ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/31/2019 12:52 PM

Alvira
Ik wou net mijn mond tegen Saia opentrekken als vervolgens Easton opeens tussen ons in komt. Het was wel lief dat hij het deed, maar het leek zo alsof ik helemaal niet voor mezelf kon opkomen. Ik beet mijn kaken samen. 'Moet jij nodig zeggen snuif teef.' zei ik nog na en haalde mijn boeken uit mijn kluisje waarna ik opkeek naar Easton. 'Bedankt, maar je hoeft je vooral niet verplicht te voelen om me te helpen. Zoals iedereen hier inmiddels al weet ben ik een lost cause.'zei ik.

Mathías
'Dat is bullshit, dat weet jij ook.' zei ik tegen Easton en keek toen naar het tafereel dat er afspeelde tussen Saia en Alvira. Ik haalde een hand door mijn haar. Wat was Saia een naar persoon eigenlijk. Iets wat ik me nooit realiseerde door mijn blinde liefde voor haar. Als ik hoor wat ze over Easton zei keek ik fronsend naar hem, maar reactie geven ging niet want Easton schoot in de verdediging voor Alvira. We moesten het er nog maar eens over hebben.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/31/2019 01:02 PM

Easton
´Waar kijken jullie naar loop door.´ zei ik tegen iedereen als Alvira tegen me begint te praten. Stop ik haar halverwege haar zin ´ik doe dit alles niet voor jou persé.. ik mag je vader niet,´ ik keek naar Mathias en vervolgens terug naar Alvira. Ik moest wel mijn mannetje staan anders zou ik mezelf ook in de problemen werken ´blijf gewoon zoveel mogelijk bij Mathias of mij in de buurt.. dan krijg je het gezeik minder over je heen.. ik regel dit.. alles wat je nodig heb ik kan zelfs zorgen voor een restraining order tegen je vader als hij ooit op duikt.. en ik regel het met de kartel.. als ik je moet kopen mij best geld genoeg.´ Ik kon het regelen en dat wist ik wel zeker ´ik heb les ik zie je wel na school.´ Zei ik kortaf zonder haar uit te laten praten waarom deed ik dit ookalweer?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/31/2019 01:31 PM

Alvira
Ik beet op mijn lip en knikte. Als ik ergens een hekel aan had was het afhankelijk zijn van iemand. Ik sloot mijn kluisje en liep naar mijn les waar ik achterin bij het raam ging zitten. Zo kom je erachter wie je echte vrienden zijn. Zelfs Luna en Sabi gingen ergens anders zitten. Ik keek op mijn telefoon en zag een berichtje van Daniël dat ik beter even niet thuis kon komen wegens de pers en alle ondervragingen. Tuurlijk, dit kon er ook nog wel even bij.

Mathías
Als Easton richting zijn les liep, liep ik met hem mee. 'Klopte het wat Saia zei?' vroeg ik hem en beet mijn kaken samen. 'Waarom vertel je mij niks hierover?' vroeg ik hem en keek om ons heen hoe iedereen weer met hun eigen zaken bezig was en naar hun les liepen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/31/2019 01:36 PM

Easton
Ik bleef staan en keek hem aan 'ja het klopt ik zit in een kartel en onze ouders weten er niks van.. het heeft niks met jou te maken ik wil mijn vaders naam gewoon in tact houden.' Zei ik tegen hem terwijl ik Paolo wat schuchter zag kijken 'het is misschien beter als je er niks van afweet oké' zei ik tegen hem 'ik weet niet hoe Saia er achter is gekomen.' Viel me toen op.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/31/2019 02:15 PM

Mathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Je had me moeten inlichten dat je met die shit bezig bent. Wat als er nu iets was gebeurd?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'En Alvira zit dus ook in dat Kartel? Ze leek me juist iemand die niet met die shit bezig was.'zei ik en snapte het even niet meer. Iedereen bleek anders dan ik dacht dat ze waren. Letterlijk iedereen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/31/2019 05:53 PM

Easton

"Ze zit er niet in haar vader betrok haar erbij." Zei ik tegen hem "omdat het een lafaard is" ik keek Mathias aan "Ik betrok je er niet bij omdat jij en ik verschillende levens lijden ik kom uit de slumps en jij uit een landhuis.. maar ik besef nu dat status me niet eens moet boeien.. Ik vertrouw je," ik dacht steeds aan Saia had ze connecties met Rafael of iemand "je moet wat voor me doen.." Ik keek naar Saia die met een groep meiden stond "verleid Saia."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/31/2019 11:57 PM

Mathías
Als hij vertelde dat hij me toch wel vertrouwde glimlachte ik zwakjes. 'Je weet dat je me altijd alles kan vertellen. Je bent mijn broer. Misschien niet officieel bij bloed, maar het voelt wel zo.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Als hij over Saia begon zuchtte ik. 'Dat kan ik niet, man. Ik ben eindelijk van dat mens af.'zei ik en keek ook in de richting van Saia. Ik haatte haar intens nu. Nog intenser dan dat ik van haar hield.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/01/2019 08:41 AM

Easton

"Dan doe ik het wel.. Ik moet weten wat ze achterhoud,," al leek het me sterk dat ik haar met mijn charmes in kon palmen Saia was zo koud als steen. Ik kan me echt niet herinneren dat Saia ooit van Mathias heeft kunnen houden. Ik keek op als ik een bekend gezicht de school in zie lopen hij had precies ons uniform aan een achterbaks lachje op zijn smoel "holy shit."

Saia
Ik was aan het praten als ineens iets mijn aandacht trok als ik Rafael de school in zie lopen met een elite uniform aan. Schiet er een pijl van angst door me heen hij liep recht op mij af "Ola schoonheid," zei hij vals ik bleef verstard staan terwijl hij zijn hand op mijn wang plaatste "Heb je me gemist?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/01/2019 07:34 PM

Mathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dan doe ik het wel.'zei ik. De gedachte dat Easton aan Saia zou zitten gaf me rillingen. Ondanks dat we niks meer hadden, kon ik haar niet met mijn broer zien. Als Easton zijn mond haast open viel volgde ik zijn blik en zag ik Rafael. Ik balde mijn vuisten en beet mijn kaken samen. Als hij dan ook nog durft om met zijn tengels Saia aan te raken liep ik op de twee af, trok ik hem aan zijn Elite jasje van haar weg en verkocht hem de hardste klap met mijn vuist in zijn gezicht die ik ooit iemand had gegeven.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/01/2019 11:02 PM

Saia

Als Mathias Rafael ineens een stoot verkocht deed mijn hart een sprongetje. Hij leek echt ziedend als Rafael dan ook probeert op te staan. Hou ik het niet en geef ik hem zo een harde trap ij zijn gezicht dat hij wel bewusteloos moet zijn. 

Easton 

Als Mathias ineens er vandoor loopt en Rafael een klap verkoopt en Saia uiteindelijk de daad afmaakt. Loop ik op de 2 af "wat is hier aan de hand!" Ik trok Mathias snel bij dit gedoe weg terwijl iedereen naar Rafael keek die bewusteloos was geslagen. Maar onderweg bij het weglopen zag ik in een flits Gulio in hetzelfde elite pakje "Alvira!" Drong het ineens in me door. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum