ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/04/2019 11:57 PM

Alvira
Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Nee.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Ik ga andere mensen niet mijn shit laten opruimen. Ik ben klaar met dat princessen gedrag. Ik kan prima voor mezelf zorgen. Ik spoor die klootzak zelf op en zorg dat ie weg kan rotten voor wat ie gedaan heeft.' zei ik en gooide mijn telefoon op de grond waarna ik er keihard met mijn hak op stampte waardoor ie kapot ging.

Mathías
'Wat schiet je op met alleen je excuses aan te bieden?' kaatste ik terug en leunde tegen de wasbak. 'Nee, je verjaagde me door steeds afstand van me te nemen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waarna ik dichterbij haar ging staan. 'Als je het nu zou zeggen zou ik je zoenen en je terug de mijne maken.' zei ik tegen haar en veegde een traan van haar wang die naar beneden rolde.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/05/2019 06:56 AM

Saia

Als hij dichterbij komt en me aanraakt voel ik een steek van vlinders in mijn buik gaan. 4 woorden Saia ik opende mijn mond en keek hem aan " Ik hou van je., " 

Easton

Als ze mijn hulp afkaatst bekijk ik haar "fine," zei ik tegen haar Ik keek naar hoe ze haar telefoon kapot maakte. Er was nog 1 optie om haar te overtuigen dat ze mij nodig had.. Ik liep op haar af en zoende haar teder alsof ik verliefd op haar was. Met een kus kon je mensen zeker overtuigen. Al wist ik niet o het nou verliefdheid was of de fact dat ik wraak wou nemen op haar vader. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/06/2019 07:37 PM

Alvira
Als ik plotseling de lippen van Easton tegen de mijne voelde zoende ik kort met hem mee en trok vervolgens wel weer terug. 'Eigenlijk is dit alles behalve het goede moment.' zei ik tegen hem en likte kort langs mijn onderlip waarna ik er op beet. Mijn blik ging naar zijn lippen. Ik weet niet hoe die het deed, maar hij deed toch wel iets met me. Wat nooit de bedoeling was.

Mathías
Als ze het zegt, dit keer nuchter, glimlachte ik en plaatste mijn lippen teder tegen de hare terwijl mijn handen haar gezicht omvatte. Na een paar seconde keek ik haar terug aan. 'Ik hou ook van jou.' Ik drukte mijn lippen terug tegen de hare en liet mijn handen afdwalen naar haar onderrug waar ik haar dichter tegen me aan duwde.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/06/2019 10:00 PM

Easton

Ik glimlachte tegen haar lippen aan " Dit is het beste moment," ik nam haar hand vast "laten we gaan voordat Amine je vind." Zei ik tegen haar " met mij ben je veilig." Leugens. Ik nam haar mee naar mijn auto en keek nog even over mijn schouder naar haar huis vertrouw nooit een Salazar. 

Saia 

Ik liet zijn lippen los en keek hem aan in zijn ogen "zo moeilijk ben je niet om te overtuigen." Zei ik tegen hem ik nam zijn rechterhand vast "ben je met de limo?" Vroeg ik hij wist vast wel waar ik naartoe wilde en wat ik wilde.. seks met Mathias was als je er aan begon dan moet het elke dag overal en onder invloed van wiet. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/06/2019 10:10 PM

Alvira
Als hij dat zei voelde ik mijn gezicht wat warm worden. Waarom bloosde ik? Ik kneep zachtjes in zijn hand als hij die vastnam en liet hem me meenemen naar zijn auto. Ik keek nog een keer naar mijn huis en beet op mijn lip. Misschien kwam ik hier wel niet meer terug.

Mathías
Ik haalde een hand door haar haar heen en glimlachte tegen haar lippen. Als ze vroeg of ik met de limo was grijnsde ik. 'Dan hoop ik wel dat we dit keer niet onderbroken worden.'zei ik grappend en ik nam haar aan haar hand mee de toiletten uit naar de parkeerplaats waar de limo al stond te wachten om me thuis te brengen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/11/2019 10:09 PM

Saia

"Hoelang hebben we het wel niet gedaan?" Zei ik onderweg in de limo. Ik bekeek hem en besefte hoe lang geleden het was dat ik aan zijn piemel had gezogen. Ik werd er nerveus van na alles wat er was gebeurd kon ik niet eens normaal denken.

Easton

Ik ree richting new Hampshire en zetten het muziek wat harder terwijl ik in mijn achteruitkijk spiegel bleef kijken. Ik voelde Alvira's ogen naar me kijken niet oplettend maar alsof ik een snack was. Als ik dan een grijze Mercedes achter ons zie rijden vertraag ik een beetje." Alvira" begon ik terwijl ik de auto stopte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/11/2019 10:48 PM

Alvira
Terwijl we in de auto zaten keek ik merendeels door het raam. Af en toe liet ik mijn blik afglijden naar Easton die achter het stuur zat. Ik bevatte het nog niet helemaal dat ik uitgerekend met hem hier zat om mijn veiligheid te garanderen. Ik beet op mijn lip en werd soort van wakker geschud als hij mijn naam zei en de auto stopte. 'Waarom stop je?' vroeg ik hem verward en zag een grijze mercedes achter ons.

Mathías
'Te lang.' zei ik met een grijnsje. 'Betere vraag nog, hoe lang is het wel niet geleden dat we het beide nuchter hebben gedaan.' zei ik en legde mijn hand op haar dij en kneep hier zachtjes in. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 12:41 PM

Saia
Als hij me aanraakt schiet er een kreuntje vanuit mijn keel. Wat als dit een streek was Saia? Ik keek Mathias aan terwijl het nat begon te worden tussen mijn benen." Heb je een joint?" 

Easton
"Stap uit" zei ik tegen haar Ik keek haar niet aan terwijl ik Amine vanuit de mercedes zag komen. Had ze zich verdomme aan die deal gehouden? Als ik Gulio daarna met haar vader heel huids uit de auto zie komen. Worden mijn handen jeukerig ik kon niet wachten om mijn prijs in handen te nemen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 01:11 PM

Alvira
Ik zag Amine uitstappen en sloeg Easton een paar keer tegen zijn arm.'Me traicionaste, idiota sucio!'riep ik en keek vervolgens achterom waar ook mijn vader uitstapte met Gulio. Ik stapte uit en begon te rennen, maar als ik een pistool knal hoorde stopte ik met mijn armen omhoog. 'No haría eso si fuera tú, cariño.' hoorde ik Amine zeggen en draaide me om. 'Wat wil je van me. Je hebt mijn vader al.'

Mathías
Ik drukte een kusje in haar nek en sabbelde vervolgens even aan haar oorlel. 'Kun je me nuchter niet aan?' vroeg ik haar met een grijnsje. No way dat ik haar drugs zou geven. Ik wou niet op mijn geweten hebben dat ze weer terug zou gaan gebruiken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 02:52 PM

Easton

Ik stapte uit en stopte een joint tussen mijn lippen. Waarna Gulio me een pistool gaf ik legde het koude ding op Alvira's vader zijn voorhoofd." Wie de fuck ben jij?" Vroeg hij met een beetje angst in zijn stem maar zijn woede verscherpte het. Ik grijnsde breed "wie ik ben?" Zei ik met een grijns "Easton Narcos zoon van Gabe Narcos de man die je hebt vermoord." Ik wees mijn pistool nu richting Alvira en legde mijn vinger op de trigger." Je mag kiezen het is jij of Alvira bloed voor bloed." De man keek me ijzig aan maar herstelde zich "Ze is niet eens mijn dochter ik ken haar niet.. al schiet je haar ze heeft me verraden een dochter veraad haar vader niet." Amine keek me schichtig aan wat was mijn keuze? 


Saia
Voor ik het wist zat ik boven op zijn schoot ik trok zijn bloes met een ruk open en liet mijn rechterhand door zijn haren glijden. Ik voelde zijn pik stijf worden tegen mijn vriendin en grijnsde breed. Goed dan wist ik dat ik nog even geil voor hem ben.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum