ORPG|| camping gone wrong//: aimee

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 30.06.2018 06:46

Taylor legde zijn arm om Leena heen en nam een slok van zijn drinken. Hij fronste even toen hij hoorde wat Leena zei en hij keek naar haar. "Wat? Hoe kom je daar dan weer bij?" Vroeg hij verbaasd. Zo is Lilly helemaal niet, dacht hij.

Meghan knikte klein en keek naar hem. Maar toen hij zei dat hij wel wegging, schudde ze haar hoofd en pakte zijn hand vast. "Nee, dat hoeft niet" zei ze en glimlachte klein. "Maar ehm, wat heeft dit dan voor gevolgen?" Vroeg ze zacht en slikte even.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 30.06.2018 06:39

Leena keek naar Lilly ''Okay meid, ik zou oppassen want ik vermoord je in een seconde en Taylor en ik hebben al een week'' loog ze en glimlachte. Toen hij aan kwam lopen gaf ze hem een kus en fluisterde bij zijn oor ''Ik mag haar niet, ze wilt tussen ons komen zei ze'.'' Ze nam haar drinken aan en dronk wat.

Matthew keek naar Meghan toen ze aan kwam lopen ''OMdat je het verdient te wetenmaar uhm het is al goed ik ga wel'' zei hij en stond op naar zijn kamer te lopen.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 22.06.2018 07:15

Het duurde even voor Taylor het drinken meekreeg, wat hij heel irritant vond. Je zou toch denken dat je met zo'n hoge positie wat sneller drinken zou krijgen? Ondertussen keek Lilly grinnikend naar Leena. "Taylor is niet goed in relaties. Zijn langste duurde drie dagen en toen ging hij vreemd. Met mij. En ik ben niet van plan me in te houden voor een huppeltrutje zoals jij" zei ze en keek glimlachend naar Taylor die weer aan kwam lopen met drie glazen drinken. "Zo, en hoe kunnen mijn twee favouriete meisjes het met elkaar vinden?" Vroeg hij glimlachend terwijl hij weer tussen ze in ging zitten.

Meghan bleef een tijdje in haar kamer zitten en keek angstig om zich heen. Dit kon toch niet waar zijn? Vampiers bestaan niet. Na een tijdje stond ze voorzichtig op en liep terug naar de woonkamer waar Matt zat. "Waarom vertel je me dit?" Vroeg ze zacht en keek hem aan. Ze geloofde eigenlijk nog steeds niet dat het waar was.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 21.06.2018 08:57

Leena glimlachte ''Cola light'' zei ze en zag hem weg lopen. Ze keek rar op toen Lily dat zei ''Ik wil gewoon zijn vriendin zijn en met hem een relatie hebben en ja dta denk ik, ik ben dan wel een Hunter en ik jaag op jullie soort maar dat betekent niet dat ik hem kwaad ga doen okay dus wat wil je hiermee bereiken? Dat ik het uit ga maken want dat gaat niet gebeuren'' zei ze en wilde Lily ff op haar plek zetten.

Matthew keek geschrokken naar Meghan ''Meggy ik ben het rustig maar. Ik wil je niet kwijt'' zei hij met een pauze er tussen en keek weg toen ze naar achteren liep ''Prima neem je tijd en als je vragen hebt kom gewoon naar me'' zei hij lief.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 16.06.2018 09:34

Taylor keek naar Leena en glimlachte even. Toen Lilly haar hand schudde, stond Taylor op. "Ik ga wat drinken halen. Willen de dames ook wat?" vroeg hij en wachtte op antwoord waarna hij wegliep naar de bar. Voor Lilly bestelde hij een cola, net als voor zichzelf. Wat hij niet wist, was dat toen hij weg was Lilly tegen Leena begon te praten. "Wat wil je nou met Taylor? Denk je echt dat hij bij je zal blijven?" vroeg ze grinnikend aan Leena.

Meghan schudde klein haar hoofd en zette nog een stap naar achteren. "Nee, niet weghalen" zei ze snel en keek naar hem. Ze trok snel haar hand weg toen hij die vastpakte en zette nog een stap naar achteren. "Nee, dat ben je niet. Laat me maar gewoon met rust" zei ze zacht met tranen in haar ogen. Ze keek hem nog even kort aan en liep toen weg naar haar kamer.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 16.06.2018 09:29

leena knikte ''Echt? top okay'' zei ze en stond op maar toen kwam lilly en keek Taylor aan toen ze begon over niet lekker voelen ''Uhm ja ik voelde me echt ziek buikpijn en alles maar het is al over en leuk je te ontmoeten Lilly'' zei leena glimlachend en reikte haar hand uit zodat zij het kon schudden.

Matthew keek naar Meghan ''Laat maar, ik had het je nooit moeten zeggen maar ik kan het weghalen end an vergeet je dat ik het ooit tegen je zei?'' stelde hij voor en stond ook op, hij liep naar haar en pakte haar had, zijn gezicht was al normaal ''Rustig ik ben het nog steeds'' zei hij en glimlachte zachtjes,.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 16.06.2018 09:17

Taylor keek haar aan en knikte even klein. Hij wist niet zo goed wat hij ermee moest. Hij keek ook even rond en knikt toen Leena zei dat het een leuk feestje was. "Je mag ook best naar de dansvloer als je wilt hoor" zei hij. Op dat moment kwam Lilly aan de andere kant tegen Taylor aanzitten. "Waar was je net nou opeens?" vroeg Lilly. "Oh, Leena voelde zich opeens niet lekker, dus wij gingen even weg" zei hij en keek even naar Leena. "Trouwens, Leena, dit is Lilly. Lilly, dit is Leena" stelde Taylor de twee meisjes aan elkaar voor.

Meghan keek hem fronzend aan toen hij zei dat ze iets over hem moest weten. Ze schrok even toen hij haar zo aankeek. Wat moest ze hier nou weer mee? "M-maar, jij bent... dat kan niet... Ik snap het niet" zei ze zacht en liet hem los. Ze stond op van zijn schoot en zette een stap naar achteren. "Vampiers bestaan niet" zei ze zacht en kreeg tranen in haar ogen. Droomde ze dit nou? Zou ze straks gewoon wakker worden zonder dat er iets is gebeurd? Of gebeurde dit nou echt? Ze wist het echt even niet meer.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 16.06.2018 09:05

Leena zuchtte ''Micheal een angel en lucifer de duivel'' zei ze lachend en wist ff niet wat te zeggen ''Dus dat en ik uhm wilde je dat allemaal niet vertellen want het is raar en niemand zou het geloven dus waarom vertellen weet je wel'' zei ze en keek rond ''Wel leuk feestje'' zei ze en verdwaalde in gedachtes.

Matthew knikte ''Dan moet je eerst iets van me weten maar je mag het niet zeggen anders loopt het slecht af maar dan ook echt slecht niet alleen voor mij maar ook voor jou'' zei hij. Hij zuchtte en keek der aan met rode ogen en aders onder zijn ogen ''Ik ben een vampier'' zei hij ''Daarom is wat jij nu wilt lastig voor mij''.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 10.06.2018 10:22

Taylor keek haar aan en knikte even. "Ja, sorry" zei hij toen ze niet wilde dat hij haar schouder aanraakte en hij trok zijn hand snel terug. Hij luisterde naar haar en keek haar verward aan terwijl ze dat allemaal uitlegde. "Nee, sorry. Wie zijn Michael en lucifer?" vroeg hij en fronste. Hij snapte er echt helemaal niks van.

Meghan fronste even en ging bij hem op schoot zitten. "Ik krijg hier geen spijt van Matt. En als ik het toch niet wil, dan kan ik dat toch altijd nog zeggen? Ik voel me gewoon veilig bij jou en ik zou nooit ergens spijt van kunnen krijgen als het met jou is" zei ze en keek hem glimlachend aan.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 10.06.2018 10:17

Leena keek hem aan ''Wat begrijp je niet dan?'' vroeg ze en stopte hem van het aanraken van haar schouder ''Nee het doet geen pijn alleen het voelt niet fijn als iemand eraan zit maar uhm hij trok me eruit omdat micheal een angel een archangel had mijn lichaam nodig en die van mijn broer voor lucifer maar uhm uiteindelijk hebben we hun gestopt maar als ik dood was kon dat niet gebeuren dus daarom trok hij me eruit'' zei ze en keek hem aan ''bergijp je het nu?'' vroeg ze.

Matthew glimlachte toen hij naar binnen werd getrokken ''Waarom wachtte we niet? Ik bedoel gaat het niet te snel voor je?'' vroeg hij en kuste haar voorhoofd en liep door naar de bank en trok haar op zijn schoot. ""Ik wil niet dat je dingen gaat doen die je niet witl of spijt van krijgt'' zei hij.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum