ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/08/2018 11:27 AM

Taylor ging naast Leena bij de zee zitten en keek naar haar. Hij snapte echt niet waar ze nou zo moeilijk over deed. Mocht hij geen vrienden meer hebben? Was het de bedoelin gdat hij alleen nog naar haar zou kijken en alleen nog met haar zou praten? "Leena, je weet niet hoe het zit, dus ga nou geen overhaastte conclusies trekken." Zei hij en fronste even. Toen ze opstond en zei dat ze ging jagen, schoot hij ook overeind en pakte haar hand vast. "Nee, je had beloofd niet te gaan jagen" zei hij dwingend en keek haar aan. "Als je wilt, zal ik je vragen beantwoorden over weet ik veel waar je vragen over hebt" zei hij en keek even langs haar, want de meeting was afgelopen, dus het feest zou beginnen. "Kom mee" zei Taylor tegen Leena en nam haar mee richting het feest. Aan de andere kant van de dansvloer was een stuk met loungebanken en een kampvuur afgezet met lint en bij de ingang stond een jongen. Er probeerden al een heleboel mensen daar naar binnen te komen, maar Taylor wist dat dat niet zomaar kon. Hij nam Leena mee naar de jongen en knikte even. "Hoort zij bij jou?" Vroeg de jongen aan Taylor waarop hij knikte.

Meghan lachte zacht toen Matt voorstelde de meeting te skippen. Het was inderdaad niet echt interressant. "Ja, is goed" zei ze en hield zijn hand vast. Toen hij haar begon te plagen gaf ze hem een duw en slikte even. Ze vond het wel een beetje eng. "Niet zo gemeen doen Matt, anders ga ik gewoon weg" zei ze en keek naar hem. Ze voelde zich wel veilig bij hem, maar toch was het eng.

Reply Edited on 06/08/2018 11:39 AM.

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/08/2018 11:11 AM

Leena was aan het zitten bij de zee “alsof mij het boeit of ze geen wijf is” zei ze tegen zichzelf, het boeide haar geen ene reet en ze wilde alleen maar bij hem zijn maar nu kon hij de pot op en was van plan te jagen. Leena keek op toen ze iemand naar der toe hoorde lopen “Ik zag wel hoe je naar haar keek en het leek echt alsof je met haar iets had ofso want je had alleen oog voor haar rn ik had je eerlijk gezegd niet hier verwacht” zei ze en keek hem aan “alles wat ik wil is bij jou zijn en met je zijn maar nu doe jij jou ding mag ik het mijne doen, ik heb jagen opgegeven voor je maar nu kan je de pot op en ga ik jagen” zei ze en stond op “doeg taylor en je had beloofd geen ruzie meer” zei ze met een verdrietig toontje in der stem.

Matthew keek naar Meghan “Laten we deze hele meeting skippen though want ik weet alles al wat ze zegt” zei hij en keek naar haar en kuste haar terug “kom je?” Zei hij en pakte der hand en liep het bos in “nu maar hopen dat die wolven niet komen” zei hij plagend om haar bang te maken. “Te belangrijk dus wird maar niet opgegeten door die wolven” zei hij lachend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/31/2018 07:44 AM

Taylor keek naar Leena en fronste. Ze was dus wel jaloers. "Nee,echt niet. En ze is geen wijf. Leena doe eens even normaal" zei hij geïrriteerd. Hij zuchtte diep toen ze dat zei en wegliep. Wat moest hij nou doen? Als hij weggaat, wordt Lilly boos. Maar als hij blijft wordt Leena nog bozer. Hij wreef even in zijn gezicht en liep dan ook maar weg. Hij zou het nog wel uitleggen aan Lilly. "Waar sloeg dat nou weer op?!" Vroeg hij geïrriteerd toen hij op het strand bij Leena was.

Meghan keek hem aan en zuchtte even. "Ik bedoel dat Leen en Taylor het niet leuk vinden als ze erachter komen dat wij staan te luisteren, maar daar hoeven we niet meer bang voor te zijn, want ze zijn al weg." Zei ze en keek Taylor even na. "Ik ben ook wel heel belangrijk"" zei ze grinnikend en kuste hem. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/30/2018 09:53 PM

Leena keek hem aan ''ik jarloers? laat me niet lachen'' zei ze en lachte nep ''Maar echt niet? want je kan maar niet stoppen met kijken naar dat wijf'' zei ze en rolde der ogen ''Als je weet wat belangrijk is dan ben ik op het strand'' zei ze en liep weg naar het strand. Ze wist niet dat hij der kende na eigenlijk wel maar niet close ofso.

Matthew keek naar haar ''Waar heb jij het over?'' vroeg hij vraagend ''Waar komen ze achter dan wat ze niet leuk vinden?'' vroeg hij en kuste haar ''Maakt mij niks uit want dit vind ik niet belangrijk hoor'' zei hij.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/28/2018 06:24 PM

Taylor keek even naast hem naar Leena toen hij hoorde wat ze vroeg. "Word je nou jaloers?" vroeg hij grinnikend en pakte haar hand vast. "Leen, ik ben niet verliefd op haar" zei hij en keek haar aan. "Je hoeft je geen zorgen te maken" zei hij en keek weer naar Lilly. Hij had haar belooft te doen alsof hij oplette. Taylor wist namelijk dat Lilly dit soort dingen heel erg eng vond.

Meghan glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem tot hij haar losliet. "Is het wel verstandig om te luisteren?" vroeg ze en keek even om naar Leena en Taylor. Leena zag er niet erg gelukkig uit. "Ze zullen het vast niet leuk vinden als ze er achter komen" zei ze en keek Matt aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/28/2018 06:19 PM

Leena hoorde die naam Lilly. Waar had ze die naam nou gehoord maar toen wist ze het van Taylor. Ze keek naar hem en toen naar Lilly ''Ben je verliefd op der ofso en waar ken je der van?'' zei Leena jarloers en keek hem beetje boos aan terwijl ze wel goed opletten op al die mensen om hun heen.

Matthew knikte ''Ja misschien wel maar we passen toch goed op zo no worries'' zei hij en grijnsde toen ze der armen om zijn nek deed ''Dit is pas leuk'' zei hij voordat hij zijn lippen drukte op de hare. Hij keek op toen hij Leena hoorde ''Fight time'' zei hij lachend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/21/2018 05:49 PM

Taylor glimlachte even en knikte. Op het plein had hij alleen oog voor het meisje dat op het punt stond te beginnen met vertellen. "Hoi, ik ben Lily" begon ze. Ze maakte even oogcontact met Taylor en hij glimlachte even. Hij wist dat ze dit soort dingen heel spannend vond.

Meghan glimlachte breed en kuste hem even. Ze luisterde ook naar de vrouw die begon te vertellen,maar was het eens met Matt. "Klopt, maar misschien is het wel handig om te luisteren" zei ze en keek hem aan. Ze legde haar armen om zijn nek en keek hem glimlachend aan. "Of niet" zei ze grinnikend en drukte haar lippen op die van hem. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/21/2018 05:29 PM

Leena keek naar Taylor ''jij bent me er eentje'' zei ze en keek naar hem. Toen ze aankwamen keek ze naar een meisje die begon te praten maar ze lette niet echt op want ze zat op te letten naar de mensen die zo hongerig keken wat was er mis met hun.

''Nee dat is een lieve reden en gelukkig voel je je zo bij mij'' zei Matthew en kuste haar. Ze kwamen aan op het plein en luisterde naar de vrouw ''Dit is zo saai'' zei hij

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/19/2018 10:08 PM

Taylor lachte zacht en keek haar aan. "Nou, al die jongens op dat feest gaan naar jou kijken, daar word ik jaloers van hoor" zei hij grinikkend en keek haar glimlachend aan. Hij liep met haar mee naar buiten en en ook richting het plein.

Meghan lachte zacht en kneep zacht in zijn hand. "Omdat ik me veilig bij je voel en nu weet ik gewoon zeker dat je niks doet wat ik niet wil" zei ze tegen hem en glimlachte klein. "Of is dat een domme reden?" Vroeg ze een beetje onzeker. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/19/2018 10:00 PM

Leena lachte om Taylors reactie ''Babe hoezo jarloers? wil je ook vrouw worden en iedereen daar weet dat ik van jou ben'' zei ze en kuste hem terug maar al snel stopte ze hem en liep naar buiten ''Ben er!'' zei ze en begon naar het plein te lopen van de camping.

Matthew glimlachte ''Stop met plagen'' zei hij en kuste haar terug en pakte der hand. Toen ze eenmaal buiten liepen glimlachte hij en fluisterde ''Waarom wil je inene naast me slapen want vanochtend wilde je et nog niet, ging te snel zei je'' zei hij en grijnsde want zij wist het ook dat ze dat zei.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum