ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 04:42 PM

Leena zuchtte ''waarom niet cas dit is taylor en cas zeg wie je bent'' zei ze. Castiel knikte en keek taylor aan ''ik ben castiel angel of the lord and leena`s vriend niet meer dan vrienden dus denk dat maar niet'' zei hij en keek hem aan. leena knikte ''ja me bff maar uhm we kunnen nu geen ruzie maken want deze angel is vervelend en komt elke seconde kijken'' zei ze.

Matthew lachte ''awh wil je dat ik je een kusje geef om het goed te maken?'' vroeg hij en gaf der veel kussen op der mond ''en jij plaag mij ook dus dan je ben ook niet lief en liegen over schattig zijn is prima voor me'' zei hij en lachte

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 04:50 PM

Taylor keek Castiel aan en knikte even. "Oke, nou, je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Leena is veilig bij mij en anders schiet ze me gewoon neer, toch Leen?" Zei hij. Hij was nog steeds geïrriteerd. Het kon hem niks schelen of deze gast er nou wel of niet bij stond.

Meghan lachte zacht om al zijn kussen op haar mond. "Hmm, dat waren er nog niet genoeg hoor" zei ze lachend en drukte een langere kus op zijn lippen. "Ik plaag jou helemaal niet!" Zegt ze lachend en rolde met haar ogen. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 07:13 PM

Leena rolde der ogen en knikte ''kan het het nog steeds doen'' zei ze. Cas keek ze aan ''ik ga maar weer'' zei hij en verdween. Leena keek taylor boos aan ''waar sloeg dat op?'' vroeg ze en gaf hem een duw ''je spoort echt niet he'' zei ze boos.

Matthew keek haar aan en kuste haar terug ''leuk dit'' zei hij blij en keek der aan ''echt wel je plaagt me altijd en elke dag'' zei hij en tilde der weer op ''ik had het moeten filmen'' zei hij en keek derspeels aan

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 07:27 PM

Taylor zuchtte geïrriteerd en keek haar aan. Castiel ging weg en Leena gaf Taylor een duw. "O, ik spoor niet? Misschien moet je even nadenk wie dat zei, want volgens mij kwam het uit de mond van het meisje dat ne verdomme net bijna vermoorde" zei hij boos.

Meghan lachte zacht en keek hem aan. "Hm, kan ermee door" zei ze om hem te plagen. "Altijd en elke dag? Zolang kennen we elkaar nog niet eens" zei ze lachend en drukte nog een kus op zijn lippen. Maar toen zs merkte dat hij haar weer optilde schudde ze hard haar hoofd. "Nee, niet doen hoor" zei ze lachend en hield hem vast. "Niet weggooien" zei ze lachend.

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 07:47 PM

Leena keek hem aan ''dat is mijn werk de familiebuisness ik ben zo opgegroeid'' zei ze en liep naar der kamer en ging zitten achter de computer en zocht dingen op en keek in der mail.

Matthew ''wat? hou je mond hoor pestkop'' zei hij en lachte. Hij keek der aan en dacht wat een mooie meid en ze is van mij. Hij keek der aan ''sssh laat me pestertje'' zei hij bijdehand en keek der aan  en kuste der terug ''rustig ik doe niks echt niet'' zei hij en keek der lachend aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 07:59 PM

Taylor fronste en schudde zijn hoofd. "Dat kan me niet schelen. Het is jou keuze hoe je net zo'n situatie omgaat. Je kan niet steeds je opvoeding de schuld geven" zei hij en keek haar na. Hij liep haar kamer ook in en klopte even op de deur. "En hoe zit het met die Castiel?" Vroeg hij en sloeg zijn armen over elkaar.

Meghan lachte zacht en schudde haar hoofd. "Ik ben geen pestkop" zei ze lachend. "Jij bent een pestkop" zei ze en keek hem lachend aan. "Hm, dat hoop ik maar voor je. Anders heb je een groot probleem hoor" zei ze grijnzend. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 09:57 PM

Leena schudde der hoofd ''nou als je niks anders gewent bent dan doe je het gewoon zo instinct noemen ze dat net zoals jou instinct is om dieren en mensen te eten en boos worden'' zei ze en toen ze in der kamer was keek ze hem aan ''jarloers? hij is een vriend van me broer eigenlijk onze gardian angel maar we doen alles voor elkaar ik ben zelfs dood gegaan voor hem'' zei ze en keek weer naar haar pc.

Matthew lachte ''oh jawel honey'' zei hij en tilde der wat hoger op ''oh wat voor probleem?'''vroeg hij en deed alsof hij haar ging gooien gewoon om der een beetje te pesten.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/04/2018 08:16 AM

Taylor zuchtte even en zag dat het geen nut had om hier nog verder op in te gaan. "Jaloers? Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Je hebt me net nogal duidelijk gemaakt dat je niks met me wilt. Er is dus niks voor mij om jaloers over te zijn" zei hij en keek haar aan.

Meghan schudde hard haar hoofd en hield hem nog wat beter vast. "Daar kom je vanzelf achter" zei ze grijnzend. Toen hij deed alsof hij haar ging gooien, gilde Meghan even. "Nou, Matt, zie je wel, je bent gewoon gemeen" zei ze lachend. 

Reply

Stephanie_m...

22, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/04/2018 12:54 PM

Leena schudde der hoofd ''nee niet waar, ik wilde jou maar jij wilde mijn vriend niet zijn waarom weet ik niet maar jij wilt me alleen om te kussen en verder niks blijkbaar dus schuif het maar niet op mij af'' zei ze boos en keek hem ook niet aan terwijl ze het zei.

Matthew keek haar grijnzend aan ''zeg of ik gooi'' zei hij en trok een serieus gezicht. Hij lacht eom haar reactie ''ik ben helemaal niet gemeen ik ben gewoon mezelf'' zei hij en kuste der voorhoofd

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/04/2018 01:22 PM

Taylor zuchtte geïrriteerd en keek haar aan. "Ik wil je vriend niet zijn omdat ik me dan schuldig voel. Je weet de helft nog niet over mij en ik kan het je ook niet vertellen. Dus het spijt me maar ik kan gewoon niet je vriend zijn" zei hij en beet zijn kaken op elkaar.

Meghan lachte zacht om hem en keek hem aan. "Nou, dan moet je in de hoek staan en ga je zonder eten naar bed" zei ze lachend en knikte even. "En toch is het gemeen. Je gooit je vriendin toch niet weg?" Zei ze grijnzend en keek hem aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum