orpg|| High school secrets:// noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:00 PM

Ruby knikte ''okay cool en uhm dit is dus het trainingsveld hier worden de sport clubs getraind en houden wedstrijden zo hebben we lacros en football en cheerleading en hockey maar we hebben ook basketbal in de gymzaal'' zei ze en liep door naar de kantine. Toen ze naar binnen liepen zei ze ''dit is de kantine hier haal je eten en drinken maar zelf wat meenemen mag ook'' zei ze en ze wees naar de hal ''alle lokalen maar er staan nummers dus die vind je wel'' zei ze glimlachend en keek der verbaasd aan ''stel?'' vroeg ze ''ik en david zijn gewoon goede vrienden'' zei ze lachend.

Adam knikte terwijl hij uitlegde ''ja dat vind ik wel en uhm hebben jullie ook clubs zoals science club dance club math club en nog paar andere?'' vroeg hij en keek hem geschrokken aan ''Nou nee ik ken der pas net en niet mijn type'' zei hij makkelijk en keek hem aan ''was dit de rondleiding?'' vroeg hij

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 01:12 PM

David knikte even en liep alvast door richting de uitgang. "Ja, er zijn wel clubs, maar daar heb ik niet zo veel verstand van. Als het goed is liggen er brochures in het kantoortje, die zou je kunnen lezen." zei hij en liep naar buiten. Hij lachte zacht en knikte. Ruby was ook wel een bijzonder meisje, ze was niet eens echt een type. Ze was gewoon zichzelf en dat bewonderde David ook wel in haar. "Nee, we zijn pas op de helft" zei hij toen Adam vroeg of dit de rondleiding was. "Daar achter is het trainingsveld. Daar wordt gesport enzo, heb ik ook niet zo veel verstand van." zei hij en wees naar het trainingsveld. "Daar is het rookhok, op de rest van het plein mag je officieel niet roken, maar zoals je ziet houdt niemand zich daaraan" zei hij.

Rose liep maar gewoon een beetje met Ruby mee en luisterde naar haar rondleiding. Ze probeerde zoveel mogelijk te onthouden, al ging het allemaal wel heel snel. Ze keek Ruby even aan toen ze zo verbaasd keek en schrok zelf ook een beetje. "Oh sorry, ik dacht... jullie waren best close net en..." stamelde ze en voelde haar wangen een beetje rood worden.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 01:23 PM

Ruby keek hem aan ''oh echt? heb ik geen eens door maar ter info we hebben een keer gekust'' zei ze lachend omdat ze zo schrok van de reactie en ruby`s ogen werden rood en keek weg toen ze het door had ''laten we verdergaan'' zei ze en der ogen werden weer normaal ''er liggen aanmelding brieven voor clubs try outs in het kantoortje en als je wilt kan je straks bij mij en david zitten'' zei ze en ze wist dat david haar geheim weet en was van plan om der mindcontrol te doen op rose als je maar geen vervain dingen had dan zou het niet lukken. ''Nog vragen?'' vroeg ruby

Adam keek naar david ''okay waar gaan we dan nog allemaal heen?'' vroeg hij en keek hem aan. Hij verveelde zich wel een beetje tijdens deze rondleiding en wou dat het zo snel mogelijk over was want hij wilde wel wat eten en ze spullen nog ophalen. ''ja dat zie ik'' zei adam lachend. ''Dus geen sportfanaat jij?'' vroeg hij

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 01:36 PM

David deed zijn handen in zijn zakken en liep door naar de kelder. "Nou, hier kan je je jas ophangen. Er komen hier nooit docenten ofzo, dus ja... dan weet je dat" zei hij en liep weer naar boven. "Nou, niet echt nee" zei hij en lachte zacht. "Jij wel dan?" vroeg hij en bekeek hem even. Hij zag er niet heel erg sportief uit, maar je weet het nooit. "Maareh dat was het wel denk ik" zei hij en dacht even na. "Als je vragen hebt, kom je maar naar me toe en als je nog niemand hebt kan je wel bij ons komen zitten" zei hij. David was nooit zo'n fan van nieuwe mensen, want hij wilde niet dat iemand achter zijn geheimen kwam. Maar het zou ook wel zielig zijn om hem alleen te laten.

Rose keek haar even fronzend aan. "Maar het is niks geworden?" vroeg ze. Soms merkte ze het zelf niet als ze te ver door vroeg. Rose was altijd al geïnteresseerd in het leven van anderen en dan vooral de relaties. "Daar zal ik dan zo even naar kijken en dat is aardig van je, dankje" zei ze glimlachend. Ze zat namelijk al te stressen over waar ze zou moeten gaan zitten. "Eh, nee ik denk het niet" zei Rose toen Ruby vroeg of ze nog vragen had.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:02 PM

Ruby schudde der hoofd ''nee maar je hebt veel vragen over mijn prive leven he?'' vroeg ze en keek der aan ''hou je van sport of dans?'' vroeg ze en keek der aan ''okay dan was dit je rondleiding en als je meekomt dan gaan we naar de jongens'' zei ze en wist precies waar ze waren door hun geur dus begon ze richting hun te lopen. Ze kwamen bij hun aan ''hey weirdo onze geheime plekje laten zien he'' zei ze lachend en fluisterde ''zullen we ff wat eten als je begrijpt wat ik bedoel want ik heb honger en we kunnen hun gedachte tot wissen''. Ze keek hun aan ''houden jullie van de kruid vervain?'''vroeg ze.

Adam schudde zijn hoofd ''nee ik wil liever studeren dan sporten'' zei hij en keek hem aan ''oh jullie doen het zeker hier?'' vroeg hij en keek rond ''stinkt wel'' zei hij en knikte ''zal ik doen en bedankt dat ik mag aan schuiven bij jullie'' zei hij en glimlachte tot dat ruby kwam met rose ''hey meiden'' zei hij. Hij keek hun aan ''nee ik ken dat niet maar heb het wel in de winkel zien liggen'' zei hij ''gek hoor dat ze erbij schrijven tegen vampiers waarom alsof ze bestaan'' lachte hij

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 04:25 PM

David rolde zijn ogen en zuchtte even. Hij had dus te maken met een nerd. Hij had daar echt een hekel aan. Zo betweterig. Hij trok zijn wenkbrauwen op en zijn ogen werden even rood toen Adam vroeg of ze het hier deden. Hij keek snel even weg en schudde zijn hoofd. Als snel werden zijn ogen weer normaal. "Geen probleem" zei hij terwijl hij moeite moest doen om zich in te houden. Ruby en Rose kwamen aangelopen en hij glimlachte even naar Ruby. Hij keek even grijnzend van Ruby naar Adam en Rose. "Sure, kies jij er maar één" zei hij.

Rose glimlachte even en knikte. "Oh, ja, sorry, soms vraag ik wat te ver door, maar je moet het gewoon zeggen hoor als ik te ver ga" zei ze en keek even naar Ruby. "eh, ja ik dans een beetje" zei ze en liep met Ruby mee naar de jongens. "Hey" zei ze glimlachend tegen Adam en David en keek even naar David en Ruby die weer aan het fluisteren waren. "Eh, nee, nooit van gehoord" zei ze en keek ze even fronsend aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:44 PM

Ruby grijnsde totdat ze het hoorde over vervain in de winkel en pakte david bij ze arm ''we kunnen niet het dorp weet er al van, we moeten rustig blijven dus de groep slaapt vanavond bij mij en me huisgenoten'' zei ze en keek hun aan ''ik neem de meid'' zei en liep naar de en keek der in haar ogen aan ''niet gillen of bewegen'' zei ze het was mindcontrol en toen beet ze der in der nek en begon te drinken.

Adam keek hun aan en toen ruby toe beet werd hij gek en begon weg te lopen van ze want hij wou nog lang niet dood dus bye bitches dacht hij maar soms is hij niet het slimste met iets aan maken en gaat het meestal mis maar hij hoopte deze keer echt niet en liep gewoon. Wat zijn ze? hij was sowieso vervain gaan kopen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 04:51 PM

De ogen van David werden groot toen hij hoorde over vervain in de winkel en keek even naar Ruby. Hij knikte even en keek grijnzend naar Adam die wegliep. Sukkel. Binnen een seconde was David al bij hem en hield hem vast. "Niet bewegen en niet gillen" zei hij en beet in zijn nek. Dit had hij echt nodig.

Rose fronste weer en zette een stap achteruit. Ze wist niet wat er gebeurde, maar ze wist wel dat het niet goed was. Toen ze hoorde dat Ruby de meid zou nemen, wilde ze wegrennen, maar iets hield haar tegen en ze kon opeens niks meer. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:01 PM

Rubys ogen werden rood en je kon der aders door de uit zien dat was der vampire look en zoog bijna al het bloed eruit. Ze was klaar en der gezicht werd normaal en keek der aan ''Je herrinert je alleen nog de rondleiding en daarna ben je rechtstreeks naar huis gegaan je bent nooit in de kelder geweest'' zei ze en gaf haar een sjaal ''Deze hou je om elke dag tot dat ik zeg dat het niet meer hoeft'' zei ze en liet haar gaan. Niet veel later klopte ze op de rug van david ''stop maar want straks dood je hem'' zei ze

Adam kon niks meer alleen een pijnlijk gezicht trekken. Hij wilde slaan, schoppen en hem duwde maar het kon niet eens maar een ding was zeker hij voelde zijn bloed op gezogen worden en duizelig worden.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 05:12 PM

David's ogen waren rood en hij zoog bijna al het bloed uit Adam's lichaam. Hij stopte pas toen Ruby zei dat hij moest stoppen. Als het aan hem zou hebben gelegen, was hij doorgegaan tot het op was. Hij veegde met zijn mouw zijn mond af en wiste het geheugen van Adam vanaf het trainingsveldje. "Je bent daarna naar huis gegaan" zei hij en gaf ook hem een sjaal. "Deze houd je om tot ik zeg dat ie af mag" zei hij en deed de sjaal bij hem om. 

Rose kon niks doen, maar merkte wel dat het pijn deed. Waren ze nou echt vampiers? Dat kan toch niet? Vampiers bestaan niet, ging er door haar hoofd. Ze werd duizelig en luisterde naar wat Ruby haar vertelde.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last

« Back to forum