ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/19/2019 12:20 AM

Alvira
Ik werd zuchtend wakker. Mijn moeder was bij het strandhuis gebleven met Daniël. Ze wou daar voorlopig ook blijven door alles wat er gebeurd was. Dat liet mij dus alleen in dit gigantische huis. De lijken waren voor gezorgd. Miguel had ze laten verdwijnen. Hij was de enige die ik kon vertrouwen. Ik beet op mijn lip. Ik weet nog hoe gestresst ik was toen ik dacht de bak in te vliegen. Ik nam mijn telefoon erbij en besloot een sms te sturen naar Easton. - Overal is voor gezorgd. Graag gedaan. -  stuurde ik enkel. Ik maakte me klaar voor school en probeerde mijn gedachtes te verzetten.

Mathías
Ik ging snel met mijn been op en neer terwijl ik stijf stond van de zenuwen. Ik had een kater van gister, maar probeerde dat niet te laten merken. Je kon gewoon voelen hoe gespannen Saia was en het liefste nam ik haar in mijn armen om haar gerust te stellen, maar waarschijnlijk sloeg ze me dan. Als vervolgens Saia haar naam werd geroepen stond ik meteen recht overeind en liep met haar en de dokter naar binnen. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/18/2019 09:36 PM

Saia
Ik en Mathias zaten in de wachtkamer met een paar andere meisjes wachtend op een abortus of de pil. Ik keek naar mijn buik en kon niet geloven dat ik een kindje droeg Mathias zijn kindje. Het liefst hield ik nu iemand zijn hand vast maar ik was hier met mijn ex en we waren uit elkaar.  We zeiden beide geen woord tegen mekaar wat alles nog erger maakte.

Easton
De volgende morgen werd ik wakker met barstende koppijn. Ik keek op mijn telefoon en zag de berichten van Tree en al mijn klasgenoten die gister op het feest waren. Het enige wat door mijn hoofd ging waren het feit dat ik Alvira had achtergelaten met een paar lijken.. en dat ik nu geen antwoord heb op wat er is gebeurt met mijn vader. Het kwam niet eens bij me op dat ik waarschijnlijk school had, dat ik aangeklaagd kon worden voor moord. Joshua was handig op het moment geweest hij gooide gewoon een pak geld neer voor een corrupte politieman en ik was zo weg gekomen met moord. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/18/2019 05:42 PM

Alvira
Ik schrok niet eens meer op van de knal en keek Easton recht in zijn ogen aan. Als hij vervolgens mijn huis uit liep keek ik hem na. Tuurlijk, laat mij maar met die lijken zitten. Ik vond het raar hoe koud hij nu opeens tegen me deed. Ik keek naar Amine haar levenloze lichaam en vervolgens naar Gulio. Ik nam mijn telefoon en belde iemand die ik kon van het criminele circuit. 'Ik heb je hulp nodig. Over een half uurtje bij mij thuis, zorg dat niemand je volgt of ziet.'zei ik. Ik hing op en stuurde mijn moeder bericht dat ik oké was.

Mathías
Ik knikte en beet op mijn lip. 'Dankje.' zei ik en bekeek haar nog kort voordat ik besloot naar huis te gaan. Het feest kon me nu gestolen worden. Er moest iets veranderen in mijn gedrag nu ik vader werd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/18/2019 05:36 PM

Saia
"Morgen om 11 uur bij mij we nemen jou auto." Zei ik tegen hem "wees op tijd." 

Easton
 Ik schoot Amine recht door haar hoofd en gooide het pistool aan de kant zonder mijn blik van Alvira los te maken." Ik ga" zei ik tegen haar Ik liep zonder iets te zeggen haar huis uit. Ik was totaal niet amused ik kon wel schreeuwen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/17/2019 09:47 PM

Mathías
Ik knikte. 'Waar en hoe laat?'vroeg ik haar en beet op mijn lip. Het voelde alsof ik droomde. Ik werd vader. Mijn soulmate werd de moeder van mijn kind. 'Ik neem dit echt serieus Saia. Ik ga dit niet verneuken zoals ik alles voor de rest in mijn leven verneuk.'


Alvira
'Hou je bek!' riep ik naar Amine. Ik keek naar Easton. 'Ik ga niet. Dit wijf heeft mijn leven verpest. Ik heb mijn vader vermoord, dat plezier heb ik van je afgenomen dus daarom laat ik het nu aan jou over, maar no way dat ik jou hier alleen laat met die kuthoer. Ik wil haar dood zien en je kan doen met me wat je wil Easton. Schiet maar. I dare you.'zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/17/2019 09:32 PM

Easton
"Alvira ik zei ga!" Zei ik boos tegen haar "Je hord hem." Zei Amine lacherig en een bebloede mond "ga duifje voordat hij je nog neerknald" mijn handen waren aan het trillen als een bezetene.. Een storm van woede en pijn zat in me. Ik moest de waarheid weten over mijn vader.. 

Saia
"Goed" zei ik bij het laatste wat hij zei slikte ik." Fijn dat je volwassen reageerd" wist ik alleen uit te brengen "morgen moet ik naar de consultatie en krijg ik te horen wat het word." Zei ik tegen hem "van mij mag je mee gaan." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/17/2019 09:23 PM

Mathías
Ik knikte instemmend. 'Zolang ik je maar mag helpen met het kindje en in zijn of haar leven mag zijn, maakt het me niet meer uit wat jij van me vind. Ik weet dat je bent verder gegaan en dat respecteer ik.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Als je maar weet dat ik nog altijd om jou geef.'


Alvira
Als ik opeens een pistool tegen mijn hoofd voelde, ging mijn hartslag omhoog en pompte het als een razende. Ik haalde diep adem en keek naar mijn moeder die Daniël in haar armen had en mij bezorgd aankeek. Als Easton me dan aan de kant duwt kwamen mama en Daniël in mijn armen. Ik keek hoe Easton Gulio dood schoot en trok Daniël zijn gezicht tegen me aan zodat hij het niet hoefde te zien. Als uiteindelijk Easton zei dat we moesten gaan schudde ik mijn hoofd. 'Mamí, lleva a Daniël a la casa de la playa. Te estoy siguiendo bien, de acuerdo?'zei ik tegen mijn moeder. Ze knikte met tegenzin en rende met Daniël het huis uit. Ik liep naar de twee toe en trok Amine aan haar haar met haar hoofd naar achter. 'Hoe vind je het nu? Opgejaagd te worden? Onder schot te staan? Hè!' riep ik boos en sloeg haar vol met haar hoofd tegen het aanrecht. Ik liet haar los en keek naar Easton om het af te maken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/17/2019 09:10 PM

Saia
"Ik laat je er zijn als vader" zei ik tegen hem "maar ik moet jou niet meer." Mathias moest zich zelf maar bewijzen. Hij moest iets doen aan zijn leven dan een verwaand stom joch spelen.. Ik ben afgekickt en heb mijn scholarship gefixt ik was nog niet helemaal verbeterd.. maar ik heb tenminste mijn ongezonde tiener jaren achter me gelaten.


Easton
Mijn pistool lag op Alvira haar achterhoofd mijn ringvinger op de schietknop. Amine liet haar mes vallen terwijl Alvira's broertje naar zijn moeder rende. Amine glimlachte "Je herrinerd het weer."  Mijn gedachtes stonden op nul ik liet  mijn pistool zaken en duwde Alvira aan de kant "waar is Gulio?" Vroeg ik haar direct een streep kwam op haar gezicht terecht." Niet hier" ze liet haar vingers langs mijn gespierde armen glijden "kom met me mee Easton." Ik zag in haar ogen dat ze me aan het lijntje hield voor ik het wist liet ik 3 kogels los op de voordeur Gulio viel bloedend naar binnen en Amine probeerde net bij het aanrecht te komen om zo een mes door mijn keel te steken. Ik  was haar voor en stak een vork door haar hand op het aanrecht. Ze schreeuwde het uit en keek me fel aan "Stom joch!" Blafte ze ik draaide me om naar Alvira "vertrek." Zei ik alleen mijn ogen hadden geen gloed.. Mijn hoofd stond op moorden en martelen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/15/2019 01:10 PM

Mathías
'Dat is omdat ik je nodig heb Saia. Zonder jou ben ik niks.'zei ik tegen haar. 'Je kunt dat kind nu wel in je eentje opvoeden, maar zelfs dan krijgt het niet het leven dat hij of zij verdient. En wat als hij of zij ouders wordt? Denk je dat ze niet zouden willen weten wie hun vader is?' zei ik tegen haar. 'Het is echt niet dat ik rond neuk en feest als het kindje er is. Je weet hoe ik kan zijn als ik samen met jou ben.'

Alvira
'Wat moet je Amine, laat mijn familie hierbuiten.' zei ik tegen haar. Achter mijn rug belde ik met Easton, hopende dat hij opnam en hoorde wat er aan de hand was. 'Blijkbaar doen al jou geliefdes er alles aan om jou in leven te houden. Dat maakt het voor mij een beetje onmogelijk.' zei ze. 'Dus vermoord ik hen eerst een voor een. Startend met jou lieve broertje hier.' zei ze en zette het mes tegen zijn keel. 'Ik ben er nu toch, laat hen met rust. Als je mij nu vermoord bespaar je je wat werk.' zei ik en zag de angst in Daniël zijn ogen. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/15/2019 12:57 PM


Saia

"Kijk naar ons Mathias" zei ik met tranen in mijn ogen." We zijn gebroken kinderen met geen plan.. Ik wil niet dat dit kind het leven krijgt wat wij hebben geleden." Mijn plan was om weg te gaan van hier en ons kind in mijn eentje op te voeden." Dat is waarom ik gestopt ben met dit" ik wees naar de club "het was een zelfzuchtige keuze om het te verzwijgen maar ook jij weet dat je moet veranderen.. elke keer wanneer ik even weg van je kijk raak je de weg kwijt." 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum