ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 02:59 PM

Matthew lachte ''waarom zo afwezig net beetje afgeleid door leena in een pyjama?'' vroeg matthew toen hij taylor aan kwam lopen en wilde nog even dat vragen voordat hij ging slapen ''Ik ga niet erkennen want tis niet waar'' zei hij alhoewel het wel waar was maar dat liet hij mooi niet merken.

Leena lachte ''ja of dat" zei ze en nam de warme melk aan toen meghan binnen kwam lopen ''ja iedereen heeft een andere smaak he'' zei leena, ze dronk wat en hoorde over matthew en begon te grijnzen ''hoe hij naar jou kijkt? hij wilt je" zei ze en keek haar aan. De grijns ging al snel weg ''prima tis dat ik zoveel om je geef''

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 03:22 PM

Taylor haalde zijn schouders op en schudde even zijn hoofd. "Nee, gewoon een beetje moe van de reis" zei hij. "Tuurlijk is het niet waar" zei hij en lachte zacht. "Houd jezelf vooral voor de gek. Je komt er vanzelf wel achter" zeu hij en deed het licht uit. "Slaaplekker" zei hij en ging op zijn zij liggen.

Meghan glimlachte even klein en keek naar haar thee. "Hij wil mij helemaal niet, hij ziet ond gewoon als vrienden en dat vind ik eigenlijk ook wel prima" zei ze en keek weer naar Leena. "Nou, dat is dan een deal" zei ze grijnzend en dronk het laatste beetje van haar thee op. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/29/2018 05:06 PM

Matthew knikte ''ga dan maar gauw slapen'' zei hij en keek naar hem toen hij hoorde dat hij het niet geloofde ''ik hou mezelf niet voor de gek maar als jij dat denkt prima en slaaplekker'' zei hij en ging liggen en niet veel later viel hij is slaap.

Leena schudde haar hoofd ''hij vind je leuk maar ik heb gehoord dat hij morgen gaat zwemmen dan gaan wij ook en we zien wel hoe hij kijkt en doet als ie jou in een bikini ziet'' zei ze grijnzend. "Nee dat vind je niet'' zei ze en rolde haar ogen ''als jij ook een move maakt op matt dan doe ik het morgen in de ochtend nog'' zei ze en dronk haar melk op en ging liggen ''slaap lekker'' zei ze en viel in slaap. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/29/2018 10:39 PM

Taylor zuchtte even toen Maathew het weer ontkende. "Luister, als jij niet meer in Meghan ziet dan alleen vrienden, dan heb jij ten eerste een hele rare manier van vrienden maken en ten tweede geef je die arme meisjes het verkeerde idee." Zei hij en sloot zijn ogen. Niet veel later viel hij in slaap.

Meghan lachte zacht en haalde haar schouders op. Het strand vond ze altijd wel leuk, maar dat stuk van een move maken op Matt wist ze nog niet zeker. "Oke, jij maakt morgenochtend voor we naar het strand gaan een move op taylor en als je dat hebt gedaan, maak ik op het strand een move op Matt" zei ze en keek grijnzend even naar Leena. "Slaaplekker" zei ze en deed het licht uit nadat ze het lege kopje op haar nachtkastje had gezet. Ze bleef nog een tijdje wakker liggen, maar viel uiteindelijk ook in slaap.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 12:10 PM

Matthew hoorde het laatste voor hij in slaap was gevallen. 
Volgende ochtend werd hij wakker en liep in alleen zijn joggingbroek naar de keuken om een eitje en koffie te maken.
Toen alles klaar was ging ie lekker zitten voor de tv en ging eten terwijl hij tv keek. (kleding matt)
rp_kleding.jpg

Leena werd wakker en ging rechtstreeks naar de badkamer, ze ging niet douche want ze ging toch eerst zwemmen en dan heeft het toch geen zin dus ze trok haar bikini aan en daar over heen haar lievelings outfit, ze deed haar make up en deed haar haar in een hoge staart en liep naar matt "goedemorgen!'' zei ze en matt keek op en glimlachte ''morgen ik heb daar koffie staan als je wilt''. Leena glimlachte en pakte wat koffie en ging ook zitten. (outfit + make up leena)makeup_outfit.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/30/2018 12:20 PM

Taylor werd pas laat wakker en bleef nog even in bed liggen. Na een tijdje stapte hij toch uit bed en liep de woonkamer in. Zijn haar zat helemaal door de war en hij geen shirt aan, alleen een trainingsbroek. "Morgen" zei hij met een stem die schor is tegen Matt die op de bank zit. "Goeiemorgen prinses" zei hij grijnzend tegen Leena en hij liep door naar de keuken om een ontbijtje te maken.

Meghan werd als laatste van de vier wakker en liep in een hempje en een pyjamabroek de woonkamer in. "Goeiemorgen. Iedereen lekker geslapen?" Vroeg ze en ging naast Leena op de bank zitten. Ze hoopte maar dat Leena hun deal van gisteravond had onthouden.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 12:26 PM

"goeiemorgen iedereen'' zei matthew en wees naar het fornuis ''voor de mensen die koffie willen daar is het'' zei hij en keek naar taylor ''je haar ziet er perfect uit is het nieuw in de mode?'' vroeg hij en toen naar meghan en knipoogte snel naar haar en liep naar de badkamer om te douche.

Leena keek glimlachend naar taylor ''hey cutie'' zei ze om zijn haar en keek naar meghan ''watch and learn'' fluisterde ze.
Vervolgens stond ze op en liep naar taylor en keek hem aan ''wil je die kus nog van gisteravond?'' vroeg ze met een onschuldige blik en glimlachte verlegen. 'hopen dat meghan haar deal nog houd' dacht ze en wachtte op antwoord.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/30/2018 12:35 PM

Taylor keek op toen hij Meghan hoorde binnenkomen. Zij zag er zeker niet verkeerd uit. Taylor keek even op toen Leena de keuken inkomt. Hij greens even en draaide zich naar haar toe. "Wil dit zeggen dat jij dat wilt prinses?" Vroeg hij grijnzend en legde zijn handen op haar heupen.

Meghan glimlachte even om de knipoog van Matt. Zou hij haar dan toch leuk vinden? Ze legde haar voeten op het tafeltje dat bij de bank stond en keek Leena na. Blijkbaar heeft ze de deal nog onthouden. En dat is maar goed ook.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 04/30/2018 12:42 PM

Matthew was klaar met douche en trok zijn zwembroek aan met een wit t-shirtje erop. Matt liep terug en zag taylor en leena ''hebben ze eindelijk wat of hebben ze stille ruzie'' vroeg hij aan meghan en ging naast der zitten en keek der vragend aan ''en jij ziet er niet verkeerd uit'' zei hij en checkte haar ff.

Leena glimlachte ''weet niet hoor'' zei ze toen ze taylors handen op de heupen voelde. Leena stapte dichterbij en fluisterde ''ik weet echt niet wil ik dat?'' vroeg ze aan hem en keek ff naar zijn lippen en toen weer naar zijn ogen eigenlijk had hij mooie ogen dacht ze.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 04/30/2018 01:03 PM

Taylor keek even grijnzend naar Leena en haalde zijn schouders op. "Ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen" zei hij en keek even in haar ogen. "Van dichtbij ben je nog mooier prinses" zei hij en trok haar wat dichter tegen zich aan.

Meghan glimlachte even naar Matt die in zijn zwembroek de woonkamer binnenkwam. "Ik heb werkelijk waar geen idee en ik weet eigenlijk ook niet welke ik liever heb" zei ze en lachte zacht. "Dankje, wacht maar tot ik mijn bikini aanheb" zei ze met een knipoog en stond op. "Ik ga me omkleden" zei ze tegen Matt en liep glimlachend naar haar kamer. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  30  |  »  |  Last

« Back to forum