Meghan moest zacht lachen om zijn reactie en gaf hem nog een kus. Ze stopte hem even en keek hem serieus aan. "Dat ik nu je vriendin ben, verandert niks aan het feit dat ik nog maagd ben en echt niet te snel wil gaan oke?" Zei ze. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:43 AM

"het spijt me voor dat maar het was automatisch ik ben het zo gewend als een supernatural being bij me is kan ik er niks aan doen dan anvallen jij hebt je dieren instinct en ik heb mijn hunter instinct en ik begrijp dat je niks met wilt want hallo ik ben een hunter en jij een weerwolf zelf wilde ik ook dat het anders was maar kan er nu moeilijk wat aandoen en stoppen is geen optie'' zei Leena en keek hem aan ''en jij staat wel heel dichtbij'' zei ze.

Matt knikte ''prima en dacht je nou echt dat nu al seks met je wil? nee veel te snel misschien over een week ofso maar nu nee we hebben net 5 minuten'' zei hij lachend en gaf der een kus terug ''ik vind je leuk niet om seks maar je karakter je bent te schattig en leuk voor worden'' zei hij.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 10:50 AM

Taylor keek haar aan en werd alweer wat rustiger. Hij beet op zijn lip en zette nog een stapje naar haar toe waardoor hij zo goed als tegen haar aan stond. "Als jij belooft dat he me niet vermoord, is er niks dat mij tegenhoud om je nu te kussen" zei hij en legde zijn handen op haar heupen.

Meghan lachte zacht en haalde haar schouders op. "I know, maar ik dacht dan weet je het" zei ze en glimlachte even om zijn woorden. "Jij bent ook heel schattig hoor" zei ze lachend om hem te plagen.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:59 AM

Leena knikte ''ik beloof het'' zei ze en voelde zich er toch niet comfortabel bij dus stapte ze weg ''ik beloof je niet te vermoorden'' zei ze nog eens en liep naar de bank en zette de tv aan en keek er naar weg gedreven in gedachtes zoals wat als de monsters uit der verleden komen wat als de broers komen of castiel of wie dan ook hij word ook gepakt.

Matthew keek der aan en knikte ''ik weet het maak je maar geen zorgen'' zei hij en hij tilde der wat hoger op en gooide haar weg ''dat is voor mij schattig te noemen'' zei hij lachend en toen ze boven was zwom hij naar de toe.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 11:05 AM

Taylor zuchtte even en wreef in zijn gezicht. "Leena wat is er nou?" Vroeg hij en draaide zich naar haar om. "Vanmorgen wilde je nog een relatie met me of weet ik veel en nu zit je voor je uit te staren. Er is niks veranderd behalve dat we nu iets van elkaar weten" zei hij en liep naar de bank.

Meghan glimlachte en schudde haar hoofd. "Ik maak me ook geen zorgen" zei ze glimlachend. "Matt!" Gilde ze toen hij haar weggooide. "Dat is niet lief" zei ze lachend toen ze weer bovenkwam. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 11:17 AM

Leena rolde der ogen ''het kan niet wij kunnen niet en me broers kunnen erachter komen en dan ben jij de lul'' zei ze en keek hem aan 'het gaat nooit wat worden tussen ons'' zei ze en toen kwam castiel ''hello'' zei hij en leen akeek op ''wat?'' vroeg ze ''Ik kom op je checken'' zei hij en leena knikte ''whatever'' zei ze.

Matthew lachte en keek haar aan ''mooi'' zei hij en lachte toen ze boven kwam ''mij schattig noemen is ook niet lief'' zei hij en lachte nog meer ''maar we kunnen ook van de glijbaan als je dat leuk vind'' zei hij plagend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 11:29 AM

Taylor zuchtte diep en haalde een hand door zijn haren."fyi, ik ben niet iemand die smekend achter meisjes aanloopt, dus dit was al een uitzondering. Als jij het niet wilt, moet je dat zelf weten. Maar je moet niet boos worden op mij als ik met andere meisjes omga" zei hij en keek haar aan. Hij keek op en zag opeens iemand staan. "Ga je me voorstellen Leena of wil je me liever weghebben?" Vroeg hij nog steeds geïrriteerd.

Meghan lachte zacht en schudde haar hoofd. "Ik ben heel lief hoor en het was gewoon de waarheid. Heb je liever dat ik lieg dan?" Vroeg ze lachend en keek hem aan. "Jij zit mij gewoon te plagen he?" Zei ze en lachte zacht. "Dat is al helemaal niet lief" zei ze lachend

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum