ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/15/2019 12:50 PM

Mathías
Als ze het bevestigd slikte ik. 'Waarom heb je het me niet verteld?' vroeg ik en keek haar aan. Ik zag dat het haar wel een beetje dwarszat. Ik beet op mijn lip. 'Als ik dit geweten had dan...' zei ik en wist niet waar ik mijn handen moest laten dus ik deed ze maar in mijn zakken. 

Alvira
Als ik zie dat het nog gewoon goed verliep besloot ik te vertrekken. Ik stuurde een sms'je naar Easton. - Waar was die klap goed voor? Bel me aub. - Ik nam een taxi naar huis en wist niet wat er nu allemaal was gebeurd vanavond. Misschien had ik beter niet kunnen gaan. Wat als Amine me gezien heeft. Het is haar de vorige keer niet gelukt om me om te leggen, misschien dit keer wel. Als ik thuis kwam hoorde ik gestommel in de woonkamer. Ik deed het licht aan en zag Amine met een mes en mijn moeder en broertje vastgebonden op de bank. 'What de fuck Amine!' zei ik en voelde de angst. 'Welkom thuis.' zei ze met een vieze grijns.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/15/2019 12:37 PM

Saia

Als Easton het echt heeft verteld aan Mathias kom ik zijn auto uit. En neem ik afstand van Mathias " ja" zei ik toen simpel "ik ben al 4 weken zwanger."  De kilheid in mijn stem stierf een beetje weg.. Ik kon wel huilen maar ik deed het niet. 

Easton

Ik ging naar een motel en wilde met niemand praten tot dat Amine onder de grond lag. Het mixte allemaal gewoon niet goed met elkaar al die tijd lag ik te feesten en te genieten.. terwijl de gene die mij had neergeschoten vrij rondliep. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/15/2019 12:16 PM

Mathías
Ik stond met d'r te dansen als vervolgens Easton terug komt. Hij trekt me weg en ik voel vervolgens een vuist in mijn gezicht. 'Dude wat de fuck!' riep ik naar hem. Als hij dan zegt dat ik vader werd keek ik verward. Aangezien hij boos was keek ik als eerst naar Alvira. 'Uhm nee, ik ben het niet.' zei ze. Ik liep naar buiten waar het rustiger was en voelde aan mijn bloedende gezicht. Waar was die klap voor nodig. Eikel. Als ik verderop in de auto Saia zie zitten liep ik erop af en trok de deur open. 'Is het waar?'

Alvira
Ik was gewoon zorgeloos aan het dansen als vervolgens Easton binnen komt razen en Mathi een stoot geeft. 'Easton!' riep ik en liep naar Mathías toe. Als hij denkt dat ik het was dan had hij het goed mis. Ik keek hem na en besloot om naar huis te gaan. Er was niks meer leuk aan deze avond. Ik zei tegen Gwen dat ik ging en liep naar buiten waar ik Mathías bij de auto van Easton zag staan en tegen iemand zag praten. Ik ging om het hoekje staan waar ik minder opviel. Ik wou er zijn als het uit de hand liep want Mathías was not pleased.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/15/2019 12:09 PM

Saia

"Nooit van mijn leven dat ik jou hulp ooit nodig zal hebben." Zei ik direct hij klemde zijn handen rond het stuur. En wist niet zo goed wat hij moest doen." Het gaat er om dat je moet oppassen Easton.. je kan met Alvira zijn maa vergeet" hij onderbrak me "wie heeft gezegd dat ik met haar wil zijn?" Zei hij ineens fel " Ik vertel Mathias dat je zwanger bent als je me je niet laat helpen." Als hij me chanteert begin ik te lachen "doe maar ik denk niet dat het hem iets kan schelen." Al betwijfelde ik dat "dat gaan we nu zien."

Easton
Ik stapte de auto uit en was laaiend op iedereen. Als ik Mathias vind met een wijf trek ik hem aan zijn schouder naar me toe en geef ik hem een vuist voordat ik hem het nieuws zou overbrengen. Ik trok hem aan zijn kraag naar me toe "gefeliciteerd met je toekomstige baan als vader." Ik liet hem los en verliet de club ik moest Amine vinden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/15/2019 12:02 PM

Alvira
'Ik manipuleer helemaal niemand. Hij doet waar hij zelf zin in heeft.' zei ik tegen haar. Ik zag vervolgens Easton haar meetrekken naar buiten. Ik fronste. Hij negeerde mij volledig. Prima, laat ook maar. Ik liep terug de dansvloer op en begon weer met de groep te dansen.

Mathías
'Fine.' zuchtte ik. Hij liep langs me naar binnen waarna ik ook maar weer naar binnen liep. We zouden geen geheimen meer hebben, maar blijkbaar was hij dat ook weer vergeten. Als ik de rest weer vind begon ik te dansen. Ik nam nog een paar pillen en probeerde alles te vergeten. Als ik verderop een lekker wijf zie begin ik met haar te dansen. Zij ging vanavond mee naar huis.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/15/2019 07:16 AM

Saia

Ik keek op naar Alvira "dacht je echt dat Easton op een dag niet zijn geheugen terug zou krijgen?" Vroeg ik haar "Ik heb het al gezegd het was even leuk dat zijn geheugen weg is..  maar Easton zijn verleden gaat dieper dan de playboy Easton die je nu gemakkelijk kan bespelen Alvira." Zei ik tegen  haar Ik nam mijn laatste slok cola "maar alweer is dat niet mijn probleem want ik heb hem helemaal nergens voor gebruikt." Ik kwam glimlachend overeind "hou je taai." 

Easton

Ik keek geïrriteerd op naar Mathias "dat gaat je niks aan." Ik liep boos terug naar binnen en zag Alvira ik kon het nu niet hebben.. Ik kon haar niet onder ogen komen. Ik liep op Saia af en trok haar mee naar buiten naar mijn auto "hey laat me los Easton Ik heb er niks mee te maken!" Ik luisterde niet en rukte de deur open van mijn Porsche waarna ik haar erin duwde en zelf instapte." Hoelang heb je al contact met Amine?" Vroeg ik "Ik heb geen contact met haar sinds de dag dat ze mijn vaders huis in de fik stak.. Ik heb helemaal niks te maken met die vrouw.. behalve dat ze precies hetzelfde gezicht als mij heeft maar dan lelijker." Ze zakte onderuit "hoe heb ik nooit kunnen weten dat het je moeder is" "omdat ik er niet over praat.. wat ga je nu ook een zwanger tiener meisje neerschieten?" Ze maakte een pistool gebaar "eigenlijk ga je gang." Als ze bekend dat ze zwanger is kijk ik direct naar haar buik." Hoelang al?" "4 weken" "weet Mathias het?" "Wat denk jezelf?" Even zwijgen we "goed het spijt me alvast van hoe ik me gedragen heb." Ze fronste "ja ik en Mathi hebben Alvira geneukt toen het uit ging... Ik heb Mathias gebruikt om me niet slecht te voelen over mijn geheugen." Zei ik "bespaar je zonde Mathias is gewoon een idioot en ik moet hem niet meer." Zei ze fel "ja maar je draagt wel zijn kind." "Gaan we het nou hebben over je geheugen of wat herinner je alles?" Als ze dat vraagt knik ik "ik snap niet waarom Alvira me zo aan het lijntje heeft kunnen houden.. hoezo gebruikt ze me om haar populariteits meter omhoog te houden.. en waarom doet Mathias of dit alles oké is ik was mijn halve geheugen kwijt heb iedereen in de shit gewerkt... niemand die dacht dat ik misschien in levensgevaar ben.. straks komt Gulio me weer neerknallen." Zei ik tegen haar angst overspoelde me maar ook wraak ik wist alles weer en ik zou wraak nemen op die gene die dit met me gedaan heeft." Wanneer mensen een makkelijke weg zien nemen ze die sneller Easton." Zei ze zuchtend ze aaide over haar buik ik bekeek haar en merkte dat ik haar mooi en vredig vond geworden "laat me voor je zorgen inplaats van Mathias."  Ik nam aan dat Joshua het al wist een kleine Hugues  op komst en omdat Mathias me gebruikt heeft neem ik verantwoordelijkheid voor haar kind. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 09:34 PM

Alvira
Ik liet Gwen los en hoorde gejoel om ons heen. Ik grijnsde breed en begon wild mee te dansen met de rest. Binnen een kwartiertje begon de drugs te werken en ik voelde me losjes, vrij. Alsof er geen zorg op de wereld was. Maar als ik dan een glimp van Amine opvang komen allen zorgen als een klap in mijn gezicht terug. 'Ik ben even naar de wc.' zei ik tegen Gwen en liep vervolgens naar de bar waar Saia zat. Amine was inmiddels weg. 'Wat moest ze van je? Wat heb je haar verteld?' vroeg ik lichtelijk in paniek. Ik begon mijn leven terug te krijgen, ik wou niet dat iets of iemand dat weer in de war kwam schoppen. 'Nou?' drong ik aan.

Mathías
Ik zag Easton naar buiten gaan en fronste. 'Ik ben zo terug.'riep ik naar Three en liep vervolgens naar buiten waar een limo weg reed en er een boze Easton achter bleef. 'Wat is er? Wie was die vrouw die je naar buiten volgde?' vroeg ik hem en zag aan hem dat er iets mis wel. '¿Estás bien hermano?'vroeg ik hem bezorgd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 09:09 PM

Easton

"Hij heeft inderdaad geheugen verlies" Saia kwam tussen ons in zitten. Ik keek haar fronsend aan "Wat moet je van hem Amine?" Vroeg ze kil Amine rechten haar rug en bekeek me "Je bent toch gekomen Saia." Zei ze met een gemeen lachje ik was high maar zelfs ik voelde een badvibe hiervan af komen "nooit gedacht dat mijn dochter contact met me wil." Saia sloeg haar vuist bijna woedend op de bar ik had haar nog nooit zo gezien " als ik had geweten dat je mijn klasgenoten neukt en ze allemaal omkoopt om je klote zooi op te ruimen.. had ik je graag met mijn eigen handen gewurgd." Zei Saia ineens "Ik snap waarom pa me bij je weg heeft gehouden." Amine stak een sigaar op en glimlachte zwak " je lijkt op me." 

Saia
Ik raakte geïrriteerd door mijn moeders hele houding ik had haar 10 jaar lang niet gesproken. Maar wat ze Easton had aangedaan. . Kon ze niet mee weg komen." Ik heb je vriendje niet pijn gedaan" haar blik ging naar Easton." Ik werk verstandig" ik draaide mijn hoofd om naar Easton die in de war was "als je wilt dat Easton zijn geheugen terug krijgt." Begon ze "graaf dan maar aat dieper in zijn verleden." Ze kwam overeind terwijl 2 bodyguards haar omringde ze legde haar klamme handen op mijn gezicht en fluisterde in mijn oor "gefeliciteerd met je zwangerschap." Waarna ze club verliet ik nam diep adem en probeerde niet alles stuk te slaan "waarom sprak die vrouw alsof ze me kende?" Vroeg Easton ineens "iedereen doet alsof er niks is gebeurd.." Zei ik ineens "maar zodra de puzzels vallen op zijn plek zal jij de gene zijn die een monster word."

Easton
Als ze het woord monster zegt zie ik vaag het gezicht van die vrouw ik neuk haar alsof ik een slaaf ben. De drugs en dit allemaal mengde niet goed samen "zij heeft je vader vermoord." Een steek van woede en verdriet ging door me heen stukken van mijn verleden kwamen naar boven. Ik liet Alvira haar eigen vader doden ik zette haar familie in de shit. Gulio schoot me neer recht in mijn borstkast ik was koud en afstandelijk geworden. Ik wilde leven hoe mijn vader had geleefd ik rende naar buiten achter Amine aan." Gore kuthoer!" Een uitsmijter hield me tegen "Ik zet het je betaald je hebt me opgelicht!" Riep ik vol woede niet te stoppen Amine keek op en blaaste een kus naar me "ooit zal je het begrijpen knullie ... niemand leeft meer van waarheden.. maar van bloedgeld." Zei ze lachend terwijl ze haar limo instapte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 08:38 PM

Alvira
Ik kwam een beetje laat aan bij de club en voelde kort of mijn knot nog goed zat. Ik gaf mijn jas af en liep vervolgens naar Gwen die met Three en de rest stond te dansen. Easton was er niet. Ik ging ook niet meteen naar hem vragen. 'Heeeyyyy Viertje!!'riep Gwen enthousiast, waarschijnlijk high as a kite. 'Heb je ook wat voor mij, lieffie.' zei ik tegen haar terwijl ik met haar begon te dansen. 'Tuurlijk babe.'zei ze. Ze legde een pilletje M op haar tong. Ik keek naar de jongens die vol afwachting keken of ik het zou doen. Ik grijnsde en begon met Gwen te tongen terwijl ik het pilletje in mijn mond verplaatste.

Mathías
We kwamen aan in de club en de stemming was er meteen. Ik had een sleutelpuntje coke in mijn neus en genoot van de muziek. Als opeens Alvira ook er aan kwam lachte ik door Gwen haar reactie. Voor ik het doorhad begonnen ze te tongen en begon de hele groep, zelfs mensen die we niet kenden, te joelen naar de twee. Ik zag verderop bij de bar Saia zitten en voelde mijn lach kort verdwijnen, maar besloot haar aanwezigheid niet mijn buz te laten killen.


IMG_7233.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 08:22 PM

Easton

"Ja dat is waar" ik grijnsde breed "let's go." Ik en Mathias waren al snel beland in club strike Three en Xavier waren al aan het spacen op de dansvloer.. en ik was begonnen met snuiven aan de bar. God ik moest stopen met drugs maar het was zo verslavend. Iemand kwam algauw naast me zitten ik keek high op en zag dat het knappe MILF was "hey" zei ik glimlachend "kan ik je trakteren op een drankje?" Ze schudde haar hoofd "och Easton." Ze leunde na voren waardoor ik zo in haar inkijk kon kijken "Ben je geheugen verloren?" 


Saia
Ik liep de club binnen met Baron en had me opgetut. Club strike was eigenlijk de club voor drugs addicts ik kon dat weten want ik vroeger een verslaafde." Wil je een tequila?" Vroeg Baron in mijn oor "nee bedankt door maar een cola." Hij fronste maar haalde toch wat ik zei ik had niemand nog verteld dat ik zwanger was behalve aan Joshua en Babette. Mathias was de vader en dat kon ik weten want ik had 4 weken geleden seks met hem gehad. Ik glee met mijn rechterhand door mijn haar en merkte aan Baron dat hij nerveus werd.." Had je iets anders van me verwacht?" Vroeg ik hem "had je verwacht dat ik hier bijna half naakt een pilletje met je zou poppen en vervolgens in je bed zou belanden?" Ik keek hem met een streep op mijn gezicht aan "rot toch op kutwijf." Zei hij ineens fel hij liep op een ander wijf af en begon met haar te bekken ik nam een slok van mijn cola "toch bedankt voor de cola." Zei ik mompelend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum