ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 03:04 PM

Alvira
Ik voelde mijn onderlip trillen. Ik was ziedend. Als hij dan ook nog uit zijn mond wist te verkrijgen dat ik zijn dochter niet was, maar een vieze verrader kwam er een spottend lachje uit me. Ik de verrader. Ik liep zonder er erg in te hebben naar Easton. Omdat hij zich op mijn vader focuste kon ik makkelijk het pistool uit zijn handen halen en richtte het op mijn vader. 'Als hier iemand een verrader is, dan ben jij het. Diviértete en el infierno' zei ik en schoot een kogel door zijn kop waarna hij levenloos op de grond zakte. Ik haalde het magazijn uit het pistool en gooide die verderop waarna ik in de auto van Easton stapte en snel wegreed voordat ik de volgende zou zijn.

Mathías
Ik legde mijn handen op haar billen en drukte mijn lippen tegen de hare. Na een paar seconde liet ik via een knop het raampje naar de chauffeur open gaan. 'Maak maar een omweg.' zei ik. Hij knikte en het raampje ging weer dicht. Ik trok haar shirt over haar hoofd en drukte vervolgens mijn gezicht tussen haar borsten waar ik een kusje drukte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 03:36 PM

Easton

Ik keek naar het levenloze lichaam van mijn aartsvijand net vermoord door zijn dochter. Als Alvira ons ontglipt stop ik Amine en Gulio om er achter aan te gaan." Laat er gaan de klus is geklaard ik heb me aan mijn deal gehouden.." Amine knikte "dat klopt" ze glee met haar oude handen langs mijn arm. Terwijl ik mijn Mercedes in de verte weg zag rijden." Het meisje is vrij om te gaan en jij zal nog onder mij dienen.. met die triceps van je" fluisterde ze in mijn oor "lekker jong ding." 


Saia
Ik liet een kreuntje gaan en maakte zijn riem open waarna ik zijn vriend er speels uithaalde." Niet eens voorspel nodig ik ben zo nat als een regenwolk" zei ik snel.en hijgend voor meer 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 03:54 PM

Alvira
Ik zat trillend achter het stuur terwijl er tranen over mijn wangen liepen. Het besef kwam nu pas dat ik gewoon mijn vader had vermoord. Dit keer was er een pistool waar wel kogels in zaten. Ik beet op mijn lip en stopte bij een motel. Het zag er armoedig en gevaarlijk uit, maar op dit moment had ik niets beters. Ik had helemaal niemand meer.

Mathías
'Mooi.'zei ik en gaf een pets op haar bil. Ik legde haar op de bank van de limo en draaide haar vervolgens op. Met mijn handen trok ik haar heupen naar me toe. Haar rokje deed ik naar boven en haar string deed ik opzij. Daar kwam ik inderdaad tot de ontdekking dat ze al zeik nat was. Ik liet mijn hand kort over haar vriendin glijden en veegde haar nattigheid over mijn lul heen voor ik hem in haar stootte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 05:09 PM

Alex

Ik stond met mijn moeder in ons oude huis terwijl mijn vaders dood ons terug had gehaald in Madrid. Al het geld voor de begrafenis had ons geen enkele cent gekost het fortuin dat hij nu achter had gelaten ging naar mij en mijn zus. Alle bedrijven die met Vargas foundation werkte hebben al hun aanklachten ingetrokken alsof er niks is gebeurt. Mijn moeder was nu aan het achterhalen wie er achter zat en of Alvira weer zou opduiken. 

Easton
Ik had me uitgeschreven van Royal high en had een nette brief voor mijn moeder achtergelaten. Ik zou een tijdje Madrid verlaten Mathias zal het niet leuk vinden vooral.hoe ik zoveel geheimen voor hem had.. en zijn enige broer het land uitging. Ik dacht constant aan Alvira Amine had alle aanklachten op haar familie laten innemen de kosten betaald van hun hypotheek en de begrafenis van hun vader. Het ging rond dat een kartel hem.het leven had gekost dus moest  ik onder de radar blijven voor het geval dat politie me aanhoud.

Saia
Ik lag bij Mathias in bed terwijl ik de hele avond alleen maar had geneukt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 05:23 PM

Alvira
Ik stapte naakt uit bed en snoof nog een lijntje op het bureau'tje in de kamer. Ik zat in een hotel bij de Ramblas van Barcelona. Ik had me sinds de moord niet meer laten zien of horen. Ik had hier alleen maar gezopen, drugs gedaan en gefeest. In dit soort milieu's werd er helemaal niet gekeken naar wie en wat dus de kans dat ik gevonden werd was klein. Ik had me in de rondte geneukt en probeerde vooral alles te vergeten. Ik sliep nauwelijk en als ik sliep had ik nachtmerries. Ik wist dat Daniël en mam terug waren, maar ik durfde ze niet onder ogen te komen. 'Vuelve a la cama perra cachonda.' Ik keek om naar de jongen en liep terug naar het bed waar ik mijn lippen op de zijne drukte.

Mathías
Ik was kapot. De hele nacht waren we bezig geweest. Ik wist in iedergeval dat ik vandaag niet naar school ging. 'Ik heb dit wel gemist.' zei ik en trok Saia dichter tegen me aan. Als vervolgens op de deur wordt geklopt en mijn vader binnen kwam bedekte ik Saia. 'Heb je je broer gezien? Weet je waar hij heen is?'vroeg hij. Ik fronste. 'Nee, ik dacht dat hij hier was.'zei ik verbaasd. 'Probeer hem te bereiken, wil je.' Zei hij knorrig waarna hij de kamer weer verliet.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 08:44 PM

Saia
Als zijn vader binnenkomt en al die vragen steld frons ik. Ik liet mijn handen langs Mathias zijn rug gaan " Je broer is al.3 weken weg en nu pas beseffen je ouders dat hij echt weg is." Zei ik met een lachje ik ging recht zitten en stak een joint op.

Easton
We kwamen aan in Barcelona Amine had een privé  jet afgehuurd. Ik werd net naakt naast haar wakker die vrouw was iets in de 50 maar ze had wel een rijp lichaam voor een oud kutwijf. Ik stak een joint op en keek op mijn telefoon naar een foto van Alvira. Waarom dacht ik zoveel aan haar.. je hebt er haar vrijheid gegeven Easton laat haar los. Ik was nu wel Amine's boytoy alleen maar om Alvira uit de brand te helpen Amine zou haar hele familie slachten als ik niet akkoord ging met haar deal. De Vargas moesten vervangen worden door een andere rijke familie. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 08:57 PM

Alvira
Met oortjes in, een korte top die mijn navel liet zin en een mom jeans liep ik naar buiten. Er moest wat eten worden gehaald. Ik liep over straat en probeerde vooral niet teveel aandacht te trekken. Als ik bij de supermarkt kwam haalde ik wat ontbijt voor alleen mezelf, d'r van uit gaande dat de jongen al weg zou zijn zodra ik terug kwam. Kort keek ik om me heen. Het enige waar ik nog mee bezig was op straat was of ik bekende gezichten zou zien. Ik beet op mijn lip en kwam bij de kassa. Mijn leven was nu wel heel anders dan vroeger. Toen was alles picture perfect. Als pap zijn handen thuis hield was alles geweldig. Nu was ik bijna door mijn spaargeld heen en ik wist dat ik inmiddels weer rijk was, maar ik vertikte het om geld te vragen. Plus dan wisten ze meteen waar ik uithing.

Mathías
Ik beet op mijn lip en nam een sigaret uit mijn nachtkastje. 'Leuk dat hun op z'n minst wel nog denken dat hij mij in vertrouwen zou nemen.'zei ik en stak de sigaret aan en nam een hijs. Ik was er bitter over dat Easton zomaar was vertrokken zonder uitleg. Niet eens aan mij.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 09:13 PM

Saia

Nu hij zo over Easton sprak schoot het me ineens te binnen "Alvira's moeder en broertje zijn terug maar zij zelf niet," ik blies een wolkje uit." Easton en Alvira zijn raar 2 vreemde geheimzinnige vogels die precies opelkaar passen.." Easton en Alvira hadden beide geen activiteit meer op hun socials.

Easton

"Al wakker Easton?" Zei Amine warrig ik kleden me om in een polo en jeans en fixeerde mijn haar." We zijn al geland" zei ik alleen terwijl ze vermoeid overeind kwam. Eenmaal later kwamen in een berucht stadje aan Waar Amine ook bekende connecties had. Overal was armoede te verkennen je zag vrouwen wachten op klanten alsof hun leven ervan afhing. Ik nam diep adem en probeerde zo min mogelijk op te vallen Gulio gaf me een por dat we ergens naar binnen moeste. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/12/2019 09:37 PM

Alvira
Ik had enkel wat ontbijtgranen, melk en fruit genomen. 'Eso es 9.95 cariño.' zei de oude dame achter de kassa. Ik gaf haar het geld en stopte alles in een plastic zakje. Ik keek kort naar buiten en toen gebeurde dus waar ik al die tijd bang voor was. Bekende gezichten. En dan de bekende gezichten die ik het minst graag wou zien. Ik haalde diep adem en voelde mijn hartslag in mijn keel. Ik timede net dat wanneer ze binnen kwamen dat ik naar buiten liep en probeerde zo on opvallend mogelijk weg te lopen.

Mathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik denk niet dat ze samen zijn. Dat had Easton me gewoon kunnen vertellen.' zei ik haar en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een hijs. 'Het kan me ook eigenlijk niks schelen. Hij zoekt het maar uit.'zei ik kribbig. Natuurlijk boeide het me wel. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/12/2019 10:04 PM

Saia

Aan zijn hele houding kon ik de teleurstelling zien. Ik drukte mijn joint uit en kroop naar hem toe." Je bent schattig als je gekwetst bent" ik drukte een kusje op zijn neus en kwam vervolgens overeind. Waarna ik kort naar een foto van Easton en hem keek ze waren 14 ofzo toen ze stiefbroers werden. Easton  was dan ook wat groter en langer dan hem geweest.

Amine

Terwijl Easton de producten haalde die ik wilde zag ik vanuit mijn ooghoek een rat. Ik liep nonchalant naar buiten en zag toen Alvira Vargas gekleed in de goedkoopste kleren van vlooienmarkt ofzo. Ik bekeek het magere kind en liep op haar af "beunos dias." Glimlachte ik.. Ik haalde een briefje van 100 uit mijn tasje en stak die haar toe "armkind haal is wat nieuwe kleding voor jezelf." Nu ik Easton in mijn macht had kon ik maar beter op hem beginnen te letten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum