ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/03/2019 03:39 PM

Alvira
Ik was naar huis gereden en ging naar binnen via de achterkant. Als ik dan zie dat mijn moeder en Daniël er nog waren werden mijn ogen groot. 'Ik zei toch dat jullie zo snel mogelijk weg moesten.' zei ik tegen mijn moeder. 'Daniël heeft net zijn laatste spullen gepakt.' zei ze. Ik beet op mijn lippen en we vlogen elkaar in de armen. Mijn moeder snikte en ik voelde ook tranen opwellen. Daniël kwam erbij en ik haalde diep adem. 'Ik ga jullie missen, maar tot het gezeik over is moeten jullie daar blijven. Oké?' vroeg ik ze. Ze knikte en ik liet ze los. 'Neem geen contact meer op met mijn huidige nummer. Ik zorg voor een burner telefoon en dan bel ik jullie. Oké?' Ze knikte. 'Ik ga je missen zus.' zei Daniël. Ik ging hem ook missen. We scheelden elkaar maar anderhalf jaar dus ondanks soms irritaties konden we redelijk goed overweg met elkaar. 'Ga nou maar.'zei ik tegen ze en glimlachte zwak.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/03/2019 05:11 PM

Saia

Ik horde Easton aan "nou het is moeilijk" zei ik "als iedereen zich er altijd mee bemoeit," het laatste zei ik mompelend. Easton had gelijk maar op het moment was ik niet volwassen genoeg om toe te geven dat ik Mathias wil." Ik heb niks te maken met jou en Alvira" zei ik toen tegen hem "weet je zeker dat je die kaart op me wilt gooien Saia" ik rolde mijn ogen "denk maar niet dat ik een trustfund voor haar ga zijn.. als ik jou was zou ik maar een hartig woordje met Amine doen.. jij bent tenslotte de gene die Alvira wil redden."


Easton

Saia had gelijk ik knikte en belde Alvira op on te checken waar ze is. Het begint allemaal bij de bron. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/03/2019 08:02 PM

Alvira
Ik beet op mijn lip terwijl ik ze weg zag rijden. Snel deed ik de deur dicht en voelde de tranen over mijn wangen rollen. Als ik mijn telefoon voel afgaan nam ik hem op, maar ik zei niks. Wie weet wie de telefoon van Easton had kunnen hebben. Ik moest oppassen met alles wat ik deed nu. Er zouden mensen achter mij aankomen aangezien mijn vader nergens te vinden was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/03/2019 09:47 PM

Easton

"Waar ben je?" Vroeg ik direct aangezien ze opgenomen had "kom naar mijn huis daar ben je veilig." De politie arriveerde al op school en namen Rafael en Gulio mee terwijl ik alleen nog overbleef met Saia die me vragend aankeek ik liep naar buiten en was al van plan om mijn auto te pakken en naar haar toe te komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/03/2019 09:51 PM

Alvira
Ik haalde opgelucht adem als het gewoon Easton is. 'Ik ben thuis. Iedereen weet al zo goed als dat ik bij jou was vannacht. Ik weet niet of het wel zo veilig is bij jou.'zei ik en beet op mijn lip. 'Ik moet nog dingen regelen.' zei ik en keek door de gordijnen van de woonkamer naar buiten. Het maakte me allemaal maar een beetje paranoïde.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/03/2019 10:58 PM

Easton

"Dan gaan we weg." Zei ik toen tegen haar "Ik regel tickets een tijdje weg gaan kan geen kwaad.. Ik heb Mathias die op kan letten als je vader weer opduikt" wat the hell was ik mee bezig ergens naar Hawaï ofzo gaan met een meisje die je 800k schuldig is. Waar kwam al die adrenaline vandaan en waarom wilde ik haar zo graag helpen? 

Saia

Ik zag Mathias de toiletten ingaan en nam al mijn arrogantie bijelkaar en stopte ze in een zak. Ik liep hem zo achterna naar binnen "het spijt me." Zei ik "dat ik zo een arrogante bitch ben en niet aan je gevoelens dacht alles is mijn fout.. en je hoeft me niet te vergeven."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/04/2019 12:22 AM

Alvira
Ik fronste als hij we vorm gebruikt. 'Je hoeft dit niet te doen hè? Als iemand hier iets schuldig is aan de andere dan ben ik dat.' zei ik en ging op de bank zitten. 'Kom hier heen binnen een half uurtje. Wie weet wie er mee luisterd op dit moment.' zei ik tegen hem. Het zou me niks verbazen als ze mijn telefoon zouden aftappen.

Mathías
Ik was mijn handen aan het wassen toen Saia binnen kwam. Fronsend keek ik haar aan. 'Waar komt deze realisatie opeens vandaan?' vroeg ik haar terwijl ik mijn handen afdroogde. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/04/2019 07:57 AM

Saia

"Dat doet er niet toe Ik heb mijn excuses aangeboden meer niet." Ik keek naar hoe hij zijn handen afdroogde "dat is toch wat je wilde horen.. dat alles mijn fout is of niet dan?" Ik haten het om mijn excuses aan te bieden ik deed het alleen als ik wist dat het echt moest en omdat ik wist dat ik van Mathias hou.


Easton

Als ze dat zegt loop ik haar huis binnen en zie ik haar staan ik keek om me heen en zag dat meer als de helft van haar meubels waren weg gehaald." Dus dit is hoe het voelt om arm te zijn geen enkele cent meer op je pas te hebben" ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van Amine -breng me Alvira Vargas en dan kunnen we fijn onderhandelen voor een plekje hoger op- Ik deed mijn telefoon in mijn zak en keek Alvira aan " Waar zijn je moeder en broertje?"

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/04/2019 09:48 AM

Alvira
Als Easton binnen komt schrik ik kort op, maar zie dan dat hij het is. Ik zuchtte en staarde wat naar mijn nagels waar ik mee speelde. 'Ik heb gezorgd dat ze weg zijn. Ik heb nog wat geld achter de hand waar niemand aan kan behalve ik.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Mijn leven lag aan duigen en dat begon ik nu pas beetje bij beetje te beseffen. 

Mathías
'Ik wil je excuses niet horen, Saia die interesseren me geen reet. Het enige wat ik wil horen is dat jij net zoveel van mij houd als ik van jou en dat je dat ook echt meent.'zei ik tegen haar en zuchtte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/04/2019 07:34 PM

Saia

Als hij dat zegt kijk ik naar de grond mijn hoofd begon te tollen "Waar schiet ik daar mee op?" Zei ik tegen hem "de laatste keer dat ik dat tegen je zei was toen ik een drugsverslaafde was en je heb verjaagd door steeds onder invloed te zijn." Ik keek hem toen recht in de ogen  aan " als ik het nu zeg wat gebeurt er dan..?" Vroeg ik met tranen in mijn ogen. 


Easton

"Mooi dan kan jij ze volgen,"  zei ik tegen haar "Ik ga je vader vinden en lever hem af bij Amine.. als dat geregeld is kunnen je broertje en moeder gewoon terug komen." Zei ik alsof het simpel was om een geschifte oplichter op te sporen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum