ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 20.12.2019 10:45

Mathías
Ik zuchtte. 'En Alvira dan? En zeg me nu niet dat ze stront voor je betekend. Ik ken je langer dan vandaag.'zei ik tegen hem en ging op zijn bed zitten. Ik kon het even niet meer hendelen. Ik raakte iedereen kwijt waar ik van hield. Ik kreeg een kind. Mijn vader zal terug eenzaam worden en aan de drank slaan. 'Alles gaat mis in mijn leven door mijn eigen gedrag en keuzes, daar heb jij niks mee te maken. Ik ben gewoon een loser daar kan jij niks aan doen. Ik drink en doe drugs omdat ik het wil niet omdat jij het me opdringt.' 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 20.12.2019 10:13

Easton
Ik knarstande en bekeek hem "het word tijd dat je een man word Mathi." Ik wenkte mijn moeder om te gaan en moest dit afhandelen. Ik liep naar mijn kast en haalde daar een foto vandaan van toen we nog 10 waren ofzo we speelde grijnzend met een bal.. Ik stopte die in mijn  binnenzak van mijn jas "je word vader met mij in de buurt raak je afgeleid ik weet dat ik veel voor je beteken.. maar ik ben ook 1 van de redenen waarom alles mis gaat in je leven." Ik nam diep adem "Ik kom terug dat beloof ik." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 20.12.2019 10:04

Mathías
Als hij verteld dat hij iemand heeft vermoord slikte ik kort. 'Je gaat helemaal nergens heen. Ik heb je nodig.' zei ik tegen hem en keek hem serieus aan. 'Als je weg gaat ben je geen haar beter dan Joshua.' zei ik. Meer uit boosheid dat hij dit overwoog, dan dat ik het echt meende. Easton was 10 keer beter dan Joshua. Ik wist niet of ik het door kon komen om te veranderen voor mijn zoon als Easton er niet was. Dan was ik al helemaal geneigd naar de drugs te grijpen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 20.12.2019 09:59

Easton
"Ze heeft gelijk." Ik draaide me naar Mathias om "Ik zit al maanden in de mafia Mathias..  Ik ben beschoten wat zo weer kan gebeuren.. Ik heb moord gepleegd." Mijn moeder hield wijselijk haar mond ik was haar zoon voor mij zou ze ver gaan." Je bent het beste broertje dat ik kan wensen maar ik moet weg hier." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 19.12.2019 10:25

Alvira
Ik ging in mijn auto zitten en sloeg huilend tegen het stuur aan. Rot joch! Ik voelde me nu nog kutter dan toen hij een geweer op me richtte en ik mijn vader vermoordde. Ik begon maar te rijden en wou gewoon weg. Ik hoefde nu niet meer over mijn schouder te kijken. Amine was dood. Ik slikte en besloot niet naar huis te rijden. Ook niet naar het strandhuis. 

Mathías
Ik was terug gekomen van de echo en hoorde wat Easton zijn moeder zei. 'Dit is bullshit. Er is hier nog nooit iets gebeurd. Easton leeft toch nog? Jullie blijven gewoon hier, al moet ik er zelf voor zorgen dat iedereen hier veilig kon wonen.' zei ik. Ik raakte in mijn hoofd in paniek. Zonder Easton kon ik niks. Hij kon me dan wel een klap hebben verkocht en ik was ongelofelijk boos op hem. Hij was meer een broer voor me dan dat Joshua ooit geweest was. 'Mathi lieverd, het gaat gewoon niet.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 19.12.2019 10:20

Easton
Ik voelde de steek van schuld door me heen gaan alsof ik net nog een keer beschoten werd." East?" Mijn moeder kwam mijn kamer binnengelopen en ik had er eigenlijk geen behoefte aan." Ja?" Zei ik op een toon alsof ik er wel zin in had ze ging zitten op mijn bed en keek om zich heen "Ik ben van plan om te gaan scheiden van je stiefvader." Als ze met die onzin op me afkomt kijk ik haar geïrriteerd aan "hoezo je bent stapel op Hareld." "Ja maar jij bent hier niet veilig.. je lijkt op je vader Easton je brengt ons in gevaar." 


Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 19.12.2019 10:08

Alvira
'Dus dat is het? Je gebruikt mij als lok aas om die bitch te kunnen vermoorden en laat mij met de troep achter? Ik heb geen enkel moment misbruik van je gemaakt. Ik heb zelf gezegd dat ik mijn gevoelens niet zou opdringen totdat jij je fucking geheugen terug had en wist hoe je je over mij voelde.' zei ik tegen hem en gooide een stapel handdoeken naar hem. 'Je weet verdomme dat het voor mij meer betekende!' riep ik. 'Ik had Amine niet moeten geloven. Ik had me niet meer moeten inlaten met jou hoeveel kogels je ook voor me had gevangen.'zei ik en voelde tranen in mijn ogen opkomen. 'Val dood.' zei ik en liep vervolgens de badkamer uit op weg naar buiten.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 19.12.2019 09:25

Easton

Als Alvira mijn huis binnen komt vall3en en ik naakt van onder de douche vandaan komt. Kijk ik haar zwaar geïrriteerd aan "ja maar toen was ik makkelijk te beïnvloeden halve geheugen kwijt Alvira.. " ik pakte een handdoek en vond het niet eens meer raar dat zijn mijn huis binnen kwam vallen.. dat deed ze wel vaker." Amine is dood en wik hebben helemaal niks meer met elkaar te maken.. het enige wat ons bind is dat we neukmaatjes waren." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 19.12.2019 11:36

Alvira
Ik keek met open mond van boosheid naar zijn appje. Ik besloot school te skippen en liep naar beneden. Ik nam de auto en reed naar de Hugues. Met de reserve sleutel maakte ik de deur open en ik hoorde boven de douche lopen. Ik liep naar Easton zijn kamer om vervolgens zijn badkamer binnen te lopen. Het boeide me niet dat hij aan het douchen was. 'Wat de fuck denk jij?! Ik ruim jou rotzooi op, ik ben een vriend geweest voor je toen je je geheugen kwijt was en nu ben je opeens weer te goed voor me? Arrogante eikel dat je bent. De volgende keer ruim je je eigen lijken maar op. Ik laat me niet behandelen op deze manier.' zei ik boos en draaide zijn wasbak kraan open zodat hij onder koud water kwam te staan.

Mathías
Ik bekeek de monitor en ik zag helemaal niks, maar goed daar was de dokter voor. Als ze vertelde dat het een jongetje werd kon ik mijn lach niet inhouden van geluk en voelde tranen opkomen in mijn ogen. Dit is het trotste moment wat ik had gehad in mijn leven. Ik keek naar Saia en beet op mijn lip. 'Ik ga d'r helpen waar ik kan.' garandeerde ik de dokter. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 19.12.2019 08:58

Saia

De doktor smeerde mijn buik  in met wat gel en vroeg niet te veel vragen." Ik zie het hoofdje" zei ze "en als ik iets naar onder ga zie ik het geslacht en het is duidelijk dat het een jongetje word." Ik kreeg tranen in mijn ogen en glimlachte van geluk "ik zie niks raars verder waarschijnlijk word hij geboren rond augustus neem goed je rust en raak niet te oververmoeid." Haar blik ging naar Mathias "waarschijnlijk zal je vriend je daar bij helpen." 

Easton

Als ik Alvira's app binnen krijg stuur ik haar wat terug -app me niet. Ik gooide mijn telefoon aan de kant en besloot te gaan douchen en een paracetamol te slikken. Mijn hoofd bonkte als een bezetene mijn herinneringen waren vrijwel verspreid op de vloer om het zo maar even te zeggen. Ik was boos op Alvira en Mathias maar ook op mezelf ik moest die dag niet achter haar aan gaan.. haar vertellen dat ik het liefst met haar wil zijn. Gevoelens in deze wereld zijn voor watjes en worden nog je dood Easton.. dacht ik bij mezelf. Mijn herinneringen konden maar beter wegblijven eigenlijk dan had ik dit gezeik niet. Ik dacht aan Saia die zwanger was.. dan heeft die klootzak van een broer nog is geluk dat hij een wonder de wereld in zou brengen. Ik kwam mijn kamer uit en zag de beelden van gister op het feest.. foto's van mij en Alvira die elkaar aflebberen in de club. Hoe kon ik in godsnaam verliefd zijn op een verdomd zelfzuchtig wijf.. Ik zei haar nog om weg te gaan maar ik had het allemaal aan mezelf te danken.. Ik betrok haar in mijn grudge en nu was ook haar wereld naar de klote.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum