ORPG||||

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 12:07 PM

Mathías
Als Easton zich begint voor te stellen rolde ik mijn ogen. Moest hij zich nu als mijn broer voorstellen. Ik zuchtte diep en keek naar Xavier. 'Als ik jou was zou ik maar oppassen. Je broer is duidelijk competitie.' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat gaat wel meevallen.' zei ik en keek naar Saia. Haar blik irriteerde me mateloos. 'Zolang hij maar van Saia afblijft. Dan heeft hij niks te vrezen.'zei ik tegen hem en sloeg mijn boek open als de docent het vroeg. 

Alvira
Ik rolde mijn ogen als Luna het nummer vroeg van die Easton. De broer van Mathías. Dit ging drama geven dat wist ik nu al. Tot nu toe had ik hem wel interessant gevonden, maar hij is klaarblijkelijk een dikke player. Daar had ik geen zin in. Ik keek voor me naar Saia die duidelijk wel zin had in drama. Ze keek namelijk heel geïnteresseerd. 'Broer van Mathías hè. Kijk maar uit, hij ziet er ook niet zo loyaal uit.' zei ik tegen haar om haar te irriteren. Normaal ontweek ik haar omdat ik geen behoefte had in drama, maar ik kon het niet helpen om dit even in haar neus te wrijven.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 12:15 PM

Saia
Als Alvira een opmerking maak draai ik met een gemene grijns naar haar om." ¿con qué te involucras? ¿No deberías chupar pollas en algún lugar de un club puta?" Zei ik knipperend de hele klas keek op ik horde Easton een lachje uitbrengen. En keek haar schuin aan "tenslotte vind je het wel leuk om een homewrecker te zijn."
Nederlands 
waar bemoei jij je mee moet je niet ergens in een club lullen afzuigen putaa

Eastin
Ik horde de 2 meiden kibbelen en zag nu al.aankomen dat Mathias en ik nog is ruzie zouden krijgen. Ik ging wat rechter zitten "in de slumps stichte je ookal ruzie East" zei Paloma zachtjes in mijn oor "maar hier gaat het wel anders zijn dan voorheen." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 12:24 PM

Alvira
Ik snoof spottend en leunde wat meer over de tafel om haar aan te kijken. 'Misschien als jij je vent beter zou plezieren hoefde ik het niet te doen.' zei ik tegen haar. 'Dames genoeg!' riep de docent. Ik keek naar de klas die alles hadden meegekregen. Zou mij het wat schelen. Wat ze zei was niet eens waar. Het enige wat Mathi en ik hadden gedaan was gezoend, maar alles was door Saia die er niet eens bij was opgeblazen alsof we de wildste seks hadden gehad. Ik keek naar Mathías die niet blij keek. Door mijn come back leek het natuurlijk alsof ik het bevestigde en misschien had ik de betere persoon moeten zijn, maar ik laat niet over me heen lopen.

Mathías
Ik beet mijn kaken samen als de twee begonnen te bekvechten. 'Por favor, detente.'zei ik tegen de twee en focuste me weer op mijn boek. 'Veroorzaak jij ook wel eens geen drama tussen meiden?' vroeg Xavier. Ik haalde diep adem en schudde mijn hoofd. Vervolgens ging mijn blik naar Easton die er klaarblijkelijk van genoot dat er nu al drama ontstond door zijn komst. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 12:33 PM

Saia
Als Mathias en de leraar tussen  ons in komt vouw ik mijn armen arrogant overmekaar en focus ik me weer op de les. Wat wilde ik die griet de grond in trappen. Zodra de les voorbij was liep ik met Yara naar de kantine "rook je nogsteeds?" Vroeg Lou ik knikte ik was begonnen met roken door Mathias we rookte elke dag een joint voor we seks hadden.. En nu was het maar een vage herinnering voor me. Meestal zat ik er niet over in dat een jongen vreemd op me ging maar met Mathias was het een ander spel. 

Easton
Ik schraapte mijn boeken bijelkaar en kon Mathi's boze blik al voelen." Leuke vriendinnetjes heb je" zei ik tegen hem waar zijn vrienden bij waren." Wat een heerlijk gemeen wijf is die Saia," mijn blik ging toen naar die andere "ze lijken wel een beetje opelkaar dus ik zou me ook wel vergissen." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 12:45 PM

Mathías
De les was voorbij. Gelukkig maar want ik kon de gespannen sfeer effe niet meer voelen, zien of ruiken. Ik keek op naar Easton. 'A. ze zijn mijn vriendinnen niet, ik heb geen vriendin. En B. Ze maken drama om niks. Alvira en ik hebben alleen gezoend toen we zat waren voor een dare. Saia heeft er een heel verhaal van gemaakt.' zei ik tegen hem. 'Ze is gewoon te koppig om de waarheid in te zien. Ze heeft het allemaal in haar hoofd gehaald om onze relatie te laten barsten. Waarom mag joost weten.' zei ik en liep met ze het lokaal uit. 'Die opmerking van Alvira heeft het dan ook niet beter gemaakt.'zei Xavier. 

Alvira
Ik haalde diep adem en liep met Sabi en Luna naar buiten. 'Dat die bitch er weer een heel verhaal om verzint. Ik word niet goed van haar.'zei ik en stak een sigaret op. 'Dus je hebt echt niks met Mathías gedaan?' vroeg Luna. Ik keek haar geïrriteerd aan. 'Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. We hebben alleen gezoend. Het was niet eens een gemeende zoen het was gewoon voor een opdracht.'zei ik en nam een flinke hijs. 'Dat Saia de kuthoer nu zo preuts is dat haar vriend niks mag. Kijk alleen al hoe Mathías nu los gaat met alle meiden. Dat bewijst maar dat Saia hem niet kon bevredigen en hij duidelijk iets te kort kwam.' Zei ik met en gemene grijns.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 04:12 PM

Easton

"Wat voor jou niet iets groots is.. Is voor een meisje anders hè meneer Hugues." Zei Paloma met een lachje tegen Mathi  "vooral als ze echt gevoelens hebben," voegde ik er aan toe met een grijns." Zou je het erg vinden als ik er nu lekker mee naar bed neem beste broertje?" Vroeg ik terwijl ik mijn arm om hem heen sloeg en we naar de kantine liepen.


Saia
"Alvira denkt dat ze heel wat is omdat ze jullie relatie kapot heeft gemaakt" zei Yara terwijl ze een joint buiten draaide. Ik wilde niet dat mensen zagen dat ik smokede " ze moest gewoon in haar hoeren hoek blijven op het feest.. En dan was het allemaal nooit gebeurt, maarja het is niet dat Mathias naar zijn hoofd luistert en alles voor een korreltje zout neemt." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 04:38 PM

Mathías
Als Paloma dat zegt haalde ik mijn schouders op. 'Meisjes moeten zich niet zo druk maken. Ze heeft van een mug een olifant gemaakt. Als het nu seks was had ik het begrepen, maar het was gewoon een zoen onder druk van een spel.' zei ik en keek op als Easton om me heen hing en vroeg of hij haar mee naar bed kon nemen. Ik gaf hem een duw. 'Je blijft van haar af, abejorro.' zei ik tegen hem. Ondanks dat we niet meer samen waren liet ik echt niet iedereen aan Saia zitten. Ze moesten eens proberen. Ik sloeg ze kort en klein.

Alvira
Ik haalde diep adem en keek rond. Het krioelde van studenten. 'Die broer van Mathi is wel lekker.' zei Luna. Ik zuchtte. 'Hij is een player. Dat ruik je van mijlen ver. Hij is iemand die voor problemen gaat zorgen. Hoe lekker hij ook is.'zei ik tegen de twee en zag verderop Saia met haar kliekje staan. Ze stonden een beetje verstopt. Dat kind had angst om haar goede naam te verpesten, maar iedereen wist precies wat ze uitvoerde. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 08:14 PM

Easton
´´alvira es la hija de ese rico hombre de negocios que vende aviones?'' Zei ik tegen Xavier hij knikte ''ja haar vader heeft laatst een aan me verkocht met een flinke korting, Alvira is wel chill Saia is gewoon een lekkere bitch die niemand mag behalve Mathias.''  Als ik zie dat we precies passeren bij Alvira's cliqeu bekijk ik haar.'' Ola chicas'' zei ik alleen terwijl ik een soort van afstand hield want ik kende alleen maar Xvier, Mathias en Paloma. Alvira leek inderdaad chill.. maar Mathias was ook gewoon dom om haar uberhaupt te zoenen neem dan ook geen relatie is mijn motto.

is toch de dochter van die rijke zakenman die vliegtuigen verkoopt? 
Saia

Ik stak een joint eventjes alleen achter de school en wachten op Paolo voor mijn xtc. De laatste tijd snoof ik en nam ik alleen maar pillen. Ik was rijk maar er was zoveel mis met mijn familie.. een broer die disowned is van de familie omdat hij homo is een vader die regelmatig nu op mijn lip zit om de schone familie te vertegenwoordigen. Geef me gewoon drugs en ik ben zoet voor een hele week '' ola narco barbie'' ik keek op en zag dat het paolo was ''beunos dias aqui el dinero,'' 

nederland

hoi hier het geld 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 08:28 PM

Alvira
Als ze deze kant op liepen en langs ons liepen glimlachte ik heel zwakjes. 'Ola boys.' zei ik en keek ze na. 'Het is volgens mij wel een playboy waar je spelletjes mee wilt spelen.' zei Sabi. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Mathi brengt al genoeg ellende met zich mee.' zei ik tegen de twee en liep met ze naar binnen. 'Komen jullie vanavond ook naar Vicio?' vroeg ik. Vicio was de standaard club waar we altijd naar toe gingen. We verbleven dan altijd in het VIP gedeelte. Al was het beneden bij de normale mensen soms wilder dan bij het VIP gedeelte. 'Tuurlijk, ik zorg wel voor spul.' zei Sabi. 

Mathías
Ik knikte enkel naar Alvira. Voor het hele gezeik met Saia waren Alvira en ik goede vrienden. 'Alvira is een leuke meid.'zei ik tegen Easton. 'Je zult haar op ten duur vast wel leren kennen.' zei ik tegen hem. Wie kon Alvira namelijk niet. Saia, Alvira, hun clique en mijn vrienden waren de echte Elite van deze school. Er was niemand die ons niet kon of niet wilde kennen. Mensen wouden ons zijn, ons daten, ons neuken. Wij waren de rulers van deze hele keet.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 08:59 PM

Easton

'Oja ik ben niet geintresseerd eigenlijk,'' zei ik tegen hem mijn vader had vroeger zaken gedaan met de heer Vargas en hij mocht die familie niet simpel om de mannier hoe ze de mijne bekritiseerde. Ik was dominicaans en half spaans en mijn vader was een narcos geweest en heeft met hetzelfde harde werk als alle andere dingen bereikt al was het geld van zijn vader.. toen hij Salazar industry oprichten mijn moeder had nu alle rechten over het kledingmerrk. Maar het ging rond dat onze aandelen door zwartgeld en moord kwamen... omdat mijn moeder snel is hertrouwd toen mijn vader was vermoord. Maar ik weet dat mijn moeder het nooit in haar hart zou kunnen vinden om een hit op mijn vader  te doen. Het intresseerde me ook dan echt niet hoe rijk of lief ze was ik associeer me liever niet met mijn vaders vijanden al helemaal hoe de zaak onopgelost is. 

Saia

Ik kwam de school weer binnen en liep precies met Yara en Louisa tegen Mathias cliqeu op.' Ola chicas' zei Xavier met een grijns 'ola' zei ik high om maar uberhaupt te denken dat mijn ex vlak voor me stond. Ik keek kort naar Paolo die naar me knipoogde jezus wat een goed spul.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum