ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/08/2018 11:11 AM

Leena was aan het zitten bij de zee “alsof mij het boeit of ze geen wijf is” zei ze tegen zichzelf, het boeide haar geen ene reet en ze wilde alleen maar bij hem zijn maar nu kon hij de pot op en was van plan te jagen. Leena keek op toen ze iemand naar der toe hoorde lopen “Ik zag wel hoe je naar haar keek en het leek echt alsof je met haar iets had ofso want je had alleen oog voor haar rn ik had je eerlijk gezegd niet hier verwacht” zei ze en keek hem aan “alles wat ik wil is bij jou zijn en met je zijn maar nu doe jij jou ding mag ik het mijne doen, ik heb jagen opgegeven voor je maar nu kan je de pot op en ga ik jagen” zei ze en stond op “doeg taylor en je had beloofd geen ruzie meer” zei ze met een verdrietig toontje in der stem.

Matthew keek naar Meghan “Laten we deze hele meeting skippen though want ik weet alles al wat ze zegt” zei hij en keek naar haar en kuste haar terug “kom je?” Zei hij en pakte der hand en liep het bos in “nu maar hopen dat die wolven niet komen” zei hij plagend om haar bang te maken. “Te belangrijk dus wird maar niet opgegeten door die wolven” zei hij lachend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/08/2018 11:27 AM

Taylor ging naast Leena bij de zee zitten en keek naar haar. Hij snapte echt niet waar ze nou zo moeilijk over deed. Mocht hij geen vrienden meer hebben? Was het de bedoelin gdat hij alleen nog naar haar zou kijken en alleen nog met haar zou praten? "Leena, je weet niet hoe het zit, dus ga nou geen overhaastte conclusies trekken." Zei hij en fronste even. Toen ze opstond en zei dat ze ging jagen, schoot hij ook overeind en pakte haar hand vast. "Nee, je had beloofd niet te gaan jagen" zei hij dwingend en keek haar aan. "Als je wilt, zal ik je vragen beantwoorden over weet ik veel waar je vragen over hebt" zei hij en keek even langs haar, want de meeting was afgelopen, dus het feest zou beginnen. "Kom mee" zei Taylor tegen Leena en nam haar mee richting het feest. Aan de andere kant van de dansvloer was een stuk met loungebanken en een kampvuur afgezet met lint en bij de ingang stond een jongen. Er probeerden al een heleboel mensen daar naar binnen te komen, maar Taylor wist dat dat niet zomaar kon. Hij nam Leena mee naar de jongen en knikte even. "Hoort zij bij jou?" Vroeg de jongen aan Taylor waarop hij knikte.

Meghan lachte zacht toen Matt voorstelde de meeting te skippen. Het was inderdaad niet echt interressant. "Ja, is goed" zei ze en hield zijn hand vast. Toen hij haar begon te plagen gaf ze hem een duw en slikte even. Ze vond het wel een beetje eng. "Niet zo gemeen doen Matt, anders ga ik gewoon weg" zei ze en keek naar hem. Ze voelde zich wel veilig bij hem, maar toch was het eng.

Reply Edited on 06/08/2018 11:39 AM.

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 03:37 PM

Leena keek hem aan toen hij begon over conclusies en shit ''Ik wil weten wie zij is of was voor jou en de dingen die jij mij niet mag vertellen want denkje dat het makkelijk voor mij was om te vertellen over me verleden? Nou nee het is moeilijk en ik kan je in gevaar brengen met dit'' zei ze en keek hem aan toen ze werd mee getrokken ''Ja en jij beloofde geen ruzie maar kijk ons nu-'' ze zag hoe hij deed met die gast en toen ze eindelijk weer zaten keek ze hem verward aan ''Ben je belnagrijk hier ofso?'' vroeg ze

Matthew lachte ''Rustig meid kan niks gebeuren ik ben bij'' zei hij en kuste haar uit het niets ''Geen zorgen niks kan gebeuren echt niet'' zei hij om haar wat rustiger te maken en schudde zijn hoofd ''nooit dat jij mij hier alleen laat'' zei hij grijnsend

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 03:47 PM

Taylor ging op een loungebank zitten en keek naar Leena. Nu moest hij het hele verhaal wel vertellen. Anders zou ze nooit meer iets met hem willen. Hij twijfelde sowieso of ze nog wel iets met hem zou willen als ze het hele verhaal zou weten, maar nu is het echt beter om het te vertellen. "Oke, het is een heel verhaal en je gaat het niet leuk vinden, maar ik ga het nu maar gewoon vertellen" zei hij en wreef even in zijn gezicht. Tja... waar moest hij nou beginnen? "Nou, deze ring" begon hij en liet zijn ring zien. "Zorgt ervoor dat ik niet zomaar kan veranderen in een weerwolf. En eh... als je goed om je heen kijkt... Zie je dat iedereen hier in de lounge er eentje draagt" zei hij en keek naar haar. Hoe zou ze reageren?

Meghan glimlachte even en kuste hem kort terug. Hij was zo lief hoe hij haar gerust probeerde te stellen. "Nee, klopt" zei ze grinnikend toen hij zei dat ze hem nooit alleen zou laten. Ze legde haar armen om Matts nek en keek hem aan. "Dus, wat wilde je gaan doen?" vroeg ze grijnzend.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 03:55 PM

Leena luisterde naar het verhaal en keek rond naar iedereens hand en inderdaad ze hadden allemaal die ring om en glimlachte. Heeft hij nou haar zijn grootste geheim verteld? Moest zij gaan vertellen over hoe ze in hell is beland en terug is gekomen? hoe is ze in heaven is beland en terug is gekomen? over hoe ze met de duivel vocht en het overleefde? Nee dat was teveel voor een avond. Ze keek hem aan en glimlachte ''Mooie ring trouwens en bedankt dat je me dit vertelde en als je iets over mij wilt weten gewoon vragen'' zei ze glimalchend en keek rond tot dat ze een persoon zag die ze verdomd bekent voorkwam maar keek snel naar Taylor ''Laten we dansen en het vieren dat we Geen geheimen meer hebben voor elkaar'' zei ze glimlachend.

Matthew glimlachte en keek haar aan ''Wat ken ik toch goed he'' zei hij glimlachend ''Ik wilde lopen, feesten, en een beetje zoenen meer niet.'' zei hij en hoopte dat ze andere dingen van plan was voor elkaar like samen dansen ofso.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 04:02 PM

Taylor glimlachte even als ze het zo goed opvatte. Eigenlijk had hij verwacht dat ze woest zou worden, maar hij had haar ook nog niet alles verteld. Hij had haar nog niet over Lilly verteld en er was nog meer. Maar dat zou te veel zijn toch? Hij keek haar aan en glimlachte even om haar complimentje. "Dankje, ik heb wel wat vragen, maar laten we nu gewoon van deze avond genieten. Ik zal trouwens doorgeven dat jij ook hierheen mag komen. Je kan hier alleen geen alcohol krijgen" zei hij tegen haar. Als één van de weerwolven dronken zou zijn, was de kans veel te groot dat het bekend werd. Dat konden ze niet riskeren. Toen Leena dat zei over geen geheimen meer voor elkaar, beet Taylor even op zijn lip. "Oh, eh... dan heb ik je denk ik nog wel wat te vertellen" zei hij en keek haar aan.

Meghan lachte zacht en knikte even. "Veel te goed" zei ze grinnikend en drukte een kusje op zijn lippen. "Oke, dan is het goed" zei ze glimlachend. Misschien zouden ze vanavond nog wel andere dingen doen, maar dat zouden ze nog wel zien. Meghan trok Matt naar haar toe en zoende hem.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 06:58 PM

Leena keek naar hem ''Okay en weetje laten we maar gewoon erlijk zijn en vraag maar raak'' zei ze en ging terug zitten en keek hem aan. Maar toen ze hoorde over nog meer te vertellen keek ze hem aan ''Okay vertel wat je moet vertellen dan he'' zei ze en keek naar voren tot dat hij sprook.

Matthew glimlachte en keek hem aan ''Ja toch'' zei hij en grijnsde breed toen hij haar lippen op de zijne voelde ''Prima laten we dat maar doen dan'' zei hij en kuste haar maar al heel snel tilde hij haar op en ging met haar tegen een boom aan staan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 07:03 PM

Taylor glimlachte even en pakte Leena's hand vast. "Je zal het vast niet leuk vinden om te horen, maar... eh... deze weerwolven zijn mijn pack en ik ben de leader" zei hij en slikte even. Hij wist echt niet hoe ze zou reageren. Misschien zou ze er wel heel relaxed over doen, maar misschien ook niet... Hij zuchtte even en keek haar aan. 

Meghan glimlachte breed toen ze voelde dat Matt haar optilde en tegen een boom aan ging staan. Ze klemde haar benen om zijn middel en zoende hem terwijl ze hem dicht tegen zich aan trok. Dat feest kon haar niet meer schelen, ze wilde nu alleen nog maar Matt.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 09:44 PM

Leena glimlachte en keek hem aan ''Dus je bent zeg maar koning voor ze? Dan zijn ze niet blij met mij als koningin want ik jaag op hun'' lachte ze en keek rond ''Uhm ik ben in hell geweest en ik bedoel dan ook echt hell, zoals heaven en hell ik was in hell'' legde ze uit en keek hem aan. Hoopte dat hij het niet erg zou vinden of raar.

Matthew keek naar meghan ''Uhm wat nu?'' vroeg hij en kuste haar wang. Hij wilde niet te snel met haar gaan want dat wilde ze niet zei ze. ''Misschien het feestje of thuis een filmpje kijken ofso'' vroeg hij

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 09:51 PM

Taylor lachte zacht en knikte even. "Nou, koning is een beetje overdreven" zei hij grinnikend en keek haar aan. Hij was erg opgelucht dat ze er zo rustig over deed. "Alleen Lilly weet wie je bent" zei hij en keek haar aan. Hij fronste even toen ze dat over hell zei. "Maar... je... ik snap het niet. Hoe kan je dan hier zitten?" vroeg hij. Hij snapte er echt helemaal niks van.

Meghan glimlachte en keek naar hem. "Thuis" zei ze en drukte haar lippen op die van hem. "We kunnen ook gewoon op bed zoenen toch? Of misschien iets verder?" zei ze en keek hem aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum