ORPG||||

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 09:10 PM

Mathías
'Ik bedoel het ook niet op die manier.'zei ik. Al was het wel handig geweest. Dan wist ik zeker dat hij met zijn poten van Saia afbleef. Als Saia dan ook nog eens met haar vrienden half tegen ons opbotst keek ik naar haar. Ze had duidelijk gebruikt. Niet dat ze dat niet moest doen, maar haar vader had me duidelijk gemaakt op haar te letten en hij zou het niet apprecieren als hij zag dat ze hier high door de school struinde. Ik pakte haar bij haar arm even weg van de groep. 'Que estas haciendo? Qué crees que pensará tu padre sobre esto?' Ik keek naar haar pupillen die verwijd waren. 'Let eens wat beter op jezelf. De halve school ligt ook al achter je aan te kwijlen.' zei ik tegen haar. 

Vertaling: Wat doe jij nou? Wat denk je dat je vader hiervan gaat vinden?

Alvira
Ik keek verderop in de hal waar ik Mathías met Saia zag praten. Dat zou wel weer op ruzie uitdraaien. Ik liep naar mijn kluisje die niet veel verderop was en wisselde mijn boeken voor de volgende les. Ik bemoeide me er in ieder geval niet mee. Ik flipte mijn haar van mijn schouder en liep vervolgens richting de kantine waar ik een banaan nam en deze begon te eten voor de les nog zou beginnen. 'Denk je dat de jongens er vanavond ook zullen zijn?' vroeg Luna. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik denk het. Mathías en Xavier slaan sowieso nooit een feestje over.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 10:20 PM

Saia

Ik keek Mathias aan '' disfruta la vida amor,'' zei ik ironische ik trok me los en liep van hem weg. Ik was niet meer de oude het meisje die een voorbeeld was voor alle meisjes hier. Ik was out of control en wilde het liefst alleen zijn of onder invloed bij de buurt van mensen. 

Easton
Ik zag hoe Mat Saia wegtrok en merkte algauw dat het een kort gesprek was. Ik nam diep adem en horde Luna over het feest. Ik grijnsde breed natuurlijk zal ik er zijn. Ik keek naar Saia die weg van Mathias liep en wist dat Saia's ouders er op rekende dat Mathias voor haar zal zorgen. Ik liep op mijn broer af en schudde mijn hoofd 'laat er nou gewoon.. ze komt van zelf wel bij je terug,'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 10:34 PM

Mathías
Ik zuchtte door mijn neus en keek haar na. 'Dan ken je Saia nog niet.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ze is niet bepaald vergevingsgezind.' Xavier kwam erbij staan. 'Ik moet naar de dokter. Zie ik je vanavond? Om 10 uur daar.'zei hij en ik knikte. Hij liep weg en ik keek naar Easton. 'Ga mee vanavond.' zei ik tegen Easton en liep met hem richting de volgende les. 'Es hora de que volvamos a pasar tiempo juntos, Hermanito.'

Alvira
'Zullen we maar naar de Engels les?' Zei Sabi en ik gooide de schil van mijn banaan weg waarna we vertrokken. Ik was deze dag nu al zat, maar gelukkig waren we bijna klaar. Ik trok mijn blazer recht en ging op mijn plek bij het raam zitten. Engels was ik goed in dus ik hoefde niet zo heel veel aandacht er aan te besteden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/26/2019 09:07 AM

Easton
Ik nam diep adem soms wist ik niet of Mathias haar nou sirieus nam of niet. De andere keer neukte hij meisjes en de ene keer komt hij dagen niet uit zijn bed omdat hij emo is. Ik keek naar Saia en zag dat ze onder invloed is "waar haalt ze die drugs vandaan?" Vroeg ik toen.

Saia
Ik liep Engels binnen en keek Alvira walgelijk aan. Ik vond alles hier walgelijk toen zij er nog niet was.. was het ik en Mathias die de echte elite waren. Mijn vader was de beste zakenman van heel Madrid en was heel goed bevriend met die van Mathi. Alvira's vader daarin tegen staat nek aan nek met mijn vader sinds hij de jackpot heeft gewonnen. Dus het was wel degelijk een strijd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/26/2019 10:54 AM

Mathías
Ik zuchtte en liep richting het lokaal. 'Bij een of andere gast die ik ook al niet vertrouw, maar naar mij luisterd ze toch niet.' zei ik en ging in het lokaal naast Easton zitten. 'Ene paolo.' mompelde ik nog en keek naar Saia. Ik miste haar enorm, maar ik wist vrijwel zeker dat ze me nooit terug zou nemen. Verder wou ik niemand om mijn leven mee te delen dus ik neukte er maar op los.

Alvira
'Kijk de andere kant uit junk.' zei ik haar en sloeg mijn boek open. Ze kon er gewoon niet tegen dat ik hier ook populair was. Echte Elite. Dan nog met haar domme gerucht dat ik Mathi zou hebben geneukt. Ze moest niet bij me aan komen want ik was helemaal klaar met haar kinderlijke gedrag. Grow the fuck up.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/26/2019 02:28 PM

Saia

Als Alvira haar snuit open trekt lose ik het. Mijn handen kwamen terecht in haar haren en trokken haar zo hard van haar stoel dat ze bijna vloog."Bitchfight!" Schreeuwde Xavier voor ik het wist rolde we vechtend op de grond met elkaar "hoer!" Zei ik kwaad alsof ik gewoon helemaal zwart zag.

Easton
Als ik opeens iedereen de klas in zie rennen kijk ik Mathias fronsend aan en ren ik ook achter de rest aan. Als ik zie dat Alvira en Saia lopen te vechten en zo voor mijn voeten belanden trek ik de eerste die in mijn buurt is weg. Ik  tilde Alvira weg bij haar middel terwijl ze een kras op haar wang en even kwaad was als Saia. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/26/2019 02:42 PM

Alvira
Als ik opeens een ruk aan mijn haar voel grijp ik haar ook meteen naar haar haar en trok er zo hard aan dat ze onder me belandde. Ik gaf haar een rake klap in haar gezicht waarop zij haar nagels in mijn wang zette. 'Doe normaal fucking junk!' riep ik en werd van haar af getrokken en ik wou nog een keer naar haar toe rennen maar degene die me vast hield was te sterk. 'What the fuck denk jij! Puta Sucia!!'

Mathías
Ik kreeg pas door dat er wat gaande was als ik Xavier door het hele lokaal hoor schreeuwen. Ik trok Saia overeind en hield haar vast voor ze weer de aanval inging. 'Is het nu verdomme afgelopen met dit gezeik?! Lijkt wel een fucking kleuterklas.' zei ik tegen de twee en keek naar de wang van Saia die rood was van waarschijnlijk een klap die ze had geïncasseerd. Maar ook Alvira was toegetakeld met een kras op haar wang. 'Die Psycho ex van jou valt mij aan hoor.' hoorde ik Alvira zeggen. 'Dat zal ze vast niet uit het niets hebben gedaan of wel soms.' zei ik tegen Alvira. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/26/2019 07:49 PM

Easton
"calma por favor!" Zei ik toen terwijl Mathias pisnijdig op Alvira werd. En Saia langzaam bij zinnen kwam in zijn armen. Ik trok Alvira toen door de menigte op een plek waar het wat stiller is. Ik keek naar haar gezicht en nam die automatische vast om haar wonden te bekijken." Por qué ustedes chicas luchan por un perdedor como Mathias?" Vroeg ik een beetje geschrokken en verveelt door deze drama. Ik nam haar mee naar de nursery en zag dat niemand er was waarna ik een koud doekje maakte. 

Nederlands:waarom vechten jullie meisjes om zo een sukkel als mathias?

Saia
Ik probeerde mezelf te kalmer maar haar stem fockte me gewoon op. Iedereen stond het gedoe aan te kijken. Als uiteindelijk Easton verdwijnt met Alvira maak ik me los uit Mathias stevige armen. Ik voelde aan mijn wang die nog branden en grijnsde breed naar iedereen "zo sla je een slet in mekaar," ik liep toen de klas uit en belde mijn chauffeur om me te komen op hhalen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/26/2019 08:11 PM

Alvira
Ik keek de twee woedend na terwijl Easton me de klas uit trok richting de ziekenboeg. Ik keek naar zijn ogen terwijl hij mijn gezicht bekijkt en ademde snel in door mijn neus als het even pijn doet. 'Saia is gewoon een drama zoeker. Ze heeft haar relatie zelf verneukt en ik ben er simpelweg de dupe van geworden. Ik hou niet van die drama, al zeker niet om een jongen.' Ik zuchtte en keek hem na als hij een doek vochtig ging maken. 'Tengo mejores cosas que hacer que prestar atención a una perra tan incierta.'

translation: Ik heb wel wat beters te doen dan aandacht besteden aan zo een onzekere trut.

Mathías
'Zeer volwassen Saia, kom je ver mee.'riep ik haar achterna en zag alle blikken op mij gericht. 'Hebben jullie niks beters te doen? Salir!'riep ik en liep vervolgens het lokaal uit. Eenmaal buiten stak ik een joint op om een beetje te kalmeren. Wat was haar doel nu? Ze wou niks meer, dus waarom moest ze zichzelf dan zo bewijzen en Alvira kwellen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/26/2019 09:03 PM

Easton
"No haría eso si fuera tú" zei ik tegen haar Ik maakte haar wonden schoon en was er niet van bewust dat ik het er misschien zelf moet laten doen." Ik snap niet waarom je überhaupt Mathias heb gezoend mevrouw," zei ik met een lachje "wat was je motivatie drama?" Vroeg ik met ironische lachje terwijl ik best wel wist dsat ze nergens op uit was... Mathias denkt ook gewoon nooit na hij weet dat hij mooi en rijk is en flikt het toch om ergens lam op een feest te zijn terwijl hij een vriendin heeft. Ik had de foto gezien waar ze op zoende het was Madrid's grootste schandaal. 


Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum