ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/02/2019 11:41 AM

Mathías
Ik voelde de woede door mijn lichaam razen en als hij probeert op te staan maakt Saia het af. Precies wat hij verdiende! Als Easton me weg trekt trok ik me los. ‘Die goorlap hoort achter tralies.’ Siste ik en keek naar zijn bezorgde blik en fronste. ‘Wat is er met Alvira?’ Vroeg ik hem verward en keek naar de menigte die om Rafaël stond.

Alvira
Terwijl ik mijn handen waste op de wc keek ik in de spiegel. Ik hoorde ophef buiten, maar gaf er niet echt aandacht aan. Het was wel even fijn dat de drama niet op mij was gericht. Als de deuren opeens open gaan keek ik op. Het was wel een bekend gezicht maar helemaal plaatsen kon ik het niet. ‘Hallo miss Vargas. Ik kom een rekening vereffenen.’ Zei hij en ik wou snel langs hem lopen maar hij duwde me hardhandig tegen de muur en zette een mes tegen mijn keel. ‘Je moet niet bij mij zijn. Mijn vader is degene die je belazerde’ zei ik lichtelijk in paniek.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/02/2019 05:45 PM

Easton

Ik rende Gulio achterna als ik hem opvang in de wc en hij een mes op Alvira haar keeltje had liggen. Geef ik hem zo snel mogelijk een stoot met mijn elleboog hij herpakte zichzelf en begon met het mes te zwaaien." Amine is niet klaar met haar!" Zei Gulio terwijl ik hem probeerde te ontwijken "Alvira maak dat je wegkomt!" 

Saia

Als ik Mathias en Easton ze praten loop ik op Mathias af 'wat is er  aan de hand?" Iedereen leek onrustig ik zag dat Rafael mee genomen werd door de decaan en wachtte af op Mathias zijn reactie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/02/2019 06:03 PM

Alvira
Als Easton binnen komt en hem een stoot geeft voelde ik dat ik eindelijk weer een beetje kon ademen. Ik negeerde Easton en zag dat de handlanger van Amine met zijn rug naar me toe stond. Ik trapte hem zo in zijn edele delen waar hij naar greep en zette vervolgens met mijn hak een trap in zijn rug waardoor hij omviel. Ik zette mijn hak op zijn rug zodat hij moest blijven liggen. 'Zeg maar tegen Amine, dat ik er wel klaar mee ben en dat ze haar zaken in dr reet kan steken.'zei ik en ging vervolgens met mijn voet op zijn hand staan waarna hij met een schreeuw van pijn het mes los liet. Ik pakte het op en gaf het aan Easton. 'Dankjewel, nogmaals.' zei ik waarna ik een kus tegen zijn lippen drukte en de wc uit liep. Eenmaal buiten ging ik tegen de muur aan staan en haalde diep adem. Ik gedroeg me alsof ik niet bang was, maar ik scheet 7 kleuren.

Mathías
Ik keek op als Saia op me af kwam en Easton rende al weg. Ik keek kort naar mijn vuist die bloedde door de harde klap die ik Rafael had gegeven en ik keek vervolgens weer naar haar. 'Niks, iedereen maakt een beetje ophef omdat Rafael hier is. Hij hoort hier niet te zijn. Hij hoort achter de tralies.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/02/2019 06:30 PM

Easton

Ik keek toe hoe Alvira Gulio afmaakte en trok hem vervolgens aan zijn kraag naar me toe." Jij en Rafael kunnen maar beter van haar afblijven en verdwijnen." Gulio grinnikte "dus je weet zeker dat je keert tegen Amine en de kartel?" Een kort gevoel van twijfel ging door me heen maar het boeide me niet hoe Amine beloofde me wraak en dit is mijn reactie ik sloeg hem knock out en kwam toen overeind. Ik verliet de toillete en zag Alvira nergens meer.


Saia
"Wie hou je voor de gek" hij was slecht in liegen " lijkt er op dat je broer in de problemen zit.. of nou ja hij maakt het zijn probleem." Rafael en Gulio kwamen hier alsof ze nieuwste leerlingen waren en volgens mij gevoel is Amine uit haar fel gesprongen. Mijn vader deed geen zaken met drugsbaronnen zij werkte onder hem zodat we alle empiriums om zeep konden helpen.. Ik had alleen de fout gemaakt om verliefd te worden op Raf.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/02/2019 07:08 PM

Mathías
'Als je het al weet, waarom vraag je me het dan?' vroeg ik haar en zuchtte. Alvira verliet de school en van Easton was nog geen sein te bekennen. Ik haalde een hand door mijn haar en draaide me weer naar Saia. 'Waar is je nieuwe vriend? Misschien wou hij Rafael ook nog een klap verkopen.'zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Hoe een grote bitch ze ook was, ze bleef onwijs lekker.

Alvira
Ik liep de school schuchtig uit naar mijn auto waar ik snel in stap en begon te telefoneren. Hier wist ik tenminste zeker dat niemand me afluisteren kon. 'Alvira! Está todo bien? Estaba tan preocupado!' hoorde ik mijn moeder. 'Escucha mamá, quiero que tú y Daniel empaquen tus cosas y te vayas a la casa de vacaciones en Cuba. Nunca me perdonaré a mí y a mi padre si algo te sucede.' Zei ik met een trillende stem. 'En jij dan?' vroeg ze. 'Ik red me prima, zorg dat jullie over een uur weg zijn. Ik zorg dat de tickets klaar liggen op het vliegveld. Te amo.' Ik hing op en sloeg op mijn stuur. 'FUCK!'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/02/2019 08:15 PM

Saia

"Ik heb geen nieuwe vriend" zei ik kalm tegen hem." Plus waarom zou jij je daar druk om maken?" Easton kwam op ons afgelopen "enig idee waar Alvira naar toe is gegaan?" Vroeg hij "naar buiten als ik jou was zal ik haar maar jiet achterna gaan." Easton fronste "Hoezo?" Ik keek hem met een lachje aan ,"je weet wat er mensen gebeurt die zich tegen een kartel keren?" Ik vertikte het om hem te helpen om iedereen hier te helpen aangezien ze me allemaal als oud vuil behandelde.

Easton

Als ze dat zegt lach ik "hoe weet jij dat?" Zei ik ze keek me aan alsof ik dom klonk "hoe denk je dat ik Rafael heb ontmoet?" Zei ze "ooit was ik ook een Alvira.. mijn vaders bloedgeld heeft me een hoop ellende bezorgd.. maar mijn moeders dood heeft ons rijke leventje gered." Ze keek me toen ineens met een koude blik aan "als je Alvira wil redden vind dan eerst de boos doener." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/02/2019 08:20 PM

Mathías
Ik keek boos naar Saia. 'Waar bemoei jij je mee. Easton laat zich niets aanpraten van jou manipulerende spelletje.'zei ik tegen haar en zuchtte. Ik moest van Easton informatie inwinnen en door haar te blijven haten zou dat niet bepaald gaan lukken, maar ik vond het moeilijk na de pijn die ze bij me veroorzaakt had. 'Als je snel bent haal je dr nog in. Ze is net pas naar buiten. Ze leek een beetje in shock.' zei ik tegen Easton en hoopte van harte dat hij naar mij zou luisteren en niet naar Saia.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/02/2019 08:25 PM

Saia

"Hou je kop Mathias alsof jij verstand van dit leven je bent maar een rijke knul." Zei ik kleinerend tegen hem "manipuleren?" Ik giechelde ironische "jij was de gene die alleen seks van me wilde." "Genoeg love birds" zei Easton "Saia kom mee." Ik fronste "ik?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/03/2019 12:06 AM

Mathías
'Hou je fucking bek je weet dat ik van je hield.' siste ik naar haar. 'Zoek het uit.' Ik liep vervolgens naar de kantine waar ik een appel nam en werd aangestaard door iedereen. Ik rolde mijn ogen. Je slaat een keer iemand neer en je krijgt alleen maar stank voor dank en gapende irritante mensen zonder leven.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/03/2019 09:17 AM

Saia

"Je hield niet echt van me want anders moest mijn broer je niet van me weghalen die ene dag!" Riep ik hem woedend achterna "klootzak!" Ik was boos maar ik het niet toegeven dat ik verliefd op hem was en dat niemand anders wat voor me betekende. Hij en ik waren beide kapotte zielen. Easton keek Mathias bekwaam na "ooit moeten jullie gewoon weer seks hebben samen." Ik rolde mijn ogen "hij moet gewoon niet denken dat alles van zelf naar hem toe komt." 

Easton

Ik nam diep adem en begreep Saia wel "Mathias is niet zichzelf en jij ook niet Alvira en jullie trust issues hebben de relatie geschaad.. jij word er onzeker van dat het "voormalig rijkste meisje van school al je vrienden inpikt waardoor je een drugs gebruikende slet was geworden." Zei ik "En Mathias weet wat hij wilt maar hij is te koppig en stom om naar zijn geweten te luisteren.. hij haat je nu omdat je hem onzeker maakt je bent lekker Saia bloedmooi en zeker gewild..Mathias weet dat 10 andere zo over hem heen kunnen lopen ookal is hij de rijkste snob van Madrid hij is niet zo perfect als het lijkt.. Je zou meer over zijn gevoelens moeten na denken inplaats in alleen die van jezelf." Ik nam diep adem "maar ik heb een meisje te redden en jij gaat mee." Ik dacht aan Alvira we hadden niks maar ik wilde haar vader laten boeten en Saia zou me naar hem toe lijden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum