ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 08:11 PM

Mathías
'Tis over. Ik kan er wel over in gaan zitten, maar ik krijg haar niet meer terug.'zei ik. Hoeveel pijn het ook deed. Ik negeerde het. Als hij over Alvira begint haalde ik mijn schouders op. 'Je moet doen wat voor jou goed voelt.' zei ik tegen hem. 'Je hebt een free pass. Ze heeft zelf gezegd dat ze niet achter je aan gaat lopen als je geen gevoelens hebt. Dan kun je doen wat je maar wilt.' Ik haalde een hand door mijn haar. 'Schiet eens op man, ik ben al een kwartier klaar.' grijnsde ik.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 07:29 PM

Easton 

"Weet ik veel huilen dat Saia je niet meer wilt." Zei ik lachend "ze blijft wel hardnekkig haar mannetje staan.. ze praat niet eens tegen je of kijkt je überhaupt aan" ik scrolde door mijn telefoon en zag dat Three en zo er al waren."Wat vind jij.. moet ik gewoon loyaal blijven aan mijn friends with benefits met Alvira of gewoon er op los neuken?" Vroeg ik Mathias "Xavier zegt dat ik stijfjes ben geworden sinds Alvira." Ik hield er niet van als ik niet als een macho werd beschouwd door iedereen.. In tegendeel met Mathias hield bik ervan om mijn reputatie hoog te houden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 05:37 PM

Alvira
Ik zuchte en keek naar mezelf in de spiegel. Het was alweer duidelijk dat Easton me liet zitten voor de club. Ik had besloten toen Gwen me mee vroeg om toch ook maar te gaan, al weet ik niet of Easton dat wel wist. Hij moest vooral doen wat hij niet laten kon. Ik haalde een hand door mijn haar en besloot om me te gaan douchen.

Mathías
Als ik het appje las liep ik naar East zijn kamer. 'Luie zak, ik ben letterlijk 3 kamers verder.' zei ik met een lachje. 'Tuurlijk ga ik mee. Wat moet ik anders doen? Saai thuis zitten. Dacht het niet.' zei ik en voelde me langzaam weer terug veranderen in die partyboy die ik voor Saia was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 02:50 PM

Saia

Dat had je maar eerder moeten realiseren voordat je naar de club zonder me vertrok dacht ik bij mezelf. Ik moest niet te veel woorden gebruiken met Mathias. Ik zag Baron op de gang en hij liep gelijk naar me toe "na school iets drinken?" Ik knikte "ja is goed." Zei ik met een glimlach. 


Easton 

Ts 

Ik was me aan het klaar maken voor de club en appte Mathias of hij ook zou gaan. Ik kon wel effe wat drank gebruiken misschien wat X poppen. Alles kon vanavond ik bekeek mezelf in de spiegel en zag er goed uit.. al zeg ik het zelf. Al moest ik vaker naar de sportschool gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/13/2019 04:39 PM

Mathías
Als ze dat vraagt schudde ik mijn hoofd. 'Nee dat kan ik niet. Je was de liefde van mijn leven. Mijn hele wereld. Nog steeds trouwens. Hoe kan ik dan ook maar enigzins doen alsof je niet meer bestaat voor mij?'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Niet dat het jou wat uitmaakt.' zei ik en liet haar maar alleen achter in de gang om vervolgens naar de kantine te lopen waar ik me aansluit bij de groep.

Alvira
Als ik bij mijn kluisje klaar ben loop ik naar de kantine. Ook ik haal me wat en ging vervolgens aan de tafel naast Gwen zitten. Ik nam meteen een hap van mijn appel en luisterde vaag wat mee met wat gesprekken. Als ik Xavier over een feest vanavond hoor keek ik naar Easton. Een feest zal hij niet afslaan denk ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/13/2019 04:22 PM

Saia

"Fijn dat je zo een zorgen om me maakt.. maar ik heb je zorgen niet nodig ik voel me best." Zei ik tegen hem ik bleef stil staan en draaide mijn hoofd naar hem toe "kan je gewoon doen alsof je me niet kent en dat we niks hebben gehad?" Vroeg ik  hem. 

Easton

De pauze was begonnen ik merkte aan mijn populariteits niveau dat ik best wel een handje vol vrienden had gemaakt. Ik was een Hugues nu geen wonder maar toch het was niet iets wat ik gewend was.. bij Gewend raakte ik van de kaart .. gewend.. " Easton je lunch" zei Gwen scherp ik pakte mijn dienblad aan van de kantine juffrouw en bedankte haar met een grijns. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/13/2019 04:05 PM

Mathías
Als ik zag dat het Saia was ging ik gelijk recht staan en liep achter haar aan zodra ze me negeerde. 'Als je ziek bent kun je misschien beter naar huis gaan. State loopt nu toch niet meer weg.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 

Alvira
Ik probeerde op te letten in de les en beet op mijn lip als ik dacht aan straks. Ik had hem nog gezegd dat ik mij niet zou opdringen zolang hij niet wist of hij gevoelens had. Waarom trok hij me zo aan? Ik kon me niet meer concentreren en besloot om maar gewoon wat uit het raam te staren tot de les voorbij was. Ik nam mijn boeken bij elkaar en liep vervolgens het lokaal uit naar mijn kluisje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/13/2019 03:57 PM

Saia

Ik liep het dames toilet uit en veegde mijn tranen weg met mijn mouw. Als ik zie dat Mathias bij de deuropening stond van het heren toilet. Doe ik net alsof ik hem niet zie ik hoefde niet met hem.te praten als ik dat niet wilde. Ik liep toen richting de les. 

Easton

Ikk grijnsde breed en stopte mijn telefoon in mijn zak. Waarna ik naar Three lul verhaal luisterde." Easton" horde ik ineens ik keek op en zag dat Xavier mijn naam riep " kan je vanavond nog naar de club?" Vroeg hij grijnzend ik had net een seks date gemaakt met Alvira." Is goed" reageerde ik toch direct alsof ik wist hoe ik seks met Alvira kon hebben en tegelijken tijd uit kon gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/13/2019 03:42 PM

Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar en keek in de spiegel. Als ik op het dames toilet naast me iemand hoor kotsen alsof al haar ingewanden eruit komen fronste ik. Ik ging in de deuropening van het heren toilet staan zodat ik kon zien wie het was geweest zodra ze naar buiten kwam.

Alvira
Als tijdens de les mijn telefoon trilt nam ik deze onopvallend uit mijn zak. Ik zag het appje van Easton en keek naar hem. Ik beet op mijn lip en grijnsde. Ik wist dat ik dit eigenlijk niet moest doen, maar hij was een verslaving. Hij was mijn cocaïne. Ik stuurde terug dat ik al naar mijn orgasme uit keek en deed mijn telefoon onder mijn lesboek.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/13/2019 02:46 PM

Saia

Als Mathias weg gaat kijk ik kort op. Ik was kots misselijk en als ik nu hier midden in de klas zou overgeven zou er gepraat worden. Ik stak mijn hand op en kreeg al snel permission om naar de wc te gaan. Ik rende zo wat naar de meiden toiletten en kotste direct alles uit in 1 van de wc's.

Easton

Three zat tegen me te praten maar ik appte ondertussen Alvira of ze na school bij mij thuis wilde neuken. Ik had voor het eerst een vast iemand maar we hadden ook gewoon goeie seks zonder gevoelens. Al betwijfelde ik mezelf als het op Alvira neerkwam.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum