orpg|| High school secrets:// noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:19 PM

"David ben je sired aan me want ik heb je verandert'' vroeg ze en keek hem aan want hij deed precies wat ze zei en kreeg een berichtje ''we hebben een nieuwe vampier die lichamen achter laat'' fluisterde ze en keek naar rose ''leuke sjaal'' zei ze en liep weg van ze ''kom je david'' vroeg ze

Adam keek naar rose ''Wil je mee naar de grill? het is een hangout place denk ik'' zei hij en vroeg zich af of ze mee wilde en had een sjaal om en door de mindcontrol dacht hij dat het hem leuk vond helemaal ik de fashion

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 05:36 PM

David keek om naar Ruby en haalde zijn schouders op. David had altijd moeite om meteen weer normaal te worden. Na een tijdje lukte het toch en keek even naar Rose en Adam. "Eh ja" zei hij en liep met Ruby de kelder uit.

Rose keek even naar Ruby en glimlachte "Dankjewel" zei ze vrolijk en draaide zich naar Adam die iets aan haar vroeg. "Ja is goed" zei ze. Ze had een sjaal om, maar dat was volgens haar heel normaal. Ze had het vanmorgen koud en het stond gewoon goed bij haar outfit vond ze. "Let's go" zei ze.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 06:40 PM

Ruby liep met hem door de gangen ''Jij wilde hem vermoordde heb je wel control over je bloedlust?'' vroeg ze en keek hem aan ''En in deze tijden als ik je pak terwijl je drink neem ik jou niet meer onder me hoedde en je weet wat me huisgenoten doen met vampiers die sporen achter laten'' zei ze

Adam knikte ''okay leuk lets go'' zei hij en liep naar de grill met haar ''dus wat vind je van ruby en david?'' vroeg hij en keek der aan ''en ik ga denk ik daar een cola bestellen ofso'' zei hij en glimlachte een beetje ''hou je van sport?''

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 07:59 PM

David liep met zijn handen in zijn zakken door de gangen en keek voor zich uit. "Ja ja, jij moet je niet zo'n zorgen maken" zei hij tegen Ruby en hij legde zijn hand weer om haar schouders. "Ik was degene die overprotective is, niet jij" zei hij lachend.

Rose liep met Adam mee naar de grill. "Ja, ze zijn wel aardig, wel een beetje apart hoor" zei ze en lachte zacht. "Hm, ik wil wel een ice tea denk ik" zei ze en haalde een hand door haar haren. "Niet heel erg, ik vind dansen wel leuk, maar dat was het wel. En jij?" vroeg ze en keek hem aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:06 PM

Ruby keek hem aan ''geen zorgen maken? ik zorg voor de groep en ik ga ze niet in gevaar brengen omdat jij geen controle erover hebt'' zei ze en keek hem aan ''ik geef om je maar je moet hiermee oppassen en als het niet gaat haal je bloedzakken of drink je van een vampier'' zei ze en keek naar die hand ''waarom do eje dat altijd?"' vroeg ze

Adam knikte ''ja heel apart maar kom je vervain kopen er staat wat bij dat heel grappig is helpt tegen vampiers en ik weet dat het hele lekkere thee is'' zei hij en glimlachte ''ik dronk het vroeger maar ga weer drinken heb er zin in na zo`n lange tijd niet gedronken te hebben'' zei hij en keek haar aan ''okay uhm nee ik studeer liever dan sporten'' zei ze en keek der aan en toen ze aankwamen bestelde hij een cola.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 08:33 PM

David beet op zijn lip en zuchtte even. "Ruby, niet zo stressen. Het gaat prima met me en ik heb volledige controle" zei hij en begon een beetje geïrriteerd te worden. Hij keek fronsend naar Ruby toen ze vroeg waarom hij dat altijd deed. "Weet ik veel" zei hij en deed zijn hand weer terug in zijn broekzak.

Rose knikte en keek even naar Adam. "eh ja ik vind het goed" zei ze op het voorstel om vervain te gaan kopen. Ze moest zacht lachen omdat hij een heel verhaal begon te vertellen over thee van vervain. "Oh, dus je bent gewoon een nerd?" vroeg ze lachend en gaf hem een zacht duwtje. Toen ze aankwamen bij de grill bestelde Rose een ice tea.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:48 PM

Ruby knikte en liep naar de grill en zei ''mooizo en ik stress niet ben gewoon op me hoedde helemaal nu het dorp het weet althans de stichters van het dorp ''weet je trouwens hoe oud ik echt ben?'' vroeg ze en keek hem aan ze had volgens haar nooit der echte leeftijd gezegd. ''Ik vind het geen probleem dat je je arm om heen deed'' zei ze en keek hem aan.

Adam keek rose aan ''geweldig en nerd dat nou ook niet zo slim ben ik niet vroeger was ik een sportfanaat maar nu niet meer en studeren is belangrijk dus i dont care'' zei hij en nam een teug van zijn cola ''vanwaar dat duwtje?'' vroeg hij en keek der aan ''vertel wat over jezelf'' zei hij

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 09:10 PM

David zuchtte en liep met haar mee. "Je stresst wel en dat moet je niet doen" zei hij en zuchtte even. Hij keek haar even aan en schudde zijn hoofd. "Nee eigenlijk niet" zei hij toen ze vroeg of hij wist hoe oud ze echt was. "Waarom vraag je er dan naar?" vroeg hij en keek voor zich uit. 

Rose lachte zacht om Adam. "Studeren is zeker belangrijk, daar heb je gelijk in." zei ze en nam een slok ice tea. "O, gewoon, dat doe ik soms" zei ze toen hij vroeg vanwaar dat duwtje. "Pff, nou, ik ben Rose, ik ben 16 jaar oud en ik ben vorige week hiernaartoe verhuisd" zei ze en kee hem aan. "En jij?" vroeg ze aan hem.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:48 AM

''Hoezo niet dan?'' vroeg Ruby en keek hem aan toen hij begon over stressen ''ik word niet zo als jij voor een toets bloeddorstig'' zei ze en liep door tot ze aankwamen. Ze liep naar binnen en bestelde een bourbon en ging aan de bar zitten ''Ik stress niet ik kijk uit voor mijn mensen en ik zorg voor ze'' zei ze en keek hem aan en zuchtte ''prima ik hou me mond er wel over'' zei ze. ''Ik dacht dat ik je het had verteld maar mijn echte leeftijd is 500 jaar maar ik blijf voor altijd dit 16 jarig meisje'' zei ze lachend.

Adam knikte ''zeker zeker'' zei hij en keek der aan en knikte ''leuke naam rose nou uhm ik ben adam williams en ben 17 en woon hier nu sinds de zomer vakantie'' zei hij en keek hem aan ''wat doe je zo wel in je vrije tijd'' vroeg hij en nam een slok van zijn cola en zag ruby en david binnen komen ''kijk daar is'' zei hij en wees naar ze on op vallend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/03/2018 11:15 AM

David haalde zijn schouders op en keek weer voor zich uit. "Het is gewoon nergens voor nodig, het gaat prima met me" zei hij. Hij kon er niet zo goed tegen als Ruby zo moeilijk deed. Hij zuchtte even en ging naast haar zitten. "Ben je dit jaar precies 500?" vroeg hij verbaasd aan haar en keek haar aan.

Rose luisterde naar zijn verhaal en knikte even. "Oh, uhm, ik zing een beetje, maar het is echt niet goed hoor" zei ze en lachte zacht. Ze dronk wat ice tea en keek naar waar Adam naar wees. "Oh, zullen we even gedag zeggen of is dat raar?" vroeg ze aan Adam. Ze keek even naar de twee bij de bar en toen weer naar Adam.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last

« Back to forum