ORPG|| camping gone wrong//: aimee

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  30  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 30.04.2018 01:12

Matthew keek haar aan ''na ik denk dat het wapenstilstand is tussen die twee'' zei hij en keek naar meghan ''wat bedoel je? welke je liever hebt?'' vroeg hij want hij begreep in godsnaam niet wat ze bedoelde. Matt keek naar haar toen ze opstond ''Laat dan maar gauw zien'' zei hij en keek verbaasd op toen ze nu gelijk ging omkleden ''okay doe maar'' zei hij glimlachend.

Leena glimlachte ''mooi ik wil er ook geen spijt van hebben'' zei ze en wist dat ze dit deed voor meghan maar vooral toch wel voor der zelf maar dat was mooi niet van plan te bekennen tegen niemand. Leena keek hem aan en werd naar hem toe getrokken en stribbelde niet tegen en deed alleen der armen om zijn nek ''ga je nog een move maken of....'' vroeg ze lachend

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 30.04.2018 01:29

Taylor was eigenlijk een beetje verbaasd dat ze niet tegenstribbelde. Hij duwde Leena zacht tegen de muur achter haar en keek even grijnzend naar haar toen ze begon over een move maken. "Dus je wilt het echt?" Vroeg hij grijnzend. Hij bewoog langzaam zijn gezicht wat meer naar dat van haar en drukte zijn lippen zacht op die van haar.

Meghan pakte twee bikinis uit haar kast en liep even terug de woonkamer in. "Ik bedoelde dat ik niet weet of ik liever heb dat ze wat hebben of dat ze een stille ruzie hebben" zei ze en hield één van de bikinis voor haar lichaam. "Welke is leuker, deze?" Vroeg ze en hield de andere voor zich. "Of deze?" Vroeg ze en keek naar Matt. 

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 30.04.2018 01:35

Matthew glimlachte ''ik denk dat voor ons een stille ruzie leuker is om naar te kijken'' zei hij lachend en keek toen op. Toen hij haar zag beet hij op zijn onderlip een beetje en keek weer naar hem ''uhm je ziet er mooi uit in ze allebei maar deze vind ik leuker gewoon om de kleur'' zei hij en stond op, terwijl hij naar haar toe loopt pakt hij de bikini die hij leuk vind uit der handen en keek hem aan ''deze'' zei hij zachtjes.

Leena schrok ff toen ze de muur voelde en legde haar hand tegen de muur aan naast haar been en keek op en knikte ''ja anders zei ik het niet he'' zei ze en leete op zijn lippen toen hij dichterbij kwam, ze voelde zijn warme lippen op de hare en deed haar ogen snel dicht en kuste hem terug voorzichtig.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 30.04.2018 01:49

Taylor glimlachte even tegen Leena's lippen toen hij merkte dat ze nogal voorzichtig kuste. "Dit is niet je eerste kus toch?" Vroeg hij en glimlachte even naar haar. Hij was wel van plan iets liever te doen, maar dat zou hij natuurlijk niet toegeven.

Meghan beet even op haar onderlip toen Matt naar haar toe kwam lopen. Ging hij nou iets doen? Nee toch? Ze haalde even opgelucht adem als hij alleen een bikini uitkoos. "Eh, dan doe ik die aan" zei ze en pakte hem weer uit zijn handen. "Ben zo terug" zei ze glimlachend en liep weer haar kamer in. 

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 30.04.2018 01:57

Matthew grijnsde toen hij zag dat ze nerveus werd toen hij aan kwam lopen maar waarom dan? zou ze hem leuk vinden? of gewoon als vrienden? hij wist het niet maar uitvogelen leek hem ook zo`n gedoe dus hij laat het maar ''Okay succes'' zei hij en riep ''mensen we gaan bijna weg want het is al weer bijna 12 uur en ik wil vroeg zijn want dan heb je die vervelende mensen niet weet je wel?'' Hij wachtte tot iedereen klaar was.

Leena glimlachte zachtjes ''misschien misschien niet'' zei ze en keek hem verbaasd aan "hoezo was dat slecht dan?'' vroeg ze en keek hem aan maar ze hoorde matt roepen ''misschien moet jij ook maar je zwembroek aan gaan trekken of wil je in je trainingsbroek gaan zwemmen dat mag ook maar lijkt me niet bepaald fijn" zei ze en legde har hoofd tegen de muur aan.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 30.04.2018 02:10

Taylor keek haar even grijnzend aan en schudde zijn hoofd. "Nee, niet slecht. Gewoon een beetje onzeker" zei hij en lachte zacht. "Maar dat is nergens voor nodig hoor prinses" zei hij erachteraan. "Ja ja, niet zo ongeduldig mevrouwtje" zei hij als ze ook begon over dat hij een zwembroek aan moest trekken. "Ik ga al" zei hij en liep glimlachend naar zijn kamer waar hij een zwembroek aantrok.

Meghan liep verward naar haar kamer. 'Succes'? Wat was dat voor opmerking? Ze deed zuchtend haar bikini aan en trok er een jurkje overheen aan. Dan liep ze de woonkamer weer in met een grote handdoek. "Ja ja" zei ze tegen Matt en lachte zacht. "Jemig, jij bent wel het bazige type he?" Vroeg ze en gaf hem een zacht duwtje. 

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 30.04.2018 02:23

Matthew lachte ''nou nee ik zei dat voor mensen die mee willen maar je mag ook later komen joinen het maakt mij echt niet uit maar ik wil gewoon geen mooie dag verspillen'' zei hij en keek haar aan ''mooi jurkje'' zei hij en glimlachte terwijl hij naar buiten liep.

Leena keek verward naar hem, Onzeker wat bedoelt hij nou? dacht ze. Laat ook maar hij is toch wat meghan dacht een eikel zonder achtergrond verhaal. Ze pakte een bad laken en liep naar meghan "jij had gelijk een eikel zonder achtergrond verhaal'' fluisterde ze in haar oor en riep ''ik kan nog ongeduldiger zijn hoor maar volgens mij wil jij dat niet meneertje'' zei ze lachend en pakte meghan haar hand en liep naar buiten.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 30.04.2018 02:36

Taylor liep de woonkamer weer in en zag dat de rest al naar buiten liep. "Ja joh, wacht vooral niet op mij hoor" zei hij wat geïrriteerd. Hij griste snel een bad laken uit zijn kamer en liep naar ze toe. "Waar hebben de prachtige dames het over?" vroeg hij terwijl hij om allebei de meiden een arm legde. "Toch niet over mij he?" vroeg hij grijnzend en liet ze weer los. Hij liep een paar stappen en naar voren en ging naast Matthew lopen. "En, is er nog iets gebeurd?" vroeg hij verwijzend naar Meghan.

Meghan zuchtte even onhoorbaar en bleef even stil staan toen hij naar buiten liep. Was dat sarcastisch of vindt hij het nou echt een mooi jurkje? Ze keek op toen ze Leena hoorde fluisteren. "Kom op, jullie hebben gezoend, dan weet je echt nog niet of hij een achtergrondverhaal heeft of niet, geef hem nog een kans" fluistert ze en schrikt even van een arm om haar schouders van Taylor. "Nee, we hebben het niet over jou" zei ze en hij ging alweer vrij snel weg. "Leena, ik snap het niet meer. Het ene moment friendzonded hij me en het andere moment flirt hij duidelijk. Ik heb helemaal geen zin in dit gezeik" zei ze fluisterend tegen Leena.

Antworten

Stephanie_m...

21, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Stephanie_montcomery am 30.04.2018 02:50

Matthew was aan het lopen en hoorde taylor ''sorry man maar we wachtte buten toch op je'' zei hij.
even later hoorde hij taylor praatte ''nee ik heb haar gecomplimenteerd enzo maar het lijkt haar niet veel te boeien dus nu is het haar buurt op iets te doen'' zei hij en keek naar de weg. "En uh jij en leena?'' vroeg matthew aan hem.

Leena rolde haar ogen ''taylor loop please ff door'' zei ze toen hij van alles vroeg aan hun. Leena keek naar meghan en fluisterde ''ik heb voor jou gezoend en een move op hem gemaakt maar hij vond me een middelmatige kusser een onzekere kusser dus daarom is hij een eikel en deed ik het voor jou dus hou vol en maak een move alleen dan kom je er voor 100% achter of hij je wilt of niet maar ik denk dat hij je leuk vind hoor'' zei ze tegen der en liep door

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

von Aimee am 30.04.2018 02:59

Taylor lachtte zacht toen Matthew zei dat het haar niet veel leek te boeien. "Sorry hoor, maar net, toen jij al buiten was en Meghan nog binnen, stond ze nogal verbaasd naar haar jurk te kijken, wat heb je gezegd?" vroeg hij aan hem. Niet dat Taylor het vaak deed, maar hij wist wel donders goed hoe je een meisje complimentjes moet geven waardoor ze er subtiel achterkomt dat je haar leuk vind. "tja, Leena..." zei hij en keek even voor zich uit. "Ik denk dat ik het niet helemaal goed heb aangepakt, maar we hebben gezoend en ik zal straks proberen het één en ander te fixen." zei hij en stopte zijn handen in zijn zakken.

Meghan luisterde naar het verhaal van Leena en zuchtte even. "Ten eerste: vond je zelf niet dat je onzeker was dan? en ten tweede: ik ben gewoon niet goed in dit soort dingen. Kijk, als hij nou gewoon met me flirt, dan kan ik het best hendelen. Maar het ene moment flirt hij met me en het andere moment gooit hij me in de friendzone." zei ze en zuchtte even. "Heb je tips?" vroeg ze maar aan Leena en liep met haar mee.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  30  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum