ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 09:12 PM

Taylor greens en schudde zijn hoofd. "Dat dacht ik niet, prinses" zei hij en keek haar aan. Toen ze spin the bottle voorstelde keek hij haar grijnzend aan. "Nou nou, jij speelt wel heel erg hard to get" zei hij tegen Leena. Hij lachte zacht en knipoogte naar haar. "Dat laat ik over aan jouw fantasie" zei hij grijnzend. Toen ze weg was, draaide hij zich om naar Matthew. "Hebben we allemaal een eigen kamer of moeten we een kamer delen?" Vroeg hij aan Matthew.

Meghan moest zacht lachen toen ze hoorde dat Matthew het leuk had. Ze luisterde naar het gesprek tussen Leena en Taylor. Het was bijna niet eens een gesprek te noemen. Ze moest even lachen om Taylor. Dit soort jongens was ze wel vaker tegengekomen en ze was allang blij dat zij niet zijn prooi was. Ze stemde ook maar in met spin the bottle, daar had ze geen problemen mee. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 08:54 PM

Matthew grijnsde ''tijd vliegt als je het leuk hebt'' zei hij en liep richting hun caravan.
Eenmaal aangekomen maakte hij de deur open en liep naar binnen zette zijn bagage in zijn kamer die hij had geclaimt. ''Okay dus enig idee wat te doen want het begint al donker te worden''

''Wedde van wel'' zei leena ''als ik gewoon met een jongen hier aan kom laat je me echt wel met rust hoor'' zei ze en stapte in de caravan ''uhm ja matthew ik weet al wat te doen ik ga als eerst douche dan me pyjama en wie doet er mee met spin the bottle?" vroeg ze en keek taylor aan ''bedoel je in bed of in je gedachte'' vroeg leena en grijnsde en liep naar de kamer die ze claimde en zette haar spullen neer pakte een handoek en haar badspullen en liep naar de douche en ging douche.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 08:20 PM

Taylor greens als Leena zijn arm wegduwde. "Je weet dat je dan juist niet van me af komt?" Vraagt hij grijnzend als ze begon over hard to get spelen. "Ik zal mijn best doen, prinses" zei hij en keek even naar het meisje. "Taylor" zei hij met een knipoog en stak een hand uit nadat ze Leena's hand had geschud. Hij keek fronsend naar Leena en schudde even zijn hoofd. "Nee, ik presteer het best zonder regeltjes, prinses" zei hij en lachte zacht.

Meghan schudde de handen van de jongen en het meisje en luisterde naar hun gesprek. Zeglimlachte even klein toen Matthew haar en het andere meisje knap noemde. Niet veel later liepen ze al weg. Matthew kwam naast Meghan lopen en Meghan moest even lachen om zijn woorden. "Daar lijkt het wel op he?" Zei ze en keek hem even aan. "Een kwartier, maar zoals hij al zei, nee" vulde ze Matthew aan als antwoord op de vraag van Leena.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 08:10 PM

Leena zuchtte toen ze die arm voelde en duwde die van der nek af ''ik ga hard to get spelen okay en wat bedoelde je dat ik er nooit achter zou komen'' vroeg leena ''en noe me geen prinses!'' snauwde ze en zag meghan ''hey ik ben leena'' ze stak haar hand uit zodat zij die zou kunnen schudde en zag de glimlachjes die ze gaf naar matthew ''zijn jullie?'' vroeg ze ''als jullie wat hebben moeten we namelijk wat extra regeltjes want met taylor hier naast me hebben we een boel nodig'' zei ze grijnzend

matthew glimlachte naar meghan ''okay twee knappe dames en een kerel erbij mooi okay lets go to room 55'' zei hij en begon te lopen en liep al gauw naast meghan ''dus meg we worden roomies'' zei hij lachend maar toen hoorde hij leena ''nee we kennen elkaar maar voor 5 minuten'' zei hij en liep door.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 07:59 PM

Taylor rolde met zijn ogen als hij merkt dat ze hem doorheeft. "Ik ben een echte man hoor, maar ja, daar zal je dan nooit achter komen" zei hij met een knipoog. Hij zuchte even als ze hem taylor swift noemde, nou dat is lekker volwassen. Hij greens even als ze wegliep en liep achter haar aan. Toen ze bij Matthew stonden, legde hij zijn arm om Leena's nek. "Hey, roomie, ziet ernaar uit dat wij samen een leuke tijd gaan hebben, prinses" zei hij grijnzend.

Meghan moest even zoeken voor ze haar tas had gevonden en keek even op toen ze haar naam hoor. Ze glimlachte even naar Matt en zocht verder. Eventjes later had ze eindelijk haar tas gevonden en liep naar Natt en de twee andere die erbij stonden. "Hoi, ik ben Meghan" zeg ik tegen de twee die ze nog niet kende en glimlachte weer even naar Matthew. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 07:51 PM

Matthew kreeg een blaadje ''oh uhm iedereen die uit de bus is gekomen wie zijn leena en taylor?!'' riep hij hard and grijnsde toen hij de naam van het meisje uit de bus zag ''en meghan kunnen jullie komen naar als jullie de tassen hebben?!" riep hij en wachten naar de bus deur.

Leena keek hem aan ''oh en nog in de bus als ik naar en andere man kijk zal ik aan je denken en denken wat een kleuter was hij beter dat ik nu echte mannen heb gevonden'' zei leena, ze wist donders goed dat hij aan het spellen was dus ze backfired het en zag haar tas en glimlachte ''ja gevonden mevrouw taylor swift'' zei ze en knipoogde naar hem en hoorde haar naam ''yup kom eraan'' zei ze en fluisterde gauw ''de plicht roept taylor bye'' zei ze en liep naar matthew.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 07:40 PM

Taylor greens even en schudde zijn hoofd. "Nou, ik hoop dat je elke keer dat je alleen al naar een andere man kijkt aan mij denkt" zei hij grijnzend en stond op. Hij lachte zacht en schudde zijn hoofd. Hij hield wel van dit soort spelletjes. Hij liep een paar meter achter haar de bus uit. Hij had al snel zijn tas en liep naar Leena toe. "Kan je het vinden?" Vroeg hij grijnzend toen hij zag dat ze haar tas nog niet had gevonden.

Meghan lachte zacht toen ze zijn vinger op haar lippen voelde eb keek hem onschuldig aan. Toen hij zei dat het net uit was, moest ze haar best doen om niet te glimlachen. "Er zijn genoeg andere meisjes toch? Misschien ontmoet je hier wel een heel leuk meisje" zei ze. Toen de bus stopte, liep Maathew al best snel weg na wat gezegd te hebben. Meghan fronste even en liep toen ook de bus uit. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 07:28 PM

Matthew rolde zijn ogen toen ie hoorde wat zij zei ''ik ben niet schattig dus ssshh'' zei hij en legde zijn vinger op haar lippen en drukte voor de grap een beetje. ''Ik zei het toch dat ik het al zag het ziet er top uit hoor'' zei hij en snel daarna antwoorde hij de vraag "nee tis net uit''.
Toen de bus stopte zei hij ''hoop dat ik je nog zie of dat je in een kamer met me komt'' met die woorden liep hij uit de bus en pakte zijn koffer en wachtte tot hij hoorde welke kamer en met wie hij zou krijgen.

Leena glimlachte en keek hem aan en geloofde er geen zak van dat hij alleen oog voor haar zou hebben, ze kent namelijk mannen langer dan vandaag ''hoop dat je wel aan kan zien hoe ik met andere mannen om ga en misschien wel meer'' zei ze speels en knipoogde naar hem voordat ze op stond ''ik zie je wel denk ik''.
Ze wilde nog een ding zeggen ''en ik drong niet aan je kan me gewoon niet weerstaan'' zegt ze lachend en liep ze naar buiten en zocht voor de tas.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 06:22 PM

Taylor schudde hard zijn hoofd en keek naar haar. "Nee, echt heel erg niet" zei hij lachend. "Hm, nou, oke dan, ondat je zo aandringr wil ik wel met jou op een kamer" zei hij grijnzend en keek even naar buiten toen hij iemand hoorde zeggen dat ze het kamp al konden zien. "Nee joh, ik heb alleen aandacht voor jou, prinses" zei hij grijnzend. Natuurlijk wist hij zelf ook wel dat dat niet zo zou zijn.

Meghan lachte zacht toen ze zag dat Matthew bloosde. "Dat maakt het alleen maar schattiger" zei ze lachend. Ze keek naar buiten toen hij zei dat hij het kamp al kan zien. "Ja, ik ook" zei ze en glimlachte even. "Hm, truth..." zei ze terwijl ze even nadacht. "Okay, heb je een vriendin?" Vroeg ze en keek hem aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 06:14 PM

Matthew grijnsde "ik probeerde niet-'' begon hij maar hij stopte en bloosde er heel erg van en keek op ''oh kijk ik zie het kamp al'' zei hij en glimlachte ''heb er echt zin in kan niet wachten tot k daar in het zwembad ben en vakantie kan vieren'' zei hij. Hij keek haar weer aan ''okay truth.''

Leena lachte en zei plaagend "vind je dat niet sexy dan als een meisje dat doet? in der broek plassen" zei ze en keek hem aan ''oh wil prince charming niet met mij op een kamer? nou ik denk dat je super graag met mij op een kamer wilt en dan met de andere spin the bottle wil spelen'' zei ze en keek hem aan ''niet waar?''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  |  »  |  Last

« Back to forum