ORPG||||

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG||||

from LostSouls on 09/18/2019 09:57 AM

Mijn personages

Alvira Carina Vargas

Kristina1.jpeg

Kristina2.jpeg

Mathías Alvero Hugues


Sergio1.jpeg

Sergio2.jpeg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/23/2019 10:25 PM

Easton Ojeda Salazar

Saia Frederico apaeraja


Easton

´Godverdomme Mat´ ik kwam mijn stiefbroers stinkende kamer binnen en zocht naar aftershave om zijn kamer van die verschrikkelijke seks geur te verhelpen. Ik trok de gordijnen open en wenkte naar de giechelende dames dat ze moesten gaan. Sinds het uit was met Saia was hij niet meer te stoppen. Zijn vader en mijn moeder waren op huwelijksreis en wij hebben dit gigantische huis de hele week voor ons zelf. Ik vermaakte me wel met al dat geld maar ik was nogsteeds trouw aan de straat. Het was nu Easton Alvero Hugeus maar voor mij gevoel was het nogsteeds Easton Ojeda Salazar.. zoon van een mafiabaas die ons heeft achtergelaten met  een forutin aan rijkdom. Mathias zijn vader was dan ook een eerlijke zakenman met een verwaand joch als zoon die hij gewoon aan zijn lot over laat. Mathias was dan ook opgegroeid met alles wat een rijk kind nodig heeft maar zonder liefde van zijn ouders.. al is zijn moeder nogsteeds een onbekend geval ze zeggen dat ze een slet uit de slumps was. Maar alsnog veranderde het niet veel dat Mathias Fedro Alvero Hugues enige zoon is.´ Het is tijd voor school Mat ik heb je vader beloofd dat ik meer op je zal letten.. ik ben tenslotte nu je broer.´ 


geilerd.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/23/2019 10:52 PM

Mathías
Ik opende mijn ogen als de zon fel in mijn bek schijnt en keek op naar Easton. 'Maat, doe eens even niet.'zei ik tegen hem en keek naar de dames die hij weg stuurde. Ik wist nog snel een van de twee een tik tegen haar billen te geven voor ze de kamer uit liep en liet me weer achterover vallen op mijn Kingsize bed. 'Doe eens even chill man. School loopt niet weg.' ik ging op de rand van mijn bed zitten en stak een joint aan waar ik meteen een hijs van nam. 'Je hoeft echt niet op me te letten hoor, ik red me prima zonder dat fake bezorgde gedoe.'zei ik en nam nog een hijs waarna ik opstond en richting mijn inloop kast liep. Ik legde mijn school uniform klaar en liep vervolgens naar de badkamer waar ik mezelf even in de spiegel bekeek. Ik was alles behalve lelijk en ik was dan ook een grote magneet voor de dames. Mijn leven draaide alleen maar om seks, drugs, clubben en net hoog genoege cijfers te halen om op mijn dure school te kunnen blijven zitten zodat mijn vader tevreden bleef. Nu ging dat laatste nogal stroef. Niet dat ik niet slim was, ik had gewoon nooit zin om te leren. 'Was er nog iets?'

Alvira
'Maldita sea, deja de ser molesto!' riep ik geïrriteerd naar mijn jongere broertje die de hele tijd kabaal maakte in de deuropening van mijn kamer. Ik liep dan ook snel naar de deur om deze dicht te doen en ging vervolgens terug aan mijn make up tafeltje zitten. Het was eigenlijk veel te vroeg na gisteren avond, maar ik moest zorgen dat mijn punten de beste bleven en mijn aanwezigheid percentage hoog bleef. Het doel na dit was toch een fatsoenlijke universiteit. Het maakte me niet uit wat ik ervoor moest doen, ik moest en zal de beste blijven. Zodra ik klaar was met mijn make up kwam ik overeind en trok mijn uniform wat beter. 'Cariño, la limusina está en la puerta.' hoorde ik mijn moeder roepen. Snel nam ik mijn handtas en liep ik naar beneden. 'Dankje mami, Ik zie je vanavond.' zei ik en gaf haar een kus tegen haar wang. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/23/2019 11:16 PM

Saia

´Alles maar dan ook echt alles behalve ooit weer met die klootzak Mathias praten doe ik.´ Zei ik tegen Lin waar ik mee aan het facetimen was terwijl ik mijn make up bijwerkte. Saia Apaeraja dochter van een hertogin en opgevoed als een echt rijk meisje. Ik was verwend bloedgeil, rijk en mama´s mooiste. Ik trok mijn uniform aan en kamde mijn haren bij sinds het uit was met Mathias.. was ik bezig met andere jongens. Al was zijn nieuwe broer ook echt wel een lekkerding de reden waarom het uit is was omdat hij alleen maar kan luisteren naar zijn dick inplaats naar van zijn hersens.´Ja ik heb het gehoord.. hij was sowieso al niet goed voor je kijk naar zijn bodycount.. hij krijgt elke rijke slet in de pocket niet dat jij eentje bent hoor Saai.´ Ik rolde mijn ogen ´soms droom ik dat een jongen ooit door mijn koude ziel kan heen kijken.´Zei ik lachend terwijl ik een sigaret opstak en mijn limo al klaarstond.

Easton

Ik nam diep adem ´ja vast, nou aangezien jij geen vrienden meer heb lijkt het me beter dat je mij een stuk een meer gaat waarderen Mathias.´ Ik was net nieuw op deze rijke kostschool maar heel de buurt wist van me af.. Niemand fuckte met mij ik was dat heerlijke lekkerding uit de slumps.. die elk mooi meisje wel kan overtuigen om het midden in een krottenwijk te doen.´ Ik weet trouwens van duquesa lijkt er op dat ze je niet meer moet,´Ik liet hem een chat zien op insta van mij en zijn ex en zag dat ze reageerde met hartjes ogen op een foto van mij in de sauna dripping wet door de hitte. Ik viel niet op rijke meisjes ze waren te hoog gegrepen voor me ofzo, ik neukte ook niet alles wat los en vast zit ik heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn smaak is dan ook duur en moeilijk te vinen in madrid.

kals.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/23/2019 11:34 PM

Mathías
De laatste hijs van mijn joint ging door mijn longen waarna ik hem in de wasbak uitduwde. Vervolgens begon ik mijn tanden te poetsen. Ik wist wel dat ik aan de late kant was. 'Tuurlijk waardeer ik je, broertje van me. Zolang je je maar niet als een bloedhond gaat gedragen is alles prima.'zei ik tegen hem nadat ik de tandpasta had uitgespuugd. Ik friste me snel op zodat ik niet meer naar seks zou ruiken en spoot een luchtje op om het te maskeren. Als hij over Saia begint beet ik mijn kaken op elkaar. Gevoelig onderwerp. Saia was voor mij de liefde van mijn leven geweest. Nu heb ik in de club een keer met een andere chick gezoend omdat ik bezopen en high was en dacht dat zij het was. Natuurlijk geloofde ze dat niet en dumpte ze me. Nu geloofde ik niet meer in andere liefde, alleen nog neuken om aan mijn behoeftes te komen. Ik griste zijn telefoon uit zijn hand en keek naar alles wat ze reageerde en het dm gesprek. 'Hijo de Puta, als je iets probeert hebben wij wel een probleem, broertje.' zei ik geïrriteerd en trok mijn uniform aan.

Alvira
Ik stapte in de limousine en keek naar mijn nagels die gisteren nog netjes waren bijgewerkt. Ik ging nu al een tijdje hier naar school en kon wel overweg met de meeste mensen. Natuurlijk stond ik niet bij iedereen bekend als een aardige meid, maar ik had zo mijn vrienden en buiten die kring maakte het me geen fuck uit wat mensen van me vonden. Mijn vader was een druk bezette zakenman die ik eigenlijk niet veel zag, maar ik was wel echt een vaders meisje. Ik hield ook wel heel veel van mijn moeder, maar mijn vader verwende mij meer uit schuldgevoel dat hij niet vaak thuis was. Mijn moeder was de beste advocaat in het land en ook zij was veel aan het werk. Ze kwam wel iedere avond thuis op zijn minst. Na een kleine 20 minuten kwam ik aan op school. De deur werd voor mij opengehouden en ik stapte met opgeheven hoofd uit. Ik wist dat ik een reputatie had hoog te houden van mijn vader, maar daarnaast was ik wel nog gewoon een tiener die van uitgaan hield dus ik hield me echt niet in.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/24/2019 07:51 PM

Easton

´tómalo con calma amigo,´ zei ik lachend ik griste mijn telefoon terug en keek hem aan ´ik val niet op rijke dames weet je nog.´ Ik gaf hem een kneepje in zijn schouder ´let goed op jezelf straks op school.´ Ik liep vervolgens naar beneden waar Geralda het ontbijt had klaar ontbijt waar we niet van aten. A. Omdat we beide te laat komen en alle croissantjes en warme broodjes dan koud zijn B. Omdat we te veel ruzie maken in de ochtend waardoor we beide geen trek meer hebbe of C. we zijn beide straal bezopen ergens in een bar of in een meids bed. Ik nam voor het eerst een appel van tafel en keek op mijn iphone naar wat foto´s van mijn nieuwe motor die ik na school moest ophalen bij een zaak. 

Saia

Met opgeheven hoofd en een zonnebril op mijn arrogante smoelwerk stapte ik mijn limo in. Ik scrolde wat door mijn telefoon heen en zag foto´s van Mat met meisjes in de club op Easton´s insta story.´puta masculina´ zei ik walgend ik nam diep adem en maakte een selfie die ik vervolgens posten op mijn instagram ´back to school.´ 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/24/2019 08:22 PM

Mathías
Eenmaal aangekleed bekeek ik mezelf in de spiegel. Ik zag er zoals altijd weer piekfijn uit. Ik had alleen een zware kop van alle drank van gisteren, maar goed. Dat zijn ze inmiddels wel gewend van mij op school. Ik liep op mijn dooije gemak naar beneden waar ik in de eetkamer snel een croissant van de schaal nam om alle drank te absorberen die nog in mijn systeem zat. 'Stop eens met treuzelen, dalijk komen we nog te laat.'zei ik plagend tegen Easton waarna ik snelde naar de limo buiten en plaats nam. De limo was weer spik en span gemaakt na gisteren, want wat was het een tering bende. Ik nam mijn telefoon erbij en scrollde wat door instagram en bekeek de verhalen. Als ik een net geposte foto van Saia zie zuchtte ik. Ik miste haar nog steeds, maar ze was altijd te koppig om naar mijn verhaal te luisteren en ze was heel veel werk om als vriendin te hebben. Ik likede haar foto omdat ik wist dat dat haar opfuckte en riep nog eens vanuit het raam naar Easton. 'Rápido!'

Alvira
Ik baande mijn weg naar binnen en ging als eerst naar mijn kluis waar ik de boeken uit nam voor de eerste les. No way dat ik die zware dingen mee naar huis zou nemen. Alles wat ik moest leren waren mijn aantekeningen. Ik liep vervolgens naar de kantine waar ik aan een tafel ging zitten en al snel kwamen Luna en Sabi bij me zitten. 'Goedemorgen.' zeiden ze beide. Ik glimlachte. 'Het is echt te vroeg.'zei ik tegen de twee die me zo goed als uitlachte. Dit was mijn standaard zin tot 12 uur smiddags die vaker herhaald werd. Ik nam mijn telefoon tevoorschijn. We hadden nog wel even en ik scrollde wat door verschillende apps. Ik likede ook een aantal foto's en haalde een hand door mijn donkere haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/24/2019 10:48 PM

Saia 

Ik stond met Yara en Louisa op de gang en zag dat Mat mijn foto had geliked." Fan" zei ik geïrriteerd ik stopte mijn telefoon in mijn micheal kors tasje en keek naar het lekkers wat hier op school rondliep." Heb je het al gehoord van Mat.. Die lekkerding op zijn insta is zijn broer en hij komt bij ons op school." Zei Yara terwijl ik half luisterde "luister ik pak die easton als alle eerst begrepen?" Zei ik tegen Yara en Louisa "kom op Saia we weten allemaal dat je niet over Matie heen bent je wilt hem gewoon pijn doen." Zei Lou "dat wil ik zeker ja" ik liep oogrollend de les in en zag Alvira.. Die slet die  hij zogenaamd paar ongeluk kuste. Ik ging arrogant voor haar zitten en kon niet wachten tot dat de Hugues broers zoude  arriveren. 

Easton
Eenmaal op mijn nieuwe rijke kostschooltje werd ik van alle kanten bekeken alsof ik een object was." Dat is hem Mathias stief broer" horde ik wat verschrikkelijk vroeger was het nog Mat's beste vriend toen hij nog regelmatig met zijn vader mee kwam voor zaken met de mijne toen we jong waren. Ik stopte mijn handen in mijn zaken en liep zo nonchalant mogelijk alles rook hier naar geld. Ik was Mat ondertussen ergens kwijt geraakt in de school dus moest ik het z elf maar uitvinden hier zo." Easton Hugeus?" Horde ik achter me ik keek grijnzend op naar Paloma. Paloma was een vriendin van me rijk of arm ze was nogsteeds hetzelfde "Ola miha het is Easton Ojeda Salazar voor jou." Zei ik lachend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 11:11 AM

Alvira
'Kom, we komen nog te laat.'hoorde ik Sabi zeggen. 'Ja ja, ik kom al.'zei ik en stond op. Ik liep de kantine uit en zag op de gang een onbekend gezicht. Een lekker onbekend gezicht. Ik keek in zijn ogen terwijl ik langs liep. Die ogen hielden me vast totdat ik langs hem was. Ik glimlachte zwakjes in mezelf en liep vervolgens het lokaal in waar ik ergens in het midden bij het raam plaats nam met Sabi naast me en daarnaast aan de andere tafel Luna die met haar vriend Pedro ging zitten. Ik kloemelde nog wat met mijn telefoon en vervolgens neemt Saia plaats op de stoel voor me. Ik rolde mijn ogen. Ze was echt abnormaal jaloers. Ik had haar ex gezoend toen we beide dronken en stoned waren als een dare, maar preutse mevrouw voor me maakte er een big deal van. Nu had ze een hekel aan mij en aan haar ex terwijl ze die maar al te graag terug wilt. Ze wilt alleen niet "zwak"lijken voor de rest van de school.

Mathías
Met een tevreden zucht liep ik door de school. Ik was hier de koning, iedereen keek tegen me op. Alleen Saia niet, maar dat ligt bij haar. Bij mijn kluisje haalde ik mijn boeken en was Easton inmiddels kwijt. Ach, hij vond het wel hier. Zo gigantisch is het nu ook weer niet. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Buenos Dias chica's.' zei ik tegen een aantal meiden die tegen de kluisjes leunde en die meteen begonnen te giechelen. Ik liep naar mijn lokaal en zag Saia bij het raam zitten met daarachter Alvira. Waarom zocht ze de drama dan ook op? Meiden hebben een apart brein. Ik ging in het midden van het lokaal zitten naast Xavier. Sinds ik op deze school zat was hij al een van mijn beste vrienden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 11:57 AM

Easton

Bijna alle meisjes haakte hun ogen in de mijne maar ik probeerde iedereen 1 voor 1 te negeren. Ik was niet geintresseerd in de meiden hier op school en dat kon ik wel opmaken aan hun houdingen. Rich and arrogant het waren meer types die eerder op Mathias kunnen liggen dan op mij. Ik liep met Paloma het lokaal binnen waar ik les had en zag algauw dat ik me moest voorstellen." Goeie dag leerlingen we hebben een n nieuwe  jongeheer in de klas stel je is voor" "Buenos dias todos mi nombre es Easton hermano de Mathias," zei ik om hem te pesten en keek hem vervolgens aan." Puedo tener tu numero!" Riep een meid achterin ik grijnsde breed en knipoogde "si miha," "zo is het wel goed ga maar ergens zitten," zei de meester verveeld ik ging naast Paloma zitten en keek kort naar Saia. Fun fact Ik hield wel van drama. 

Saia
Ik grijnsde bij het horen van Easton's praatje. En zag zijn blik naar mij gaan. Natuurlijk ben ik de mooiste hier. Ik had me niet eens gefocust op Mathias. Voor even geloofde ik dat ik en Mathias hetzelfde waren. Allebei 2 kille zielen die gewoon liefde nodig hebben. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum