ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 08:54 PM

Matthew grijnsde ''tijd vliegt als je het leuk hebt'' zei hij en liep richting hun caravan.
Eenmaal aangekomen maakte hij de deur open en liep naar binnen zette zijn bagage in zijn kamer die hij had geclaimt. ''Okay dus enig idee wat te doen want het begint al donker te worden''

''Wedde van wel'' zei leena ''als ik gewoon met een jongen hier aan kom laat je me echt wel met rust hoor'' zei ze en stapte in de caravan ''uhm ja matthew ik weet al wat te doen ik ga als eerst douche dan me pyjama en wie doet er mee met spin the bottle?" vroeg ze en keek taylor aan ''bedoel je in bed of in je gedachte'' vroeg leena en grijnsde en liep naar de kamer die ze claimde en zette haar spullen neer pakte een handoek en haar badspullen en liep naar de douche en ging douche.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 09:12 PM

Taylor greens en schudde zijn hoofd. "Dat dacht ik niet, prinses" zei hij en keek haar aan. Toen ze spin the bottle voorstelde keek hij haar grijnzend aan. "Nou nou, jij speelt wel heel erg hard to get" zei hij tegen Leena. Hij lachte zacht en knipoogte naar haar. "Dat laat ik over aan jouw fantasie" zei hij grijnzend. Toen ze weg was, draaide hij zich om naar Matthew. "Hebben we allemaal een eigen kamer of moeten we een kamer delen?" Vroeg hij aan Matthew.

Meghan moest zacht lachen toen ze hoorde dat Matthew het leuk had. Ze luisterde naar het gesprek tussen Leena en Taylor. Het was bijna niet eens een gesprek te noemen. Ze moest even lachen om Taylor. Dit soort jongens was ze wel vaker tegengekomen en ze was allang blij dat zij niet zijn prooi was. Ze stemde ook maar in met spin the bottle, daar had ze geen problemen mee. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 09:22 PM

matthew lachte om het gesprek en daarna keek hij hem aan ''kamers delen'' zei hij en zei gelijk ''kies maar met wie jullie in een kamer willen maakt mij niet zoveel uit ik slaap er alleen in'' zei hij en keek hem aan.

Leena kwam onder de douche vandaan en kleedde zich aan en liep terug ''okay taylor als eerste ik heb geen fantasie`s over naar bed gaan met iemand en ten tweede het is een spel niet dat ik na het spel vekering met je heb gelijk'' zei ze snel achter elkaar ''okay en met wie moet ik in een kamer dan?'' vroeg ze want ze dacht dat dat al was uitgekozen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/28/2018 09:28 PM

Taylor keek om naar Leena toen hij haar weer hoorde. "O, dus we hebben met een maagdje te maken?" Vroeg hij grijnzend. "Daf maakt het allemaal nog leuker" voegde hij eraan toe. "Leuke pyjama prinses" zei hij en keek weer voor zich uit.

Meghan volgde het gesprek tussen Taylor en Leena weer en dacht ondertussen na met wie ze een kamer wilde delen. Toen Leena daarover begint, keek Meghan op. "Het lijk mij het handigst als ik een kamer met Leena deel. Chicks befor dicks right?" Zei ze en lachte zacht. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/28/2018 09:39 PM

Matthew knikte ''lijkt mij ook het best als ik met taylor een kamer neemt wnt als die twee samen nemen dan gaat er iemand snel aan'' zei hij en glimlachte als hun het willen vind ik het prima dacht hij. ''Okay spin the bottle lets do this ik heb een fles'' zei hij en pakte die en ging alvast op de grond zitten.

Leena keek naar taylor ''misschien ben ik geen maagd weet jij veel'' zei ze ''hoezo zou dat het leuker maken als een van ons maagd zou zijn'' vroeg ze en bloosde ''dankje prins'' zei ze en knikte ''ja ik doe mee'' zei ze en ging klaar zitten naast matthew.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 09:05 AM

Taylor keek grijnzend naar Leena en hij ging ook alvast klaarzitten tegenover haar. "Ik weet meer dan je denkt prinses" zei hij grijnzend met een knipoog. Hij kon er echt van genieten om meisjes zoals Leena een beetje te irriteren.

Meghan moest zacht lachen om de opmerking van Matt. Hij had wel gelijk, ze moesten die twee echt niet samen op een kamer zetten. Ze ging op de grond tussen Leena en Taylor zitten. Zo zat ze tegenover Matthew. "Werkt het eigenlijk in alle landen wel hetzelfde?" Vrieg ze voor de zekerheid. Ze kwamen allemaal uit andere landen en misschien waren de regels wel anders.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 09:11 AM

Matthew knikte ''volgens mij wel bij mij is het zo, je gaat in een kring zitten dan draait iemand naar wie de fles wijst moet je kussen en als iemand hem vangt is het 7 minuten in de kast in mijn land we call it 7 minutes in heaven'' zei hij ''maar in de meeste landen doen ze zonder het laatste'' zei hij en keek naar iedereen ''okay uhm meg begin jij?" vroeg hij

Leena rolde haar ogen ''geloof je het zelf?" vroeg ze ''en matt ik speel het ook zo alleen zonder het laatste inderdaad'' zei ze en keek taylor aan ''ik denk dat jij maagd bent en dat iedereen maagd is hier van ons'' zei ze eerlijk en keek iedereen aan ''deze avond gaat leuk worden ik beloof het jullie'' lachte ze

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 09:27 AM

Taylor keek even grijnzend naar Leena en lachte zacht. "Keep on dreaming prinses" zei hij en keek even naar Matt. "Ja, ik doe het ook zonder dat laatste" zei hij. "Deze avond wordt zeker leuk" zei hij grijnzend en knipoogde naar Leena.

Meghan knikte even bij de uitleg van Matt. "Hmhm, dat laatste doe ik ook niet nee" zei ze en keek even naar Leena. "Nou, over mij heb je in elk geval gelijk" zei ze toen Leena dacht dat ze alle vier maagd waren. "Eh, ja" zei ze toen Matt vroeg of Meghan begint. Ze pakt de fles en draait eraan. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 09:31 AM

Matthew keek verbaasd naar meghan ''wacht wat? echt? had ik niet gedacht'' zei hij en keek op toen leena dat zei ''nou ik ben geen maagd meer'' zei hij en keek naar de fles die draaide en toen hij stopte kwam hij op (mag jezelf kiezen).

Leena glimlachte "oh dan heb ik er drie want taylor is maagd je ziet het aan hoe hij gedraagt als je het over met iemand naar bed gaan hebt'' zei ze en keek taylor grijnzend aan ''waarom knipoog je naar mij?'' vroeg ze verbaasd ''meghan is ook een leuke meid oh wacht je zei dat je alleen oog voor mij had'' zei ze lachend

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 09:56 AM

Taylor schudde zijn hoofd en lachte zacht. "Als jij dat opwindend vind, mag je best blijven denken dat ik maagd ben prinses" zei hij grijnzend. "Dat doe ik alleen naar mooie meisjes" zei hij grijnzend toen Leena vroeg waarom hij naar haar glimlachte. "Geen zorgen dames, ik heb genoeg aandacht voor allebei" zei hij en legde even zijn hand op Meghan's bovenbeen.

Meghan knikte even en voelde haar wangen een beetje rood worden. "Hoezo had je ddat niet gedacht?" Vroeg ze aan Matthew en lachte zacht. Ze beet even kort op haar onderlip toen ze hoorde dat Matt geen maagd meer is en keek fronsend naar de hand van Taylor. "Nou, ik hoef je aandacht niet hoor" zei ze en haalde zijn hand van haar been af. De fles stopte met draaien en kwam op Leena. Meghan was allang blij dat hij niet op Taylor kwam. Dat leek haar echt zo'n smerig jochie.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum