ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 26.10.2019 12:00

Alvira
Als hij naar de deur liep, liep ik nog naar hem toe en drukte een kusje tegen zijn mondhoek. Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Buenas noches.' zei ik zachtjes en liep vervolgens terug naar het bed waar ik op ging zitten en nog even op mijn telefoon keek naar boze berichtjes van mijn vader.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 26.10.2019 01:17

Easton

De volgende morgen werd ik wakker gemaakt door de maid. Ik kwam moeizaam overeind en deed als alle eerst mijn tv aan voordat ik me klaar zou maken." Familie Vargas bankrupt bedrijven willen hun aandelen terug!" Ik keek op en zag dat de newsreporter voor 1 van de grote Vargas foundation gebouwen stond." Hareld Vargas no se encuentra en ninguna parte. El hombre es sospechoso de fraude. La policía lo está buscando y pide a todos que llamen al número de emergencia cuando lo vean." Ik stak een joint op en had de maid gezegd dat ze ontbijt kon brengen voor Alvira.. Ik wist niet wat ik deed maar het enige wat ik nu wist is dat Alvira in de problemen zit.. ernstige problemen. 

Saia
Ik keek het nieuws terwijl mijn vader een grijns niet kon onderdrukken." Ik snap wel waarom die Hugues hem een mep heeft verkocht.. " mijn stiefmoeder glimlachte en glee met haar heksen handen door mijn vaders haar "we staan weer boven aan amor." Ik rolde mijn ogen en keek op mijn telefoon waar ik een bericht van Gulio zag ik las het snel en stopte mijn telefoon terug in me zak. Alvira was nu dus een doelwit. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 26.10.2019 01:27

Alvira
Ik werd wakker door de zon die door de gordijnen scheen. Veel had ik afgelopen nacht niet geslapen. Ik beet op mijn lip en hoorde mijn telefoon om de haverklap af gaan. Ik nam hem erbij en fronste. Als ik het nieuwsbericht zie raakte ik in paniek. Ik was alles kwijt nu. Mijn status, mijn geld. Al had ik zelf nog wel op een geheime rekening geld gezet waar niemand van af wist. Dat was enkel voor noodgevallen. Ik kwam snel overeind en zag dat er een schooluniform klaar lag. Ik trok deze aan en nam mijn jurk mee. Net als ik naar buiten wou kwam een maid met een ontbijtje. 'Gracias.'zei ik en nam enkel een croissant me waarna ik langs haar naar mijn auto liep. Ik moest hier weg.

Mathías
Ik werd wakker met koppijn en besloot om maar direct naar beneden te gaan. 'De familie Vargas heeft nu echt verloren.' zei mijn vader. Ik fronste en keek naar de tv die opstond. 'Het zit ze niet mee.' zei ik en ging aan de koffie. En dan maar te bedenken dat Alvira op ons terrein was. Natuurlijk zou ik die twee niet verraden. Ik vond het erg voor hun, maar goed. Veel er aan veranderen kon ik niet.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 26.10.2019 01:39

Easton

Ik kwam beneden en zag mijn familie zitten ze keken allemaal op naar mij." Die mep heeft ze wel wat bijgebracht" zei mijn stiefvader toen met een grijns "al staan we nogsteeds aan de top" zei mijn moeder. Ik rolde mijn ogen " is dat het enige waar aan jullie denken onze rijkdom.. hun dochter zit bij mij in de klas haar leven zal wel nu fucked up zijn." Zei ik ondertussen dat ik mijn schooltas inpakte.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 27.10.2019 01:32

Alvira
Ik had geen idee waar ik heen moest. Als ik thuis kwam zouden mensen me opwachten om me te ondervragen. Op school zou ik te kakken gezet worden. Ik zuchtte en reed maar gewoon naar school. Ik reed naar de leraren parkeerplaats in plaats van die van de studenten en ging op mijn eigen achterbank zitten terwijl ik al mijn berichten las. Mijn wereld was nu totaal ingestort.

Mathías
'Hoe zouden jullie het vinden als dit met onze familie zou gebeuren.' zei ik waarop mijn vader een chagrijnige kop trekt. 'Het zou bij ons alleen maar gebeuren als je met je geld blijft strooien naar alcohol en al die zooi.' zei hij sissend. Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk.'zuchtte ik en kwam overeind. 'Zoek het uit.' Ik liep de eetzaal uit en hoorde mijn vader nog boos roepen, maar ik reageerde al niet meer.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 30.10.2019 08:03

Easton

Als Mathias ook voor Alvira opkwam kijk ik hem.na. Ik deed mijn tas op mijn rug en liep hem achterna "East!" Riep mijn moeder nog maar ik luisterde niet meer." Hoezo neem je het voor haar op?" Vroeg ik met een lachje terwijl we beide naar de limo liepen Alvira's wagen was al weg..  wat me deed fronsen. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 30.10.2019 08:27

Mathìas
‘Dat zou ze ook voor mij doen.’ Zei ik tegen hem en haalde diep adem terwijl ik de trapjes voor het huis afliep naar de limo en in stapte. ‘Ze heeft mij ook geholpen. Ik weet dat ze hier heeft geslapen en als het aan mij lag kon ze hier blijven.’ Zei ik hem en nam mijn telefoon erbij. ‘Ze zeggen echt verschrikkelijke dingen over haar en haar familie op social media.’ Zei ik en beet op mijn lip. ‘Zou me niks verbazen als die trut alles heeft gelekt. Saia is niet goed snik.’

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 30.10.2019 08:38

Easton
"Hoezo zou Saia alles door lekken?" Vroeg ik fronsend  "Saia is een bitch maar zo erg is ze niet." Ik zakte onderuit en keek het uit raam "van mij mag ze ook blijven maar dat zal onze ouders hun reputatie schade.." zei ik alsof het m boeide wat ze dachten "in ieder geval moet ik er voor zorgen dat ze op school immuun blijft tegen alle dingen die ze straks naar haar hoofd krijgt gegooid. Ik keek naar Mathias niet wetend of ik hem moest betrekken in de shit waar ik in zat. 


Saia
Ik kwam aan op school en zoog op een lolly terwijl ik Alvira zag met nog dezelfde make up op haar smoel van gister. Ik kwam overeind en zag dat Yara liep te roddelen met wat andere meisjes "iemand zag er naar de Hugues mansion gaan." Horde ik ineens achter me ik keek op naar Xavier "het verbaast me niet als ze aan Salazar zijn lul zuigt om onder te kunnen duiken." Xavier had al een tijdje niet tegen me gepraat vele eigenlijk sinds ik weer terug was "het zou me ook niet verbazen," zei ik toen simpel. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 30.10.2019 09:43

Mathìas
‘Het boeit me vrij weinig wat hun denken met hun domme reputatie. Alvira heeft hulp nodig en zij is belangrijker dan een paar roddelbladen. Ze zou het ongeacht alles ook voor ons doen.’ Zei ik en keek naar buiten als we eenmaal op school aankwamen. Ik beet op mijn lip. ‘Als ze slim is gaat ze niet naar school. Ze vreten haar levend op.’

Alvira
Ik liep de school binnen en probeerde mijn hoofd hoog te houden. Ik trok me niks aan van iedereen die roddelde of me na wees. Behalve Xavier. Dat deed pijn. Ik duwde hem tegen de kluisjes aan en keek hem aan. ‘Wel grappig hoe snel jouw mening veranderd over mensen. 2 dagen geleden wou je nog dat ik aan de jouwe zou zuigen.’ Zei ik en liet hem vervolgens kos waarna ik door liep naar mijn eigen kluisje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 30.10.2019 11:08

Easton

´´Ze zou het voor jou doen niet voor mij,´ verbeterde ik hem. Ik deed het portier open en zag Saia met Xavier staan ze leek heel neutraal meestal was er wel een valse grijns op haar gezicht te zien. Xavier leek in confrontatie te zijn met Alvira ik bleef vanaf een afstandje kijken en wenkte Mathias om op te staan.


Saia

´Hij heeft gelijk´zei ik toen ´wat moet je anders met Easton.. Papa in een kartel.. mama beste advocaat van madrid.. en dan heb je Easton.. Easton Salazar,'' ik drukte mijn handen in mijn zij en zag dat mensen luisterde ''en oja en zijn rijke stiefbroer..die niet weet dat zijn zogenaamde broer een schuld van 800 k op je heeft getrokken omdat je papi's zaken niet aan kan.'' Mijn woorden kwamen als bommen neer ''maar geen zorgen het nieuws was me voor.. anders had ik deze bomshell wel eerder gedropt.'' Wat wilde ze gaan doen we hadden al 2 keer gevochten ze weet gewoon dat het over is.. en dat ze kan vertrekken.


Easton

Ik horde wat Saia zei en ze had geen ongelijk ik heb gelogen tegen Mathias over de verstandhouding tussen mij en Alvira. Maar dat maakte alsnog niet uit Saia moest haar mond houden. Ik liep op Alvira af en ging voor haar staan ''wat dan nog Saia.. Jij bent gewoon boos omdat ze de enige chick is die Mathias niet als een stuk stront ziet.. je kan er gewoon niet tegen dat zij misschien meer voor hem zal betekenen dan jij in een 100 jaar.'' Ik keek rond en zag dat iedereen keek Saia's blik werd ijzig ik wist gewoon dat ze boos was ze keek toen neer met een vals glimlachje '' succes met het redden van jullie miserabele levens.'' Ze liep toen weg terwijl iedereen begon te fluisteren. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum