orpg|| High school secrets:// noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 11:22 AM

Ruby keek hem aan en knikte ''ja en komuit bulgarije oh en ik heet geen sin heb ik zelf gemaakt vond het wel grappig maar ik heet ruby patrova'' zei ze en lachte ''bestel ook wat en drank helpt tegen de bloeddorst'' zei ze en bestelde voor hem ook een bourbon en dronk een beetje van de hare ''maar wanneer had je ook al weer verandert?'' vroeg ze.

Adam knikte ''okay ja ik speel gitaar ook niet zo goed maar kan er mee door'' zei ze en keek naar de twee ''Ja kan wel denk ik'' zei hij en stond op en liep naar hun toe ''hey jongens'' zei hij

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/03/2018 11:34 AM

David keek haar aan en knikte even. "Zo zo, en waarom vertel je dit nu opeens allemaal?" vroeg hij en lachte zacht. Hij dronk wat van de boubon die Ruby voor hem besteld had en keek naar haar. "Niet dat ik het erg vind" zei hij er nog achteraan en dronk weer wat. Voor hij kon antwoorden op haar vraag, hoorde hij de stem van Adam. Hij rolde even met zijn ogen en draaide zich om. "Oh, hey" zei hij glimlachend.

Rose knikte even. "Ik heb altijd al willen leren gitaarspelen, maar het is er nooit van gekomen" zei ze en stond op toen hij dat ook deed. "hoi" zei ze toen ze bij Ruby en David stonden.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 03:27 PM

Ruby knikte ''ja ik dacht wil je wel weten omdat je een crush op me hebt'' zei ze lachend ''nee joh maak maar grapje ik wilde het gewoon ff kwijt'' zei ze en zag adam en rose aan komen ''hey mensen'' zei ze glimlachend ''leuk jullie weer te zien'' zei ze en glmlachte.

Adam knikte ''ja hoe gaat het hier en is dat drank? hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?'' vroeg hij en keek ze aan en glimlachte een beetje.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/06/2018 04:33 PM

David keek haar geschrokken aan en fronste even. "Hoe weet jij dat?" Vroeg hij verbaasd. Maar hij kon niet lang zijn lach inhouden. Hij grinnikte zacht en aaide even over Ruby's hoofd. "Je bent een rare" zei hij lachend. Hij trok zijn wenkrbrauw op toen Adam vroeg of het drabk was en hoe ze dat voor elkaar hadden gekregen. David nam een slok en keek hem aan. "Dat heet vragen. Je vraagt aan de barman of je een drankje mag en dan krijg je die" zei hij sarcastisch en nam nog een slok. David vond het altijd lastig om aardig te doen tegen nieuwe mensen.

Rose glimlachte even terug naar Ruby. Het leek haar wel een aardig meisje. Misschien konden ze wel hele goeie vriendinnen worden. Ze schrok een beetje door de reactie van David en slikte even. Ze zei maar niks. Rose had niet zo'n zin om ook zoiets over zich heen te krijgen.

Reply Edited on 05/06/2018 04:33 PM.

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/06/2018 05:50 PM

Ruby rolde der ogen ''jij krijgt hem nog straks bijt ik je nog'' fluisterde ze lachend en keek naar adam ''wil je ook dan?'' vroeg ze en hoorde david utvallen tegen hem ''doe normaal'' zei ze en gaf hem een por in zijn zij ''sorry voor hem hij is alleen een beetje kinderachtig bezig maar normaal is hij heel aardig'' zei ze beetje boos op hem en keek rose aan ''is er iets?'' vroeg ze.

Adam schudde ze hoofd op ruby`s vraag ''nee dankje'' zei hij en bleef stil na dat david zo was uitgevallen tegen hem 'wat deed ik verkeerd' dacht hij en keek naar rose en toen weer naar zijn drankje.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/06/2018 06:01 PM

David noest zacht om Ruby lachen en schudde zijn hoofd. "Ik weet dat ik lekker ben, maar doe dat maar niet" zei hij lachend. Hij fronste even om haar por en zuchtte even. "Wat nou? Ik doe heel aardig. Ik geef hem gewoon antwoord op zijn vraag" zei hij en dronk zijn glas leeg. Hij seinde naar de barman dat hij er nog één wilde en niet veel later kreeg hij die.

Rose luisterde naar het gesprek en glimlachte klein. "Oh, nee hoor" zei ze op de vraag van Ruby. Ruby leek haar wel aardig, maar David vond ze eigenlijk een beetje eng.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 05:24 PM

Ruby keek hem aan ''nee ik ben lekker jij niet'' zei ze lachend en keek rose aan ''Okay maar als je wilt je hoeft alleen maar de vragen'' zei ze. Ze begon te denken ze dat nog bloed zakken over maar weinig dus keek ze naar rose en adam ''hey willen jullie komen naar een slaapfeestje met mij en david en de whole gang?'' vroeg ze gluiperig en keek hun aan en hoopte dat ze ja zeiden anders deed ze wel ff mindcontrol like always. Ze keek naar david ''Maar op de manier hoe je het zegt'' zei ze en rolde der ogen. Ruby stond toen even later op ''na ik ga want ik verwacht gasten'' zei ze en hoopte dat rose en adam al een besluit hadden gemaakt over ''te blijven slapen'' als eten, ze grinnikte over het idee.

Adam knikte ''Ja waarom niet alleen als hij lief blijft doen'' zei hij en keek naar david. Hij was bang dat david echt te gemeen word en hem als pispaal zou gaan verbruiken maar gelukkig luisterde hij wel goed naar ruby maar hij was der slaafje toch niet? Waarom luisterde hij zo goed naar der? Laat maar hoef ik ook niet weten wat ze allemaal doen? ''Ik ga wel alleen als rose gaat want wil niet de enige nieuwe zijn daaro okay?'' vroeg hij.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/07/2018 06:06 PM

David lachte zacht en knikte. "Dat klopt, maar als ik niet lekker ben, waaorm zou je me dan bijten?" vroeg hij. Hij nam nog een slok en haalde eenhand door zijn haren. Hij grinnikte even toen Ruby ze uitnodigde voor een slaapfeestje en porde haar zacht. "Niet zo eng doen, straks denken ze nog dat je een vampier bent" zei hij lachend tegen haar en keek even naar Adam. "Hij heeft een naam en zit er gewoon bij, dus je kan ook gewoon direct tegen mij praten" zei hij terwijl hij Adam recht aankeek. "Ik zeg het gewoon, wat is daar mis mee?" vroeg hij aan Ruby. Hij keek naar haar toen ze opstond en hij beet even op zijn lip. "Moet ik mee?" Vroeg hij. Hij zou het niet erg vinden om met haar mee te gaan.

Rose knikte even en glimlachte klein. "Dankje, maar ik drink niet" zei ze. Ze moest zacht lachen om Adam's opmerking over David, maar zijn reactie liet haar een beetje schrikken. Waarom deed David zo raar? "Ehm... ja, is goed. Ik moet het nog wel even vragen thuis, maar ik zou het wel leuk vinden" zei ze en glimlachte even.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 09:57 PM

Ruby rolde der ogen ''daag je me nou uit om het te doen?'' vroeg ze en keek naar Adam ''Ik hou hem wel in de gaten hoor rustig maar'' zei ze lachend en vooral op davids reactie erover. Toen David begon over vampiers keek ze naar hem ''oh ja haha wie gelooft daar nou in'' zei ze nep lachend en dronk haar drankje op. ''Ik bedoel je mag mee david ik hou je daar niet n tegen hoor'' zei ze lachend en keek naar de twee ''8 uur bij mij'' glimlachte ze en hoorde over rose en der ouders en liep naar haar toe en keek recht in der ogen aan ''Je hoeft dat niet te doen, je komt om 8 uur erheen en als je niet mag dan zeg je dat je bij een vriendin huiswerk maakt'' zei ze voor de mindcontrol in haar oor zodat niemand het echt kan horen. "Lets go dave'' zei ze dat was zeg maar de bijnaam voor david.

Adam knikte ''Sorry man'' zei hij en keek hun aan toen ze weg gingen ''okay bye'' zei hij en keeknaar rose ''engerd die david zeg'' zei hij en ging aan de bar zitten ''Maar wat zullen we in de tussentijd doen?'' vroeg hij.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/09/2018 10:26 AM

David lachte zacht om Ruby en keek even naar haar. "Je kan zelfs dingen tegen vampiers kopen, wie verspilt daar nou geld aan?" zei hij lachend. Hij stond op toen Ruby zei dat hij wel mee mocht en deed zijn handen in zijn zakken. "Tot vanavond" zei hij glimlachend tegen Rose en Adam waarna hij zijn arm om Ruby's schouders legt. "Dus, wat waren je plannen voor vanavond?" vroeg hij grijnzend toen ze buiten waren en hij keek naar haar.

Rose keek naar Ruby en David en fronste even. Hoe kon het dat zij nog geen stel waren? "Eh... ja, tot vanavond" zei ze toen die twee weggingen. Ze keek naar Adam en knikte even. "Ja, maar hij is wel knap" zei ze en lachte zacht. Rose ging naast Adam aan de bar zitten en haalde haar schouders op. "Geen idee, heb jij ideeën?" vroeg ze toen hij vroeg wat ze in de tussentijd zouden doen.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last

« Back to forum